SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Alleen als er iemand dood is.quote:Op vrijdag 25 december 2015 02:12 schreef Paxcon het volgende:
de kerk is wel ongeveer de laatste plek waar ik heen zou gaan
Martinitoren?quote:Op vrijdag 25 december 2015 02:13 schreef Amarantha het volgende:
Opso doe eens mooi plaatje van Grunn in de OP.
toon wat ballen en zeg dat je geen zin hebtquote:
Doe nietquote:Op vrijdag 25 december 2015 02:13 schreef Amarantha het volgende:
Opso doe eens mooi plaatje van Grunn in de OP.
Ik stel niet graag mijn ouders teleurquote:Op vrijdag 25 december 2015 02:13 schreef Paxcon het volgende:
[..]
toon wat ballen en zeg dat je geen zin hebt
als je echt 5 chicks per maand in je bed krijgt sta je ook niet in de kroeg als een mak lammetje lijkt me
quote:Op vrijdag 25 december 2015 02:13 schreef Paxcon het volgende:
[..]
toon wat ballen en zeg dat je geen zin hebt
als je echt 5 chicks per maand in je bed krijgt sta je ook niet in de kroeg als een mak lammetje lijkt me
jij bent kutquote:Op vrijdag 25 december 2015 02:14 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Oh nu ga ik het dus SOWIESO doen
Weetje dat zeker?quote:Op vrijdag 25 december 2015 02:14 schreef LETMEIN het volgende:
[..]
Ik stel niet graag mijn ouders teleur
quote:Op vrijdag 25 december 2015 02:17 schreef Paxcon het volgende:
Goede OP ja
wel jammer dat sof de fc groningen vlaggen heeft weggehaald
cracks?quote:Op vrijdag 25 december 2015 02:18 schreef Amarantha het volgende:
Duur geintje de Sims 4. Aan het einde van de rit kost alles wel 300 euro bij elkaar gok ik
Nee man. Wil niet dat mijn spel leip doet of dat ik niks meer kan opslaan enz.quote:
Ik heb alleen sims 3quote:
walgelijke actiequote:Op vrijdag 25 december 2015 02:17 schreef Paxcon het volgende:
Goede OP ja
wel jammer dat sof de fc groningen vlaggen heeft weggehaald
Thanksquote:
dan ben ik weer thuis in mijn eigen bedquote:
wat ga je doen?quote:
leuk hoorquote:
omg wat een muziekquote:Op vrijdag 25 december 2015 13:26 schreef McGrath het volgende:
[..]
kutmuziek, maar het feestje is wel leuk.
mooi zoquote:Op vrijdag 25 december 2015 13:28 schreef McGrath het volgende:
[..]
Het was vorig jaar wel heel leuk.
zelfgemaaktequote:Op vrijdag 25 december 2015 13:49 schreef Opsonisatie het volgende:
Ik ben turkse pizza's aan het maken![]()
![]()
![]()
begrijpelijkquote:Op vrijdag 25 december 2015 13:41 schreef McGrath het volgende:
[..]
en een beetje de kerst weg zuipen
viesdikquote:Op vrijdag 25 december 2015 13:49 schreef Opsonisatie het volgende:
Ik ben turkse pizza's aan het maken![]()
![]()
![]()
kkerstquote:Op vrijdag 25 december 2015 14:38 schreef Sked het volgende:
[..]
Denk eens aan de kerstgedachte, Rickert
Elk jaar tochquote:Op vrijdag 25 december 2015 14:40 schreef Sked het volgende:
[..]
Ben je misbruikt tijdens kerst ofzo?
nee wel opgelichtquote:Op vrijdag 25 december 2015 14:40 schreef Sked het volgende:
[..]
Ben je misbruikt tijdens kerst ofzo?
Ik moet zeggen dat die euroknallers me niet zoveel boeienquote:Op vrijdag 25 december 2015 15:19 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Dit wel, in tegenstelling tot een vermeende prijsverhoging van de euroknaller hamburger
teringlekkerquote:Op vrijdag 25 december 2015 15:21 schreef Sked het volgende:
[..]
Ik moet zeggen dat die euroknallers me niet zoveel boeien
die van de burger king zijn pas ranzigquote:Op vrijdag 25 december 2015 15:24 schreef Sked het volgende:
[..]
die hamburgers zijn me toch een portie ranzig
is dat niet gewoon exact hetzelfde?quote:Op vrijdag 25 december 2015 15:26 schreef Paxcon het volgende:
[..]
die van de burger king zijn pas ranzig
nee bah ik had die vorige weekquote:
ja precies zoals die van de McDonalds dusquote:Op vrijdag 25 december 2015 15:28 schreef Paxcon het volgende:
[..]
nee bah ik had die vorige week
droog broodje, hamburger heeft ranzige smaak van de bakplaat, klef, koud
burger king is wel beter anders.quote:Op vrijdag 25 december 2015 15:26 schreef Paxcon het volgende:
[..]
die van de burger king zijn pas ranzig
of naar ter marschquote:Op vrijdag 25 december 2015 15:30 schreef Kaneelstokje het volgende:
Jongens, jongens.
Gaan we nou daadwerkelijk discussiėren over fastfoodhamburgers?
Gewoon zelf lekker je eigen burgertjes maken toch?
Er is weinig discussie hoor. Ik zeg gewoon dat het allemaal ranzig isquote:Op vrijdag 25 december 2015 15:30 schreef Kaneelstokje het volgende:
Jongens, jongens.
Ik had afgelopen maandag een lekkere hamburger van een Leidse keten, maar ben de naam alweer kwijtquote:Op vrijdag 25 december 2015 15:30 schreef Kaneelstokje het volgende:
Jongens, jongens.
Einde discussie dan als jij dit zegtquote:Op vrijdag 25 december 2015 15:32 schreef Sked het volgende:
[..]
Er is weinig discussie hoor. Ik zeg gewoon dat het allemaal ranzig is
We hebben hier wel een paar burgertentjes, ja.quote:Op vrijdag 25 december 2015 15:35 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Ik had afgelopen maandag een lekkere hamburger van een Leidse keten, maar ben de naam alweer kwijt
Hele mooie stad trouwensquote:Op vrijdag 25 december 2015 15:38 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
We hebben hier wel een paar burgertentjes, ja.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |