SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op donderdag 4 september 2014 01:55 schreef Tchock het volgende:
Sof is een balletje sarcasme omwikkeld met sarcasme in een sarcasmesausje met sarcasmesprinkles.
Er bestaat geen "studentenleven"quote:Op vrijdag 25 december 2015 01:18 schreef LETMEIN het volgende:
[..]
Huh? Het studentenleven leven is de leven
Vind ik een bepalende factor voor het kiezen van een uitgaansgelegenheidquote:Op vrijdag 25 december 2015 01:18 schreef LETMEIN het volgende:
[..]
Je gaat toch niet voor de muziek uit?
Je gaat toch juist uit voor de gezelligheid? Beetje hosselen allesquote:Op vrijdag 25 december 2015 01:20 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Er bestaat geen "studentenleven"
[..]
Vind ik een bepalende factor voor het kiezen van een uitgaansgelegenheid
Muziek is onderdeel van de gezelligheid zoals huisvrouwen prullaria gezellig vinden.quote:Op vrijdag 25 december 2015 01:20 schreef LETMEIN het volgende:
[..]
Je gaat toch juist uit voor de gezelligheid? Beetje hosselen alles
Wat vind je zo leuk aan almere?quote:Op vrijdag 25 december 2015 01:21 schreef Opsonisatie het volgende:
Oke het wordt gewoon Groningen, stop maar weer.
ik hossel niet als ik uitgaquote:Op vrijdag 25 december 2015 01:20 schreef LETMEIN het volgende:
[..]
Je gaat toch juist uit voor de gezelligheid? Beetje hosselen alles
quote:Op vrijdag 25 december 2015 01:21 schreef Opsonisatie het volgende:
Oke het wordt gewoon Groningen, stop maar weer.
Iedereen vindt andere muziek mooi dus moet je er samen gewoon een feest van makenquote:Op vrijdag 25 december 2015 01:21 schreef McGrath het volgende:
[..]
Muziek is onderdeel van de gezelligheid zoals huisvrouwen prullaria gezellig vinden.
Wat doe je dan? Beetje in de rondte fluiten?quote:Op vrijdag 25 december 2015 01:22 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
ik hossel niet als ik uitga
shotjesquote:Op vrijdag 25 december 2015 01:22 schreef LETMEIN het volgende:
[..]
Wat doe je dan? Beetje in de rondte fluiten?
Bier drinken kut roepen.quote:Op vrijdag 25 december 2015 01:22 schreef LETMEIN het volgende:
[..]
Ja maar als de meest uitgekauwde rihanna-infused bigroom tyfuszooi wéér opstaat heb ik het gehad hoor.quote:Op vrijdag 25 december 2015 01:22 schreef LETMEIN het volgende:
[..]
Iedereen vindt andere muziek mooi dus moet je er samen gewoon een feest van maken
Oh ik ga altijd uit met vrienden, ze zijn best aardig als je tegen ze praatquote:Op vrijdag 25 december 2015 01:22 schreef LETMEIN het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 25 december 2015 01:23 schreef Typisch het volgende:
[..]
Bier drinken kut roepen.
Meer is er niet nodig tijdens het stappen.
Moet je eens naar mooie feestsafes gaan, vind je vast mooiquote:Op vrijdag 25 december 2015 01:23 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Ja maar als de meest uitgekauwde rihanna-infused bigroom tyfuszooi wéér opstaat heb ik het gehad hoor.
wie is dat?quote:
Dat kun je ook op je kamer ja tochquote:Op vrijdag 25 december 2015 01:24 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Oh ik ga altijd uit met vrienden, ze zijn best aardig als je tegen ze praat
quote:
Berlijn tof vinden en dan net nog beweren dat je graag in Almere zou willen wonen.quote:
Jij snapt 'tquote:Op vrijdag 25 december 2015 01:24 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
En ik kan me nooit voorstellen dat meisjes zin hebben om door 25 guys als mij aangesproken te worden op een avond
quote:Op vrijdag 25 december 2015 01:24 schreef LETMEIN het volgende:
[..]
Moet je eens naar mooie feestsafes gaan, vind je vast mooi
quote:Op vrijdag 25 december 2015 01:24 schreef LETMEIN het volgende:
[..]
Moet je eens naar mooie feestsafes gaan, vind je vast mooi
Indruk van Almere was goed jaquote:Op vrijdag 25 december 2015 01:24 schreef Typisch het volgende:
[..]
[..]
Berlijn tof vinden en dan net nog beweren dat je graag in Almere zou willen wonen.
HOE DAN?????
Wel eensch overigens, Berlijngod.
Als er geen leuk feestje is doe ik dat ook. Elk weekend hongerig achter de chicks aan lijkt me niet goed voor je gemoedstoestandquote:Op vrijdag 25 december 2015 01:24 schreef LETMEIN het volgende:
[..]
Dat kun je ook op je kamer ja toch
waar hossel jij?quote:Op vrijdag 25 december 2015 01:22 schreef LETMEIN het volgende:
[..]
wtf lmi ben je feestbeest geworden ofzoquote:Op vrijdag 25 december 2015 01:26 schreef LETMEIN het volgende:
[..]
Beetje polonaise, chicks uitkleden op de bar
Ariërsquote:Op vrijdag 25 december 2015 01:25 schreef McGrath het volgende:
[..]
Ja dat vind jij wel leuk met je voorliefde voor ariërs
quote:Op vrijdag 25 december 2015 01:26 schreef LETMEIN het volgende:
[..]
Ja ik sta om half 4 's nachts op om nog ff naar de engel te gaan en te bangen
Sjowwquote:Op vrijdag 25 december 2015 01:26 schreef LETMEIN het volgende:
[..]
Tegenwoordig escaleert het dusdanig hard uit de klauwen jaquote:Op vrijdag 25 december 2015 01:26 schreef supersof het volgende:
[..]
wtf lmi ben je feestbeest geworden ofzo
Net als met staren naar gehandicapten. "Als ik voor 2 seconden kijk kan dat toch geen kwaad?" Nee, maar als heel veel mensen het doen is het kutquote:
Juli 2014, never forgetquote:Op vrijdag 25 december 2015 01:27 schreef supersof het volgende:
ik zie lmi nog steeds als een nerdje
maar ik kan zijn fb niet bekijken want die heb ik nog steeds geblokkeerddus geen idee hoe hij er nu uit ziet
Starende mensenquote:Op vrijdag 25 december 2015 01:27 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Net als met staren naar gehandicapten. "Als ik voor 2 seconden kijk kan dat toch geen kwaad?" Nee, maar als heel veel mensen het doen is het kut
Ik ben de SJW van GRTDquote:Op vrijdag 25 december 2015 01:28 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Starende mensen! Terechte klacht
Uhu bustedquote:Op vrijdag 25 december 2015 01:27 schreef Paxcon het volgende:
[..]
nee hoor ik ging net even weer meelezen
sjw?quote:Op vrijdag 25 december 2015 01:28 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Ik ben de SJW van GRTD
Hoezo? Toen begon ik met sportschool en sindsdien is m'n leven wel ff een stukkie veranderd om het zo maar te zeggenquote:
ik denk dat lil jon wel trots zou zijn jaquote:
nee volgende week weerquote:Op vrijdag 25 december 2015 01:28 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Uhu busted
Ben jij nu bij je tinderbae of wat
Pics van je absquote:Op vrijdag 25 december 2015 01:28 schreef LETMEIN het volgende:
[..]
Hoezo? Toen begon ik met sportschool en sindsdien is m'n leven wel ff een stukkie veranderd om het zo maar te zeggen
Ik had laatst bananenpudding maar dat viel tegenquote:
🌚🌚🌚🌚🌝🌝🌝🌝🌝quote:Op vrijdag 25 december 2015 01:29 schreef Paxcon het volgende:
[..]
nee volgende week weer
anders zat ik nu niet te fokken
hoezoquote:
Ohquote:Op vrijdag 25 december 2015 01:30 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
social justice warrior
Nee man.quote:Op vrijdag 25 december 2015 01:29 schreef supersof het volgende:
[..]
Ik had laatst bananenpudding maar dat viel tegen
dat hij precies weet wanneer jij hem geblokkeerd hebt :squote:
ohjaquote:Op vrijdag 25 december 2015 01:30 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
dat hij precies weet wanneer jij hem geblokkeerd hebt :s
Ja die vind ik ook wel lekkerquote:Op vrijdag 25 december 2015 01:30 schreef McGrath het volgende:
[..]
Die luchtige vond ik altijd goddelijk.
Ja, vind je dat echt leuk om andere dat te zien doen?quote:Op vrijdag 25 december 2015 01:26 schreef LETMEIN het volgende:
[..]
ligt je buik ergens anders dan?quote:
die vind ik echt niet lekkerquote:Op vrijdag 25 december 2015 01:30 schreef Amarantha het volgende:
Bananenvla met chocolade bolletjes.
FOKKINGG LEKKERquote:Op vrijdag 25 december 2015 01:30 schreef Amarantha het volgende:
hij gaat je workout pics sturen om je te hosselenquote:
ben jij gehandicapt?quote:Op vrijdag 25 december 2015 01:28 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Starende mensen! Terechte klacht
Ik maak geen pics tijdens workout, altijd optimale focus voor maximale resultatenquote:Op vrijdag 25 december 2015 01:31 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
hij gaat je workout pics sturen om je te hosselen
Strippoker zekerquote:Op vrijdag 25 december 2015 01:30 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Gewoon bordspelletje spelen ofzo hoor
die bolletjes zijn viesquote:
heel nepquote:
Nee, alleen een tijdje moest ik een wat minder mobiel meisje begeleiden en mensen keken haar dan aan alsof ze een alien was. Is er iets mis met gehandicapte mensen?quote:
Vaak wel hé, anders ben je geen gehandicapte.quote:Op vrijdag 25 december 2015 01:32 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Nee, alleen een tijdje moest ik een wat minder mobiel meisje begeleiden en mensen keken haar dan aan alsof ze een alien was. Is er iets mis met gehandicapte mensen?
No rlyquote:Op vrijdag 25 december 2015 01:33 schreef Typisch het volgende:
[..]
Vaak wel hé, anders ben je geen gehandicapte.
Normale condooms passen bij mij nietquote:Op vrijdag 25 december 2015 01:33 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
LETMEIN denkt heel zelfverzekerd over te komen maar is enorm aan het overcompenseren.
ergo lmi heeft kleine piemel
quote:Op vrijdag 25 december 2015 01:30 schreef Amarantha het volgende:
jij ook ezelquote:
Heb je toch niet nodig tijdens het rukken?quote:Op vrijdag 25 december 2015 01:34 schreef LETMEIN het volgende:
[..]
Normale condooms passen bij mij niet
waterballonnetjes voor jouquote:Op vrijdag 25 december 2015 01:34 schreef LETMEIN het volgende:
[..]
ulgh doe normaalquote:Op vrijdag 25 december 2015 01:34 schreef LETMEIN het volgende:
[..]
Moest grinnikenquote:Op vrijdag 25 december 2015 01:34 schreef Typisch het volgende:
[..]
Heb je toch niet nodig tijdens het rukken?
quote:Op vrijdag 25 december 2015 01:34 schreef LETMEIN het volgende:
[..]
echt hequote:Op vrijdag 25 december 2015 01:35 schreef Opsonisatie het volgende:
Al dat piemelgepraat, zie je meiden pochen over hun cupmaat tegen elkaar?
ik doe niet mee aan dit ordinaire gedoequote:Op vrijdag 25 december 2015 01:35 schreef Opsonisatie het volgende:
Nee meiden praten tegen elkaar over de cupmaat van een anderquote:Op vrijdag 25 december 2015 01:35 schreef Opsonisatie het volgende:
Nee, maar dat is dan ook gelijk het verschil tussen mannen en vrouwen.quote:Op vrijdag 25 december 2015 01:35 schreef Opsonisatie het volgende:
quote:Op vrijdag 25 december 2015 01:36 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Nee meiden praten tegen elkaar over de cupmaat van een ander
nee ook nietquote:Op vrijdag 25 december 2015 01:36 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
We praten vaak over andere dingen mrjaquote:Op vrijdag 25 december 2015 01:36 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Aka mannen zijn birdbrainedquote:Op vrijdag 25 december 2015 01:36 schreef LETMEIN het volgende:
[..]
Nee, maar dat is dan ook gelijk het verschil tussen mannen en vrouwen.
Ah.quote:
Zoalsquote:Op vrijdag 25 december 2015 01:36 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
We praten vaak over andere dingen mrja
quote:Op vrijdag 25 december 2015 01:37 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Ah.
ik heb nieuwe vrouwvrienden nodig.
Samen vibo's uitzoeken bij de christine le duc is dus ook niet okay?
quote:Op vrijdag 25 december 2015 01:36 schreef Paxcon het volgende:
[..]
ik doe niet mee aan dit ordinaire gedoe
In dat dikke hoofd van mij zit wel wat meer hersenmassa hoorquote:
durven ze niet nee, telkens dat gejank van zequote:Op vrijdag 25 december 2015 01:35 schreef Opsonisatie het volgende:
Ik ben serieus over die verhalen :squote:
Blijkbaar praten wij over vibo's en christine le duc, volgens prof dr meidengedachten expert VAquote:
jij vergelijkt knuffelbeertjesquote:Op vrijdag 25 december 2015 01:36 schreef Paxcon het volgende:
[..]
ik doe niet mee aan dit ordinaire gedoe
heb jij ook een voorkeur voor mannenquote:Op vrijdag 25 december 2015 01:37 schreef Rickertman96 het volgende:
[..]
durven ze niet nee, telkens dat gejank van ze
gaat heenquote:Op vrijdag 25 december 2015 01:38 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Blijkbaar praten wij over vibo's en christine le duc, volgens prof dr meidengedachten expert VA
koop jij samen condooms dan?quote:Op vrijdag 25 december 2015 01:37 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Ah.
voor jou welquote:Op vrijdag 25 december 2015 01:38 schreef Paxcon het volgende:
[..]
heb jij ook een voorkeur voor mannen
Nee maar ik ben geen vrouw dus ik vraag het ffquote:
quote:
ik ben eens bij een 'tupperwareparty' binnen gelopenquote:Op vrijdag 25 december 2015 01:37 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Ah.
quote:Op vrijdag 25 december 2015 01:39 schreef Opsonisatie het volgende:
Ik heb een keer mannenwhatsappgroep gelezen van mn ex. Stoer doen over hoe hard ze vanavond in hun chick gaan komen enz.
Omfg
Nee dat doen we niet. Ik niet in ieder geval.quote:Op vrijdag 25 december 2015 01:39 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Nee maar ik ben geen vrouw dus ik vraag het ff
Dat ligt dan toch aan je ex en dus jouw keuze voor mannen?quote:Op vrijdag 25 december 2015 01:39 schreef Opsonisatie het volgende:
Ik heb een keer mannenwhatsappgroep gelezen van mn ex. Stoer doen over hoe hard ze vanavond in hun chick gaan komen enz.
Omfg
ahw liefquote:Op vrijdag 25 december 2015 01:40 schreef Ezell het volgende:
[..]
jij bent net een konijntje
aai op je bolleke
Ik heb dit vaker gezien.quote:Op vrijdag 25 december 2015 01:40 schreef Typisch het volgende:
[..]
Dat ligt dan toch aan je ex en dus jouw keuze voor mannen?
quote:Op vrijdag 25 december 2015 01:39 schreef LETMEIN het volgende:
Net ff een meting uitgevoerd:
https://meetjepenis.nu/kies/
Ik kom uit bij 64.
ik haat iedereenquote:Op vrijdag 25 december 2015 01:40 schreef Paxcon het volgende:
[..]
ahw lief
dacht even dat je me haatte
Is niet de lengte maar de diktequote:Op vrijdag 25 december 2015 01:42 schreef Amarantha het volgende:
LMI moet even stoer doen over de lengte van zijn pik.
Ja komt beetje door LMI.quote:Op vrijdag 25 december 2015 01:42 schreef Opsonisatie het volgende:
Ama is zoveel aan het emogiffen vandaag
Niemand verslaat jouquote:Op vrijdag 25 december 2015 01:42 schreef Amarantha het volgende:
LMI moet even stoer doen over de lengte van zijn pik.
Niet.quote:Op vrijdag 25 december 2015 01:43 schreef LETMEIN het volgende:
[..]
Wat heb jij liever, een dunne of een dikke?
Ja sinds nu.quote:Op vrijdag 25 december 2015 01:44 schreef McGrath het volgende:
[..]
Ben je tegenwoordig van de vrouwen?
Ze landen veel zachter dan mannenquote:Op vrijdag 25 december 2015 01:44 schreef Opsonisatie het volgende:
Op vrouwen vallen lijkt mij erg lastig
Paxcon heeft een bewuste keuze gemaakt alleen hij moet eens afblijven van Rusnak
jrquote:Op vrijdag 25 december 2015 01:45 schreef Amarantha het volgende:
Wie neukte nou zijn matras? LMI of JR?
Kapotdroogquote:Op vrijdag 25 december 2015 01:45 schreef McGrath het volgende:
[..]
Ze landen veel zachter dan mannen
Om met een vrouw een relatie te hebben lijkt me wel erg ingewikkeldquote:Op vrijdag 25 december 2015 01:44 schreef Opsonisatie het volgende:
Op vrouwen vallen lijkt mij erg lastig
Paxcon heeft een bewuste keuze gemaakt alleen hij moet eens afblijven van Rusnak
Heb ik nog nooit gedaan, je brengt me wel op ideeënquote:Op vrijdag 25 december 2015 01:45 schreef Amarantha het volgende:
Wie neukte nou zijn matras? LMI of JR?
Misschien kan JR je nog wat do's en don'ts geven.quote:Op vrijdag 25 december 2015 01:46 schreef LETMEIN het volgende:
[..]
Heb ik nog nooit gedaan, je brengt me wel op ideeën
zo zoquote:Op vrijdag 25 december 2015 01:46 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Nee chick gefixt tijdens uitgaan
Hosselbaasje
Hoop dat die zijn matras wel even vervangt voor hij haar meeneemt naar huis.quote:Op vrijdag 25 december 2015 01:46 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Nee chick gefixt tijdens uitgaan
Hosselbaasje
quote:Op vrijdag 25 december 2015 01:47 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Hoop dat die zijn matras wel even vervangt voor hij haar meeneemt naar huis.
HAHAHAHAHquote:Op vrijdag 25 december 2015 01:47 schreef Amarantha het volgende:
[..]
[..]
quote:
Ik moet lachen door jullie. Ik typte dat eigenlijk met een heel serieus gezicht.quote:
[..]
Lachen is altijd goedquote:Op vrijdag 25 december 2015 01:48 schreef Amarantha het volgende:
[..]
[..]
Ik moet lachen door jullie. Ik typte dat eigenlijk met een heel serieus gezicht.
Wat gaat jouw dat nou weer aan dan?quote:Op vrijdag 25 december 2015 01:51 schreef LETMEIN het volgende:
FF voor de dames: hebben jullie vaak last van vaginale afscheiding?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.jeeeeej rood voor kerst
Op donderdag 4 september 2014 01:55 schreef Tchock het volgende:
Sof is een balletje sarcasme omwikkeld met sarcasme in een sarcasmesausje met sarcasmesprinkles.
quote:Op vrijdag 25 december 2015 01:52 schreef supersof het volgende:
NiceSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.jeeeeej rood voor kerst
Had laatst een chick, die trok d'r string uit en zat een slijmerige vlek inquote:Op vrijdag 25 december 2015 01:51 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Wat gaat jouw dat nou weer aan dan?
Zo heftig hoor.quote:Op vrijdag 25 december 2015 01:53 schreef LETMEIN het volgende:
[..]
Had laatst een chick, die trok d'r string uit en zat een slijmerige vlek in
Niet bijster vaak, 5x per maand?quote:Op vrijdag 25 december 2015 01:55 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Hoe vaak trekt er een chick haar string uit voor je?
Vandaar mijn vraag ook.quote:Op vrijdag 25 december 2015 01:55 schreef supersof het volgende:
waarschijnlijk was ze gewoon opgewonden ofzo
Mijn gevoel zegt dat laatste.quote:Op vrijdag 25 december 2015 01:56 schreef Opsonisatie het volgende:
Of lmi is vet lekker of lmi houdt van overdrijven en is onzekere knul.
Dat laatste.quote:Op vrijdag 25 december 2015 01:56 schreef Opsonisatie het volgende:
Of lmi is vet lekker of lmi houdt van overdrijven en is onzekere knul.
Ok dan..quote:Op vrijdag 25 december 2015 01:57 schreef LETMEIN het volgende:
[..]
'T was mij nog nooit zo opgevallen omdat ik dan meer met andere zaken bezig ben
thanksquote:
gewoon stoer doenerijquote:
genoteerdquote:Op vrijdag 25 december 2015 01:40 schreef supersof het volgende:
[..]
Nee dat doen we niet. Ik niet in ieder geval.
kkerkquote:Op vrijdag 25 december 2015 02:01 schreef LETMEIN het volgende:
2 uur, en ik zit over 8 uur alweer in de kerk
laat me raden:quote:
Naja kijk wat is netjes, als je 4x in de week uitgaatquote:Op vrijdag 25 december 2015 02:01 schreef Amarantha het volgende:
Dus je hebt gewoon 5 chicks per maand? Netjes hoor.
Zeker helemaal vooraan in de kerk om voor die stringzondigingen vergiffenis te vragen?quote:Op vrijdag 25 december 2015 02:01 schreef LETMEIN het volgende:
2 uur, en ik zit over 8 uur alweer in de kerk
moneyboyquote:Op vrijdag 25 december 2015 02:01 schreef LETMEIN het volgende:
[..]
Naja kijk wat is netjes, als je 4x in de week uitgaat
Hahaquote:Op vrijdag 25 december 2015 02:02 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Zeker helemaal vooraan in de kerk om voor die stringzondigingen vergiffenis te vragen?
Dat netjes was sarcastisch, sorry als het niet over kwam.quote:Op vrijdag 25 december 2015 02:01 schreef LETMEIN het volgende:
[..]
Naja kijk wat is netjes, als je 4x in de week uitgaat
Misschien kan LMI wat hosseltips geven. Aangezien die ineens pro is.quote:
Kwam niet zo overquote:Op vrijdag 25 december 2015 02:02 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Dat netjes was sarcastisch, sorry als het niet over kwam.
gewoon wachten tot 3/4 uur en alles gaat vanzelfquote:Op vrijdag 25 december 2015 02:03 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Misschien kan LMI wat hosseltips geven. Aangezien die ineens pro is.
Begin bij je levensstijlquote:Op vrijdag 25 december 2015 02:03 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Misschien kan LMI wat hosseltips geven. Aangezien die ineens pro is.
half 4 bedje uit, naar de engel en daar een sletje bangenquote:Op vrijdag 25 december 2015 02:04 schreef Rickertman96 het volgende:
[..]
gewoon wachten tot 3/4 uur en alles gaat vanzelf
quote:Op vrijdag 25 december 2015 02:04 schreef LETMEIN het volgende:
[..]
half 4 bedje uit, naar de engel en daar een sletje bangen
I'm Zlatanquote:Op vrijdag 25 december 2015 02:05 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Wie ben jij om daarover te beslissen
quote:Op vrijdag 25 december 2015 02:04 schreef LETMEIN het volgende:
[..]
half 4 bedje uit, naar de engel en daar een sletje bangen
Je komt binnen, wijst er 1 aan en gaan.quote:Op vrijdag 25 december 2015 02:06 schreef Opsonisatie het volgende:
Hee pax laten wij eens naar de engel.
we kunnen ook gelijk onder de lakens gaanquote:Op vrijdag 25 december 2015 02:06 schreef Opsonisatie het volgende:
Hee pax laten wij eens naar de engel.
Voor Johannes?quote:Op vrijdag 25 december 2015 02:06 schreef Paxcon het volgende:
Ik moet echt eens een kijkje nemen of het echt zo werkt daar
en niet voor mezelf want geen interesse
Moet je eigenlijk wel ff een zaterdag uitkiezenquote:Op vrijdag 25 december 2015 02:06 schreef Paxcon het volgende:
Ik moet echt eens een kijkje nemen of het echt zo werkt daar
en niet voor mezelf want geen interesse
quote:Op vrijdag 25 december 2015 02:06 schreef Paxcon het volgende:
[..]
we kunnen ook gelijk onder de lakens gaan
Nee johannes vindt dat helemaal niksquote:
sorry ik meende het nietquote:
Zeker het kijken waardquote:Op vrijdag 25 december 2015 02:07 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Nee johannes vindt dat helemaal niks
ik wil gewoon van een afstandje kijken of het echt zo gaat zoals gezegd wordt
echtquote:Op vrijdag 25 december 2015 02:07 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Johannesgod is ergens biertje aan het klappen met een chick
Alhoewel tegen pringles & chill zeg ik geen nee tegenquote:Op vrijdag 25 december 2015 02:08 schreef Paxcon het volgende:
[..]
sorry ik meende het niet
wij kunnen elkaar als excuus gebruiken als mensen zich aan een van ons opdringen
Serieus?quote:Op vrijdag 25 december 2015 02:07 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Johannesgod is ergens biertje aan het klappen met een chick
quote:Op vrijdag 25 december 2015 02:10 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ja goed idee om 2 uur 's nachts.
aka nu slapen en vroeg eruitquote:Op vrijdag 25 december 2015 02:10 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ja goed idee om 2 uur 's nachts.
Volgens mij waren er ook andere vrienden bij maar dat weet ik niet helemaal zekerquote:
Ik ga niet vrijwilligquote:Op vrijdag 25 december 2015 02:12 schreef Paxcon het volgende:
de kerk is wel ongeveer de laatste plek waar ik heen zou gaan
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |