abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_158551895
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 december 2015 22:21 schreef KingRadler het volgende:

[..]

zal Leia ooit een Lightsaber gaan gebruiken in volgende delen.
Ik zelf denk van niet maar misschien wel de force of iets dergelijks, bijvoorbeeld visioenen.
  zaterdag 26 december 2015 @ 22:23:39 #77
429573 KingRadler
King of the Radler
pi_158551906
quote:
1s.gif Op zaterdag 26 december 2015 22:22 schreef Skull-splitter het volgende:

[..]

Nee, dat was ten tijde van ROTJ gewoon het B-plan als Luke zou falen.
ah zo :D
  zaterdag 26 december 2015 @ 22:25:47 #78
12888 Skull-splitter
your selection of the finest
pi_158551970
Jullie zijn óf heel dronken óf hebben zitten slapen in de films :')
I'm fed up with all this Wi-fi-high-fiving
Steam: Skullsplitter
Origin-naam:013skullsplitter
pi_158552032
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 december 2015 22:25 schreef Skull-splitter het volgende:
Jullie zijn óf heel dronken óf hebben zitten slapen in de films :')
Trekkie gespot.
pi_158552938
quote:
1s.gif Op zaterdag 26 december 2015 22:19 schreef 6star6lord6 het volgende:

[..]

Ze kunnen ook nog darth vader bedoelen, maar ik denk dat ze leia bedoelen.
Als je serieus dacht dat ze het over Darth hadden heb je echt niet op zitten letten. Zeker niet als je ook nog de prequels hebt gezien :D
"Een menschenhater, menschenschuwend mensch, die niet gaarne andere menschen ziet; een wonderlijk, ongezellig mensch, vijand van alle vrolijkheid.'
"My voice is nothing, my thoughts are nothing, in many respects I'm like you; nothing"
  zaterdag 26 december 2015 @ 22:58:31 #81
429573 KingRadler
King of the Radler
pi_158552956
denk dat ik teveel Force gebruikt heb
pi_158552991
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 december 2015 21:09 schreef Bram_van_Loon het volgende:
Weet iemand of dat Leia in de tussentijd een groot jedi werd? We weten dat ze een generaal werd maar is ze ook een jedi geworden? Die belofte werd toch min of meer gemaakt door er in de oude trilogie zo sterk er op te wijzen dat er nog iemand is met wie "the force" heel erg sterk is terwijl het duidleijk over Leia ging.
Het zou kunnen dat ze in bepaalde boeken of comics wat duidelijkheid hierover hebben gegeven, vandaar dat ik het even vraag.
In de nieuwe EU nog weinig van Leia gezien en (nog) niets wijst erop dat ze uberhaupt training krijgt. Ze is te druk bezig om met Mon Mothma & co de nieuwe republiek op te zetten.
"Een menschenhater, menschenschuwend mensch, die niet gaarne andere menschen ziet; een wonderlijk, ongezellig mensch, vijand van alle vrolijkheid.'
"My voice is nothing, my thoughts are nothing, in many respects I'm like you; nothing"
pi_158553360
quote:
1s.gif Op zaterdag 26 december 2015 22:57 schreef Ceased2Be het volgende:

[..]

Als je serieus dacht dat ze het over Darth hadden heb je echt niet op zitten letten. Zeker niet als je ook nog de prequels hebt gezien :D
Ik had al eerder foto's en een link gestuurd dat Anakin terug komt in VIII. In de prequels zeiden ze al dat hij balans in de force moet brengen en dat was hem gelukt in rotj wat nou als hij het weer moet regelen?
pi_158553464
quote:
1s.gif Op zaterdag 26 december 2015 23:12 schreef 6star6lord6 het volgende:

[..]

Ik had al eerder foto's en een link gestuurd dat Anakin terug komt in VIII. In de prequels zeiden ze al dat hij balans in de force moet brengen en dat was hem gelukt in rotj wat nou als hij het weer moet regelen?
De dialoog tussen Obi-Wan en Luke in VI laat echt weinig aan de verbeelding over

quote:
BEN
Then the Emperor has already won. You were our only hope.

LUKE
Yoda spoke of another.

BEN
The other he spoke of is your twin sister.

LUKE
But I have no sister.

BEN
Hmm. To protect you both from the Emperor, you were hidden from your father when you were born. The Emperor knew, as I did, if Anakin were to have any offspring, they would be a threat to him. That is the reason why your sister remains safely anonymous.

LUKE
Leia! Leia's my sister.
pi_158553654
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 december 2015 23:15 schreef Ceased2Be het volgende:

[..]

De dialoog tussen Obi-Wan en Luke in VI laat echt weinig aan de verbeelding over

[..]

Oh dan zat ik wel fout :')

Ik dacht dat het anders was, maar ik denk als nog dat Anakin een belangrijke rol krijgt en misschien weer alles gaat redden.
pi_158553884
quote:
9s.gif Op zaterdag 26 december 2015 23:19 schreef 6star6lord6 het volgende:

[..]

Ik dacht dat het anders was, maar ik denk als nog dat Anakin een belangrijke rol krijgt en misschien weer alles gaat redden.
Wat heeft Anakin gered dan?
De grootste grap van die hele 'balance to the force' voorspelling was juist dat zowel de Sith als de Jedi praktisch van 0 af aan weer moesten beginnen aan het eind van VI. De Jedi hadden een kleine voorsprong met semi-getrainde Luke. De Sith leken van het toneel af te zijn in de 'known universe'.
Dark Side is weer terug met Snoke/Ren, Light Side kan weer terug komen met Luke / Rey en er is weer een balans.
pi_158553955
quote:
9s.gif Op zaterdag 26 december 2015 23:19 schreef 6star6lord6 het volgende:

[..]

Als Force ghost zijnde? Lijkt me echt zeer onwaarschijnlijk dat hij zo aanwezig zal zijn.
Er waren geruchten dat hij zo terug zou komen. Maar in twee vormen, als Anakin (Luke) en Darth Vader (bij Kylo). Er waren een tijdje terug ook geruchten dat Hayden Christensen aan het trainen was voor Star Wars. Wellicht dat we "hem" als eerste terug zien in Rogue One :)
pi_158554166
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 december 2015 23:26 schreef lord_bono het volgende:

[..]

Als Force ghost zijnde? Er waren geruchten dat hij zo terug zou komen. Maar in twee vormen, als Anakin (Luke) en Darth Vader (bij Kylo). Er waren een tijdje terug ook geruchten dat Hayden Christensen aan het trainen was voor Star Wars. Wellicht dat we "hem" als eerste terug zien in Rogue One :)
Er is een grote kans dat snoke darth plagueis is. Plagueis kan mensen weer tot leven wekken.

Het zou ook kunnen dat hij als geest rey gaat trainen. Maar dat zou wel cliché zijn.

Ik had die link net hier geplaatst met foto's hij er dan uit gaat zien en dat is na zijn dood.

pi_158554247
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 december 2015 23:24 schreef Ceased2Be het volgende:

[..]

Wat heeft Anakin gered dan?
De grootste grap van die hele 'balance to the force' voorspelling was juist dat zowel de Sith als de Jedi praktisch van 0 af aan weer moesten beginnen aan het eind van VI. De Jedi hadden een kleine voorsprong met semi-getrainde Luke. De Sith leken van het toneel af te zijn in de 'known universe'.
Dark Side is weer terug met Snoke/Ren, Light Side kan weer terug komen met Luke / Rey en er is weer een balans.
Anakin heeft alle Siths vermoord en daardoor kwam the new republic die jedis steunt. Er kwam dan ook een Jedi tempel maar die is /spoiler/ afgeslacht.
pi_158554444
quote:
1s.gif Op zaterdag 26 december 2015 23:31 schreef 6star6lord6 het volgende:

[..]

...
Hier is het bronartikel. Betreft dus duidelijk alleen de Force ghost van Anakin. Is artwork van TFA, dus hoef niet te betekenen dat ze dit gaan gebruiken in VIII.
quote:
1s.gif Op zaterdag 26 december 2015 23:33 schreef 6star6lord6 het volgende:

[..]

Anakin heeft alle Siths vermoord en daardoor kwam the new republic die jedis steunt. Er kwam dan ook een Jedi tempel maar die is /spoiler/ afgeslacht.
Alle Sith's vermoord... Het liefst had hij Luke naar de Dark Side gehaald en samen met Luke de Emperor verslagen. Wat betreft de zin er na, puur speculatie, hoe de New Republic tegenover de Jedi staat, en of Luke er wel zo te koop mee liep moeten we afwachten.

[ Bericht 36% gewijzigd door lord_bono op 26-12-2015 23:44:18 ]
  zaterdag 26 december 2015 @ 23:41:18 #91
429573 KingRadler
King of the Radler
pi_158554577
Rey is geen Solo en Skywalker. Anders had Kylo Ren het wel geweten. Dit kan je niet verborgen houden. Dan had Leia het ook geweten.
pi_158554977
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 december 2015 23:38 schreef lord_bono het volgende:

[..]

Hier is het bronartikel. Betreft dus duidelijk alleen de Force ghost van Anakin. Is artwork van TFA, dus hoef niet te betekenen dat ze dit gaan gebruiken in VIII.

[..]

Alle Sith's vermoord... Het liefst had hij Luke naar de Dark Side gehaald en samen met Luke de Emperor verslagen. Wat betreft de zin er na, puur speculatie, hoe de New Republic tegenover de Jedi staat, en of Luke er wel zo te koop mee liep moeten we afwachten.
Dat is geen speculatie, ren zegt het zelf in film dat the new republic de rebellen steunt en dus ook Luke en de jedis.
pi_158555006
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 december 2015 23:41 schreef KingRadler het volgende:
Rey is geen Solo en Skywalker. Anders had Kylo Ren het wel geweten. Dit kan je niet verborgen houden. Dan had Leia het ook geweten.
Mwoah, er lijken genoeg hints in de film te zitten die er wel naar hinten, naar Rey Skywalker althans. Leia die Rey als enige troost nadat ze terug zijn gekomen van de Starkiller base, loopt langs Chewy. Kylo die gek wordt als hij hoort dat er meisje Finn helpt op Jakku. En natuurlijk de Lightsaber van Luke/Anakin. Hier een groter betoog :P Star Wars heeft altijd om de Skywalkers gedraaid, Anakin/Luke/Leia/(...). Dit jaar heeft George Lucas zelfs gezegd dat hij het liefst de verhalen van de kleinkinderen van Anakin zou willen zien, wat in de EU ook flink aan bod is gekomen.

[ Bericht 1% gewijzigd door lord_bono op 27-12-2015 00:05:12 ]
pi_158555130
quote:
1s.gif Op zaterdag 26 december 2015 23:51 schreef 6star6lord6 het volgende:

[..]

Dat is geen speculatie, ren zegt het zelf in film dat the new republic de rebellen steunt en dus ook Luke en de jedis.
Dat laatste weten we dus niet. Er is nog nergens specifiek gezegd hoe Luke zich verhoudt tot de resistance. Hij kan zich net zo goed volledig afzijdig houden terwijl hij zij nieuwe Jedi trainde.
  zondag 27 december 2015 @ 10:04:46 #95
12888 Skull-splitter
pi_158561965
quote:
1s.gif Op zaterdag 26 december 2015 23:31 schreef 6star6lord6 het volgende:

[..]

Er is een grote kans dat snoke darth plagueis is. Plagueis kan mensen weer tot leven wekken.

Het zou ook kunnen dat hij als geest rey gaat trainen. Maar dat zou wel cliché zijn.

Ik had die link net hier geplaatst met foto's hij er dan uit gaat zien en dat is na zijn dood.

[ afbeelding ]
Nogmaals: dat boek heb ik thuis liggen en betreffende artwork komt uit een fase dat er nog niets omlijnd was. Dit zo terugkomen als beschadigd Force Ghost omdat hij nog niet helemaal light-side was ten tijde van zijn dood, ware het niet dat heel IV-V-VI draait om Vader's mogelijkheid om ondanks alle ellende toch nog goed te hebben naast de opkomst van Luke.

Als ik me niet vergis had dit zelfs enkel in droomfragmenten kunnen afspelen ala Anakin's droom en Yoda's grot...
pi_158562058
quote:
10s.gif Op zondag 27 december 2015 10:04 schreef Skull-splitter het volgende:

[..]

Nogmaals: dat boek heb ik thuis liggen en betreffende artwork komt uit een fase dat er nog niets omlijnd was. Dit zo terugkomen als beschadigd Force Ghost omdat hij nog niet helemaal light-side was ten tijde van zijn dood, ware het niet dat heel IV-V-VI draait om Vader's mogelijkheid om ondanks alle ellende toch nog goed te hebben naast de opkomst van Luke.

Als ik me niet vergis had dit zelfs enkel in droomfragmenten kunnen afspelen ala Anakin's droom en Yoda's grot...
Hoe is het boek verder? Ben ook aan het twijfelen om hem te kopen :)
  zondag 27 december 2015 @ 10:46:18 #97
67640 SaintOfKillers
Hold me closer, Tony Danza
pi_158562538
quote:
1s.gif Op zaterdag 26 december 2015 23:52 schreef lord_bono het volgende:

[..]

Mwoah, er lijken genoeg hints in de film te zitten die er wel naar hinten, naar Rey Skywalker althans. Leia die Rey als enige troost nadat ze terug zijn gekomen van de Starkiller base, loopt langs Chewy. Kylo die gek wordt als hij hoort dat er meisje Finn helpt op Jakku. En natuurlijk de Lightsaber van Luke/Anakin. Hier een groter betoog :P Star Wars heeft altijd om de Skywalkers gedraaid, Anakin/Luke/Leia/(...). Dit jaar heeft George Lucas zelfs gezegd dat hij het liefst de verhalen van de kleinkinderen van Anakin zou willen zien, wat in de EU ook flink aan bod is gekomen.
Maar moet het dan echt iedere keer een verrassende onthulling zijn dat ze bij de familie horen? Vertel gewoon een verhaal, maar dat hengelen naar "de plottwist" altijd...

Twist bij Kylo Ren, OK. Maar je weet gewoon dat er ook zeker nog een "Rey is :X :o" gaat komen, net als "Snoke is :X :o"
The average burglar breaks in and leaves clues everywhere. But not me. I'm completely clueless.
  zondag 27 december 2015 @ 10:51:49 #98
12888 Skull-splitter
pi_158562632
quote:
0s.gif Op zondag 27 december 2015 10:13 schreef lord_bono het volgende:

[..]

Hoe is het boek verder? Ben ook aan het twijfelen om hem te kopen :)
Pas één keer doorgebladerd en vooral artwork bekeken (daar is dat boek ook voor), ik hou er wel van al mis ik de old-school flair vaak wel maar dat ligt vooral aan het gebrek aan tijd wat er tegenwoordig is in alle fases van film maken. Dat maakt dat er veel redelijk generieke artwork in zit zonder al teveel uitgesproken smoel, maar ook enkele pagina's waar dat wel het geval is natuurlijk.

Tekst moet ik nog eens doorlezen.

Visual guide haal ik ook nog in huis samen met wat andere boeken de komende tijd.
  zondag 27 december 2015 @ 11:34:38 #99
12888 Skull-splitter
pi_158563236
quote:
99s.gif Op zondag 27 december 2015 10:46 schreef SaintOfKillers het volgende:

[..]

Maar moet het dan echt iedere keer een verrassende onthulling zijn dat ze bij de familie horen? Vertel gewoon een verhaal, maar dat hengelen naar "de plottwist" altijd...

Twist bij Kylo Ren, OK. Maar je weet gewoon dat er ook zeker nog een "Rey is :X :o" gaat komen, net als "Snoke is :X :o"
Dan krijg je makkelijk saaie verhalen. Het feit dat je nu al veel vraagtekens hebt zorgt voor een spanningsboog over de films heen, anders zitten we weer te zeiken dat het zo voorspelbaar is.

Dat betreft is het ook een haast onmogelijke taak om Star Wars films te maken zo laat na de originelen. De prequels liepen hier tegenaan.
  zondag 27 december 2015 @ 11:37:13 #100
429573 KingRadler
King of the Radler
pi_158563290
vraag me af of ze Daisy Ridley al gevraagd hebben voor episode 10/11/12.
Je kan haar beter nu vragen voordat ze straks afhaakt.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')