Dat zegt niets over haar leeftijd in de film, Mark Hamill was ook al midden 20 toen hij in de eerste film speelde maar de Luke die hij toen speelde was pas 17.quote:Op zaterdag 26 december 2015 11:58 schreef Bram_van_Loon het volgende:
[..]
Daisy Ridley was 22 toen de film werd opgenomen.
Dat is ook te verklaren doordat ze zich tegen Kylo Ren verzet als hij in haar hoofd wil kijken en ze dit weet om te draaien en in zijn hoofd kijkt, daardoor is het mogelijk dat ze ook heeft gezien hoe hij de force gebruikt en weet ze daarom hoe het moet.quote:Op zaterdag 26 december 2015 13:13 schreef Bram_van_Loon het volgende:
[..]
Dat zou verklaren waarom ze al zo goed is op het moment dat ze nog niet eens heeft ontdekt dat ze dat talent heeft.
Dit is wel typisch de stijl van casualty, meer soap dan dramaquote:Op zaterdag 26 december 2015 13:22 schreef Bram_van_Loon het volgende:
Hier wat scenes uit Casualty.
Ze doet het aardig maar ik zie dat grote talent hier nog niet. Erg goed gecast?
Voor Indiana Jones was Tom Selleck gecast, maar dat ging niet door vanwege zijn verplichten voor Magnum PI. Last-minute is toen voor Ford gekozen..quote:Op zaterdag 26 december 2015 13:18 schreef Bram_van_Loon het volgende:
[..]
Het was waarschijnlijk wel een direct gevolg van die Star Wars films. His claim to fame en dezelfde regisseur/producent (zij het in samenwerking met Spielberg als ik me niet vergis). Zo zullen ook voor Daisy Ridley heel erg veel deuren opengaan dankzij deze ene film (of trilogie), films waarvoor ze wel vele miljoenen USD's betaald krijgt. We gaan haar in veel toekomstige A-films zien en een deel van die films zal zeer populair worden, zolang ze niet zelf besluit te stoppen met acteren of overlijdt of zo.
Waarom dachten ze aan Ford? Omdat hij het goed deed bij Star Wars en GL hem goed kende?quote:Op zaterdag 26 december 2015 15:53 schreef FritzWepper het volgende:
[..]
Voor Indiana Jones was Tom Selleck gecast, maar dat ging niet door vanwege zijn verplichten voor Magnum PI. Last-minute is toen voor Ford gekozen..
daar had ze al the Forcequote:Op zaterdag 26 december 2015 15:09 schreef kwakz0r het volgende:
[..]
Dit is wel typisch de stijl van casualty, meer soap dan drama
George Lucas wilde Ford eigenlijk juist niet omdat hij niet te vaak met dezelfde acteurs wilde werken. Steven Spielberg heeft het er, gelukkig, doorgedrukt. Overigens was hij ook voor Spielberg tweede keus hoor.quote:Op zaterdag 26 december 2015 16:01 schreef Bram_van_Loon het volgende:
[..]
Waarom dachten ze aan Ford? Omdat hij het goed deed bij Star Wars en GL hem goed kende?
Een lucky break voor Indiana Jones, ik kan me niet voorstellen dat die trilogie zo goed zou zijn geslaagd zonder Harrison Ford, die rol zat hem als gegoten.
toen was het ook niet duidelijk dat het 3 delen zou wordenquote:Op zaterdag 26 december 2015 17:49 schreef FritzWepper het volgende:
[..]
George Lucas wilde Ford eigenlijk juist niet omdat hij niet te vaak met dezelfde acteurs wilde werken. Steven Spielberg heeft het er, gelukkig, doorgedrukt. Overigens was hij ook voor Spielberg tweede keus hoor.
Interessant om te weten.quote:Op zaterdag 26 december 2015 17:49 schreef FritzWepper het volgende:
[..]
George Lucas wilde Ford eigenlijk juist niet omdat hij niet te vaak met dezelfde acteurs wilde werken. Steven Spielberg heeft het er, gelukkig, doorgedrukt. Overigens was hij ook voor Spielberg tweede keus hoor.
Het is niet uitgesloten. Het valt te verwachten dat ze familie is van de zoon van Solo, familiebanden vormen een belangrijk thema in de Star Wars verhalen. Haar jedi-talent lijkt te groot te zijn voor een kleinkind van Obi Wan Kenobi (Luke en Anakin waren de ultieme talenten). Ik kan me niet herinneren dat eerder iets verteld is over een kind van OWK.quote:Op zaterdag 26 december 2015 19:59 schreef KingRadler het volgende:
is het mogelijk dat Rey een nazaat kan zijn van Obi Wan Kenobi
OWK kon zich R2-D2 ook niet meer herinnerenquote:Op zaterdag 26 december 2015 20:45 schreef Bram_van_Loon het volgende:
[..]
Het is niet uitgesloten. Het valt te verwachten dat ze familie is van de zoon van Solo, familiebanden vormen een belangrijk thema in de Star Wars verhalen. Haar jedi-talent lijkt te groot te zijn voor een kleinkind van Obi Wan Kenobi (Luke en Anakin waren de ultieme talenten). Ik kan me niet herinneren dat eerder iets verteld is over een kind van OWK.
hahaha klopt jaquote:Op zaterdag 26 december 2015 20:59 schreef Maraca het volgende:
[..]
OWK kon zich R2-D2 ook niet meer herinneren
ik kan niet geloven dat Rey een Skywalker is.quote:Op zaterdag 26 december 2015 21:35 schreef SaintOfKillers het volgende:
Is Luke eigenlijk wel een goede Jedi?
Toen Obi-Wan hem aan het opleiden was, bleek het vooral een knoeier. Yoda kreeg er eigenlijk niet veel meer uit en vond de prestaties van Luke ook grotendeels teleurstellend, waarna Luke een pak slaag van Vader kreeg. Later probeert Luke het nog eens en krijgt hij een even grote pandoering van Palpatine en had hij pappie nodig om te winnen. Daarna probeert hij onder het motto "Those who can, do. Those who can't, teach" dan maar anderen op te leiden, wat ook al op een ramp uitdraait, waarna hij dan maar met de staart tussen de benen wegvlucht.
Would be awesome, en Old Ben heeft genoeg tijd gehad tijdens zijn ballingschap om te daten, als was 'ie ten tijde van de prequels wel behoorlijk anti-relatie toen Anakin met Padme bezig was.quote:Op zaterdag 26 december 2015 19:59 schreef KingRadler het volgende:
is het mogelijk dat Rey een nazaat kan zijn van Obi Wan Kenobi
haha, nee.quote:Op zaterdag 26 december 2015 10:25 schreef FritzWepper het volgende:
[..]
Oei-oei, the worst Jedi ever
Nee, Leia. Wel opletten, mensen...quote:Op zaterdag 26 december 2015 22:17 schreef KingRadler het volgende:
heb nog iets gevonden:
In Return of the Jedi was een scene van Obi Wan Kenobi en Yoda praten dat er nog iemand was:
Obi-Wan: "That boy is our last hope."
Yoda: "No...there is another..."
kunnen ze hier refereren aan Rey
Nee, als je dat boek hebt dan gaat het om een fase waarin Kylo Ren nog Jedi Killer werd genoemd er er eigenlijk niets vaststond.quote:Op zaterdag 26 december 2015 22:16 schreef 6star6lord6 het volgende:
http://www.filmtotaal.nl/artikel.php?id=46913
Annakin komt terug!
[ afbeelding ]
Ze kunnen ook nog darth vader bedoelen, maar ik denk dat ze leia bedoelen.quote:Op zaterdag 26 december 2015 22:17 schreef KingRadler het volgende:
heb nog iets gevonden:
In Return of the Jedi was een scene van Obi Wan Kenobi en Yoda praten dat er nog iemand was:
Obi-Wan: "That boy is our last hope."
Yoda: "No...there is another..."
kunnen ze hier refereren aan Rey
zal Leia ooit een Lightsaber gaan gebruiken in volgende delen.quote:Op zaterdag 26 december 2015 22:19 schreef 6star6lord6 het volgende:
[..]
Ze kunnen ook nog darth vader bedoelen, maar ik denk dat ze leia bedoelen.
Nee, dat was ten tijde van ROTJ gewoon het B-plan als Luke zou falen.quote:Op zaterdag 26 december 2015 22:21 schreef KingRadler het volgende:
[..]
zal Leia ooit een Lightsaber gaan gebruiken in volgende delen.
Onzin want in ROTJ welliswaar nog niet klaar met training maar wel degelijk vergevorderd in de force.quote:Op zaterdag 26 december 2015 21:35 schreef SaintOfKillers het volgende:
Is Luke eigenlijk wel een goede Jedi?
Toen Obi-Wan hem aan het opleiden was, bleek het vooral een knoeier. Yoda kreeg er eigenlijk niet veel meer uit en vond de prestaties van Luke ook grotendeels teleurstellend, waarna Luke een pak slaag van Vader kreeg. Later probeert Luke het nog eens en krijgt hij een even grote pandoering van Palpatine en had hij pappie nodig om te winnen. Daarna probeert hij onder het motto "Those who can, do. Those who can't, teach" dan maar anderen op te leiden, wat ook al op een ramp uitdraait, waarna hij dan maar met de staart tussen de benen wegvlucht.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |