Dit is de selectie van PSV op 1 januari 2019 in FM14. Franse revolutiequote:Op donderdag 24 december 2015 22:59 schreef wieisboos het volgende:
De selectie van PSV in 2018![]()
Vermeer, Van den Boomen, Koppers, Toornstra, Van Anholt, De Roon, De Leeuw, Alberg, Chery en Qazaishvili
38 appearances en 0 goals?quote:Op vrijdag 25 december 2015 12:06 schreef Typisch het volgende:
Gelijk de knock-out fase uitgeknikkerd door Udinese, over twee wedstrijden met 5-2 verloren.
Ik heb Bishop na één jaar alweer moeten verkopen, voor 8 miljoen + opties was hij niet meer te houden.
[ afbeelding ]
Wel Zivkovic opgepikt bij Liverpool voor 3.8 miljoen van dat bedrag. Voor de rest gaat alles naar mijn bankrekening gezien ik niet veel uit mag geven van mijn bestuur. Heb nu een bank van 20 miljoen+ en moet elke maand ruim 200k betalen om het stadion terug te betalen die in 2021 klaar is.
Ook dit talent over weten te nemen van Helmond:
[ afbeelding ]
Geen idee waarom ze hem zo makkelijk lieten gaan, maar ik ben er blij mee.
Deep lying playmaker, samen met mijn ball winning midfielder en een attacking midfielder er voor. In mijn tactiek moeten de 4 voorste de goals maken, de 7 anderen moeten de ballen tegenhouden en inleveren. De backs zijn eigenlijk nog aanvallender dan hij.quote:
Ik dacht al.quote:Op vrijdag 25 december 2015 12:51 schreef Typisch het volgende:
[..]
Deep lying playmaker, samen met mijn ball winning midfielder en een attacking midfielder er voor. In mijn tactiek moeten de 4 voorste de goals maken, de 7 anderen moeten de ballen tegenhouden en inleveren. De backs zijn eigenlijk nog aanvallender dan hij.
In welk jaar?quote:Op vrijdag 25 december 2015 13:16 schreef wieisboos het volgende:
[ afbeelding ]in de halve finale wacht Bayer Leverkusen. Staan 1e in Duitsland
2019 nu. Heb ook wel de spelers dat ik ver moet komen in Europa. Malcom is bij mij world class en de rest van mijn aanval + middenveld zit daar vlak onder. Heb ook deze halfgod opgehaald uit Manchesterquote:Op vrijdag 25 december 2015 14:03 schreef dion_v_k het volgende:
[..]
In welk jaar?
Ik word elk jaar kansloos uitgeschakeld in Europa
En je hebt de Arena uitgebreid zie ik63.000 toeschouwers
Die Lozano kon ik ook oppikken voor 17 miljoen uit Mexico maar hij verkoos Juventus boven Ajaxquote:Op vrijdag 25 december 2015 14:07 schreef wieisboos het volgende:
[..]
2019 nu. Heb ook wel de spelers dat ik ver moet komen in Europa. Malcom is bij mij world class en de rest van mijn aanval + middenveld zit daar vlak onder. Heb ook deze halfgod opgehaald uit Manchester
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 25 december 2015 14:17 schreef dion_v_k het volgende:
[..]
Die Lozano kon ik ook oppikken voor 17 miljoen uit Mexico maar hij verkoos Juventus boven Ajax![]()
Heb je een screen van je selectie en stats van Malcom?
3 spelmakersquote:Op vrijdag 25 december 2015 14:29 schreef wieisboos het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Deze wedstrijd![]()
gvd 7 doelpunten maken en op doelsaldo niet doorgaan. Martial die er 5 inlegt
Donny was te goed geworden, voor 47,5m verkocht aan United.quote:Op vrijdag 25 december 2015 14:34 schreef dion_v_k het volgende:
[..]
3 spelmakers![]()
Malcom is bij mij een jaar jonger maar wel aanzienlijk minder..
[ afbeelding ]
Cerny heb ik ook flink verneukt in mijn gameveel te weinig speeltijd gegeven.
Waar is Maradonny?
Zijn bij jou wel allemaal stukken beter zegquote:Op vrijdag 25 december 2015 14:38 schreef wieisboos het volgende:
[..]
Donny was te goed geworden, voor 47,5m verkocht aan United.
[ afbeelding ]
Nunnely is verhuurd, die haal ik komend seizoen terug want Deulofeu wil weg omdat ik de CL niet heb gewonnen
Heb drie 4,5* coaches en een 5*, verder niks bijzonders. En ik kan ook gewoon geluk hebben met PAquote:Op vrijdag 25 december 2015 14:41 schreef dion_v_k het volgende:
[..]
Zijn bij jou wel allemaal stukken beter zegHoe heb jij je training staan?
Dat laatste scheelt echt heel veel ja. Gasten als Nunnely kunnen in de ene game absolute wereldtop zijn en in de andere net aan basisspeler bij Ajax.quote:Op vrijdag 25 december 2015 14:44 schreef wieisboos het volgende:
[..]
Heb drie 4,5* coaches en een 5*, verder niks bijzonders. En ik kan ook gewoon geluk hebben met PA
Ik denk dat het nog het meeste ligt aan het aantal speelminuten want in de meeste gevallen halen de spelers hun potentieel bijna nooit, alleen wanneer ze veel spelen en zelfs dan nog niet altijd.quote:Op vrijdag 25 december 2015 14:57 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Dat laatste scheelt echt heel veel ja. Gasten als Nunnely kunnen in de ene game absolute wereldtop zijn en in de andere net aan basisspeler bij Ajax.
Met Ajax spelen en het dan gek vinden dat het spel makkelijk isquote:Op vrijdag 25 december 2015 15:55 schreef dion_v_k het volgende:
Was weer een spannend seizoen![]()
[ afbeelding ]
Wat?? Na twee super seizoenen kwam niemand nog met meer dan 8 miljoen over de boeg.quote:Op vrijdag 25 december 2015 15:40 schreef Jorwol het volgende:
Karsdorp voor 35M + 50% doorverkoop naar Barcelona
okdoei
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |