Ik heb geen tijd meer om zondags daar te kunnen fok!kenquote:Op donderdag 24 december 2015 19:22 schreef Zelfscanner het volgende:
[..]
Heel soms![]()
Alleen met de rijdende rechter ben ik duidelijk aanwezig in dat topic.
Die vastgeroeste show scoort nog altijdquote:Op donderdag 24 december 2015 19:22 schreef Cee het volgende:
[..]
Tsja, geen idee waar hij naar toe moet. Ik heb het idee dat hij compleet vastgeroest zit in zijn show. Maar 3fm zal hem ook weer niet snel kwijt willen.
quote:Op donderdag 24 december 2015 19:23 schreef Stickertje het volgende:
[..]
Ik heb geen tijd meer om zondags daar te kunnen fok!ken
Zeker niet na de leegloop van afgelopen zomer.quote:Op donderdag 24 december 2015 19:22 schreef Cee het volgende:
[..]
Tsja, geen idee waar hij naar toe moet. Ik heb het idee dat hij compleet vastgeroest zit in zijn show. Maar 3fm zal hem ook weer niet snel kwijt willen.
Is op dinsdagquote:Op donderdag 24 december 2015 19:23 schreef Stickertje het volgende:
[..]
Ik heb geen tijd meer om zondags daar te kunnen fok!ken
10 mil. gok ik.quote:Op donderdag 24 december 2015 19:23 schreef Odaiba het volgende:
Durft iemand al een voorspelling te doen? Gaan we Leeuwarden van de troon stoten of wordt het zelfs minder dan 12.000.000 miljoen?
Rob terug halenquote:Op donderdag 24 december 2015 19:23 schreef heloef het volgende:
[..]
Zeker niet na de leegloop van afgelopen zomer.
* Stickertje zet het in de agendaquote:Op donderdag 24 december 2015 19:24 schreef Zelfscanner het volgende:
[..]
Is op dinsdag![]()
Alberto en misbruikers is op zondag.
Nah die zit prima op 2.quote:
We weten nog niet wanneer het weer begint. Rechter wordt vervangen.quote:Op donderdag 24 december 2015 19:25 schreef Stickertje het volgende:
[..]
* Stickertje zet het in de agenda
Oh gelukkig, begon me even zorgen te maken.quote:Op donderdag 24 december 2015 19:24 schreef Stickertje het volgende:
[..]
Nee
Ik ben zondags actief met een groep in een computerspelletje![]()
Zoals over al dan niet werkloze moeders.quote:
Helemaal niet, dan moet ik mijn keukenradio weer op een andere zender draaien.quote:
Echnie, het blijft een stroeve relatie.quote:
Ja, maar hij heeft een tyfushekel aan vroeg opstaan, dus dat gaat hem niet worden.quote:Op donderdag 24 december 2015 19:26 schreef Merode32 het volgende:
[..]
Echnie, het blijft een stroeve relatie.
Hij zit bij radio 2 omdat hij er letterlijk uitgewerkt is, hij had gewoon zijn ochtendshow moeten blijven doen.
Ja het is niet vreemd dat een 50-jarige bij een zender met als doelgroep 15-35 een keer weg moet.quote:Op donderdag 24 december 2015 19:26 schreef Merode32 het volgende:
[..]
Echnie, het blijft een stroeve relatie.
Hij zit bij radio 2 omdat hij er letterlijk uitgewerkt is, hij had gewoon zijn ochtendshow moeten blijven doen.
Ach hij heeft jaren gedaan en ja ik weet wat hij daarvoor geschreven heeftquote:Op donderdag 24 december 2015 19:27 schreef Uccie het volgende:
[..]
Ja, maar hij heeft een tyfushekel aan vroeg opstaan, dus dat gaat hem niet worden.
Hij is ook niet (vrijwillig) op zijn plek bij radio2 dat merk je aan zijn programmaquote:Op donderdag 24 december 2015 19:28 schreef heloef het volgende:
[..]
Ja het is niet vreemd dat een 50-jarige bij een zender met als doelgroep 15-35 een keer weg moet.
Hoe geweldig ik Rob Stenders verder ook vind.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |