SPOILER2Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: screenshots2Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ja zie het net, moest dus Texaco zijnquote:
MVquote:Op donderdag 24 december 2015 19:37 schreef MaJo het volgende:
Vandaag 2 checks gedaan voor MV, broodje bij de Texaco en boodschappen bij de Aldi. Vind deze checks nog leuker dan roamler en SS, verdiend ook beter
De check van gisteren is ook goedgekeurd, kreeg helemaal een rapportage met cijfers erbij hoe ik het gedaan had
Verder alleen de loterijcheck van Roamler gedaan. Weinig opdrachten de laatste dagen
Multi-Value. Daarbij loop je een heel scenario af en verdien je meer (rond de 10 euro per opdracht). Wel moet je meer vragen beantwoorden maar je hoeft geen foto's te maken.quote:Op donderdag 24 december 2015 19:49 schreef Nattekat het volgende:
[..]
MV
Bij Roamler is het ook kerst, misschien telt dat mee.
Haha, alleen vandaag flink binnengeharkt.quote:
Ja! Pm me maar!quote:Op zaterdag 26 december 2015 08:54 schreef IceCreamSandwich het volgende:
Heeft iemand misschien een invite voor me? Ik woon in omgeving Eindhoven (ivm concurrentie en zulks)
Liever niet. Doe ook veel in ehvquote:Op zaterdag 26 december 2015 08:54 schreef IceCreamSandwich het volgende:
Heeft iemand misschien een invite voor me? Ik woon in omgeving Eindhoven (ivm concurrentie en zulks)
Ik heb er 1, even via PM met motivatie aanvragenquote:Op zaterdag 26 december 2015 18:40 schreef groggy het volgende:
Heeft iemand misschien ook een invite voor mij? Ik woon in de omgeving van Emmen
Alvast bedankt!
Tegelijk? Dat zou de zaak veranderen. Voor 2€ ga ik niet naar het winkelcentrum, voor 4 welquote:Op maandag 28 december 2015 10:56 schreef pl4kkie het volgende:
Je mag ook maar 1 loterijcheck doen. Staat ook in de omschrijving
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |
Dat begrijpen we, maar is wel erg jammer. Je kunt FOK! namelijk wel gratis LEZEN, maar we kunnen FOK! niet gratis MAKEN. De inkomsten van de advertenties zorgen ervoor dat we de kosten van de site kunnen dragen zodat je ook morgen FOK! nog kunt bezoeken.
Zou je willen overwegen om voor FOK! een uitzondering te maken in je adblocker (of andere middelen die onze ads blokkeren)? Je krijgt deze melding dan nooit meer te zien.
Ja, ik wil fok.nl whitelisten, laat me zien hoe
Ik neem liever een premium account zodat ik geen advertenties hoef te zien (je moet eerst inloggen)
Ja, breng me naar de shop