quote:Op donderdag 24 december 2015 17:31 schreef Cee het volgende:
[..]
Zolang je me niet persoonlijk gaat beledigen en het beperkt tot mijn eigen wansmaak vind ik het prima.
poedelplaat?quote:Op donderdag 24 december 2015 17:35 schreef Mexicanobakker het volgende:
Dit vind ik nu vreselijk. Had dit eigenlijk wel als een heel veel aangevraagde plaat verwacht..
Chef kok in tha house.quote:Op donderdag 24 december 2015 17:35 schreef Qunix het volgende:
500gr pinda's eerst in een grote koekenpan doen met matig vuur. Zodra je het ruikt is het klaar. Alles in een keukenmachine stoppen, 5 gram zout en een hoop neutrale olie. Als het een pasta is beetje apart houden voor op brood (zelfgemaakte pindakaas dus), rest nog beetje olie toevoegen, water, sambal, eventueel 1 gesnipperde ui en beetje ketjap manis. Nog meer malen totdat het iets donkerder is qua kleur en minder stevig.
Kipfilet opensnijden, en dan een goede eetlepel (met bergje zeg maar) in de kipfilet doen. Kip met ei en bloem enzo paneren en dan bakken. Lekker op brood of bij de goente.
Dat eet ik nu.
quote:Op donderdag 24 december 2015 17:35 schreef Qunix het volgende:
500gr pinda's eerst in een grote koekenpan doen met matig vuur. Zodra je het ruikt is het klaar. Alles in een keukenmachine stoppen, 5 gram zout en een hoop neutrale olie. Als het een pasta is beetje apart houden voor op brood (zelfgemaakte pindakaas dus), rest nog beetje olie toevoegen, water, sambal, eventueel 1 gesnipperde ui en beetje ketjap manis. Nog meer malen totdat het iets donkerder is qua kleur en minder stevig.
Kipfilet opensnijden, en dan een goede eetlepel (met bergje zeg maar) in de kipfilet doen. Kip met ei en bloem enzo paneren en dan bakken. Lekker op brood of bij de goente.
Dat eet ik nu.
Omgekeerde saté dus?quote:Op donderdag 24 december 2015 17:35 schreef Qunix het volgende:
Dat eet ik nu.
Het staat 2-0quote:Op donderdag 24 december 2015 17:39 schreef Stickertje het volgende:
Komt er nog een tussenstand om 17.55?
quote:Op donderdag 24 december 2015 17:41 schreef Mexicanobakker het volgende:
Godverdomme. Hopelijk rijdt die kut Rea tegen een fucking boom.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |