Ik doe niet aan internetdating, maar zelfs ik weet dat dit kansloos isquote:Op maandag 28 december 2015 14:19 schreef Charleville het volgende:
[..]
Wat vind je er leuk aan?
Ik druk gewoon standaard 100x achter elkaar op hartje, en daarna zijn m'n hartjes op, en heb slechts in al deze maanden 1 keer een match gehad, en die match die sprak niet terug..
Heb jij meer succes?
En wat voor praatjes komen er uit voort?
Waarom?quote:Op maandag 28 december 2015 15:14 schreef Gary_Oak het volgende:
Er is hier in de buurt een chick die blijkbaar elke dag haar Tinderprofiel verwijdert en weer een nieuwe maakt.
Ja of het is gewoon tinder. Dat ding is kei buggyquote:Op maandag 28 december 2015 15:33 schreef Gary_Oak het volgende:
[..]
Geen idee, maar ik zie elke dag dezelfde foto en naam voorbij komen. Best kansloos.
Dan word je onderaan de stapel gezet en word je dus nauwelijks zichtbaar voor anderen. Je gooit dus je eigen glazen in.quote:Op maandag 28 december 2015 14:19 schreef Charleville het volgende:
[..]
Wat vind je er leuk aan?
Ik druk gewoon standaard 100x achter elkaar op hartje, en daarna zijn m'n hartjes op, en heb slechts in al deze maanden 1 keer een match gehad, en die match die sprak niet terug..
Heb jij meer succes?
En wat voor praatjes komen er uit voort?
Is dat zo? Heb jij inzicht in die algoritmes?quote:Op maandag 28 december 2015 15:36 schreef SonicVolcano het volgende:
[..]
Dan word je onderaan de stapel gezet en word je dus nauwelijks zichtbaar voor anderen. Je gooit dus je eigen glazen in.
Heb dat ook al eens gelezen dat het zo werkt.quote:Op maandag 28 december 2015 15:37 schreef Ser_Ciappelletto het volgende:
[..]
Is dat zo? Heb jij inzicht in die algoritmes?
Dan heb je wel tijd genoeg om te praten. Het is echt mega druk dus sta je overal 1 uur+ te wachten.quote:Op maandag 28 december 2015 16:01 schreef betyar het volgende:
Zaterdag een date, naar de Efteling zonder kinderen uiteraard.![]()
Mooi toch.quote:Op maandag 28 december 2015 16:14 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Dan heb je wel tijd genoeg om over te praten. Het is echt mega druk dus sta je overal 1 uur+ te wachten.
Ja. Als ze leuk is dan heb je het idee of het wachten zo om isquote:
Dat is afwachten.quote:Op maandag 28 december 2015 16:16 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Ja. Als ze leuk is dan heb je het idee of het wachten zo om is
Goed om te weten! Dan druk ik voortaan ook af en toe op het kruisje.quote:Op maandag 28 december 2015 15:36 schreef SonicVolcano het volgende:
[..]
Dan word je onderaan de stapel gezet en word je dus nauwelijks zichtbaar voor anderen. Je gooit dus je eigen glazen in.
Nee ze krijgt eerst 100 andere kanslozen te zienquote:Op maandag 28 december 2015 16:17 schreef Charleville het volgende:
[..]
Goed om te weten! Dan druk ik voortaan ook af en toe op het kruisje.
De meid die je een hart geeft, krijgt zij op dat zelfde moment een foto van jouw te zien?
Ik heb een date naar de nachtmis genomen op kerstavond....quote:Op maandag 28 december 2015 21:22 schreef Andromache het volgende:
Nou mensen, kom op, waar is die post-kersthausse aan datingavonturen?
3x afgesproken in 8 woorden.quote:Op dinsdag 29 december 2015 08:35 schreef over_hedge het volgende:
Gister afgesproken een date afgeproken.Of nouja afgesproken om te gaan daten. Waar en wanneer dat moeten we nog even bedenken.
quote:
een date afspreken zonder wanneer en waar is hetzelfde als neuken met Christina Aguilera en Britney Spears tegelijk. In je droom.quote:Op dinsdag 29 december 2015 10:24 schreef over_hedge het volgende:
[..]Die zin liep niet helemaal lekker
Laten we het houden op te enthousiast getypt.
Mwa nee hoorquote:Op dinsdag 29 december 2015 10:27 schreef BeamofLight het volgende:
[..]
een date afspreken zonder wanneer en waar is hetzelfde als neuken met Christina Aguilera en Britney Spears tegelijk. In je droom.
Wat gaan jullie doen?quote:Op dinsdag 29 december 2015 10:34 schreef Fripsel het volgende:
Ik heb volgende week weer een date met dezelfde van laatst ^^
Nog niet echt iets afgesproken. Hij wil iets doen wat ik leuk vind, maar ik vind alles wel primaquote:
Gewoon wat verzinnen. Ik vind het altijd heel irritant als iemand altijd zegt: Ja ik vind alles best. Of ja wat jij wilt!quote:Op dinsdag 29 december 2015 10:44 schreef Fripsel het volgende:
[..]
Nog niet echt iets afgesproken. Hij wil iets doen wat ik leuk vind, maar ik vind alles wel prima
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |