Is niet doorgegaan en contact is verbroken. Over 2 weken alsnog een salsadate met iemand anders waarvan ik vorige week het nummer heb gescoordquote:Op zondag 27 december 2015 22:09 schreef Deezertje het volgende:
Hoe is het trouwens gegaan met de mensen die gisteren een date hadden op tweede kerstdag? K44S en diegene die ging salsa dansen toch?
Oh, iets te vlug gelezen. Maar gaat alsnog niet op denk ik. Het is onzin dat geweldig leuke mensen het niet 'nodig' hebben. Ze moeten immers maar net ergens iemand tegen komen die ze de moeite waard vinden.quote:Op zaterdag 26 december 2015 21:32 schreef Harmankardon het volgende:
[..]
Dat is wat jij er van maakt, zeker niet wat ik zeg.
Hoezo contact verbroken? Toch dat hele idee dat zij ineens met vriendinnen aankwam zetten?quote:Op zondag 27 december 2015 22:47 schreef Flylib het volgende:
[..]
Is niet doorgegaan en contact is verbroken. Over 2 weken alsnog een salsadate met iemand anders waarvan ik vorige week het nummer heb gescoord![]()
Er staat na de jaarwisseling nog een date in de planning met iemand die ik op Tinder tegenkwam. 2016 begint goed
Waarom contact verbroken? Watskeburt?quote:Op zondag 27 december 2015 22:47 schreef Flylib het volgende:
[..]
Is niet doorgegaan en contact is verbroken. Over 2 weken alsnog een salsadate met iemand anders waarvan ik vorige week het nummer heb gescoord![]()
Er staat na de jaarwisseling nog een date in de planning met iemand die ik op Tinder tegenkwam. 2016 begint goed
Tuurlijk, is ook zo. Even lekker de knuppel in het hok gooienquote:Op zondag 27 december 2015 22:52 schreef SiIk het volgende:
[..]
Oh, iets te vlug gelezen. Maar gaat alsnog niet op denk ik. Het is onzin dat geweldig leuke mensen het niet 'nodig' hebben. Ze moeten immers maar net ergens iemand tegen komen die ze de moeite waard vinden.
Dit is de laatste keer dat ik hier reageer.quote:Op zondag 27 december 2015 22:09 schreef Deezertje het volgende:
Hoe is het trouwens gegaan met de mensen die gisteren een date hadden op tweede kerstdag? K44S en diegene die ging salsa dansen toch?
Aha! Dus je bent superknap!quote:Op maandag 28 december 2015 10:35 schreef K44S het volgende:
[..]
Dit is de laatste keer dat ik hier reageer.
Jij en syndroom (vooral jij) maken de topic's (avnzmg) er niet leuker op.
Maar toch mijn antwoord: het was gezellig en leuk. We voelen elkaar vrijwel precies aan.
Soms hebben we wat communicatie foutjes (mis verstanden). Maar dat kan sommige situaties best hilarisch maken.
Ik vind haar leuk.. zij mij.
Op naar date 4.. en ik denk wel dat het voorlopig zo door gaat.
En Deezer.. voor de goeie orde: ik woon nog thuis ben 25 jaar.. heb over paar dagen geen werk meer en heb geen auto (ook niet die ik snel kan lenen).
Ik lees in dit en in het alsversierennietzomakkelijkgaat topic zo vaak aannames die niet waar zijn.
Ga naar iemand zoals een psycholoog.. jouw idee over relatie hebben of iets in de zin dat een dame jouw mentale leven kan redden is totale onzin.
quote:Op maandag 28 december 2015 10:38 schreef DancingPhoebe het volgende:
[..]
Aha! Dus je bent superknap!
Howyoudoin'?
Ondanks mijn belofte in mijn vorige reaguursel: ik ben 2 meter lang.. heb een baard en een diepe stem. Ik kleed mij representatief.quote:Op maandag 28 december 2015 10:38 schreef DancingPhoebe het volgende:
[..]
Aha! Dus je bent superknap!
Howyoudoin'?
Geeft niks. We've all been there. More than oncequote:Op maandag 28 december 2015 10:55 schreef K44S het volgende:
[..]
Ondanks mijn belofte in mijn vorige reaguursel:
Wat vind je er leuk aan?quote:Op maandag 28 december 2015 10:59 schreef over_hedge het volgende:
Ik vind tinder steeds leuker worden.Ook al moest ik er eerst niks van hebben.
Ik vind het leuk omdat ik met een aantal nu al paar dagen contact via whats app heb. En aandacht altijd wel leuk is.quote:Op maandag 28 december 2015 14:19 schreef Charleville het volgende:
[..]
Wat vind je er leuk aan?
Ik druk gewoon standaard 100x achter elkaar op hartje, en daarna zijn m'n hartjes op, en heb slechts in al deze maanden 1 keer een match gehad, en die match die sprak niet terug..
Heb jij meer succes?
En wat voor praatjes komen er uit voort?
Super om te horen, geniet ervan. Leuke vrijetijdsbesteding, altijd fijner dan de telegraaf lezen in je vrije tijd met al die ellende erinquote:Op maandag 28 december 2015 14:41 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Ik vind het leuk omdat ik met een aantal nu al paar dagen contact via whats app heb. En aandacht altijd wel leuk is.
En wat voor gesprekken. Verschillend. 1tje gaat nu over star wars en super mario kart.Andere over werk en relaties en de 3e over de kosten van op je zelf wonen.
Dus nee niet spannend allemaal maar vind het wel leuk om een beetje te praten zo onder het werken door en als ik in de avond alleen thuis zit. En meer succes kan je het niet noemen want had het hier voor eigenlijk nooit echt gebruikt op 1 avondje na dan.
De Telegraaf lezen is überhaupt nooit goede tijdsbesteding. Tot zover mijn bijdrage, ik ga weer meelezen.quote:Op maandag 28 december 2015 14:43 schreef Charleville het volgende:
[..]
Super om te horen, geniet ervan. Leuke vrijetijdsbesteding, altijd fijner dan de telegraaf lezen in je vrije tijd met al die ellende erin
Wat kansloos zeg.quote:Op maandag 28 december 2015 14:19 schreef Charleville het volgende:
[..]
Wat vind je er leuk aan?
Ik druk gewoon standaard 100x achter elkaar op hartje
Ik doe niet aan internetdating, maar zelfs ik weet dat dit kansloos isquote:Op maandag 28 december 2015 14:19 schreef Charleville het volgende:
[..]
Wat vind je er leuk aan?
Ik druk gewoon standaard 100x achter elkaar op hartje, en daarna zijn m'n hartjes op, en heb slechts in al deze maanden 1 keer een match gehad, en die match die sprak niet terug..
Heb jij meer succes?
Waarom?quote:Op maandag 28 december 2015 15:14 schreef Gary_Oak het volgende:
Er is hier in de buurt een chick die blijkbaar elke dag haar Tinderprofiel verwijdert en weer een nieuwe maakt.
Ja of het is gewoon tinder. Dat ding is kei buggyquote:Op maandag 28 december 2015 15:33 schreef Gary_Oak het volgende:
[..]
Geen idee, maar ik zie elke dag dezelfde foto en naam voorbij komen. Best kansloos.
Dan word je onderaan de stapel gezet en word je dus nauwelijks zichtbaar voor anderen. Je gooit dus je eigen glazen in.quote:Op maandag 28 december 2015 14:19 schreef Charleville het volgende:
[..]
Wat vind je er leuk aan?
Heb jij meer succes?
Is dat zo? Heb jij inzicht in die algoritmes?quote:Op maandag 28 december 2015 15:36 schreef SonicVolcano het volgende:
[..]
Dan word je onderaan de stapel gezet en word je dus nauwelijks zichtbaar voor anderen. Je gooit dus je eigen glazen in.
Heb dat ook al eens gelezen dat het zo werkt.quote:Op maandag 28 december 2015 15:37 schreef Ser_Ciappelletto het volgende:
[..]
Is dat zo? Heb jij inzicht in die algoritmes?
Dan heb je wel tijd genoeg om te praten. Het is echt mega druk dus sta je overal 1 uur+ te wachten.quote:Op maandag 28 december 2015 16:01 schreef betyar het volgende:
Zaterdag een date, naar de Efteling zonder kinderen uiteraard.![]()
Mooi toch.quote:Op maandag 28 december 2015 16:14 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Dan heb je wel tijd genoeg om over te praten. Het is echt mega druk dus sta je overal 1 uur+ te wachten.
Ja. Als ze leuk is dan heb je het idee of het wachten zo om isquote:
Dat is afwachten.quote:Op maandag 28 december 2015 16:16 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Ja. Als ze leuk is dan heb je het idee of het wachten zo om is
Goed om te weten! Dan druk ik voortaan ook af en toe op het kruisje.quote:Op maandag 28 december 2015 15:36 schreef SonicVolcano het volgende:
[..]
Dan word je onderaan de stapel gezet en word je dus nauwelijks zichtbaar voor anderen. Je gooit dus je eigen glazen in.
Nee ze krijgt eerst 100 andere kanslozen te zienquote:Op maandag 28 december 2015 16:17 schreef Charleville het volgende:
[..]
Goed om te weten! Dan druk ik voortaan ook af en toe op het kruisje.
De meid die je een hart geeft, krijgt zij op dat zelfde moment een foto van jouw te zien?
Ik heb een date naar de nachtmis genomen op kerstavond....quote:Op maandag 28 december 2015 21:22 schreef Andromache het volgende:
Nou mensen, kom op, waar is die post-kersthausse aan datingavonturen?
3x afgesproken in 8 woorden.quote:Op dinsdag 29 december 2015 08:35 schreef over_hedge het volgende:
Gister afgesproken een date afgeproken.Of nouja afgesproken om te gaan daten. Waar en wanneer dat moeten we nog even bedenken.
quote:
een date afspreken zonder wanneer en waar is hetzelfde als neuken met Christina Aguilera en Britney Spears tegelijk. In je droom.quote:Op dinsdag 29 december 2015 10:24 schreef over_hedge het volgende:
[..]Die zin liep niet helemaal lekker
Laten we het houden op te enthousiast getypt.
Mwa nee hoorquote:Op dinsdag 29 december 2015 10:27 schreef BeamofLight het volgende:
[..]
een date afspreken zonder wanneer en waar is hetzelfde als neuken met Christina Aguilera en Britney Spears tegelijk. In je droom.
Wat gaan jullie doen?quote:Op dinsdag 29 december 2015 10:34 schreef Fripsel het volgende:
Ik heb volgende week weer een date met dezelfde van laatst ^^
Nog niet echt iets afgesproken. Hij wil iets doen wat ik leuk vind, maar ik vind alles wel primaquote:
Gewoon wat verzinnen. Ik vind het altijd heel irritant als iemand altijd zegt: Ja ik vind alles best. Of ja wat jij wilt!quote:Op dinsdag 29 december 2015 10:44 schreef Fripsel het volgende:
[..]
Nog niet echt iets afgesproken. Hij wil iets doen wat ik leuk vind, maar ik vind alles wel prima
Ik ook. Ik heb meestal 100 ideeën maar kan nooit kiezen. Het is dus niet dat ik niks opper maar hij wil echt dat ik kies. En dat vind ik moeilijk want scheelt 13 jaar..quote:Op dinsdag 29 december 2015 11:07 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Gewoon wat verzinnen. Ik vind het altijd heel irritant als iemand altijd zegt: Ja ik vind alles best. Of ja wat jij wilt!
Je doet er gemiddeld 13 jaar over om een keuze te maken?quote:Op dinsdag 29 december 2015 12:21 schreef Fripsel het volgende:
[..]
Ik ook. Ik heb meestal 100 ideeën maar kan nooit kiezen. Het is dus niet dat ik niks opper maar hij wil echt dat ik kies. En dat vind ik moeilijk want scheelt 13 jaar..
sowieso: vorige had hij toch hotel geregeld met de bubbels en de hele teringzooi? En ja, ik heb nu wel 100 ideeën hoor, maar doe jij maar (weer....) iets.quote:Op dinsdag 29 december 2015 12:25 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Je doet er gemiddeld 13 jaar over om een keuze te maken?
Het gaat helemaal niet om die datequote:Op dinsdag 29 december 2015 12:26 schreef BeamofLight het volgende:
[..]
sowieso: vorige had hij toch hotel geregeld met de bubbels en de hele teringzooi? En ja, ik heb nu wel 100 ideeën hoor, maar doe jij maar (weer....) iets.
Als er maar gebeft wordt
Wat willen ze dan?quote:Op dinsdag 29 december 2015 12:31 schreef tailfox het volgende:
Ik ga echt sologaam leven.
3 vrouwen willen iets van mij.
Ja maar jij hebt borstjes....quote:Op dinsdag 29 december 2015 12:29 schreef Fripsel het volgende:
[..]
Het gaat helemaal niet om die datedat was mijn allereerste date die ik vooral als goede vriend zie
![]()
Waar ik het nu over heb, heb ik vlak daarvoor gezien.![]()
Maar prima, iemand heeft wel dates, ga maar weer sneu doen.
LaBru, feniksloods, splashbus, oude tram, klimpark, één van de honderd barretjes en restaurantjes... lantaren venster, eindloos.quote:Op dinsdag 29 december 2015 20:19 schreef Gary_Oak het volgende:
Rotterdammers hier? Ik woon er al jaren, maar heb wat betreft dates pas één keer een date in Rotterdam gehad.Wie heeft er wat originele ideeën voor leuke dates in Rotterdam?
Jij komt bij lv?quote:Op dinsdag 29 december 2015 20:26 schreef DancingPhoebe het volgende:
[..]
LaBru, feniksloods, splashbus, oude tram, klimpark, één van de honderd barretjes en restaurantjes... lantaren venster, eindloos.
Ja/nee. Iemand heeft mij kort geleden meegenomen naar de markthal daar lekker van alles bij elkaar gesprokkeld en bij hem thuis bereid (gekookt en een leuke avond gehad).quote:Op dinsdag 29 december 2015 20:19 schreef Gary_Oak het volgende:
Rotterdammers hier? Ik woon er al jaren, maar heb wat betreft dates pas één keer een date in Rotterdam gehad.Wie heeft er wat originele ideeën voor leuke dates in Rotterdam?
hoe gaat het anders?quote:Op dinsdag 29 december 2015 20:36 schreef Vova het volgende:
Wel grappig woon nu langer in Limburg daten gaat best anders, en ja de mensen zijn ook anders dan de randstad
Meer gesloten toch wel. Maastricht valt dan weer reuze mee, vanwege alle studenten die er aanwezig zijn. Maar goed dit gaat weer een discussie worden zonder einde denk ik.quote:
Net iets te weinig... Toch Zuid he...quote:
Keertje samen?quote:Op dinsdag 29 december 2015 20:46 schreef DancingPhoebe het volgende:
[..]
Net iets te weinig... Toch Zuid he...
Ik zoek meestal een leuk plekje om wat te drinken in de stijl van DE-Café (pal naast Centraal Station). Modern en een beetje jazzy dus.quote:Op dinsdag 29 december 2015 20:26 schreef DancingPhoebe het volgende:
[..]
LaBru, feniksloods, splashbus, oude tram, klimpark, één van de honderd barretjes en restaurantjes... lantaren venster, eindloos.
Samen koken! Vet romantisch!quote:Op dinsdag 29 december 2015 20:35 schreef Vova het volgende:
[..]
Ja/nee. Iemand heeft mij kort geleden meegenomen naar de markthal daar lekker van alles bij elkaar gesprokkeld en bij hem thuis bereid (gekookt en een leuke avond gehad).
Dan zeker LaBru eens uitproberen!quote:Op dinsdag 29 december 2015 22:17 schreef Gary_Oak het volgende:
[..]
Ik zoek meestal een leuk plekje om wat te drinken in de stijl van DE-Café (pal naast Centraal Station). Modern en een beetje jazzy dus.Ken NRC-Café wel, maar vond het daar te rumoerig (zelfde voor Floor) en DE zelf is beetje té vrijblijvend en niet intiem genoeg qua sfeer. Ben best wel kieskeurig in zulke dingen.
Maar bedankt voor je tips.
[..]
Samen koken! Vet romantisch!
Cool!quote:Op dinsdag 29 december 2015 22:18 schreef DancingPhoebe het volgende:
[..]
Dan zeker LaBru eens uitproberen!
Niet op vrijdag of zaterdagvond dan denk ik, maar door de week klinkt het wel als wat je zoektquote:
suicide clubquote:Op dinsdag 29 december 2015 20:19 schreef Gary_Oak het volgende:
Thanks, zal zeker die tent eens proberen! Foto's zien er goed uit!quote:Op dinsdag 29 december 2015 22:21 schreef DancingPhoebe het volgende:
[..]
Niet op vrijdag of zaterdagvond dan denk ik, maar door de week klinkt het wel als wat je zoekt
Dit is wel precies wat ik zoek, maar véél te duur en overkill voor een studentje als ik!quote:Op dinsdag 29 december 2015 22:37 schreef over_hedge het volgende:
[..]
suicide clubMoet je je alleen wel eerst ff aanmelden.
hoezo veel te duur? Biertje is 3 euro of zo. Wijn 5 oid. Ja je hebt er ook van die exclusieve cocktails van 10 a 12 euro maar dat is ook nog wel te doen als je er niet meer dan 2 neemt.quote:Op dinsdag 29 december 2015 23:07 schreef Gary_Oak het volgende:
[..]
Thanks, zal zeker die tent eens proberen! Foto's zien er goed uit!
[..]
Dit is wel precies wat ik zoek, maar véél te duur en overkill voor een studentje als ik!Staat op m'n lijst voor het geval ik nog single ben wanneer ik ben afgestudeerd en een vette salaris heb.
Maar na de 2e kom je er net lekker inquote:Op dinsdag 29 december 2015 23:24 schreef over_hedge het volgende:
[..]
hoezo veel te duur? Biertje is 3 euro of zo. Wijn 5 oid. Ja je hebt er ook van die exclusieve cocktails van 10 a 12 euro maar dat is ook nog wel te doen als je er niet meer dan 2 neemt.
als je je date dronken wilt voeren moet je er meer nemen ja. Ze zijn daar alles behalve zuinig met alcohol.quote:Op dinsdag 29 december 2015 23:25 schreef DancingPhoebe het volgende:
[..]
Maar na de 2e kom je er net lekker in
Oh, nou ja, de website en de foto's op Google zagen er heel fancy en exclusief uit (mensen in pak die er komen en shitquote:Op dinsdag 29 december 2015 23:24 schreef over_hedge het volgende:
[..]
hoezo veel te duur? Biertje is 3 euro of zo. Wijn 5 oid. Ja je hebt er ook van die exclusieve cocktails van 10 a 12 euro maar dat is ook nog wel te doen als je er niet meer dan 2 neemt.
Ze doen net als of ze heel exclusief zijn. Maar valt allemaal best mee.quote:Op dinsdag 29 december 2015 23:32 schreef Gary_Oak het volgende:
[..]
Oh, nou ja, de website en de foto's op Google zagen er heel fancy en exclusief uit (mensen in pak die er komen en shit). En wat je zei over die lidmaatschap, dacht dus dat daarmee alles heel exclusief en duur zou zijn.
Veel plezier met je gebakken luchtquote:Op woensdag 30 december 2015 08:33 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Ze doen net als of ze heel exclusief zijn. Maar valt allemaal best mee.Je moet idd lid zijn. Maar dit is een kwestie van je aanmelden, en dit kost niks. Je moet wel een beetje net gekleed zijn als je naar binnen wilt, maar hoeft geen pak te zijn. Als je een overhemd aan doet met een beetje normale broek is het ook prima. En je gaat met een date dus dan wil je er sowieso al een beetje netjes uitzien denk ik? En je date dan in een mooi jurkje, klinkt best goed toch?
Zelf eigenlijk nog nooit een date gehad, eigenlijk ook maar eens doen. Vind het echt wel een toffe locatie.
edit: Zo, ook maar eens een lidmaatschap aangevraagd.
Wat?quote:Op woensdag 30 december 2015 11:52 schreef Fripsel het volgende:
[..]
Veel plezier met je gebakken lucht
je moet idd wel beetje netjes gekleed. Als je daar niet van houd moet je er niet heen gaan neequote:Op woensdag 30 december 2015 11:49 schreef Weissman het volgende:
Uit nieuwsgierigheid opgezocht waar het over gaat aangezien ik ook een Rotterdammer ben. Niet dat ik geloof dat een locatie echt heel veel toegevoegde waarde heeft, maar goed. Kan veel leukere locaties bedenken in Rotterdam.
Kwam dit tegen op de site; ''Dresscode: Killer sexy but elegant''. Niks voor mij dus, omdat mijn standaard outfit spijkerbroek + t-shirt is.
Maar mss is het een tip om je date ook vooraf in te lichten dat er een dresscode geldt, mocht je haar willen verrassen met deze exclusieve toko.
Tot zover mijn duo aan eurocenten.
Al dat uiterlijke vertoon van kleding, lidmaatschap etc. noem ik gebakken lucht.quote:
Dat lidmaatschap is ook gewoon bs. Vind ik ook maar dom. Van de rest vind ik het wel een leuke tentquote:Op woensdag 30 december 2015 11:58 schreef Fripsel het volgende:
[..]
Al dat uiterlijke vertoon van kleding, lidmaatschap etc. noem ik gebakken lucht.
Daar zitten mensen en rugzakjes achter die mij 100x interessanter lijken dan voldoen aan een bepaalde dresscode.
Maar er zullen vast vrouwen zijn die er wel van houden.
Ik vind er wel iets zeggen als iemand iets bs vind maar we toch aan mee doet om van de uiterlijke vertoning te "genieten"quote:Op woensdag 30 december 2015 12:00 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Dat lidmaatschap is ook gewoon bs. Vind ik ook maar dom. Van de rest vind ik het wel een leuke tentMooi uitzicht en hangt wel een leuke sfeer. Ik zou er best met een date heen gaan. Zegt van de rest ook vrij weinig over iemand of hij/zij het er leuk vind of niet..
Ah ok. Nou succes met oordelen omdat iemand een tent leuk vind.quote:Op woensdag 30 december 2015 12:01 schreef Fripsel het volgende:
[..]
Ik vind er wel iets zeggen als iemand iets bs vind maar we toch aan mee doet om van de uiterlijke vertoning te "genieten"
Het gaat me niet om de tent maar om al het uiterlijke vertoon wat je moet laten zien om er binnen te komenquote:Op woensdag 30 december 2015 12:03 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Ah ok. Nou succes met oordelen omdat iemand een tent leuk vind.Heeft ook weinig met uiterlijke vertoning te maken maar oke.
Ach een normale spijkerbroek en een overhemd en je kan zo naar binnen. Gaat er om dat je niet in je t shirt en broek met gaten binnenkomt. thats itquote:Op woensdag 30 december 2015 12:06 schreef Fripsel het volgende:
[..]
Het gaat me niet om de tent maar om al het uiterlijke vertoon wat je moet laten zien om er binnen te komenhet gaat me juist om het leven en laten leven zonder dat het ene boven het andere staat, maar als ik een nette jurk in m'n kast moet hebben die ik zelf niet eens mooi/fijn/etc. vind en dat toch moet doen om een date te hebben zou ik mezelf niet recht in de spiegel kunnen kijken en dus niet op date gaan.
Nee dat is mijn puntquote:Op woensdag 30 december 2015 12:14 schreef ook_gek het volgende:
Overhemd en spijkerbroek is toch ook niet overdreven netjes? Vroeger was er zelfs een tijd dar je nergens binnen kon komen met sportschoenen
Mijn vriend heeft geen overhemd in de kast hangenquote:Op woensdag 30 december 2015 12:14 schreef ook_gek het volgende:
Overhemd en spijkerbroek is toch ook niet overdreven netjes? Vroeger was er zelfs een tijd dar je nergens binnen kon komen met sportschoenen
Opa spreektquote:Op woensdag 30 december 2015 12:14 schreef ook_gek het volgende:
Dat kanquote:Op woensdag 30 december 2015 12:15 schreef Fripsel het volgende:
[..]
Mijn vriend heeft geen overhemd in de kast hangen
quote:
Dat is nog steeds wel zo geloof ik. Komt meer omdat dat vaak de types zijn die voor onrust zorgen.quote:Op woensdag 30 december 2015 12:21 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Dat kan
[..]ja maar het is echt zo
Net als een goude ketting of oorbel bij een man. Dat was ook een no go.
Had ik toch gelijk, dankjequote:Op woensdag 30 december 2015 12:22 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Dat is nog steeds wel zo geloof ik. Komt meer omdat dat vaak de types zijn die voor onrust zorgen.
Wat? Omdat uitsmijters dat vinden heb je gelijk?quote:
Dat die uitsmijter dat vind betekent toch nog niet dat je dat hier als goede reden hoeft weg te zetten en dat dat het logisch maakt?quote:Op woensdag 30 december 2015 12:31 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Wat? Omdat uitsmijters dat vinden heb je gelijk?Je mocht zelfs in de hollywood vroeger al niet naar binnen met nikes.
En als er iets een paupertent is
(waar ik wel veel te vaak kwam
)
Waar zeg ik dat ik het logisch vind? Ik draag zelf ook gewoon nike air. Zit lekker.quote:Op woensdag 30 december 2015 12:33 schreef Fripsel het volgende:
[..]
Dat die uitsmijter dat vind betekent toch nog niet dat je dat hier als goede reden hoeft weg te zetten en dat dat het logisch maakt?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |