abonnement Unibet Coolblue
pi_159070742
quote:
99s.gif Op woensdag 13 januari 2016 15:33 schreef Yi-Long het volgende:

[..]

Ik gaf al aan dat ik W101 al een poosje geleden had gekocht ;)

[..]

Ik geef al jaren dezelfde redenen/argumenten, en dat is dat ik geen fan ben van een gimmick als de tablet-controller die opgedrongen wordt en eerlijk gezegd niet veel indruk maakt qua specs.

Ik gaf 1-2 pages terug al aan wat ik wél verwacht van een console-handheld combi, en eerlijk is eerlijk, in 2012-2013 toen de WiiU net uit kwam, was dat allemaal leuk en aardig, zo'n 2de scherm, maar het wordt nauwelijks goed gebruikt, heeft nauwelijks meerwaarde, is verder niet fatsoenlijk te gebruiken voor andere zaken dan WiiU, en tegenwoordig heeft iedereen voor een paar honderd euro een FullHD phone/tablet die prima bepaalde functies zouden kunnen overnemen, en daarnaast natuurlijk veel meer te bieden hebben.

Ik vind het geen meerwaarde, en qua hardware vind ik het mede daarom dus ook te duur als iets dat je toch opgedrongen wordt wil je op een WiiU spelen, en verder dus geen waarde heeft.

Vraag: Had je liever een WiiU mét tablet-controller voor 300-350 euro, of gewoon een WiiU met normale standaard controller, voor 150 euro goedkoper... en dat je dan alsnog gewoon alle games normaal kunt spelen...!?
Die tablet is juist de usp
  woensdag 13 januari 2016 @ 15:45:13 #177
54884 Yi-Long
Snorloze Zeiksnor
pi_159070844
quote:
15s.gif Op woensdag 13 januari 2016 15:36 schreef Morrigan het volgende:

[..]

Als iedereen op deze manier denkt, komen er inderdaad geen third party games meer voor de volgende Nintendo console. Ik vraag me echt af of Nintendo het wel gaat redden met een paar exclusives.
Daarnaast bieden Sony en Microsoft ook exclusives, dus Nintendo is daar niet echt uniek in. Bovendien staat exclusive niet gelijk aan hoge kwaliteit. Bij Nintendo meestal wel, maar het is geen garantie.
Als de games gelijkwaardig zijn op alle 3 de consoles, dan verkopen die 3rd party games toch ook gewoon beter op de WiiU? Maar wanneer de WiiU versie minder goed is dan de XBO en PS4 versie, tja... dan is het logisch dat veel gamers hem dan gewoon voor hun XBO of PS4 kopen.

Daarom hopen de meeste gamers ook dat Nintendo dit keer gewoon inzet op fatsoenlijke specs, ipv wederom gimmicks waar developers speciaal rekening mee moeten houden...

De gimmicks moeten OPTIONEEL zijn, niet opgedrongen. Controller met 2de scherm? Prima. Maak er een stand-alone handheld van die je naast je NX koopt en wat dus zowel als controller voor je NX gebruikt kan worden, EN apart gebruikt kan worden als handheld, met een eigen library aan games. En vervolgens kun je die handheld-games dan ook gewoon spelen op je NX (en dus TV) wanneer je die handheld hebt.

Heb je altijd Pokemon op FullHD op je TV willen spelen? Met een NX Handheld (stand-alone) is dat straks dan mogelijk. Iedereen blij.
  woensdag 13 januari 2016 @ 15:45:38 #178
54884 Yi-Long
Snorloze Zeiksnor
pi_159070857
quote:
10s.gif Op woensdag 13 januari 2016 15:40 schreef tailfox het volgende:

[..]

Die tablet is juist de usp
Voor mij is het dus een Unwanted SP.
pi_159070891
quote:
99s.gif Op woensdag 13 januari 2016 14:42 schreef Yi-Long het volgende:

[..]

Klopt, als was F-ZeroGX natuurlijk briljant, en Windwaker was ook geweldig. Resident Evil 4 en nog een handjevol andere games waren ook prima, maar helaas dus wederom matige 3rd Party Support.
F-Zero GX was leuk, maar lang niet zo briljant als F-Zero X.
ROBODEMONS..................|:(
  woensdag 13 januari 2016 @ 15:51:20 #180
54884 Yi-Long
Snorloze Zeiksnor
pi_159070989
quote:
6s.gif Op woensdag 13 januari 2016 15:46 schreef Morrigan het volgende:

[..]

F-Zero GX was leuk, maar lang niet zo briljant als F-Zero X.
F-Zero X nooit gespeeld, want geen N64, maar GX was ongelooflijk goed, qua art-design en gameplay.
pi_159074263
quote:
15s.gif Op woensdag 13 januari 2016 15:36 schreef Morrigan het volgende:

[..]

Als iedereen op deze manier denkt, komen er inderdaad geen third party games meer voor de volgende Nintendo console. Ik vraag me echt af of Nintendo het wel gaat redden met een paar exclusives.
Dat doen ze al jaren :P
Op dinsdag 21 februari 2012 22:30 schreef JoanFranka het volgende:
PINGUINS RULEREN!! Dat zijn echt een van de grappigste dieren op aarde hahahaa
pi_159074316
quote:
99s.gif Op woensdag 13 januari 2016 15:33 schreef Yi-Long het volgende:

Ik geef al jaren dezelfde redenen/argumenten, en dat is dat ik geen fan ben van een gimmick als de tablet-controller die opgedrongen wordt en eerlijk gezegd niet veel indruk maakt qua specs.
Hoezo opgedrongen? Je krijgt bij de ps4- een controller waarvan de rubbertjes kapot gaan. Is dat ook opgedrongen? Welke gimmick? Ik gebruik die GamePad eigenlijk nooit omdat het moet, alleen bij Project Zero is het een verplichting. Of je moet het heel belangrijk vinden dat je geen toeter meer hebt in Mario Kart, dat kan natuurlijk :P

Doe eens gek, leen of speel eens op een Wii U voordat je met deze smoezen komt :P
Op dinsdag 21 februari 2012 22:30 schreef JoanFranka het volgende:
PINGUINS RULEREN!! Dat zijn echt een van de grappigste dieren op aarde hahahaa
  woensdag 13 januari 2016 @ 18:33:11 #183
54884 Yi-Long
Snorloze Zeiksnor
pi_159074475
quote:
7s.gif Op woensdag 13 januari 2016 18:26 schreef Pheno het volgende:

[..]

Hoezo opgedrongen? Je krijgt bij de ps4- een controller waarvan de rubbertjes kapot gaan. Is dat ook opgedrongen? Welke gimmick? Ik gebruik die GamePad eigenlijk nooit omdat het moet, alleen bij Project Zero is het een verplichting. Of je moet het heel belangrijk vinden dat je geen toeter meer hebt in Mario Kart, dat kan natuurlijk :P

Doe eens gek, leen of speel eens op een Wii U voordat je met deze smoezen komt :P
Opgedrongen, als in, dat ding zit er verplicht bij, anders kun je niet op je WiiU spelen, en daarom betaal je dus ook 100 meer dan wanneer er een normale controller bij had gezeten, en vervolgens is het een gimmick waarvan men verwacht dat developers iets mee gaan doen, en veel devs hebben daar helemaal geen trek in, om speciaal hun games aan te gaan passen om iets extra's te doen met die tablet-controller, waardoor ze helemaal maar iets hebben van 'fuck it, teveel moeite, rot maar op met die WiiU release...'.

Op die manier wordt het dus opgedrongen.

Maar volgens mij heb ik dat inmiddels al meerdere keren prima uitgelegd, dus als je dat nu nog niet begreep, dan zal dat nu wel niet anders zijn...
pi_159074523
quote:
99s.gif Op woensdag 13 januari 2016 18:33 schreef Yi-Long het volgende:

[..]

Opgedrongen, als in, dat ding zit er verplicht bij, anders kun je niet op je WiiU spelen, en daarom betaal je dus ook 100 meer dan wanneer er een normale controller bij had gezeten, en vervolgens is het een gimmick waarvan men verwacht dat developers iets mee gaan doen, en veel devs hebben daar helemaal geen trek in, om speciaal hun games aan te gaan passen om iets extra's te doen met die tablet-controller, waardoor ze helemaal maar iets hebben van 'fuck it, teveel moeite, rot maar op met die WiiU release...'.

Op die manier wordt het dus opgedrongen.

Maar volgens mij heb ik dat inmiddels al meerdere keren prima uitgelegd, dus als je dat nu nog niet begreep, dan zal dat nu wel niet anders zijn...
Klopt. Ik zie het opgedrongen niet. Maar goed, ik heb binnenkort weer een avondje Mario Kart met Wii-Remotes, dus ik zal het wel allemaal mis hebben :+ Met z'n allen op de bank, je weet wel, hetgeen de andere console-developers vergeten en denken dat online multiplayer een vervanger is :D
Op dinsdag 21 februari 2012 22:30 schreef JoanFranka het volgende:
PINGUINS RULEREN!! Dat zijn echt een van de grappigste dieren op aarde hahahaa
pi_159074814
quote:
7s.gif Op woensdag 13 januari 2016 18:35 schreef Pheno het volgende:

[..]

Klopt. Ik zie het opgedrongen niet. Maar goed, ik heb binnenkort weer een avondje Mario Kart met Wii-Remotes, dus ik zal het wel allemaal mis hebben :+ Met z'n allen op de bank, je weet wel, hetgeen de andere console-developers vergeten en denken dat online multiplayer een vervanger is :D
beste manier van multipayer
pi_159074970
Ligt aan het spel, maar Mario Kart is een classic en is online een stuk minder leuk. Niet dat Nintendo precies weet hoe online werkt, gezien Splatoon and the missing voice chat :+
Op dinsdag 21 februari 2012 22:30 schreef JoanFranka het volgende:
PINGUINS RULEREN!! Dat zijn echt een van de grappigste dieren op aarde hahahaa
  woensdag 13 januari 2016 @ 19:07:39 #187
13783 Anthraxx
When you see the robot, drink!
pi_159075663
Af en toe neem ik de Wii U mee naar het werk voor een avond Smash met groot success. Briljant. Als ze dat nou eens gebruiken in de marketing.
pi_159076221
quote:
0s.gif Op woensdag 13 januari 2016 19:07 schreef Anthraxx het volgende:
Af en toe neem ik de Wii U mee naar het werk voor een avond Smash met groot success. Briljant. Als ze dat nou eens gebruiken in de marketing.
Idem. En mensen vinden dat leuker dan FIFA :7
Op dinsdag 21 februari 2012 22:30 schreef JoanFranka het volgende:
PINGUINS RULEREN!! Dat zijn echt een van de grappigste dieren op aarde hahahaa
  woensdag 13 januari 2016 @ 22:51:41 #189
54884 Yi-Long
Snorloze Zeiksnor
pi_159086253
quote:
7s.gif Op woensdag 13 januari 2016 19:18 schreef Pheno het volgende:

[..]

Idem. En mensen vinden dat leuker dan FIFA :7
.... mwah...PS4 heeft Rocket League.... :6
pi_159087108
quote:
99s.gif Op woensdag 13 januari 2016 22:51 schreef Yi-Long het volgende:

[..]

.... mwah...PS4 heeft Rocket League.... :6
kutindies :{w
Op dinsdag 21 februari 2012 22:30 schreef JoanFranka het volgende:
PINGUINS RULEREN!! Dat zijn echt een van de grappigste dieren op aarde hahahaa
  Designer donderdag 14 januari 2016 @ 00:25:55 #191
266257 crew  DeZwabber
Press ZL to squid.
pi_159088960
quote:
7s.gif Op woensdag 13 januari 2016 18:49 schreef Pheno het volgende:
Ligt aan het spel, maar Mario Kart is een classic en is online een stuk minder leuk. Niet dat Nintendo precies weet hoe online werkt, gezien Splatoon and the missing voice chat :+
Ik heb de voice chat nooit gemist bij Splatoon. Het heeft wel iets.
🐙
pi_159094914
quote:
10s.gif Op donderdag 14 januari 2016 00:25 schreef DeZwabber het volgende:

[..]

Ik heb de voice chat nooit gemist bij Splatoon. Het heeft wel iets.
je team zijn altijd retards.
Zeker bij splatoon.
Maar eigenlijk speelt het zo ook wel leuk.
pi_159095946
Ik speel tegenwoordig weer heel vaak Mario Kart 8.
Btw, als leden mij willen toevoegen.

NNID: Niekelodeon
I don't have super powers!
But I can kick your ass!
  donderdag 14 januari 2016 @ 14:35:54 #194
377147 VRIDZ
Robverdomme
pi_159098066
quote:
1s.gif Op donderdag 14 januari 2016 12:21 schreef tailfox het volgende:

[..]

je team zijn altijd retards.
Zeker bij splatoon.
Maar eigenlijk speelt het zo ook wel leuk.
Durf ook in de spiegel te kijken ;) Tijdje terug enkele filmpjes bekeken op youtube met tips hoe je je (volgens filmpjesmaker) het beste kunt gedragen als individu, maar ook als teamspeler, tijdens Splatoon.. zaten toch wel wat leerzame dingen bij, of dingen waar ik mezelf ook wel op betrapte dat ik ze deed.. Niet dat ze per se verkeerd zijn, maar het kan wel van invloed zijn op het verloop van een wedstrijd.
quote:
0s.gif Op donderdag 14 januari 2016 13:12 schreef Noretz het volgende:
Ik speel tegenwoordig weer heel vaak Mario Kart 8.
Btw, als leden mij willen toevoegen.

NNID: Niekelodeon
Welkom bij de club! Mario Kart 8 speel ik eigenlijk nog maar zelden.. maar het blijft wel leuk genoeg om zo nu en dan weer eens op te starten ja :)
pi_159098183
quote:
0s.gif Op donderdag 14 januari 2016 13:12 schreef Noretz het volgende:
Ik speel tegenwoordig weer heel vaak Mario Kart 8.
Btw, als leden mij willen toevoegen.

NNID: Niekelodeon
DarkTweening.
Add me maar
pi_159098213
quote:
0s.gif Op donderdag 14 januari 2016 14:35 schreef VRIDZ het volgende:

[..]

Durf ook in de spiegel te kijken ;) Tijdje terug enkele filmpjes bekeken op youtube met tips hoe je je (volgens filmpjesmaker) het beste kunt gedragen als individu, maar ook als teamspeler, tijdens Splatoon.. zaten toch wel wat leerzame dingen bij, of dingen waar ik mezelf ook wel op betrapte dat ik ze deed.. Niet dat ze per se verkeerd zijn, maar het kan wel van invloed zijn op het verloop van een wedstrijd.

[..]

Welkom bij de club! Mario Kart 8 speel ik eigenlijk nog maar zelden.. maar het blijft wel leuk genoeg om zo nu en dan weer eens op te starten ja :)
ik vind het leuk om te soloen.
Goed kijken wat team doet en dan dat niet doen.
Komt team altijd van A dan ga jij naar C
  Designer donderdag 14 januari 2016 @ 14:44:56 #197
266257 crew  DeZwabber
Press ZL to squid.
pi_159098281
quote:
1s.gif Op donderdag 14 januari 2016 12:21 schreef tailfox het volgende:

[..]

je team zijn altijd retards.
Zeker bij splatoon.
Precies. En die hoef ik ook niet te horen.
🐙
pi_159098433
quote:
10s.gif Op donderdag 14 januari 2016 14:44 schreef DeZwabber het volgende:

[..]

Precies. En die hoef ik ook niet te horen.
al als je zelf een squad maakt zou het wel fijn zijn.
  Designer donderdag 14 januari 2016 @ 14:54:05 #199
266257 crew  DeZwabber
Press ZL to squid.
pi_159098503
quote:
1s.gif Op donderdag 14 januari 2016 14:51 schreef tailfox het volgende:

[..]

al als je zelf een squad maakt zou het wel fijn zijn.
Dat wel ja. Maar ik vind het alsnog een niet noemenswaardig probleem. De meeste zijn altijd nog slimmer dan NPC's ook zonder chat.
🐙
pi_159098540
quote:
10s.gif Op donderdag 14 januari 2016 14:54 schreef DeZwabber het volgende:

[..]

Dat wel ja. Maar ik vind het alsnog een niet noemenswaardig probleem. De meeste zijn altijd nog slimmer dan NPC's ook zonder chat.
Klopt. Al waren wat meer pings optie wel een gewenst. Zoals zelda trifore.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')