Precies de reden waarom ik ook aarzelde.quote:Op dinsdag 12 april 2016 17:16 schreef Peter88Online het volgende:
Eigenlijk vind ik het niet erg dat het is uitgesteld, omdat mij zondag niet echt goed uitkwam. Maar ik twijfel nog steeds of het de moeite waard zal zijn. Normaal gesproken bezoek ik nooit coverbands, en het is toch een beetje een coverband.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Verder tot toe nu toe geen verrassingen.
[ Bericht 61% gewijzigd door awijmans op 14-04-2016 07:30:56 ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 28% gewijzigd door awijmans op 14-04-2016 09:48:45 ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.“Tomorrow there’ll be sunshine, And all this darkness past”
Allereerst: dank dat je deze uitdaging alsnog bent aangegaan. Sommige dingen snap ik heel goed en ben ik helemaal met je eens, maar soms ben ik het niet helemaal met je eens. Alles is persoonlijk natuurlijkquote:Op dinsdag 12 april 2016 16:23 schreef Aisumasen het volgende:
[..]
Al is dit veel te veel eer, kan ik zulke uitspraken natuurlijk niet negeren, en zag ik ineens kans om dit achterdeurtje in mijn geheugen te openen. Nu we aan de vooravond staan van een nieuwe McCartney-tournee is het nog net niet te laat, toch?
.......
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.“Tomorrow there’ll be sunshine, And all this darkness past”
quote:Op maandag 18 april 2016 15:37 schreef Peter88Online het volgende:
Geweldig die.....SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
The Prince is dead, long live the queen?quote:Op vrijdag 22 april 2016 07:42 schreef awijmans het volgende:
Gisteravond alweer slecht nieuws voor de muziekwereld. Artiesten reageren op social media:
"RIP Prince"
"Sad news"
"I'm shocked"
Paul plaatst ook een bericht: "Happy birthday to our favorite queen"
Sorry, maar hier heeft het communicatie team van Paul even niet opgelet. Ik vond het slechte timing. Het had sowieso wel wat eerder gekund, de Queen lag al bijna op 1 oor.
Ah, dat was het dus. Ik vroeg mij al af wat voor teaser het nu zou zijn. Een nieuw album leek mij al sterk, omdat I've Got A Feeling erin te horen wasquote:Op maandag 2 mei 2016 12:36 schreef awijmans het volgende:
Het Mega festival in de USA begint steeds meer vorm te krijgen:
7 oktober: Bob Dylan en Paul McCartney
8 oktober: The Rolling Stones en Neil Young
9 oktober: The Who en Roger Waters
http://www.nu.nl/festival(...)-nieuw-festival.html
The Who, Bob Dylan & Paul mcCartney hebben allen al een vage vergelijkbare video gedeeld van 30 seconden eigen live beelden, eindigend met 'October'.
Dat wordt het inderdaad. Het gaat Desert Trip heten: http://home.deserttrip.com/quote:Op dinsdag 3 mei 2016 01:05 schreef Aisumasen het volgende:
Lijkt me eerder Dylan+Stones en Neil Young+McCartney.
Kan er geen chocola van maken ... "Let's go Crazy" ??quote:
Zijn deze misschien duidelijker?quote:Op donderdag 5 mei 2016 09:03 schreef SevenWonders het volgende:
[..]
Kan er geen chocola van maken ... "Let's go Crazy" ??
Dat is wel heel kort. Rock Werchter is 45 minuten langer, van 21:30-23:45, gelukkig dat ik daar heen gaquote:Op dinsdag 10 mei 2016 15:17 schreef Aisumasen het volgende:
http://www.pinkpop.nl/2016/nl/act/paul-mccartney/
ZONDAG 12 JUNI • 22:00 - 23:30
Nou, voordat-ie tijd heeft "to drink it all in", is het alweer "see you next time"!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |