Hij kan zo naast Trump met zijn kapsel.quote:Op donderdag 24 december 2015 05:39 schreef DeKnuppel het volgende:
[..]
Mocht hij ooit premier worden, wat denk ik nooit gebeurt, dan past hij zich vast aan aan zijn rol.
Hij laat zien hoeveel hij van zeehondjes houdt. En de media waren hem toevallig op het spoor gekomen.quote:Op donderdag 24 december 2015 05:26 schreef schvvmert het volgende:
[..]
Wat is ie aan het testen daar? Het plaatje is nogal klein.
Trump is ook geweldig entertainment trouwens, maar dat is een ander verhaal. En het kapsel van Donald Trump is echt. Maar hij kleurspoelt het oranje.quote:Op donderdag 24 december 2015 05:42 schreef schvvmert het volgende:
[..]
Hij kan zo naast Trump met zijn kapsel.
Een interessante mening!quote:Op donderdag 24 december 2015 05:38 schreef schvvmert het volgende:
[..]
Zal ik mijn mening even geven over Geert dan:
Die mislukte punkert is een figuur die vroeger al lui was en het moest hebben van zijn mooie praatjes.
Met wat handigheid in de VVD meelullen is die anarchist niet vreemd toen zag hij het licht en begon voor zichzelf , volk en vaderland eerst.
Ik breek wetten als nekken jongehquote:Op donderdag 24 december 2015 05:41 schreef Calcio het volgende:
[..]
nee volgens de wet moet je 8 uur slaap minimaal hebben en dat betekend dat jij al om 22:00 sliep. Mietje. Echte bazen zuipen door tot 4:30
Ben je inmiddels wel wakker? Heb je al iets kunnen begrijpen?quote:Op donderdag 24 december 2015 05:20 schreef Dven het volgende:
Ik heb het geprobeerd maar ik heb de OP niet kunnen lezen.
Hier had ik door dat de hele OP een trollpost is en stopte ik met lezen.quote:Op donderdag 24 december 2015 05:00 schreef DeKnuppel het volgende:
[knip]
Geert Wildersis de enige politicus die eerlijk en open is over waar hij zijn geld vandaan harkt en waar zijn belangen liggen.
[knip]
Ik vind katten kutbeesten. Geef mij maar hondenquote:Op donderdag 24 december 2015 08:44 schreef Tem het volgende:
Bedank Dion.
Wel opvallend dat je Geert en zijn katten geweldig vindt, PVV stemt maar niet wil dat ze gaan regeren.
Dan baseer je je niet op de juiste bronnen.quote:Op donderdag 24 december 2015 08:45 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Hier had ik door dat de hele OP een trollpost is en stopte ik met lezen.
Als er iemand stelselmatig weigert inzicht te geven in zijn inkomstenbronnen en (buitenlandse) financiers, dan is het Wilders wel. Met zijn zogenaamde openheid en zogenaamde vrijheid.
If you wantquote:Op donderdag 24 december 2015 08:43 schreef DeKnuppel het volgende:
[..]
Ik? Ja, dat klopt. Stenig me?
Verlicht me.quote:Op donderdag 24 december 2015 08:49 schreef DeKnuppel het volgende:
Dan baseer je je niet op de juiste bronnen.
Ja, dat is makkelijk. Doe zelf maar News.Google.Com en de rest van internet doorzoeken. Geen zin om jouw werk te doen. Jouw werk ja, want het is voor jou in dit geval erg belangrijk om jezelf met de juiste feiten te verlichten.quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |