Geen enkele moslim viert dat natuurlijkquote:
quote:Op donderdag 24 december 2015 00:30 schreef Fokker101 het volgende:
Hoezo is het vandaag zo'n interview ronde hier gvd zeg
quote:Op donderdag 24 december 2015 00:30 schreef Lokasenna het volgende:
Tjacka weet je ook hoe laat je geboren bent? En was het een moeilijke bevalling?
Dit is dan weer fout. De moslim arabieren in Detroit vieren dat uitbundigquote:Op donderdag 24 december 2015 00:29 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Geen enkele moslim viert dat natuurlijk
Dacht misschien iets met vrienden ofzoquote:Op donderdag 24 december 2015 00:29 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Geen enkele moslim viert dat natuurlijk
Amerikanen hebben geen cultuur.quote:Op donderdag 24 december 2015 00:30 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Dit is dan weer fout. De moslim arabieren in Detroit vieren dat uitbundig
Dat zijn de neppen hoorquote:Op donderdag 24 december 2015 00:30 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Dat is dan erg apartquote:Op donderdag 24 december 2015 00:30 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Texmex toch.quote:Op donderdag 24 december 2015 00:30 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Amerikanen hebben geen cultuur.
TopicReport maken.quote:Op donderdag 24 december 2015 00:30 schreef supersof het volgende:
Kan er even een mod komen om de tt aan te passen met nummers
Ik houd niet van de nagels van katten, ik vind katten prima, maar ik raak altijd zenuwachtig als ze op me zitten ofzoquote:Op donderdag 24 december 2015 00:28 schreef FrauMilena het volgende:
[..]
Schattig.Dat heb ik met m;n kat, maar dat is net een hond.
Maar je vindt ze wel lief?quote:Op donderdag 24 december 2015 00:28 schreef supersof het volgende:
[..]
Jaaaa, Pluto
[..]
Ik ben een beetje bang voor grote honden
[..]
Aah ja die zijn ook leuk
Kerstmis is vooral een cultureel feest.quote:
Haha ben wel uitgenodigd voor etentje, alleen dat is helemaal in Tilburg ..quote:Op donderdag 24 december 2015 00:30 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Dacht misschien iets met vrienden ofzo![]()
Familie en jaartje samen met Kaneelquote:Op donderdag 24 december 2015 00:31 schreef Insomnia_ het volgende:
Ik snap ook niet waarom agnosten/atheisten het vieren.
#dtz
Ja.quote:Op donderdag 24 december 2015 00:30 schreef Lokasenna het volgende:
Tjacka weet je ook hoe laat je geboren bent? En was het een moeilijke bevalling?
Ik ook nietquote:Op donderdag 24 december 2015 00:31 schreef Insomnia_ het volgende:
#dtz
Geen idee, het lijkt mij sterk in ieder gevalquote:Op donderdag 24 december 2015 00:30 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Dacht misschien iets met vrienden ofzo![]()
deze vraag hoef je niet aan ama te stellen eigenlijkquote:
Niet echt naast de deurquote:Op donderdag 24 december 2015 00:31 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Haha ben wel uitgenodigd voor etentje, alleen dat is helemaal in Tilburg ..
omg wat moet je daar dan helemaalquote:Op donderdag 24 december 2015 00:31 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Haha ben wel uitgenodigd voor etentje, alleen dat is helemaal in Tilburg ..
Met kerstmis is iedereen welkomquote:Op donderdag 24 december 2015 00:32 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Geen idee, het lijkt mij sterk in ieder gevalZe hebben er niks mee, zijn er niet mee opgegroeid. Maar geen idee, met Kerstperiode voelen moslims in Nederland zich wel afgezonderd om een reden
Ik ga er zo ook een bouwen. Heb effe een nieuwe grinder en joint roller besteld voor op straat is dat wel chill nuquote:
quote:Op donderdag 24 december 2015 00:32 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Ja.
4:54
en het was geen moeilijke bevalling
ze hadden alleen wel de nageboorte met het kind verwisseld
In principe niet nee. Maar inderdaad. Is in de maatschappij gekropenquote:Op donderdag 24 december 2015 00:31 schreef Insomnia_ het volgende:
#dtz
Dat klopt. Maarr als agnost zou ik het niet kunnen voorstellenquote:Op donderdag 24 december 2015 00:32 schreef Kauai het volgende:
[..]
Ik ook niet
Maar velen associeren het meer met cultuur dan met het christendom
Joint roller? Waaromquote:Op donderdag 24 december 2015 00:32 schreef Fokker101 het volgende:
[..]
Ik ga er zo ook een bouwen. Heb effe een nieuwe grinder en joint roller besteld voor op straat is dat wel chill nu
Goede reden voor feestje.quote:Op donderdag 24 december 2015 00:31 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Familie en jaartje samen met Kaneel
Ja dat wel, als ze niet springen of blaffenquote:Op donderdag 24 december 2015 00:31 schreef McGrath het volgende:
[..]
Ik houd niet van de nagels van katten, ik vind katten prima, maar ik raak altijd zenuwachtig als ze op me zitten ofzo
[..]
Maar je vindt ze wel lief?
Was het niet 25 december?quote:Op donderdag 24 december 2015 00:33 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Goede reden voor feestje.
Vandaag exact 1 jaar.
Zelfde verjaardag als mijn grote vriend tjacka. Dat vind ik wel mooi.
Vrienden he, in elk hoekje is er wel iemandquote:Op donderdag 24 december 2015 00:32 schreef supersof het volgende:
[..]
omg wat moet je daar dan helemaal
Toto vieze playerquote:Op donderdag 24 december 2015 00:33 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Vrienden he, in elk hoekje is er wel iemand
Haha ja kan ik me iets bij voorstellen. Dat 'kneden' is niet erg prettig als ze op schoot zitten.quote:Op donderdag 24 december 2015 00:31 schreef McGrath het volgende:
[..]
Ik houd niet van de nagels van katten, ik vind katten prima, maar ik raak altijd zenuwachtig als ze op me zitten ofzo
[..]
Maar je vindt ze wel lief?
Fucking dit.quote:Op donderdag 24 december 2015 00:33 schreef supersof het volgende:
Ik ben zo blij dat onze hond bang is voor waternooit stinkende hond en nooit hoeven uitlaten in de regen
En nog haram ookquote:Op donderdag 24 december 2015 00:34 schreef Opsonisatie het volgende:
Vroeger voor een maand oppashondje, dat beest was zo hyperactief
Moet ook gewoon kunnen jaquote:Op donderdag 24 december 2015 00:33 schreef Insomnia_ het volgende:
Verder genoeg moslims die mij zalige kerstdagen hebben gewenst.
En ook als ik naar feesten ga ofzo. Kan wel maar smoke veel buiten.quote:Op donderdag 24 december 2015 00:33 schreef Amarantha het volgende:
Buiten kun je ook prima jointjes rollen zonder zo'n ding hoor.
Ik blowde vroeger ook vaak buiten met vriendin, ging prima.quote:Op donderdag 24 december 2015 00:34 schreef Fokker101 het volgende:
[..]
En ook als ik naar feesten ga ofzo. Kan wel maar smoke veel buiten.
Ik ben vooral bang voor nagelsquote:Op donderdag 24 december 2015 00:34 schreef FrauMilena het volgende:
[..]
Haha ja kan ik me iets bij voorstellen. Dat 'kneden' is niet erg prettig als ze op schoot zitten.
Living the haramlifequote:
In huis zonder functie mag niet tochquote:Op donderdag 24 december 2015 00:36 schreef Opsonisatie het volgende:
Nee het mag als "beveiliging", was zo'n boerderijhond
jeej dankjequote:
quote:Op donderdag 24 december 2015 00:36 schreef motorbloempje het volgende:
moest wel even tellen, dat was lastig.
Kloptquote:Op donderdag 24 december 2015 00:36 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
In huis zonder functie mag niet toch
ben je stiekem ook een jurist?quote:Op donderdag 24 december 2015 00:36 schreef motorbloempje het volgende:
moest wel even tellen, dat was lastig.
ééntje blaft wel, ze springen allebei niet en af en toe laten ze hele vieze scheetjes.quote:Op donderdag 24 december 2015 00:33 schreef supersof het volgende:
[..]
Ja dat wel, als ze niet springen of blaffen
en als ze niet stinken
Ets stalkt mij.quote:Op donderdag 24 december 2015 00:37 schreef Opsonisatie het volgende:
Hey ets in grtd na 18461827 jaar
quote:Op donderdag 24 december 2015 00:36 schreef McGrath het volgende:
[..]
Ik ben vooral bang voor nagelser is ooit een broek van mij kapot gegaan door een kat.
Wat voor taarten ben je aan het maken?quote:Op donderdag 24 december 2015 00:37 schreef motorbloempje het volgende:
En wat nou geen reet te doen. Keihard taarten aan het bakken. FFS.
één van ons springt het liefst de hele tijd in riviertjes enzo, maar als je hem in bad zet...quote:Op donderdag 24 december 2015 00:33 schreef supersof het volgende:
Ik ben zo blij dat onze hond bang is voor waternooit stinkende hond en nooit hoeven uitlaten in de regen
Mislukte.quote:Op donderdag 24 december 2015 00:37 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Wat voor taarten ben je aan het maken?
neequote:Op donderdag 24 december 2015 00:38 schreef Insomnia_ het volgende:
MB is een mooie opvulling voor Stuart
Zal het onthoudenquote:Op donderdag 24 december 2015 00:37 schreef FrauMilena het volgende:
[..]Dat moeten flinke nagels geweest zijn dan.
De katten (2) hier zitten niet vaak op schoot, maar als ze vervelend gaan lopen doen kan je ze zachtjes in hun tenen knijpen, houden ze weer op.
Klinkt zieliger dan het is.
quote:Op donderdag 24 december 2015 00:38 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Ik hoorde dat je een milf was, is te begrijpen dan
Ik weet zeker dat het beter gelukt is dan je nu doet overkomenquote:Op donderdag 24 december 2015 00:38 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Mislukte._!
3 laagse chocolate sponge met chocolate/organge buttercream, chocolate ganache en maltesers.
De sponges waren alleen echt verdomd mislukt, maar dat kan ik nog enigszins verbloemen met de opmaak, hoop ik
quote:Op donderdag 24 december 2015 00:38 schreef Insomnia_ het volgende:
MB is een mooie opvulling voor Stuart
Stuart hield er te veel vanquote:Op donderdag 24 december 2015 00:39 schreef motorbloempje het volgende:
[..]Voor de 'm' daarin zijn kinderen nodig. Ik haat kinderen.
Ik heb iemand nodig om het leven in het VK te besprekenquote:
Nou... nee hoorquote:Op donderdag 24 december 2015 00:39 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ik weet zeker dat het beter gelukt is dan je nu doet overkomen
*boks*quote:Op donderdag 24 december 2015 00:40 schreef Tjacka het volgende:
ik heb echt mega veel zin in kerst en oud en nieuw
quote:Op donderdag 24 december 2015 00:39 schreef motorbloempje het volgende:
[..]Voor de 'm' daarin zijn kinderen nodig. Ik haat kinderen.
Ach ze moeten maar blij zijn hoor dat je iets gemaakt hebtquote:Op donderdag 24 december 2015 00:40 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Nou... nee hoorik kan best OK koken, maar bakken is zeg maar niet echt mijn ding. En toch trap ik er elke keer weer in
DIERENMISHANDELAAR KUT WIJF!quote:Op donderdag 24 december 2015 00:37 schreef FrauMilena het volgende:
[..]Dat moeten flinke nagels geweest zijn dan.
De katten (2) hier zitten niet vaak op schoot, maar als ze vervelend gaan lopen doen kan je ze zachtjes in hun tenen knijpen, houden ze weer op.
Klinkt zieliger dan het is.
Wat voor leuke plannen heb je?quote:Op donderdag 24 december 2015 00:40 schreef Tjacka het volgende:
ik heb echt mega veel zin in kerst en oud en nieuw
Jeetje, heb ik gewoon een jaar lang de verkeerde datum in mijn hoofd.quote:Op donderdag 24 december 2015 00:38 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Volgens FOK! 25 (1 kerstdag)
R&P / [SC Relaties #1051] Zuur in het zuiden O+
hahah ja in bad is niet te doen bij die van onsquote:Op donderdag 24 december 2015 00:38 schreef McGrath het volgende:
[..]
één van ons springt het liefst de hele tijd in riviertjes enzo, maar als je hem in bad zet...
Onze kan het bad toch niet uit.quote:Op donderdag 24 december 2015 00:41 schreef supersof het volgende:
[..]
hahah ja in bad is niet te doen bij die van ons
Precies. En het is iig wel lekker (heb natuurlijk wel geproefd). En ik heb het nodig, want met kerst zijn schoonzus + man en twee kinderen (2 en 4.5) 4 dagen hierquote:Op donderdag 24 december 2015 00:40 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ach ze moeten maar blij zijn hoor dat je iets gemaakt hebt
Maakt niet uit.quote:Op donderdag 24 december 2015 00:41 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Jeetje, heb ik gewoon een jaar lang de verkeerde datum in mijn hoofd.
Haha twee kinderen vier dagen lang.. Vind je vast leuk of niet?quote:Op donderdag 24 december 2015 00:41 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Precies. En het is iig wel lekker (heb natuurlijk wel geproefd). En ik heb het nodig, want met kerst zijn schoonzus + man en twee kinderen (2 en 4.5) 4 dagen hiervanaf morgen
ja die van ons kan ook niet lopen dan, maar we doen het in de douche dus dan kan hij eruit vallenquote:Op donderdag 24 december 2015 00:41 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Onze kan het bad toch niet uit.
Puur genieten wordt dat.quote:Op donderdag 24 december 2015 00:42 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Haha twee kinderen vier dagen lang.. Vind je vast leuk of niet?
Geiten bangen is mijn hobby.quote:Op donderdag 24 december 2015 00:41 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Klappen vangen geiten bangen.
Scrap that, whisky.quote:Op donderdag 24 december 2015 00:42 schreef motorbloempje het volgende:
Ofzo. Ik neem nog maar 'n biertje
Daar gaat je kut van stinken.quote:Op donderdag 24 december 2015 00:42 schreef motorbloempje het volgende:
Ofzo. Ik neem nog maar 'n biertje
Wij doen onze gewoon in bad, kraan erop. Klaar.quote:Op donderdag 24 december 2015 00:42 schreef supersof het volgende:
[..]
ja die van ons kan ook niet lopen dan, maar we doen het in de douche dus dan kan hij eruit vallen
Waar een TR niet toe kan leidenquote:Op donderdag 24 december 2015 00:42 schreef Amarantha het volgende:
Ik vind motorbloem wel een leuke aanwinst voor de SC.
Ze negeert mij.quote:Op donderdag 24 december 2015 00:42 schreef Amarantha het volgende:
Ik vind motorbloem wel een leuke aanwinst voor de SC.
Man ligt toch met koorts op bed.quote:Op donderdag 24 december 2015 00:42 schreef Fokker101 het volgende:
[..]
Daar gaat je kut van stinken.
eerste kerstdag ben ik bij mijn tantequote:Op donderdag 24 december 2015 00:40 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Wat voor leuke plannen heb je?
Long live the queen.quote:Op donderdag 24 december 2015 00:43 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Ze negeert mij.
Matige toevoeging.
Dan stinkt die ookquote:Op donderdag 24 december 2015 00:43 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Man ligt toch met koorts op bed.
quote:Op donderdag 24 december 2015 00:41 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Klappen vangen geiten bangen.
Eigenlijk moeten nieuwe mensen lijstje invullen. Maar durf het niet zo goed te zeggen.quote:Op donderdag 24 december 2015 00:43 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Waar een TR niet toe kan leiden
Fokkers hebben toch geen seksquote:Op donderdag 24 december 2015 00:42 schreef Fokker101 het volgende:
[..]
Daar gaat je kut van stinken.
Nietquote:Op donderdag 24 december 2015 00:43 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Goede toevoeging.
Wanneer Brits paspoort?
Nouja, je kent mijn geheugen. Ik weet nog bijzonder weinig van die dag.quote:Op donderdag 24 december 2015 00:41 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Maakt niet uit.
Maar kon me niet voorstellen dat ik na een dag al weggegaan was als het op kerstavond was.
Dat is jammer ja.quote:Op donderdag 24 december 2015 00:44 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Nietzodra dubbel weer mag zou ik het doen, maar de Nederlandse nationaliteit heeft ook wel wat voordelen, en zou niet zomaar m'n achtergrond 'opgeven' als 't ware.
Wat voor lekkers ga je maken?quote:Op donderdag 24 december 2015 00:43 schreef Tjacka het volgende:
[..]
eerste kerstdag ben ik bij mijn tante
dat is heel gezellig want wij zijn close familie dus geen vage bekende![]()
tweede kerstdag ga ik voor hun koken samen met mijn broertje
koken
en 31 december heb ik een feestje in de buurt in een club waar ze mij en mijn vrienden hebben gevraagd voor de v.i.p. ruimte met gratis drinken enzo
dus dat wordt wel oké![]()
en dan twee dagen school en dan dublingod
en jij
Er zijn hier wel meer dingenquote:Op donderdag 24 december 2015 00:44 schreef Fokker101 het volgende:
[..]
Is er ook nog steeds hier zo'n zolderkamer ding.
Weten je ouders wel dat je zoveel smoked?quote:Op donderdag 24 december 2015 00:44 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Wat voor lekkers ga je maken?
Ik ga 1ste kerstdag gourmetten bij mijn moeder en haar vriend, 2de kerstdag geen plannen. Mijn vader kon niet dus daar ga ik zondag heen. Oud en nieuw heb ik een thuis feestje.
Heeft FOK! tegenwoordig ook al die Aids Timehop of "On this day"?quote:Op donderdag 24 december 2015 00:45 schreef Lokasenna het volgende:
FOK!uitspraken van een jaar geleden doorlezen is wel fascinerend.
Heb je Pools paspoort?quote:Op donderdag 24 december 2015 00:45 schreef Insomnia_ het volgende:
Achterlijk ook gewoon. Iedereen mag toch een nationaliteit aannemen
Ze weten niet hoeveel maar ze weten wel dat ik van een jointje hou.quote:Op donderdag 24 december 2015 00:45 schreef Fokker101 het volgende:
[..]
Weten je ouders wel dat je zoveel smoked?
Ik zou dat een fascinerende feature vinden.quote:Op donderdag 24 december 2015 00:46 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Heeft FOK! tegenwoordig ook al die Aids Timehop of "On this day"?
Hè?quote:Op donderdag 24 december 2015 00:43 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Eigenlijk moeten nieuwe mensen lijstje invullen. Maar durf het niet zo goed te zeggen.
Wat vinden ze daar van dan?quote:Op donderdag 24 december 2015 00:46 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ze weten niet hoeveel maar ze weten wel dat ik van een jointje hou.
Ik herken mezelf bijna niet meer terug.quote:Op donderdag 24 december 2015 00:45 schreef Lokasenna het volgende:
FOK!uitspraken van een jaar geleden doorlezen is wel fascinerend.
Fokpedia.quote:Op donderdag 24 december 2015 00:46 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ik zou dat een fascinerende feature vinden.
Ik denk dat ik enige frustratie kende.quote:Op donderdag 24 december 2015 00:47 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik herken mezelf bijna niet meer terug.
Het is duidelijk dat ik toen een beetje gespannen was.
Mijn ouders vinden dat verschrikkelijk.quote:
Wat voor frustratie?quote:Op donderdag 24 december 2015 00:47 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ik denk dat ik enige frustratie kende.
En dat jij een beetje crush op dqodje had.
Ik vind dit een goede OP, lekker simpelquote:Op donderdag 24 december 2015 00:48 schreef Amarantha het volgende:
Oh wacht er is geen OP op dit moment. HAHA!
hahahahaquote:Op donderdag 24 december 2015 00:48 schreef Fokker101 het volgende:
[..]
Mijn ouders vinden dat verschrikkelijk.Mijn moeder erger als mijn paps maar, altijd zo zeuren als ze weer iets vinden.
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Your beauty never ever scared me.
oh gezellig tochquote:Op donderdag 24 december 2015 00:44 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Wat voor lekkers ga je maken?
Ik ga 1ste kerstdag gourmetten bij mijn moeder en haar vriend, 2de kerstdag geen plannen. Mijn vader kon niet dus daar ga ik zondag heen. Oud en nieuw heb ik een thuis feestje.
En mijn broer ook altijd scheinheilig doen dat ik een junkie ben. Vond ik 5 jonko's op z'n kamer kk gek.quote:
Die hebben goed naar de minister geluisterd. Van blowen kan je namelijk doodgaanquote:Op donderdag 24 december 2015 00:48 schreef Fokker101 het volgende:
[..]
Mijn ouders vinden dat verschrikkelijk.Mijn moeder erger als mijn paps maar, altijd zo zeuren als ze weer iets vinden.
Ik ben 26 en geen 17. Speelt misschien ook wel mee.quote:Op donderdag 24 december 2015 00:48 schreef Fokker101 het volgende:
[..]
Is het niet duidelijk uit die posts?quote:Op donderdag 24 december 2015 00:49 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Wat voor frustratie?
En op dat tweede ga ik maar niet in
Ach vermaak mij wel 2de kerstdagquote:Op donderdag 24 december 2015 00:49 schreef Tjacka het volgende:
[..]
oh gezellig toch
alleen tweede kerstdag is wel kut
wat voor thuisfeestje heb je?
ik ga maken
zalmcarpaccio
nog een voorgerecht
iets met varkenshaas of beenham
nagerecht
Waarom zou je die opgeven?quote:Op donderdag 24 december 2015 00:51 schreef Insomnia_ het volgende:
En een Brits paspoort.
En een Nederlands paspoort, die ik misschien opgeef.
Neequote:Op donderdag 24 december 2015 00:50 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Is het niet duidelijk uit die posts?
Met wat precies?quote:
Nederland.quote:
Ja ik ben gekke henkie nietquote:Op donderdag 24 december 2015 00:52 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
Nederlander zijn natuurlijk
Bahquote:Op donderdag 24 december 2015 00:53 schreef Fokker101 het volgende:
Favoriete eten: Barszcz (bieten soep) van m'n oma.
Dus alleen om de politiek zou je je nationaliteit al willen opgeven? Je voelt je totaal geen greintje Nederlander meer?quote:Op donderdag 24 december 2015 00:52 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Nederland.
En de politiek.
Als ik mijn paspoort aan een vluchteling kon geven, had ik dat gelijk gedaan
Misschien is het ook wel helemaal niet erger dan normaal.quote:
Waarin zou ik me dat moeten voelen dan?quote:Op donderdag 24 december 2015 00:53 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Dus alleen om de politiek zou je je nationaliteit al willen opgeven? Je voelt je totaal geen greintje Nederlander meer?
je bent 17, jij mag geen wodkaquote:Op donderdag 24 december 2015 00:53 schreef Fokker101 het volgende:
Naam: Thijmen
Leeftijd: 17
Religie: geen
Burgerlijke staat: nog niks nog niks
Hoogst genoten opleiding: Havo nu TL
Woonplaats/province: Drenthe/Beilen
Voetbalclub: FC Groningen
Favoriete drankje: Wodka redbull.
Favoriete film: heb ik niet.
Voorkeur muziekgenre: HIPHOP
Lievelingsdier: hont
Lievelingskleur: root
Politieke voorkeur: VNL
VNL, die waren we nog niet tegengekomen hiersquote:Op donderdag 24 december 2015 00:53 schreef Fokker101 het volgende:
JanCees.quote:Op donderdag 24 december 2015 00:54 schreef Fok-it het volgende:
[..]
VNL, die waren we nog niet tegengekomen hiers
Het feit dat je er geboren en opgegroeid bent.quote:Op donderdag 24 december 2015 00:54 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Waarin zou ik me dat moeten voelen dan?
Prima partij.quote:Op donderdag 24 december 2015 00:54 schreef Fok-it het volgende:
[..]
VNL, die waren we nog niet tegengekomen hiers
En ik me nooit Nederlander heb gevoeld in het land waar ik opgegroeid ben.quote:Op donderdag 24 december 2015 00:54 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Het feit dat je er geboren en opgegroeid bent.
Hah NSBERquote:Op donderdag 24 december 2015 00:55 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
En ik me nooit Nederlander heb gevoeld in het land waar ik opgegroeid ben.
Ik vind het een fantastisch land op veel vlakken, maar Nederlander. Nah, ben ik nooit geweest en ga ik nooit worden
bazinnetje jijquote:Op donderdag 24 december 2015 00:51 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ach vermaak mij wel 2de kerstdagHeb feestje met huisgenoten, vrienden, kennissen. Klinkt lekker!
Maar wat is het voordeel als je het opgeeft? Puur met die gedachtegang of zitten er nog andere voordelen aan?quote:Op donderdag 24 december 2015 00:55 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
En ik me nooit Nederlander heb gevoeld in het land waar ik opgegroeid ben.
Ik vind het een fantastisch land op veel vlakken, maar Nederlander. Nah, ben ik nooit geweest en ga ik nooit worden
Misschien als jij begintquote:Op donderdag 24 december 2015 00:56 schreef Opsonisatie het volgende:
Of iedereen vult dat lijstje nog eens in, verfrissing!
Ik weet niet.quote:Op donderdag 24 december 2015 00:54 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Misschien is het ook wel helemaal niet erger dan normaal.
Ik lees in dat topic wel dat ik wil trouwen op Siccar point. Ben jij daar oke mee als er bagpipes zijn?
Principes.quote:Op donderdag 24 december 2015 00:56 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Maar wat is het voordeel als je het opgeeft? Puur met die gedachtegang of zitten er nog andere voordelen aan?
Dan is het wel een logische reden jaquote:Op donderdag 24 december 2015 00:57 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Principes.
Ik twijfel erg aan mijn Nederlandse nationaliteit.
neequote:Op donderdag 24 december 2015 00:56 schreef Opsonisatie het volgende:
Of iedereen vult dat lijstje nog eens in, verfrissing!
Want je bent Pools?quote:Op donderdag 24 december 2015 00:57 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Principes.
Ik twijfel erg aan mijn Nederlandse nationaliteit.
Dan doen we daarheen gewoon huwelijksreis.quote:Op donderdag 24 december 2015 00:57 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik weet niet.
Lijkt me raar om iedereen daarheen te laten komen.
je whatsapp doet het nietquote:Op donderdag 24 december 2015 00:53 schreef Fokker101 het volgende:
Ja. En Brits.quote:
Serieus?quote:Op donderdag 24 december 2015 00:58 schreef Fokker101 het volgende:
[..]AMA je bent mijn heldin. Ik heb nu het zelfde.
quote:Op donderdag 24 december 2015 00:58 schreef Fokker101 het volgende:
[..]AMA je bent mijn heldin. Ik heb nu het zelfde.
quote:Op donderdag 24 december 2015 00:57 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Ik 0%, maar heb wel de nationaliteit.
Mmmm nee oke kan je wel veel talen.quote:Op donderdag 24 december 2015 00:58 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Ja. En Brits.
Geen Nederlands.
En ik vind mijzelf nooit als Nederlander behandeld.
nee ik verwijder nooit iemandquote:
Fokker spaced hem op die kush mi mangquote:
Ik spreek 3 talen vloeiend.quote:Op donderdag 24 december 2015 00:58 schreef Fokker101 het volgende:
[..]
Mmmm nee oke kan je wel veel talen.en goed ook neem ik aan?
Zou jij Nederlandse nationaliteit ergens anders behouden?quote:
Denk je echt dat ik m'n echte nummer geef? Alleen OF heeft hem vieze pedo.quote:Op donderdag 24 december 2015 00:58 schreef Tjacka het volgende:
[..]
nee ik verwijder nooit iemand
maar ik had laatst nieuwe mobiel
dus geen contacten meer
Hoe heet de shop daar? Ken namelijk geen 1 shop die Master Kush ook heeft.quote:Op donderdag 24 december 2015 00:59 schreef Fokker101 het volgende:
[..]
Ja man buurjongen had gehaald bij shop
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[/quote]
Kan ookquote:Op donderdag 24 december 2015 00:57 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Dan doen we daarheen gewoon huwelijksreis.
quote:Op donderdag 24 december 2015 00:59 schreef Fokker101 het volgende:
[..]
Denk je echt dat ik m'n echte nummer geef? Alleen OF heeft hem vieze pedo.
Happy Corner Assenquote:Op donderdag 24 december 2015 00:59 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Hoe heet de shop daar? Ken namelijk geen 1 shop die Master Kush ook heeft.
Zeker nietquote:Op donderdag 24 december 2015 00:59 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Zou jij Nederlandse nationaliteit ergens anders behouden?
Wel een kut shop btw.quote:Op donderdag 24 december 2015 01:00 schreef Amarantha het volgende:
Ik kan alleen Engels en Nederlands.
Dat merk ik bij veel allochtonen. Zeker dat nooit als Nederlander behandeld.quote:Op donderdag 24 december 2015 01:00 schreef Kauai het volgende:
[..]
Zeker niet
Om dezelfde redenen die jij net noemde
Duits redelijk.quote:Op donderdag 24 december 2015 01:00 schreef Amarantha het volgende:
Ik kan alleen Engels en Nederlands.
Heb haar daar nooit over gehoord. Zou is vragen.quote:Op donderdag 24 december 2015 00:59 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Ik spreek 3 talen vloeiend.
En Russich redelijk, weet niet of jouw moeder dat nog spreekt?
Ja alleen wil je neuken ofzo zekerquote:Op donderdag 24 december 2015 01:00 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Duits redelijk.
Spaans/Frans wat zinnen en woorden
Ik mijn moeder tot 2 jaar geleden ook niet, maar ze spreekt het wel vloeiendquote:
quote:Op donderdag 24 december 2015 01:01 schreef supersof het volgende:
ik ben ook 100% nederlands
en ik ben er blij mee
Neequote:Op donderdag 24 december 2015 01:01 schreef Fokker101 het volgende:
[..]
Ja alleen wil je neuken ofzo zeker
Snap ook niet hoe Poolse vrouwen soms zo knap kunnen zijn maar ook weer zo spuuglelijk.quote:Op donderdag 24 december 2015 01:01 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Ik mijn moeder tot 2 jaar geleden ook niet, maar ze spreekt het wel vloeiend
Wat ,makkelijker als je in een westers land geboren wordt natuurlijkquote:Op donderdag 24 december 2015 01:02 schreef Insomnia_ het volgende:
Iedereen zou blij moeten zijn met z'n geboorteland.
quote:Op donderdag 24 december 2015 00:59 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Het grappige is mijn achternaam van mn moeders kant is ook weer zeldzaam in Polenquote:Op donderdag 24 december 2015 01:01 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Ik mijn moeder tot 2 jaar geleden ook niet, maar ze spreekt het wel vloeiend
Ik vind dat je altijd trots moet zijn op je moederland.quote:Op donderdag 24 december 2015 01:02 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Wat ,makkelijker als je in een westers land geboren wordt natuurlijk
is goedquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.neem je vrienden meeGroot fan van User Wotte
Nederlands, Pools, Engels.quote:Op donderdag 24 december 2015 01:02 schreef Opsonisatie het volgende:
Nederlands turks engels.
Frans en Duits begrijp ik grotendeels wel maar terugpraten vind ik lastig.
Paar woordjes arabisch en basiszinnen Zweeds.
Trots wel, blij is wat anders.quote:Op donderdag 24 december 2015 01:02 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Ik vind dat je altijd trots moet zijn op je moederland.
quote:Op donderdag 24 december 2015 01:03 schreef Tjacka het volgende:
[..]
is goed
14:30Ja die heb ik niet.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.neem je vrienden mee![]()
quote:Op donderdag 24 december 2015 01:02 schreef Lokasenna het volgende:
[..]Om de een of andere reden had ik jou al 24 geschat.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Omdat ik een oude man date?quote:Op donderdag 24 december 2015 01:03 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Om de een of andere reden had ik jou al 24 geschat.
Alleen op ceremonieel gebied en diplomatieke banden met het buitenland.quote:Op donderdag 24 december 2015 01:03 schreef Amarantha het volgende:
Maar ik heb niks met het koningshuis.
Russisch... Ik ben dat diiiik verleerdquote:Op donderdag 24 december 2015 01:03 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Nederlands, Pools, Engels.
Russisch begrijp ik de hoofdlijnen.
Frans basis.
Duits basis.
19 en 41? Wow.quote:Op donderdag 24 december 2015 01:04 schreef Fokker101 het volgende:
[..]
Hah mijn broer is 19 en gay niks mis mee btw. En heeft met een man van 41.
Nederlands, Arabisch, Engelsquote:Op donderdag 24 december 2015 01:03 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Nederlands, Pools, Engels.
Russisch begrijp ik de hoofdlijnen.
Frans basis.
Duits basis.
Ik heb er echt zeer weinig mee.quote:Op donderdag 24 december 2015 01:04 schreef Insomnia_ het volgende:
Ik vind het Nederlandse koningshuis de enige band die ik heb met Nederland.
Wow, dat is wel redelijk uitzonderlijk verschil.quote:Op donderdag 24 december 2015 01:04 schreef Fokker101 het volgende:
[..]
whutquote:Op donderdag 24 december 2015 01:04 schreef Fokker101 het volgende:
[..]
Waarom had je dan het idee?quote:Op donderdag 24 december 2015 01:04 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Ik weet kaneels leeftijd nietnee vond je er wel jong uitzien daar niet van
Groot verschil he.. maarja zo lang hij gelukkig is. Die gast blowt ook dus prima.quote:
Vinden je ouders ervan dan? (dat hij met iemand van 41 gaat)quote:Op donderdag 24 december 2015 01:05 schreef Fokker101 het volgende:
[..]
Groot verschil he.. maarja zo lang hij gelukkig is. Die gast blowt ook dus prima.Heb stiekem met hem gesmoked zonder dat m'n broer het weet. Wat een badass ben ik he.
thug life
ik nietquote:
Mwah aan het begin niet echt geweldig. Maar m'n ouders staan er best vrij in. Zo lang hij gelukkig is vinden ze het allemaal wel best.quote:Op donderdag 24 december 2015 01:06 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Vinden je ouders ervan dan? (dat hij met iemand van 41 gaat)
Moet ook zeggen dat die geen 41 lijkt maar hij is het wel.quote:Op donderdag 24 december 2015 01:06 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Vinden je ouders ervan dan? (dat hij met iemand van 41 gaat)
Topquote:Op donderdag 24 december 2015 01:06 schreef Fokker101 het volgende:
[..]
Mwah aan het begin niet echt geweldig. Maar m'n ouders staan er best vrij in. Zo lang hij gelukkig is vinden ze het allemaal wel best.
Feraquote:
31quote:Op donderdag 24 december 2015 01:08 schreef Lokasenna het volgende:
Ik mag hier denk ik niet zeggen hoe oud Kaneel wordt.
HAHHAHHAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAHAHAHAHAHAHAHHAHHAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAHAHAHAHAHAHAHHAHHAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAHAHAHAHAHAHAHHAHHAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAHAHAHAHAHAHAHHAHHAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAHAHAHAHAHAHAHHAHHAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAHAHAHAHAHAHAHHAHHAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAHAHAHAHAHAHAHHAHHAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAHAHAHAHAHAHAHHAHHAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAHAHAHAHAHAHAHHAHHAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAHAHAHAHAHAHAHHAHHAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAHAHAHAHAHAHAHHAHHAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAHAHAHAHAHAHAHHAHHAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAHAHAHAHAHAHAHHAHHAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAHAHAHAHAHAHAHHAHHAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAHAHAHAHAHAHAHHAHHAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAHAHAHAHAHAHAHHAHHAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAHAHAHAHAHAHAHHAHHAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAHAHAHAHAHAHAHHAHHAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAHAHAHAHAHAHAHHAHHAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAHAHAHAHAHAHAHHAHHAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAHAHAHAHAHAHAHHAHHAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAHAHAHAHAHAHAHHAHHAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAHAHAHAHAHAHAHHAHHAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAHAHAHAHAHAHAHHAHHAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAHAHAHAHAHAHAHHAHHAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAHAHAHAHAHAHAHHAHHAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAHAHAHAHAHAHAHHAHHAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAHAHAHAHAHAHAHHAHHAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAHAHAHAHAHAHAHHAHHAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAHAHAHAHAHAHAHHAHHAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAHAHAHAHAHAHAHHAHHAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAHAHAHAHAHAHAHHAHHAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAHAHAHAHAHAHAHHAHHAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAHAHAHAHAHAHAHHAHHAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAHAHAHAHAHAHAHHAHHAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAHAHAHAHAHAHAHHAHHAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAHAHAHAHAHAHAHHAHHAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAHAHAHAHAHAHAHHAHHAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAHAHAHAHAHAHAHHAHHAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAHAHAHAHAHAHAHHAHHAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAHAHAHAHAHAHAHHAHHAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAHAHAHAHAHAHAHHAHHAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAHAHAHAHAHAHAHHAHHAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAHAHAHAHAHAHAHHAHHAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAHAHAHAHAHAHAHHAHHAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAHAHAHAHAHAHAHHAHHAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAHAHAHAHAHAHAHHAHHAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAHAHAHAHAHAHAHHAHHAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAHAHAHAHAHAHAHHAHHAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAHAHAHAHAHAHAHHAHHAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAHAHAHAHAHAHAHHAHHAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAHAHAHAHAHAquote:Op donderdag 24 december 2015 01:08 schreef Fokker101 het volgende:
[..]
Word feyenoord kampioen dit jaar fokkie
Krijg ik seks dit jaar?quote:Op donderdag 24 december 2015 01:08 schreef Fokker101 het volgende:
[..]
Word feyenoord kampioen dit jaar fokkie
Boeit mij vrij weinig. Heb ik ook niet de beste band met hem maar, zo lang hij gelukkig is vind ik het ook best hoor. Bij homo's zie je dat ook wel vaker btw.quote:Op donderdag 24 december 2015 01:08 schreef Insomnia_ het volgende:
Als mijn broertje met een man van 41 thuis zou komen.
Wow.
48quote:Op donderdag 24 december 2015 01:08 schreef Lokasenna het volgende:
Ik mag hier denk ik niet zeggen hoe oud Kaneel wordt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |