thks ik lees vooral als jij en anderen die ik serieus neem whatever posten op bnwquote:Op donderdag 24 december 2015 00:18 schreef Tingo het volgende:
[..]
Hey tnt! blij dat je mee leest...
nou ja, voor sommigen misschienquote:Is it really worth it? Maybe for some of us...
Volgens 'n securiy man (13 jaar werkende bij Bataclan) kon hij (en de club manager) niet de emergency doors open krijgen,Dat staat in de BBC docu.quote:Op donderdag 24 december 2015 00:11 schreef kalinhos het volgende:
Tis gewoon een vermoeiende vent Jogy. Leest niet, trekt verbanden die er niet zijn en komt met bizarre conclusies. Hij zal bij je in t bedrijf werken![]()
Dat de emergency exit doors wel degelijk open zijn gegaan heeft hij gemist, de stevie wonder. Hij heeft een beeld van een zaal waar geen muis meer kan lopen waar voor 15min continu ak'47's worden leeggeschoten zonder dat ook maar iemand wat doet. Dat beeld strookt totaal niet met wat er gebeurd is, maar dat maakt Tingo niet uit, vastbesloten als hij is om die ene spijker op laag water erbij te halen.
Kijk het interview terug met de vier Nederlandse vrienden bij RTL LateNight Tingo. Wellicht steek je er iets van op.
je bedoelt de msm dus.quote:Op donderdag 24 december 2015 00:28 schreef Tingo het volgende:
[..]
Volgens 'n securiy man (13 jaar werkende bij Bataclan) kon hij (en de club manager) niet de emergency doors open krijgen,Dat staat in de BBC docu.
Gelukkig de beveiligen personen bij Paradiso veel,veel meer professionele zijn.
Likewise.quote:Op donderdag 24 december 2015 00:27 schreef totnutoe het volgende:
[..]
thks ik lees vooral als jij en anderen die ik serieus neem whatever posten op bnw
[..]
nou ja, voor sommigen misschien
dat het een toneelstukje is, is me allang duidelijk
ik ben meer van het grote plaatje, het geheel, de agenda, wat zijn ze van plan, waar gaat het heen, kunnen we ons sterk maken, maken we ons te druk enzo
ik lees evengoed mee, worden we altijd wijzer van
Welk onderdeel is dan het toneelstuk? De 89 overleden mensen? De afgegane bommen bij Frankrijk - Duitsland? De shitload aan pray-for-paris-onzin? De nasleep in Brussel? Wat zie je precies als toneel?quote:Op donderdag 24 december 2015 00:27 schreef totnutoe het volgende:
[..]
thks ik lees vooral als jij en anderen die ik serieus neem whatever posten op bnw
[..]
nou ja, voor sommigen misschien
dat het een toneelstukje is, is me allang duidelijk
ik ben meer van het grote plaatje, het geheel, de agenda, wat zijn ze van plan, waar gaat het heen, kunnen we ons sterk maken, maken we ons te druk enzo
ik lees evengoed mee, worden we altijd wijzer van
Ja,ik bedoel de MSM -ik heb geen conspiracy sites nodig.quote:Op donderdag 24 december 2015 00:36 schreef kalinhos het volgende:
[..]
je bedoelt de msm dus.
In de video die hier besproken is, waar jij een muur zag en de rest vd users een deur, die video. Daar komen mensen massaal uit de bataclan. Hoe zijn die mensen daar gekomen denk je?
Daarbij weet je ook fuck all Van de beveiliging bij Paradiso tov Bataclan. Paradiso heeft nog nooit ook maar 1 dode gehad, laat staan 89 in een dergelijke aanval.
Je suis, je suis....quote:Op donderdag 24 december 2015 00:43 schreef kalinhos het volgende:
[..]
Welk onderdeel is dan het toneelstuk? De 89 overleden mensen? De afgegane bommen bij Frankrijk - Duitsland? De shitload aan pray-for-paris-onzin? De nasleep in Brussel? Wat zie je precies als toneel?
de details weet ik nietquote:Op donderdag 24 december 2015 00:43 schreef kalinhos het volgende:
[..]
Welk onderdeel is dan het toneelstuk? De 89 overleden mensen? De afgegane bommen bij Frankrijk - Duitsland? De shitload aan pray-for-paris-onzin? De nasleep in Brussel? Wat zie je precies als toneel?
Maar neem het stukje van 'bigger picture' ook eens ter harte. Jij hyperfocust op extreme kleine details van een koplamp terwijl je vergeet dat het vast zit aan een aanstormende intercity trein. En weet je, als je vragen hebt over die extreem kleine details die over het algemeen gewoon niet geaccepteerd worden door het leeuwendeel van de actieve users hier dan kom je er ook nergens mee, alleen maar vragen zonder antwoorden en het belangrijkste hiervan is dus dat je enkel verwarmde lucht produceert zonder substantie.quote:Op donderdag 24 december 2015 00:40 schreef Tingo het volgende:
[..]
Likewise.
Tuurlijk maken we druk over. Inquiring minds and all that...
En de onrechtigheid,de eugens enz...tegen wie-dan-ook....en de manipulatie van emoties van volk.
Ik vind het echt op het idiote af dat je dit nu voor de 6e keer ofzo zegt in deze reeks.quote:Op donderdag 24 december 2015 01:05 schreef jogy het volgende:
[..]
Maar neem het stukje van 'bigger picture' ook eens ter harte. Jij hyperfocust op extreme kleine details van een koplamp terwijl je vergeet dat het vast zit aan een aanstormende intercity trein. En weet je, als je vragen hebt over die extreem kleine details die over het algemeen gewoon niet geaccepteerd worden door het leeuwendeel van de actieve users hier dan kom je er ook nergens mee, alleen maar vragen zonder antwoorden en het belangrijkste hiervan is dus dat je enkel verwarmde lucht produceert zonder substantie.
Ja ik heb de hoaxerij gewoon onoplettend vrijgegeven en die inktvlek kan echt niet meer terug het potje in, my bad maar het is wel goed zo. Dan maar 'out in the open' en hebben we het er weer lekker over.quote:Op donderdag 24 december 2015 01:08 schreef mootie het volgende:
[..]
Ik vind het echt op het idiote af dat je dit nu voor de 6e keer ofzo zegt in deze reeks.
Hihi, Tingopoepie, niet meer doen, kusjekroel.
Sorry, zo komt het echt over.
Het is misschien een totaal vreemde notie maar je kan ook gewoon over hem heen lullen. Er zit geen reactieverplichting op de posts van Tingo of zoquote:Op donderdag 24 december 2015 01:12 schreef mootie het volgende:
Dus nu kunnen we blijven doorzeiken over de lengte van de gespeelde nummers? Bummer.
En als we daarmee uitgespeeld zijn kunnen we naar de nooduitgang met een vergrootglasquote:Op donderdag 24 december 2015 01:12 schreef mootie het volgende:
Dus nu kunnen we blijven doorzeiken over de lengte van de gespeelde nummers? Bummer.
Tsja. Hij is nogal aanwezig, laten we het daar maar op houden.quote:Op donderdag 24 december 2015 01:14 schreef jogy het volgende:
[..]
Het is misschien een totaal vreemde notie maar je kan ook gewoon over hem heen lullen. Er zit geen reactieverplichting op de posts van Tingo of zo.
Extreme kleine detaillen zijn belangrijkerr dan extreme emoties die op bepaalde TV beelden gebaseerd zijn.quote:Op donderdag 24 december 2015 01:05 schreef jogy het volgende:
[..]
Maar neem het stukje van 'bigger picture' ook eens ter harte. Jij hyperfocust op extreme kleine details van een koplamp terwijl je vergeet dat het vast zit aan een aanstormende intercity trein. En weet je, als je vragen hebt over die extreem kleine details die over het algemeen gewoon niet geaccepteerd worden door het leeuwendeel van de actieve users hier dan kom je er ook nergens mee, alleen maar vragen zonder antwoorden en het belangrijkste hiervan is dus dat je enkel verwarmde lucht produceert zonder substantie.
Ik volg jou welquote:Op donderdag 24 december 2015 01:16 schreef Dance99Vv het volgende:
[..]
En als we daarmee uitgespeeld zijn kunnen we naar de nooduitgang met een vergrootglas
Dat klinkt prachtig, maar het slaat nergens op.quote:Op donderdag 24 december 2015 01:17 schreef Tingo het volgende:
[..]
Extreme kleine detaillen zijn belangrijkerr dan extreme emoties die op bepaalde TV beelden gebaseerd zijn.
Niet als je daar het grotere plaatje mee uit het oog verliest. (enigszins) verifieerbare feiten hebben we nodig, geen heikneuterige microanalyse van onbenulligheden die te makkelijk te verklaren zijn op heel andere manieren (paniek, dood en verderf zorgt nou eenmaal voor verwarring en trauma). Kijk gewoon vaak genoeg even terug naar jezelf om te checken of je niet in een volledig verkeerde hoek loopt te loeren, slachtoffer bent geworden van een desinformatiebubbel of conspiracy luiheid (alles op één hoop gooien, lekker makkelijk). Dat lijkt gewoon bij jou aan de hand te zijn en het doet af aan je argument, je overtuigingskracht en geloofwaardigheid en je wil zelf toch ook niet in onzin geloven? Lees dan de bijbel, is een stuk makkelijker.quote:Op donderdag 24 december 2015 01:17 schreef Tingo het volgende:
[..]
Extreme kleine detaillen zijn belangrijkerr dan extreme emoties die op bepaalde TV beelden gebaseerd zijn.
2009 was dat, als ik snel even kijk. Daarna zijn ze volgens mij niet meer geweest.quote:
Deze?quote:Op donderdag 24 december 2015 08:27 schreef Ludachrist het volgende:
[..]
2009 was dat, als ik snel even kijk. Daarna zijn ze volgens mij niet meer geweest.
Happy Xmas THEFXER.quote:Op vrijdag 25 december 2015 12:34 schreef THEFXR het volgende:
[..]
nee, want het betreft posten in het topic, geen persoonlijke zaken!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |