abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_158480738
En hier verder...

Ik denk dat wel een topic waardig is.

LIVE – Schietpartijen, gijzeling en explosies in Parijs
Geschoten met kalasjnikov - Explosies bij voetbalstadion tijdens Frankrijk-Duitsland - Gijzeling in concertzaal
13-11-2015, 22:10

Door een schietpartij met een kalasjnikov in een restaurant in Parijs zijn meerdere doden gevallen. Ook raakten zeker zeven mensen gewond, meldde de Franse zender BFM TV vrijdagavond. Ook waren er explosies bij het voetbalstadion Stade de France. President Hollande woonde daar een voetbalwedstrijd tussen Frankrijk-Duitsland bij.

Het restaurant is in de buurt van de rue Bichat in het tiende arrondissement. De schoten werden gehoord in de buurt van het metrostation Goncourt. De politie heeft een groot cordon om de plek gelegd. De politie vraagt alle inwoners dekking te zoeken in de gebouwen en sluit geleidelijk alle omliggende straten. Alle bars, restaurants en terrassen in de buurt worden geëvacueerd.

Update 22.43 - Sprake van een gijzeling in concertzaal Parijs

In het Parijse theater en concerthal Bataclan is vrijdagavond een gijzeling gaande. Dat meldde Franse media op gezag van de politie.
Update 22.38: Franse media: 18 doden in Parijs

Update 22.31- Franse politie: Drie schietpartijen tegelijkertijd

De Franse politie zegt dat er vrijdagavond drie schietpartijen zijn geweest in het oosten van Parijs: in de rue de la Fontaine au roi, in de rue de Charenton en bij het theater Bataclan. Er zouden meerdere slachtoffers zijn, volgens getuigen, aldus Le Figaro.
Update 22.22 - Explosie stadion bij voetbalwedstrijd waar president Hollande aanwezig was

Vlakbij het Stade de France, het grootste voetbalstadion van Frankrijk in Saint-Denis vlak bij Parijs, hebben zich vrijdagavond meerdere explosies voorgedaan.

http://nieuws.tpo.nl/2015(...)n-restaurant-parijs/

Euronieuws was live in Parijs
In the new 'reality' we will be living in,nothing will be real and everything will be true-David A.McGowan
Why do some people not credit the origin of the quotes they use under their posts?- Tingo
pi_158481440
Tering, snel even Bataclan in de TT proppen :')
pi_158482264
quote:
0s.gif Op woensdag 23 december 2015 21:41 schreef ChrisCarter het volgende:

[..]

Dus de enige verklaring die bij jou opkomt is dat het nep is? Wauw. Wat een geweldige redenering, foutloos.
Je bedoelt namelijk de enige vrijgegeven aftermath foto.

[..]

Dat ligt er maar net aan, er zijn naast die doden ook vele gewonden gevallen, niet alleen aan schoten maar ook aan verdrukking in de paniek he.

Welke ervaring heb jij dan waarbij je in massa-paniek weg hebt moeten rennen?
Ja, psychological operations en hoe ze zijn in elkaar gebracht. Ik ga niet naar 'conspiracy sites' of urenlang docus over NWO,illoominazi,lizard mensen enz. kijken. Ik ga opzoek naar info,meningen van professionelen of mensen met veel meer kennis over wat-dan-ook als wij hebben.

Ja,ik bedoel die aftermath foto.

Nou,als 't zo was (met 100en mensen aan elkaar bij de dichte emergency exits) dan was 't ook erg he? Kogels van zo'n wapen kunnen 'n aantal lichamen doorschoten?
In the new 'reality' we will be living in,nothing will be real and everything will be true-David A.McGowan
Why do some people not credit the origin of the quotes they use under their posts?- Tingo
pi_158482393
quote:
0s.gif Op woensdag 23 december 2015 22:43 schreef Tingo het volgende:

[..]

Ja, psychological operations en hoe ze zijn in elkaar gebracht. Ik ga niet naar 'conspiracy sites' of urenlang docus over NWO,illoominazi,lizard mensen enz. kijken. Ik ga opzoek naar info,meningen van professionelen of mensen met veel meer kennis over wat-dan-ook als wij hebben.

Ja,ik bedoel die aftermath foto.
Ik kan er niet heel veel kaas van maken (wellicht het tijdstip) maar er zijn vast en zeker meer foto's en al helemaal van de aftermath. Maar die worden logischerwijs niet gedeeld/vrijgegeven. Dat is niemand verplicht en erg respectloos om dat te "eisen" lijkt me. Sowieso gebeurt dat nagenoeg nooit.

quote:
Nou,als 't zo was (met 100en mensen aan elkaar bij de dichte emergency exits) dan was 't ook erg he? Kogels van zo'n wapen kunnen 'n aantal lichamen doorschoten?
Nee hoor, dat ligt aan heel veel factoren. Gebruikte munitie, staat van het wapen, staat van de munitie, waar de kogel het lichaam inging en of hij er uberhaupt weer uit gaat. Het is geen simpel iets in elk geval waarbij je kunt zeggen dat een kogel zich altijd zus en zo gedraagt.
  woensdag 23 december 2015 @ 22:51:34 #6
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_158482657
http://www.dailymail.co.u(...)red-ISIS-gunmen.html
http://www.dailydot.com/e(...)aclan-terror-attack/

Hier zijn paar foto's van voor en na.
Er zijn er zat gemaakt door andere, maar waarschijnlijk niet online gezet of misschien gewoon prive.

Waarom zou dat allemaal openbaar moeten?
Er staat nog een vraag voor u open!!
  woensdag 23 december 2015 @ 22:55:56 #7
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_158483315
quote:
0s.gif Op woensdag 23 december 2015 21:35 schreef Dance99Vv het volgende:

[..]

Tuurlijk is die belangrijk, maar hoe jij het brengt is het van raakt kant nog wal want de playlist en de interactie met het publiek zijn variabele factoren, niet iets waar je je klok op gelijk kan zetten, wat jij dus wel probeert te doen.
Ik probeer helemaal niet om 'iets op de klok te zetten'. Als jij denkt dat met 'variabele factoren' tis mogelijk dat EoMD heeft 45-50 minuten van hun korte liedjes gemaakt - fijn hoor. Touring bands sometimes like to go and party - soms met encores,soms met impromptu after-parties, maar veel van de tijd zijn ze ook gewoon doodmoe en willen gewoon chillen).They usually stick to the setlist. Als je echt 'n band voor 'n paar weken volgen/op tournee gaat - dan weet je dat.

Heb je nog meer variabele factoren?
pi_158483381
quote:
0s.gif Op woensdag 23 december 2015 23:07 schreef Tingo het volgende:

[..]

Ik probeer helemaal niet om 'iets op de klok te zetten'. Als jij denkt dat met 'variabele factoren' tis mogelijk dat EoMD heeft 45-50 minuten van hun korte liedjes gemaakt - fijn hoor. Touring bands sometimes like to go and party - soms met encores,soms met impromptu after-parties, maar veel van de tijd zijn ze ook gewoon doodmoe en willen gewoon chillen).They usually stick to the setlist. Als je echt 'n band voor 'n paar weken volgen/op tournee gaat - dan weet je dat.

Heb je nog meer variabele factoren?
Maar wat maakt dat uit voor de hele situatie? Het is totaal irrelevant.
pi_158483852
quote:
0s.gif Op woensdag 23 december 2015 22:45 schreef ChrisCarter het volgende:

[..]

Nee hoor, dat ligt aan heel veel factoren. Gebruikte munitie, staat van het wapen, staat van de munitie, waar de kogel het lichaam inging en of hij er uberhaupt weer uit gaat. Het is geen simpel iets in elk geval waarbij je kunt zeggen dat een kogel zich altijd zus en zo gedraagt.
Dat weet ik. En veel getuigen 'heard them reloading' hebben.Hoe veel kogels van 4 (of is 't nou 3 ) AK47's in 'n uitverkoche zaal van 1500 mensen...met emergency exit doors dicht.
Constant/sporadic fire for 12-15 minutes.
pi_158483905
quote:
0s.gif Op woensdag 23 december 2015 23:19 schreef Tingo het volgende:

[..]

Dat weet ik. En veel getuigen 'heard them reloading' hebben.Hoe veel kogels van 4 (of is 't nou 3 ) AK47's in 'n uitverkoche zaal van 1500 mensen...met emergency exit doors dicht.
Nu haal je weer heel andere punten aan zonder op mijn post in te gaan. Sowieso hoef je nog niet iets te raken als je de trekker overhaalt, ook niet in een 'massa" mensen. Zit ook ruimte tussen zeker bij bewegende doelen. En 89 doden noem ik niet bepaald 'missen'
pi_158484408
quote:
0s.gif Op woensdag 23 december 2015 23:08 schreef ChrisCarter het volgende:

[..]

Maar wat maakt dat uit voor de hele situatie? Het is totaal irrelevant.
Hoe irrelevant of niet is ligt eraan perspectief.Ik zie nog steeds niet hoe zo'n band kan of wil langdurige versies van hun 3min 'heads down no nonsense mindless boogie' (The Albertos) soort liedjes van maken.
pi_158484456
Gelukkig heeft Jogy pas een keer of 20 aangegeven dat het hele bandgebeurengeblaat ongewenst is.
pi_158484543
quote:
14s.gif Op woensdag 23 december 2015 23:33 schreef mootie het volgende:
Gelukkig heeft Jogy pas een keer of 20 aangegeven dat het hele bandgebeurengeblaat ongewenst is.
Ik snap ook echt niet wat er relevant is aan een setlist en hoelang ze over het spelen van nummers doen. Het leidt vooral af van het onderwerp, wellicht is dat de insteek dan ook. Want op mijn punten in mijn post wordt helaas niet ingegaan.

Las vandaag dat 2 van de daders niet zijn gecontroleerd in Griekenland ondanks dat hun paspoortnummers geflagged stonden als zijnde ISIS-geprinte exemplaren
pi_158484631
quote:
14s.gif Op woensdag 23 december 2015 23:33 schreef mootie het volgende:
Was de nummer 'Kiss the Devil' 5de,6de of 10de op de setlist?
Het gaat over de timeline in de officiele verhaal.
pi_158484842
quote:
0s.gif Op woensdag 23 december 2015 23:20 schreef ChrisCarter het volgende:

[..]

Nu haal je weer heel andere punten aan zonder op mijn post in te gaan. Sowieso hoef je nog niet iets te raken als je de trekker overhaalt, ook niet in een 'massa" mensen. Zit ook ruimte tussen zeker bij bewegende doelen. En 89 doden noem ik niet bepaald 'missen'
Welke post/punt precies?
pi_158485289
pi_158485381
quote:
Die heb ik gelezen. Sorry, maar kan je wat meer specifiek zijn.
  donderdag 24 december 2015 @ 00:00:53 #20
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_158485541
quote:
0s.gif Op woensdag 23 december 2015 23:37 schreef Tingo het volgende:

[..]

Was de nummer 'Kiss the Devil' 5de,6de of 10de op de setlist?
Het gaat over de timeline in de officiele verhaal.
Ik begrijp gewoon echt niet wat je ermee wil bereiken eigenlijk. 5de, 6de of 10de? Ze hebben 6 liedjes gedaan en toen ging de shit op stelten, het zijn geen machines die niet tussen de liedjes door een beetje het publiek bespelen, de setlist van lowlands en de duur van die video komen precies overeen met wat eodm zegt over die avond en hoe lang het duurde voor de aanslag. Geen idee hoe eodm normaal hun optredens doen, sommige bands gaan gewoon mee met het publiek dus wie weet stond kiss the devil ergens aan het einde als afsluiter maar begon het publiek te roepen om het lied zodat ze het naar voren hebben geschoven. Een optreden is nogal een bewegelijk iets. Wie weet staat het hele optreden van eodm wel in stukjes op youtube, leuke uitdaging voor jou om het bij elkaar te plakken (kom maar terug als je klaar bent, nofi :@ )
Iedereen is de hoofdrolspeler van zijn eigen komedie.
Vrijheid
  donderdag 24 december 2015 @ 00:06:21 #21
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_158485714
quote:
0s.gif Op woensdag 23 december 2015 23:54 schreef Tingo het volgende:

[..]

Das 2 nummers - totaal 11 mins.
Geen beelden van de uitverkochte zaal?
ja? MOET alles geupload zijn?
Is dat verplicht?
Ik denk dat mensen wel wat anders aan hun hoofd hebben dan filmpjes foto uploaden voor jou!

En ja hoor de zaal zat behoorlijk vol boven en onder gewoon duidelijk te zien op de fotos!
Er staat nog een vraag voor u open!!
pi_158485721
quote:
11s.gif Op woensdag 23 december 2015 09:48 schreef Ludachrist het volgende:

[..]

Ik was bij EodM in Paradiso een paar jaar terug, toen hadden ze maximaal anderhalf uur materiaal op de setlist staan. Het hele optreden duurde bijna drie uur. Kun jij aan mij verklaren hoe dat kan?
Oh- wanneer precies?
pi_158485905
quote:
0s.gif Op donderdag 24 december 2015 00:06 schreef Tingo het volgende:

[..]

Oh- wanneer precies?
dat weet ie niet meer

je kan het gedoe van die (kut)band ook laten rusten tingo :)
het heeft geen zin lijkt me
of denk je van wel?
pi_158485914
Tis gewoon een vermoeiende vent Jogy. Leest niet, trekt verbanden die er niet zijn en komt met bizarre conclusies. Hij zal bij je in t bedrijf werken :D

Dat de emergency exit doors wel degelijk open zijn gegaan heeft hij gemist, de stevie wonder. Hij heeft een beeld van een zaal waar geen muis meer kan lopen waar voor 15min continu ak'47's worden leeggeschoten zonder dat ook maar iemand wat doet. Dat beeld strookt totaal niet met wat er gebeurd is, maar dat maakt Tingo niet uit, vastbesloten als hij is om die ene spijker op laag water erbij te halen.

Kijk het interview terug met de vier Nederlandse vrienden bij RTL LateNight Tingo. Wellicht steek je er iets van op.
Het is...kiezen of delen, spelen winnen verliezen of vervelen en helemaal niets ondernemen
pi_158486153
quote:
0s.gif Op donderdag 24 december 2015 00:11 schreef totnutoe het volgende:

[..]

dat weet ie niet meer

je kan het gedoe van die (kut)band ook laten rusten tingo :)
het heeft geen zin lijkt me
of denk je van wel?
Hey tnt! blij dat je mee leest...
Is it really worth it? Maybe for some of us... :)
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')