SPOILER: leuke plaatjesOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Huishoudelijke mededeling:
WILLEN MENSEN DIE MOBIEL ZITTEN EN DUS DE OP VERNEUKEN GEEN NIEUW DEEL MEER OPENEN GAARNE? LAAT IEMAND ANDERS TOCH!
[ Bericht 1% gewijzigd door M4rc0 op 23-12-2015 22:31:56 ]Mooie dag vandaag.
http://www.ishetaltijdvoo(...)dishetaltijdvoorBier
Heb ik iets gemist?quote:Op woensdag 23 december 2015 22:08 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Hoe was de profeten inwijding?
Overleven overleven...quote:Op woensdag 23 december 2015 22:07 schreef Cassius het volgende:
[..]
Buitengewoon weinig denk ik, jij?
Baasquote:
Ik was met duzzy en zijn vriendin weg, ging goed. Hij weet nu meer van het evangelie van Geerdquote:
Laat maar, bier slaat iets te hard inquote:
Alleen Geerd, Werkman (de ongelovige) en ik staan eropquote:
Zozo!quote:Op woensdag 23 december 2015 22:10 schreef renwan het volgende:
[..]
Ik was met duzzy en zijn vriendin weg, ging goed. Hij weet nu meer van het evangelie van Geerd
De vraag aan M4CR0 was eigenlijk aan jouw gerichtquote:Op woensdag 23 december 2015 22:10 schreef renwan het volgende:
[..]
Ik was met duzzy en zijn vriendin weg, ging goed. Hij weet nu meer van het evangelie van Geerd
Oh jaquote:Op woensdag 23 december 2015 22:11 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Alleen Geerd, Werkman (de ongelovige) en ik staan erop
m0cr0quote:Op woensdag 23 december 2015 22:12 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
De vraag aan M4CR0 was eigenlijk aan jouw gericht
Niemand, we kennen elkaar al wat jarenquote:Op woensdag 23 december 2015 22:12 schreef M4rc0 het volgende:
[..]
Zozo!
Wie was het derde wiel in dit verhaal?
Beterquote:Op woensdag 23 december 2015 22:14 schreef renwan het volgende:
[..]
Niemand, we kennen elkaar al wat jaren
Waarom wachten? Even snel naar de kiosk en daarna atten in het HC-hok !!quote:
Nee joh, even een kroketje halen bij de smullers en daarna een doe baar dinnetje vinden om de kunsten van 'het vak' te leren in de Geerd Cave!quote:Op woensdag 23 december 2015 22:16 schreef M4rc0 het volgende:
[..]
Waarom wachten? Even snel naar de kiosk en daarna atten in het HC-hok !!
Bedankt man nu heb ik hongerquote:Op woensdag 23 december 2015 22:17 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Nee joh, even een kroketje halen bij de smullers en daarna een doe baar dinnetje vinden om de kunsten van 'het vak' te leren in de Geerd Cave!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |