SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.First Round Draw & Tournament BracketSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.2016 WILLIAM HILL WORLD DARTS CHAMPIONSHIP
SCHEDULE OF PLAY
PRELIMINARY & FIRST ROUNDS
(P) Denotes Preliminary Round
Thursday December 17 (7pm-11pm)
Andy Boulton 2-1 Per Laursen (P)
Jamie Lewis 1-3 Daryl Gurney
Peter Wright 3-0 Keegan Brown
Gary Anderson 3-0 Andy Boulton
Friday December 18
Afternoon Session (1pm-5pm)
Qiang Sun 0-2 Mick McGowan (P)
John Henderson 1-3 Darren Webster
Justin Pipe 0-3 Christian Kist
Mark Webster 3-0 Mick McGowan
Evening Session (7pm-11pm)
Thanawat Gaweenuntawong 0-2 Rene Eidams (P)
Brendan Dolan 0-3 Kyle Anderson
Kim Huybrechts 2-3 David Pallett
Michael van Gerwen 3-2 Rene Eidams
Saturday December 19
Kim Viljanen 2-1 Sven Groen (P)
Steve Beaton 3-0 Koha Kokiri
Ian White 1-3 Dimitri Van den Bergh
Kevin Painter 3-0 Kim Viljanen
Keita Ono 2-0 Alex Tagarao (P)
Simon Whitlock 2-3 Ricky Evans
Vincent van der Voort 3-0 Laurence Ryder
Phil Taylor 3-0 Keita Ono
Sunday December 20
Michael Rasztovits 0-2 Rob Szabo (P)
Andy Hamilton 2-3 Joe Murnan
Mensur Suljovic 3-1 Jermaine Wattimena
Jamie Caven 3-0 Rob Szabo
Aleksandr Oreshkin 2-1 Paul Lim (P)
Stephen Bunting 3-0 Jyhan Artut
Raymond van Barneveld 3-0 Dirk van Duijvenbode
Mervyn King 3-2 Alexander Oreshkin
Monday December 21 (7pm-11pm)
Warrick Scheffer 0-2 John Michael (P)
Robert Thornton 0-3 Alan Norris
Michael Smith 3-2 Jeffrey De Zwaan
James Wade 3-0 John Michael
Tuesday December 22 (7pm-11pm)
Dean Winstanley 2-3 Ronny Huybrechts
Wes Newton![]()
3-1 Cristo Reyes
Dave Chisnall 3-0 Rowby-John Rodriguez
Terry Jenkins 3-1 Darin Young
Wednesday December 23 (7pm-11pm)
Andrew Gilding 3-0 Gerwyn Price
Benito van de Pas 3-1 Max Hopp
Adrian Lewis v Jan Dekker
Jelle Klaasen v Joe Cullen
SECOND ROUND
Saturday December 26 (6pm-10pm)
Evans v Caven
Chisnall v Kist
G Anderson v Gurney
Sunday December 27
Smith v Beaton
Van den Bergh v Van de Pas
Van der Voort v K Anderson
Van Barneveld v Bunting
Wade v Newton
Van Gerwen v D Webster
Monday December 28
Norris v Murnan
Jenkins v M Webster
Pallett v Suljovic
Evening Session (7.30pm-11.30pm)
A Lewis/Dekker v Gilding
Wright v Huybrechts
Taylor v Painter
Tuesday December 29
King v Klaasen/Cullen
THIRD ROUND
Tuesday December 29
Smith/Beaton v Van den Bergh/Van de Pas/Hopp
Wade/Newton v Evans/Caven
A Lewis/Dekker/Gilding v Pallett/Suljovic
G Anderson/Gurney v Van der Voort/K Anderson
Van Gerwen/D Webster v Van Barneveld/Bunting
Wednesday December 30 (7pm-11pm)
Wright/R Huybrechts v Chisnall/Kist
Norris/Murnan v Jenkins/M Webster
Taylor/Painter v King/Klaasen/Cullen
Volledig schema
Format & Prize FundSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Links
PDC website
Wikipedia
Live Score
Op welke dagen wordt er gegooid?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dit WK kunt U uiteraard weer bekijken op RTL7. Met:
Koert Westergod, Marcel Maijer, Coos Stompé, langnek en LEX IMMERS.
[ Bericht 0% gewijzigd door Tagliano op 23-12-2015 22:11:27 ]Maargoed ook hier heb ik geen verstand van![]()
Er komt een groot talent aan genaamd Jim Widmayer, onthoudt die naam.quote:Op woensdag 23 december 2015 21:52 schreef TserrofEnoch het volgende:
Hoe kan het eigenlijk dat Amerikanen zo viesslecht zijn in darten?
Je hebt Young, Kirchner en Butler.
Allemaal geen toppers.
Ik zie in darts juist een echte sport voor de Amerikanen. Daar kijken ze zelfs bowling, hoezo is er wel een markt voor bowling, maar niet voor darten? Ik snap het niet.Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.![]()
Ik zie Klaasen wel falen tegen Cullen.quote:Op woensdag 23 december 2015 21:52 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Reyes, Prijs, Hopp. Het gaat de verkeerde kant op.
Als De Koot straks maar niet choket.![]()
Daar ga ik al vanuit, gelukkig ben ik fan van Kullen sinds die bazenpot tegen Barney.quote:Op woensdag 23 december 2015 21:53 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik zie Klaasen wel falen tegen Cullen.Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.![]()
Is die nu bij de BDO?quote:Op woensdag 23 december 2015 21:53 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Er komt een groot talent aan genaamd Jim Widmayer, onthoudt die naam.![]()
Op de Euro Tour toen hij met 6-1 wonquote:Op woensdag 23 december 2015 21:54 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Daar ga ik al vanuit, gelukkig ben ik fan van Kullen sinds die bazenpot tegen Barney.?
![]()
*6-2 Dat was onbeschrijfelijk goed.quote:Op woensdag 23 december 2015 21:54 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Op de Euro Tour toen hij met 6-1 won?
Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.![]()
Eidams vol. 2Un dann rettet kein Kavallerie,
keine Zorro kümmert sich dodrömm.
Dä piss höchstens e " Zet " en der Schnie![]()
Cullen heeft op het WK wel de meest grote kutlotingen sinds zijn debuutquote:Op woensdag 23 december 2015 21:55 schreef Mani89 het volgende:
[..]
*6-2 Dat was onbeschrijfelijk goed.
Wright, Van Gerwen, Part, Jenkins, Jenkins,![]()
Heeft z'n eigen uitvaart allang geregeldquote:Op woensdag 23 december 2015 21:58 schreef PowerLoungen het volgende:
Zjak gaat weer zijn testament opstellenLekker zuipen, lekker dansen en daarna lekker neuken.![]()
Erg leuk voor die opportunistische gekquote:Op woensdag 23 december 2015 21:58 schreef Ajacied422 het volgende:
Frank Vischschraper is down.
PowerLoungen vindt dit leuk.RED ONS HENNIEGOD![]()
Is dat sletje van Hopp al in beeld geweest?Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.![]()
In West-Syrië is het prima toevenquote:Op woensdag 23 december 2015 22:01 schreef Brammess het volgende:
De hoop is er nog dat Zjak binnenkort naar Syrië verhuistLekker zuipen, lekker dansen en daarna lekker neuken.![]()
ik heb wel eens thee in een koffiekopje gedaan./quote:Op woensdag 23 december 2015 22:01 schreef Ajacied422 het volgende:
Wie heeft hier ooit eens koffie en thee door elkaar gedronken?Indien 't hier in 't vaderlandt zoo gelegen is dat men de waarheit niet magh spreeken, zoo is 't er ellendigh gestelt. Nochtans zal ik die spreeken zoo lang als myn oogen open staan. Zyn trouw en oprechtigheit.![]()
Ik heb überhaupt alle 2 nog nooit gedronken.quote:Op woensdag 23 december 2015 22:01 schreef Ajacied422 het volgende:
Wie heeft hier ooit eens koffie en thee door elkaar gedronken?Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.![]()
Dat lijkt me kanjersmerig.quote:Op woensdag 23 december 2015 22:01 schreef Ajacied422 het volgende:
Wie heeft hier ooit eens koffie en thee door elkaar gedronken?Ik ben inmiddels overleden.![]()
Ha, gaaaay.quote:Op woensdag 23 december 2015 22:02 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Ik heb überhaupt alle 2 nog nooit gedronken.VBL SC influencer
Left, right, behind![]()
Nooit geprobeerd?quote:Op woensdag 23 december 2015 22:02 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Ik heb überhaupt alle 2 nog nooit gedronken.![]()
Dit geloof ik niet.quote:Op woensdag 23 december 2015 22:02 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Ik heb überhaupt alle 2 nog nooit gedronken.Ik ben inmiddels overleden.![]()
Ja 1 keer, maar nooit weer.quote:
Nu drink ik alleen maar limonade. En Fristi.Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.![]()
Hoe heet zij?quote:Op woensdag 23 december 2015 22:02 schreef Mani89 het volgende:
Is dat sletje van Hopp al in beeld geweest?Hallo![]()
Niet eens een glaasje melk bij het ontbijt?quote:Op woensdag 23 december 2015 22:03 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Ja 1 keer, maar nooit weer.
Nu drink ik alleen maar limonade. En Fristi.
Maargoed ook hier heb ik geen verstand van![]()
Niet liegenquote:Op woensdag 23 december 2015 22:02 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Ik heb überhaupt alle 2 nog nooit gedronken.![]()
Ja ok.quote:Op woensdag 23 december 2015 22:04 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Niet eens een glaasje melk bij het ontbijt?Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.![]()
Oranjegetint? Is dit een sneer naar kinderen van halfindiaanse en halfchinese afkomst? Racisme van Sjak zeg.![]()
![]()
Benito komt ook nog in aanmerking voor het laagst winnende gemiddeldeMaargoed ook hier heb ik geen verstand van![]()
Melk drink je niet uit een glas!!!!!!!quote:Op woensdag 23 december 2015 22:04 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Niet eens een glaasje melk bij het ontbijt?VERDOMME
Zonder wrijving geen glans![]()
Nu gaat het goed komenquote:Op woensdag 23 december 2015 22:05 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Dat zeiden we de set hiervoor ook.![]()
![]()
Glaasje melk bij het ontbijt? Drinken jullie melk 's morgens?quote:Op woensdag 23 december 2015 22:04 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Niet eens een glaasje melk bij het ontbijt?![]()
Wanneer dan?quote:Op woensdag 23 december 2015 22:05 schreef TserrofEnoch het volgende:
[..]
Glaasje melk bij het ontbijt? Drinken jullie melk 's morgens?Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.![]()
Dat hangt ervan af of ik bij mijn ouders thuis ben of niet, eerlijk gezegdquote:Op woensdag 23 december 2015 22:05 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Melk drink je niet uit een glas!!!!!!!VERDOMME
Iedere morgenquote:Op woensdag 23 december 2015 22:05 schreef TserrofEnoch het volgende:
[..]
Glaasje melk bij het ontbijt? Drinken jullie melk 's morgens?
Melk hoort in een beker!quote:Op woensdag 23 december 2015 22:06 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Dat hangt ervan af of ik bij mijn ouders thuis ben of niet, eerlijk gezegdZonder wrijving geen glans![]()
Nee, meestal whiskey.quote:Op woensdag 23 december 2015 22:05 schreef TserrofEnoch het volgende:
[..]
Glaasje melk bij het ontbijt? Drinken jullie melk 's morgens?Zonder wrijving geen glans![]()
Uit een glas smaakt het mij net zo goedquote:Op woensdag 23 december 2015 22:06 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Melk hoort in een beker!
NEE NEE NEE !!!quote:Op woensdag 23 december 2015 22:07 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Uit een glas smaakt het mij net zo goedZonder wrijving geen glans![]()
Het wast dan zo klote afquote:Op woensdag 23 december 2015 22:07 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Uit een glas smaakt het mij net zo goed![]()
![]()
Die hopp kan er best wel weinig van.Indien 't hier in 't vaderlandt zoo gelegen is dat men de waarheit niet magh spreeken, zoo is 't er ellendigh gestelt. Nochtans zal ik die spreeken zoo lang als myn oogen open staan. Zyn trouw en oprechtigheit.![]()
Hoho, dat is alleen voor babies he!quote:Op woensdag 23 december 2015 22:05 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Melk drink je niet uit een glas!!!!!!!VERDOMME
Un dann rettet kein Kavallerie,
keine Zorro kümmert sich dodrömm.
Dä piss höchstens e " Zet " en der Schnie![]()
Sorry haags, zo goed zijn mijn smaakpapillen nietquote:![]()
Tevens BENITO JAWELMaargoed ook hier heb ik geen verstand van![]()
Volgende partij gaat het gebeuren. Mijn lichaam is er klaar voor.Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.![]()
Krijg tieten!quote:Op woensdag 23 december 2015 22:07 schreef Zorro het volgende:
[..]
Hoho, dat is alleen voor babies he!Zonder wrijving geen glans![]()
Ik was behoorlijk serieus. Zie dat wel ooit bij die Amerikaanse tv-series. Maar dacht dat zal wel een Amerikaans dingetje zijn.quote:
Het kan misschien aan mij liggen haha.
Zelf stopte ik als baby zelf met borstvoeding omdat ik melk niet bliefde.![]()
Melk![]()
![]()
Je daalt in mijn achtingquote:Op woensdag 23 december 2015 22:09 schreef TserrofEnoch het volgende:
[..]
Ik was behoorlijk serieus. Zie dat wel ooit bij die Amerikaanse tv-series. Maar dacht dat zal wel een Amerikaans dingetje zijn.
MelkMaargoed ook hier heb ik geen verstand van![]()
Jij bent geen tieten liefhebber.quote:Op woensdag 23 december 2015 22:09 schreef TserrofEnoch het volgende:
[..]
Ik was behoorlijk serieus. Zie dat wel ooit bij die Amerikaanse tv-series. Maar dacht dat zal wel een Amerikaans dingetje zijn.
MelkZonder wrijving geen glans![]()
somsquote:Op woensdag 23 december 2015 22:05 schreef TserrofEnoch het volgende:
[..]
Glaasje melk bij het ontbijt? Drinken jullie melk 's morgens?Ik ben inmiddels overleden.![]()
0.quote:Op woensdag 23 december 2015 22:10 schreef PowerLoungen het volgende:
Kijken hoeveel legs die Dekker pakt![]()
LEWIS LEWIS LEWIS LEWIS LEWIS LEWIS LEWIS LEWIS LEWIS LEWIS LEWIS LEWIS LEWIS LEWIS LEWIS LEWIS LEWIS LEWIS LEWIS LEWIS LEWIS LEWIS LEWIS LEWIS LEWIS LEWIS![]()
Nou bij mijn vriendin doe ik er meer mee.quote:Op woensdag 23 december 2015 22:10 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Jij bent geen tieten liefhebber.![]()
![]()
Dit nummer zat in Saints Row III.quote:Op woensdag 23 december 2015 22:11 schreef Grifte het volgende:
Zat dit nummer in GTA Vice City? Beetje in de trant van Laura Branigan - Self Control![]()
Toen ging het bergafwaarts met de seriequote:Op woensdag 23 december 2015 22:11 schreef IkeDubaku99 het volgende:
[..]
Dit nummer zat in Saints Row III.RED ONS HENNIEGOD![]()
Haha, moedermelkquote:Op woensdag 23 december 2015 22:11 schreef TserrofEnoch het volgende:
[..]
Nou bij mijn vriendin doe ik er meer mee.![]()
Ha-Ha
Zonder wrijving geen glans![]()
Laatste whitewash van Lewis moet deze zijn op een WK:quote:Op woensdag 23 december 2015 22:11 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Ik denk 2 of 3 als Lewis een beetje aardig is
![]()
Kan best ja . Fleet is dat nooit meer te boven gekomenquote:Op woensdag 23 december 2015 22:12 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Laatste whitewash van Lewis moet deze zijn op een WK:RED ONS HENNIEGOD![]()
Wat verwacht je van een kamper?quote:Op woensdag 23 december 2015 22:13 schreef Szura het volgende:
Het is wat onsamenhangend wat hij zegt![]()
Ik hoop echt dat Jantje hem pakt. Maar ik kan het helaas niet echt geloven. Dan moet Lewis echt minder zijn vandaag.
Maar stel je eens voor dat Jantje gewoon geweldig gooit. 2 9-darters, boven de 120 gemiddeld. Dan is Emmen anderhalve week onveilig door rellende Drenthenaren.![]()
![]()
Bek houden Stijn.quote:Op woensdag 23 december 2015 22:15 schreef Ajacied422 het volgende:
Dekker.
Szura en ik zitten in het 110%antiDekker kampReis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.![]()
Check.quote:Op woensdag 23 december 2015 22:15 schreef Ajacied422 het volgende:
Dekker.
Szura en ik zitten in het 110%antiDekker kampLekker zuipen, lekker dansen en daarna lekker neuken.![]()
Na een half uurtje is het wel klaar hoor.quote:Op woensdag 23 december 2015 22:09 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Dit wordt anderhalf uur lang genieten van Mr. Coat ja
Dekker zal hoogstens 2 legs pakken![]()
![]()
Als Dekker wint, drink jij vanavond bier.quote:Op woensdag 23 december 2015 22:15 schreef Ajacied422 het volgende:
Dekker.
Szura en ik zitten in het 110%antiDekker kampZonder wrijving geen glans![]()
Kijk hem lachen toen hij zei dat Lewis de favoriet is
Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.![]()
Dekker kan er geen klote van joh.
Maximaal 1 set.Lekker zuipen, lekker dansen en daarna lekker neuken.![]()
Wat moet ie dan zeggen?quote:Op woensdag 23 december 2015 22:16 schreef Ajacied422 het volgende:
''Als ik mijn spel haal heb ik een kans''
Wat een gek.quote:Tja, ik sta hier maar eigenlijk moeten we het maar reglementair af doen.![]()
Hij lult omslachtig maar hij kan best gewoon direct zeggen dat hij alleen bij een wonder kans heeft.quote:![]()
Als ie een kans krijgt, dat hij hem ook pakt.
Wat een tips.
Lekker zuipen, lekker dansen en daarna lekker neuken.![]()
Dat zei Koos Tompé ook altijdquote:Op woensdag 23 december 2015 22:16 schreef Ajacied422 het volgende:
Wat een gek.
Dan lukt in de kroeg alles hey, tot 9-darters aan toe. Als ik dat hier ook kan laten zien maak ik gewoon een goede kans.
#coquotesVBL SC influencer
Left, right, behind![]()
Toen zat ik met een open bakkus voor de tvquote:Lekker zuipen, lekker dansen en daarna lekker neuken.![]()
De bal is rond.quote:Op woensdag 23 december 2015 22:16 schreef Ajacied422 het volgende:
Wat een gek.Ik ben inmiddels overleden.![]()
Lex Immers heeft ook ooit 170 uit gegooidquote:Op woensdag 23 december 2015 22:17 schreef Caland het volgende:
[..]
Dat zei Koos Tompé ook altijd
Dan lukt in de kroeg alles hey, tot 9-darters aan toe. Als ik dat hier ook kan laten zien maak ik gewoon een goede kans.
#coquotes![]()
Immers kan aan dit rijtje worden toegevoegdquote:Op woensdag 23 december 2015 22:17 schreef Caland het volgende:
[..]
Dat zei Koos Tompé ook altijd
#coquotesMaargoed ook hier heb ik geen verstand van![]()
Voor elke legwinst staat een nieuw gifje klaar.quote:Op woensdag 23 december 2015 22:08 schreef Mani89 het volgende:
Volgende partij gaat het gebeuren. Mijn lichaam is er klaar voor.![]()
quote:Op woensdag 23 december 2015 22:19 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Ras entertainer die Dekker.![]()
Waarom heet ie Mr. Coat?quote:Op woensdag 23 december 2015 22:19 schreef luckass het volgende:
Excuus jongens, ik ben wat later vandaag.
Maar ik val mooi midden in de opkomst van Mr Coat.
Children of the night. What music they make.![]()
Je hebt niet bijster veel gemistquote:Op woensdag 23 december 2015 22:19 schreef luckass het volgende:
Excuus jongens, ik ben wat later vandaag.
Maar ik val mooi midden in de opkomst van Mr Coat.
Thuis tijdens het oefenen op finishesquote:Op woensdag 23 december 2015 22:18 schreef Max23 het volgende:
[..]
Lex Immers heeft ook ooit 170 uit gegooid
VBL SC influencer
Left, right, behind![]()
Kijk hem staan, De Dekhengst. Wat kan er nog mis gaan?Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.![]()
Ik gooide vandaag 122 uit.quote:Op woensdag 23 december 2015 22:20 schreef Caland het volgende:
[..]
Thuis tijdens het oefenen op finishes
#neverforget![]()
Weggegooid.quote:Op woensdag 23 december 2015 22:20 schreef clavier het volgende:
Kippenvel van Jans opkomst. Maar waar is zijn jasje....Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.![]()
Gelukkig. Kapsalon gewonnen met een kutgemiddelde zie ik.quote:Op woensdag 23 december 2015 22:20 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Je hebt niet bijster veel gemist![]()
Leuk joh.quote:Op woensdag 23 december 2015 22:21 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik gooide vandaag 122 uit.
#neverforgetReis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.![]()
Hopp moet nog even oefenen op de dubbelsquote:Op woensdag 23 december 2015 22:21 schreef luckass het volgende:
[..]
Gelukkig. Kapsalon gewonnen met een kutgemiddelde zie ik.Maargoed ook hier heb ik geen verstand van![]()
Jan heeft de bull aan Lewis gegeven.Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.![]()
Ooit, toen ik nog weleens dartte, gooide ik na maanden niet gegooid te hebben 3 pijlen, meteen 180. No lies. 1 van mijn 7 180ers maar wel mijn meest memorabele.quote:Op woensdag 23 december 2015 22:21 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik gooide vandaag 122 uit.
#neverforget
#onlogischfeitjes![]()
Zeer interessante anekdotequote:Op woensdag 23 december 2015 22:22 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Ooit, toen ik nog weleens dartte, gooide ik na maanden niet gegooid te hebben 3 pijlen, meteen 180. No lies. 1 van mijn 7 180ers maar wel mijn meest memorabele.
#onlogischfeitjes![]()
Lewis ziet er nog ranziger en ongewassener uit dan normaal.
DjKoelkast is het hier mee eens.Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.![]()
Dekker lijkt mij net ff te klein voor dat bord.Indien 't hier in 't vaderlandt zoo gelegen is dat men de waarheit niet magh spreeken, zoo is 't er ellendigh gestelt. Nochtans zal ik die spreeken zoo lang als myn oogen open staan. Zyn trouw en oprechtigheit.![]()
Dekker haalt zijn niveau, dit is volgens hemzelf voldoende om de partij te winnenMaargoed ook hier heb ik geen verstand van![]()
Lewis gaat mee in dit drama spel.Indien 't hier in 't vaderlandt zoo gelegen is dat men de waarheit niet magh spreeken, zoo is 't er ellendigh gestelt. Nochtans zal ik die spreeken zoo lang als myn oogen open staan. Zyn trouw en oprechtigheit.![]()
En meteen een 140.quote:Op woensdag 23 december 2015 22:24 schreef napoleonfour het volgende:
Lewis gaat mee in dit drama spel.![]()
Net als MVG. Wat een voorbode.quote:Op woensdag 23 december 2015 22:24 schreef Swetsenegger het volgende:
Die dekker is voor z'n 30ste kaal.Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.![]()
Sta ik hier even voor lul zeg.quote:Indien 't hier in 't vaderlandt zoo gelegen is dat men de waarheit niet magh spreeken, zoo is 't er ellendigh gestelt. Nochtans zal ik die spreeken zoo lang als myn oogen open staan. Zyn trouw en oprechtigheit.![]()
Sunquote:Op woensdag 23 december 2015 22:25 schreef Szura het volgende:
Dekker is net zo slecht als die Chinees![]()
![]()
Het is nog echt zo ookquote:Op woensdag 23 december 2015 22:25 schreef Szura het volgende:
Dekker is net zo slecht als die Chinees
Die is allang blij dat Jan zijn jas niet aan had. Nu weet ie dat Jan hiermee misschien van de wap is en dat hij zo de partij naar zich toe weet te slepen.quote:Op woensdag 23 december 2015 22:24 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Lewis denkt ook, tegenover wat voor koekebakker sta ik nu te gooien dan.![]()
Haha, jinxer die je bentquote:Op woensdag 23 december 2015 22:26 schreef Ajacied422 het volgende:
In je eigen leg op 207 staan en je tegenstander op 25.
Dekker.
Hier danquote:Op woensdag 23 december 2015 22:26 schreef Ajacied422 het volgende:
Dekker.
Lekker zuipen, lekker dansen en daarna lekker neuken.![]()
En dan toch winnenquote:Op woensdag 23 december 2015 22:26 schreef Ajacied422 het volgende:
Dekker.
![]()
hier gaat wat misquote:Op woensdag 23 december 2015 22:26 schreef luckass het volgende:
[ [url= http://i.imgur.com/5hAl8FF.gif]afbeelding[/url] ]![]()
![]()
Indien 't hier in 't vaderlandt zoo gelegen is dat men de waarheit niet magh spreeken, zoo is 't er ellendigh gestelt. Nochtans zal ik die spreeken zoo lang als myn oogen open staan. Zyn trouw en oprechtigheit.
Forum Opties Forumhop: Hop naar: