SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Trotste mama van Ambar
Het officiële liefje van @Monitor O+
On topic blijven graag.quote:Op woensdag 23 december 2015 20:56 schreef miieejj het volgende:
Weten Hoelang Hugo goed blijft in de koelkast? Heb het vanaf 5 dec in de koelkast staan
Rob Stenders is gewoon mijn radioheldquote:Op woensdag 23 december 2015 21:00 schreef Againzender het volgende:
Voor echte 3FM die hards is onderstaande link met Rob verplichte kost. Rob loopt ook gewoon even een uur uit, is toch zijn zender
Maar dan hoor je wel hoe alles gegroeid is in de afgelopen decennia. Voor mij als veertiger een feest der herkenning, en een paar keer in een deuk gelegen.
Echt, als je 3 uur de tijd heb, luister dit:
http://audio.omroep.nl/av(...)2007_RobStenders.mp3
dank je wel, tranen over mijn wangen hierquote:
Thanks. Ik luister hem wel een ander keer. Download het nu.quote:Op woensdag 23 december 2015 21:00 schreef Againzender het volgende:
Voor echte 3FM die hards is onderstaande link met Rob verplichte kost. Rob loopt ook gewoon even een uur uit, is toch zijn zender
Maar dan hoor je wel hoe alles gegroeid is in de afgelopen decennia. Voor mij als veertiger een feest der herkenning, en een paar keer in een deuk gelegen.
Echt, als je 3 uur de tijd heb, luister dit:
http://audio.omroep.nl/av(...)2007_RobStenders.mp3
Oh, ehrm, proeven? Lijkt me niet heel lekker meer na bijna 3 weken.quote:
quote:Op woensdag 23 december 2015 21:00 schreef ieniminimuis het volgende:
Jaaaaaaaaaaaaaaa heel lang weekend
Daar hoort een knappe man bijJe hebt het verkeerde plaatje in de spoiler gezet denk ik, ik zie helemaal geen knappe manSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ze smelten de kazen!
mad?quote:
Kusje erop?quote:Op woensdag 23 december 2015 21:03 schreef ieniminimuis het volgende:
En ik stootte mijn kleine teen.
quote:Op woensdag 23 december 2015 21:04 schreef houdjemond het volgende:
Ik ben zo stom geweest om op de Facebook van 3FM te reageren, wat een domme mensen daar.
melding uitschakelenquote:Op woensdag 23 december 2015 21:04 schreef houdjemond het volgende:
Ik ben zo stom geweest om op de Facebook van 3FM te reageren, wat een domme mensen daar.
Dit denk ik ook wel eens als ik in KLB of ONZ kijk.quote:Op woensdag 23 december 2015 21:04 schreef houdjemond het volgende:
Facebook is nietquote:
jaja, d'r komt een bruiloft op tv he, daar moet/mag wel op gedronken worden hahaquote:
Reageren op tokkies danquote:Op woensdag 23 december 2015 21:05 schreef houdjemond het volgende:
[..]
Facebook is nietmet familie overal te wereld, reageren was wel een beetje matig van mijzelf.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |