SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.First Round Draw & Tournament BracketSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.2016 WILLIAM HILL WORLD DARTS CHAMPIONSHIP
SCHEDULE OF PLAY
PRELIMINARY & FIRST ROUNDS
(P) Denotes Preliminary Round
Thursday December 17 (7pm-11pm)
Andy Boulton 2-1 Per Laursen (P)
Jamie Lewis 1-3 Daryl Gurney
Peter Wright 3-0 Keegan Brown
Gary Anderson 3-0 Andy Boulton
Friday December 18
Afternoon Session (1pm-5pm)
Qiang Sun 0-2 Mick McGowan (P)
John Henderson 1-3 Darren Webster
Justin Pipe 0-3 Christian Kist
Mark Webster 3-0 Mick McGowan
Evening Session (7pm-11pm)
Thanawat Gaweenuntawong 0-2 Rene Eidams (P)
Brendan Dolan 0-3 Kyle Anderson
Kim Huybrechts 2-3 David Pallett
Michael van Gerwen 3-2 Rene Eidams
Saturday December 19
Kim Viljanen 2-1 Sven Groen (P)
Steve Beaton 3-0 Koha Kokiri
Ian White 1-3 Dimitri Van den Bergh
Kevin Painter 3-0 Kim Viljanen
Keita Ono 2-0 Alex Tagarao (P)
Simon Whitlock 2-3 Ricky Evans
Vincent van der Voort 3-0 Laurence Ryder
Phil Taylor 3-0 Keita Ono
Sunday December 20
Michael Rasztovits 0-2 Rob Szabo (P)
Andy Hamilton 2-3 Joe Murnan
Mensur Suljovic 3-1 Jermaine Wattimena
Jamie Caven 3-0 Rob Szabo
Aleksandr Oreshkin 2-1 Paul Lim (P)
Stephen Bunting 3-0 Jyhan Artut
Raymond van Barneveld 3-0 Dirk van Duijvenbode
Mervyn King 3-2 Alexander Oreshkin
Monday December 21 (7pm-11pm)
Warrick Scheffer 0-2 John Michael (P)
Robert Thornton 0-3 Alan Norris
Michael Smith 3-2 Jeffrey De Zwaan
James Wade 3-0 John Michael
Tuesday December 22 (7pm-11pm)
Dean Winstanley 2-3 Ronny Huybrechts
Wes Newton![]()
3-1 Cristo Reyes
Dave Chisnall v Rowby-John Rodriguez
Terry Jenkins v Darin Young
Wednesday December 23 (7pm-11pm)
Andrew Gilding v Gerwyn Price
Benito van de Pas v Max Hopp
Adrian Lewis v Jan Dekker
Jelle Klaasen v Joe Cullen
SECOND ROUND
Saturday December 26 (6pm-10pm)
Evans v Caven
Chisnall/Rodriguez v Kist
G Anderson v Gurney
Sunday December 27
Smith v Beaton
Van den Bergh v Van de Pas/Hopp
Van der Voort v K Anderson
Van Barneveld v Bunting
Wade v Newton
Van Gerwen v D Webster
Monday December 28
Norris v Murnan
Jenkins/Young v M Webster
Pallett v Suljovic
Evening Session (7.30pm-11.30pm)
A Lewis/Dekker v Gilding/Price
Wright v Huybrechts
Taylor v Painter
Tuesday December 29
King v Klaasen/Cullen
THIRD ROUND
Tuesday December 29
Smith/Beaton v Van den Bergh/Van de Pas/Hopp
Wade/Newton v Evans/Caven
A Lewis/Dekker/Gilding/Price v Pallett/Suljovic
G Anderson/Gurney v Van der Voort/K Anderson
Van Gerwen/D Webster v Van Barneveld/Bunting
Wednesday December 30 (7pm-11pm)
Wright/R Huybrechts v Chisnall/Rodriguez/Kist
Thornton/Norris/Murnan v Jenkins/Young/M Webster
Taylor/Painter v King/Klaasen/Cullen
Volledig schema
Format & Prize FundSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Links
PDC website
Wikipedia
Live Score
Op welke dagen wordt er gegooid?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dit WK kunt U uiteraard weer bekijken op RTL7. Met:
Koert Westergod, Marcel Maijer, Coos Stompé, langnek en LEX IMMERS.![]()
![]()
Wat doen die 2 dikke kale darters aan de desk dan aan hun fysiek?Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.![]()
Welke partij kijken jullie het meest naar uit? Of verwachten jullie het meeste van?
Zonder wrijving geen glans![]()
Klaasen tegen Cullen wordt baas.quote:Op woensdag 23 december 2015 20:14 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Welke partij kijken jullie het meest naar uit? Of verwachten jullie het meeste van?Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.![]()
Alle partijen behalve Lewis v Dekkerquote:Op woensdag 23 december 2015 20:14 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Welke partij kijken jullie het meest naar uit? Of verwachten jullie het meeste van?![]()
Als die gasten nou eens 3/4 dagen per week in de sportschool zouden zitten dan zijn ze zo veel fitter, scherper en beter gefocust.quote:Herb is the healing of a nation, alcohol is the destruction.![]()
Ik kijk uit naar plaatjes van je op appquote:Op woensdag 23 december 2015 20:14 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Welke partij kijken jullie het meest naar uit? Of verwachten jullie het meeste van?![]()
Tetten?quote:Op woensdag 23 december 2015 20:15 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Ik kijk uit naar plaatjes van je op app![]()
![]()
Dan hebben ze geen Febo-tijd.quote:Op woensdag 23 december 2015 20:15 schreef DuTank het volgende:
[..]
Als die gasten nou eens 3/4 dagen per week in de sportschool zouden zitten dan zijn ze zo veel fitter, scherper en beter gefocust.What can change the nature of a man?![]()
Dat betekent dat je na een biertje of zes nog steeds pijlen in de t20 kan mikken.quote:Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."![]()
Viesdik is niet specifiek genoeg in het darts, tenzij je Sjak bedoeltquote:Op woensdag 23 december 2015 20:17 schreef L_auteur het volgende:
Viesdik die straks Jelle gaat analyseren? Awkward....Maargoed ook hier heb ik geen verstand van![]()
Spandau Ballet, als ik ergens razende jeuk van krijg.Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.![]()
Toen de walk-on girl nog naturelle tieten hadden.quote:Oh, wat had ik toen een hekel aan die George.quote:![]()
Dat wordt een makkie voor Lewisquote:Op woensdag 23 december 2015 20:15 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Alle partijen behalve Lewis v Dekker
Zonder wrijving geen glans![]()
Financieel onafhankelijk.quote:Op woensdag 23 december 2015 20:17 schreef j0rdiiii het volgende:
van gerwen heeft geen reclame op de kleding![]()
Hehehequote:Op woensdag 23 december 2015 20:15 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Ik kijk uit naar plaatjes van je op appZonder wrijving geen glans![]()
Gewoon genieten dusquote:Op woensdag 23 december 2015 20:18 schreef Max23 het volgende:
Ik vind dit best lastig trouwens. Ik vind die Gilding ook wel een baas. Maar ja Price
Maargoed ook hier heb ik geen verstand van![]()
Blijft mooi hoe die duikbril aan de oche staat.Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.![]()
Eens per week om het een beetje bij te houdenquote:Op woensdag 23 december 2015 20:18 schreef Van_Poppel het volgende:
Die Price gaat wel naar de sportschool zo te zien![]()
Voormallge bodybuilder dacht ik.quote:Op woensdag 23 december 2015 20:18 schreef Van_Poppel het volgende:
Die Price gaat wel naar de sportschool zo te zienChildren of the night. What music they make.![]()
Wat ben je vervelend kritischquote:Op woensdag 23 december 2015 20:19 schreef Szura het volgende:
Dat te strakke shirtje van Price
Hup Gilding.![]()
![]()
Probeer het nog een keerquote:Op woensdag 23 december 2015 20:19 schreef Spies het volgende:
Bij Gilding moet ik altijd denken aan die baas uit The Human Centipede 2
[ afbeelding ]![]()
WOOOOOOOOOOOOOOOWquote:Op woensdag 23 december 2015 20:19 schreef Spies het volgende:
Bij Gilding moet ik altijd denken aan die baas uit The Human Centipede 2
[ afbeelding ]
Hier gaat het volledig de mist in![]()
![]()
Beetje vroeg voor deze grapquote:Op woensdag 23 december 2015 20:20 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Hij geeft het niet price vanavond.![]()
Haha goeiequote:Op woensdag 23 december 2015 20:20 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Wat ben je vervelend kritischLekker zuipen, lekker dansen en daarna lekker neuken.![]()
quote:Op woensdag 23 december 2015 20:19 schreef DeHovenier het volgende:
[..]
Voormallge bodybuilder dacht ik.![]()
![]()
Hoe ken dat nou weer.quote:Op woensdag 23 december 2015 20:20 schreef onlogisch het volgende:
[..]
WOOOOOOOOOOOOOOOW
Hier gaat het volledig de mist in
[ afbeelding ]
Zo dan: Pictures & Photos of Laurence R. Harvey - IMDb![]()
Als ie verliest dan gaat ie snel naar huis om hiemee te spelen:quote:Op woensdag 23 december 2015 20:20 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Hij geeft het niet price vanavond.
Children of the night. What music they make.![]()
Beter kijkenquote:Op woensdag 23 december 2015 20:21 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ik heb Wicky al een tijdje niet op fok gezien![]()
rugbyquote:Op woensdag 23 december 2015 20:19 schreef DeHovenier het volgende:
[..]
Voormallge bodybuilder dacht ik.![]()
![]()
Dan moet je vaker JL kijkenquote:Op woensdag 23 december 2015 20:21 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ik heb Wicky al een tijdje niet op fok gezien
quote:Op woensdag 23 december 2015 20:21 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ik heb Wicky al een tijdje niet op fok gezien![]()
![]()
Nee hiermee:quote:Op woensdag 23 december 2015 20:21 schreef DeHovenier het volgende:
[..]
Als ie verliest dan gaat ie snel naar huis om hiemee te spelen:
[ afbeelding ]
What can change the nature of a man?![]()
Dat is helemaal geen niveau. Maar JL is best genot op zijn tijd hoorquote:Op woensdag 23 december 2015 20:22 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ik ben niet zo van het niveau Fortuna enzo..
quote:Op woensdag 23 december 2015 20:27 schreef DeHovenier het volgende:
Price The Iceman?
Er is er maar eentje:
[ afbeelding ]
RED ONS HENNIEGOD![]()
Wim Hof baas!quote:Op woensdag 23 december 2015 20:27 schreef DeHovenier het volgende:
Price The Iceman?
Er is er maar eentje:
[ afbeelding ]![]()
Deze man moet koud gemaakt worden.quote:Op woensdag 23 december 2015 20:27 schreef DeHovenier het volgende:
Price The Iceman?
Er is er maar eentje:
[ afbeelding ]What can change the nature of a man?![]()
Frank moet ook zo geforceerd laten merken dat hij weet hoe je de naam uit moet spreken
Ik was al bang dat hij dit weer ging doen, net zo irritant als Games.quote:Op woensdag 23 december 2015 20:30 schreef Tagliano het volgende:
Frank moet ook zo geforceerd laten merken dat hij weet hoe je de naam uit moet sprekenReis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.![]()
Mensen die Frank heten moet je niet serieus nemen.quote:Op woensdag 23 december 2015 20:30 schreef Tagliano het volgende:
Frank moet ook zo geforceerd laten merken dat hij weet hoe je de naam uit moet sprekenWhat can change the nature of a man?![]()
Exact hetzelfde ja, bloedirritantquote:Op woensdag 23 december 2015 20:31 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Ik was al bang dat hij dit weer ging doen, net zo irritant als Games.
Meester Visser niet serieus nemenquote:Op woensdag 23 december 2015 20:31 schreef Coco98 het volgende:
[..]
Mensen die Frank heten moet je niet serieus nemen.
Oeiquote:Op woensdag 23 december 2015 20:32 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Meester Visser niet serieus nemen
What can change the nature of a man?![]()
Antisemietquote:Op woensdag 23 december 2015 20:31 schreef Coco98 het volgende:
[..]
Mensen die Frank heten moet je niet serieus nemen.![]()
![]()
Dat zou natuurlijk ook te ver gaanquote:Op woensdag 23 december 2015 20:33 schreef Coco98 het volgende:
[..]
Ik ding niet eens mee naar de nobuddy-award.
Ik had op wat intelligenter vragen gehoopt. Het wordt echter eens te meer duidelijk dat FOK! deze app vakkundig boycot
quote:Op woensdag 23 december 2015 20:37 schreef DeHovenier het volgende:
Zijn er ook Nederlandsche walkongirls?
RED ONS HENNIEGOD![]()
Wil iemand die de app heeft nu ff vragen wat de bijnaam van Zjak als darter was?Lekker zuipen, lekker dansen en daarna lekker neuken.![]()
Price staat echt te kloten. Zal wel te veel gezopen hebben.Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."![]()
Gilding heeft gewoon spierverslappers in z'n bier gedaan.quote:Op woensdag 23 december 2015 20:40 schreef Monolith het volgende:
Price staat echt te kloten. Zal wel te veel gezopen hebben.![]()
*gespotenquote:Op woensdag 23 december 2015 20:40 schreef Monolith het volgende:
Price staat echt te kloten. Zal wel te veel gezopen hebben.![]()
Wat een teelbal ben je dan zeg.quote:Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.![]()
Ik vind die darts van Gilding echt tyfuslelijk, maar toch hebben ze wel weer wat.Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.![]()
Beatles
Un dann rettet kein Kavallerie,
keine Zorro kümmert sich dodrömm.
Dä piss höchstens e " Zet " en der Schnie![]()
Evvy Hally?quote:Un dann rettet kein Kavallerie,
Ik kijk wel uit. Ten eerste doe ik niet aan Twitter, ten tweede is Zjak iemand die dat serieus gaat nemen,quote:Un dann rettet kein Kavallerie,
Er bestaat dus serieus een aardig afgetrainde darter.
I don't want to life on this planet anymore.VBL SC influencer
Left, right, behind![]()
Slaat nergens op. Maak er dan iets omheen ofzo, ipv 1 dartpijl ergens op je arm.quote:https://twitter.com/mvgluffquote:Children of the night. What music they make.![]()
Leeggelopen armen dus overtollige huid.quote:Op woensdag 23 december 2015 20:43 schreef DeHovenier het volgende:
Wat is er met de arm van Andy aan de hand?
[ afbeelding ]Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.![]()
Enige tweet ookquote:Op woensdag 23 december 2015 20:45 schreef DeHovenier het volgende:
[..]
Slaat nergens op. Maak er dan iets omheen ofzo, ipv 1 dartpijl ergens op je arm.
[..]
https://twitter.com/mvgluff
*livequote:Op woensdag 23 december 2015 20:45 schreef Caland het volgende:
I don't want to life on this planet anymore.Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.![]()
Haha ik dacht een kunstmatige inseminatie plaatje te ere van geboren kind.quote:Op woensdag 23 december 2015 20:45 schreef DeHovenier het volgende:
[..]
Slaat nergens op. Maak er dan iets omheen ofzo, ipv 1 dartpijl ergens op je arm.
[..]
https://twitter.com/mvgluffWhat can change the nature of a man?![]()
Die Gilding loopt ook echt ieder keer naar voren alsof hij denkt: "Achteloos nonchalant doen, dan valt het niet op dat ik hier ben"
Un dann rettet kein Kavallerie,
Dat kan je toch laten weghalen?quote:Op woensdag 23 december 2015 20:46 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Leeggelopen armen dus overtollige huid.Children of the night. What music they make.![]()
Ja, dat kan.quote:Op woensdag 23 december 2015 20:46 schreef DeHovenier het volgende:
[..]
Dat kan je toch laten weghalen?Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.![]()
Laat dat maar niet tattoeëren op je arm, dan krijg je Clasie-taferelen.quote:Op woensdag 23 december 2015 20:45 schreef Caland het volgende:
I don't want to life on this planet anymore.![]()
Dat gaat over vele operaties.quote:Op woensdag 23 december 2015 20:46 schreef DeHovenier het volgende:
[..]
Dat kan je toch laten weghalen?What can change the nature of a man?![]()
Oh sorry.quote:Op woensdag 23 december 2015 20:47 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik zong wat het publiek zong.Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.![]()
Wat ik me trouwens serieus afvraag, die gozer doet volgens mij actief aan krachttraining. Dat is toch helemaal niet handig met darten. Omdat je in kracht steeds vooruit gaat en dus (?) anders moet gooien.VBL SC influencer
Left, right, behind![]()
Heeft op redelijk niveau rugby gespeeld dus dan mag dat ook wel.quote:Op woensdag 23 december 2015 20:45 schreef Caland het volgende:
I don't want to life on this planet anymore.Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."![]()
John Henderson 81,06
Dirk van Duijvenbode 79,77
Kim Viljanen 77,9
Wes Newton 77,8
Justin Pipe 75,55
Spannend of iemand er nog onder gaat![]()
Lewis denk ik.quote:Op woensdag 23 december 2015 20:48 schreef Ajacied422 het volgende:
John Henderson 81,06
Kim Viljanen 77,9
Wes Newton 77,8
Justin Pipe 75,55
Spannend of iemand er nog onder gaatReis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.![]()
Ik ga ervan uit dat er hoger gegooid wordt dan 96.2quote:Op woensdag 23 december 2015 20:48 schreef Ajacied422 het volgende:
John Henderson 81,06
Kim Viljanen 77,9
Wes Newton 77,8
Justin Pipe 75,55
Spannend of iemand er nog onder gaat![]()
![]()
Gary Anderson 99,55quote:Op woensdag 23 december 2015 20:49 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Ik ga ervan uit dat er hoger gegooid wordt dan 96.2
Mensur Suljovic 99,44
Dave Chisnall 99,37
Michael van Gerwen 99,03
Phil Taylor 98,39
Mervyn King 97,84
Alan Norris 96,88
Jamie Caven 96,55![]()
Kapsalon Benito gaat het doenquote:Op woensdag 23 december 2015 20:50 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Gary Anderson 99,55
Mensur Suljovic 99,44
Dave Chisnall 99,37
Michael van Gerwen 99,03
Phil Taylor 98,39
Mervyn King 97,84
Alan Norris 96,88
Jamie Caven 96,55![]()
Hij schijnt het nu een beetje bij te houden...hij zal dus niet veel sterker worden.quote:Op woensdag 23 december 2015 20:48 schreef Caland het volgende:
Wat ik me trouwens serieus afvraag, die gozer doet volgens mij actief aan krachttraining. Dat is toch helemaal niet handig met darten. Omdat je in kracht steeds vooruit gaat en dus (?) anders moet gooien.![]()
Voor wie het eerder deze avond vroeg:twitter:AshleyTalks twitterde op woensdag 23-12-2015 om 20:29:46#rtl7darts Bigg kisses from the one and only Dutch walk-on girl! https://t.co/kd1cL61RAc
reageer retweet
![]()
Heb die post gemist dan.quote:Op woensdag 23 december 2015 20:52 schreef Grifte het volgende:
Voor wie het eerder deze avond vroeg:twitter:AshleyTalks twitterde op woensdag 23-12-2015 om 20:29:46#rtl7darts Bigg kisses from the one and only Dutch walk-on girl! https://t.co/kd1cL61RAc[ afbeelding ] reageer retweet
Children of the night. What music they make.![]()
Maijer dadelijk: jongens, waar verliest Price het nou?Lekker zuipen, lekker dansen en daarna lekker neuken.![]()
Had gedacht/gehoopt dat dit dichter bij elkaar zou zittenMaargoed ook hier heb ik geen verstand van![]()
Natuurlijk. Price had best een goed jaar qua Pro Tour zeker en Gilding had best een matig en grijs najaar.quote:Op woensdag 23 december 2015 21:01 schreef Szura het volgende:
[..]
Had jij een zege voor Price voorspeld?![]()
Gaat Gilding nog een rol van betekenis spelen dit toernooi?Lekker zuipen, lekker dansen en daarna lekker neuken.![]()
Hier aardappelkroketten met spinazie en een kipschnitzelquote:
Children of the night. What music they make.
Forum Opties Forumhop: Hop naar: