Verklaart wel waarom hij zo beroerd typt.quote:Op woensdag 23 december 2015 20:18 schreef exile79 het volgende:
Ik stel me trouwens altijd het volgende voor als Klaas weer eens flipt over van Geel:
bij vAN geel klopt dit wel zo een beetje.....quote:Op woensdag 23 december 2015 20:18 schreef exile79 het volgende:
Ik stel me trouwens altijd het volgende voor als Klaas weer eens flipt over van Geel:
Wat een aanval hadden we toen, blinker larson taument...quote:Op woensdag 23 december 2015 22:06 schreef Maartenfr12 het volgende:
Deze kwam ik pas tegen op Youtube. Wat een fantastische spits was die Larsson ook eigenlijk voor Feyenoord, prachtige goals. Helemaal vergeten dat hij er zoveel gemaakt heeft voor ons.
Keesquote:Op woensdag 23 december 2015 22:12 schreef Caland het volgende:
Mijn jeugdidool was vreemd genoeg Kees van Wonderen. Nu zal ik ietwat gekleurd zijn maar ik heb daarna ook nooit meer een betere verdediger gezien in de Kuip.
Kees
goede verdediger, maar je moet niet overdrijven...maar 5 interlands...quote:Op woensdag 23 december 2015 22:12 schreef Caland het volgende:
Mijn jeugdidool was vreemd genoeg Kees van Wonderen. Nu zal ik ietwat gekleurd zijn maar ik heb daarna ook nooit meer een betere verdediger gezien in de Kuip.
Kees
Ik kan me van Emerton vooral nog een goal tegen NEC herinneren waar hij volgens mij vanaf eigen helft een solo maakte. Benieuwd of daar nog beelden van zijn.quote:Op woensdag 23 december 2015 22:21 schreef Grifte het volgende:
Als we dan toch jeugdidolen aan het sharen zijn: de mijne was Brett Emerton![]()
Die gele kaart in de UEFA-cup halve finale
Afgelopen week nog upgeloadquote:Op woensdag 23 december 2015 22:28 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik kan me van Emerton vooral nog een goal tegen NEC herinneren waar hij volgens mij vanaf eigen helft een solo maakte. Benieuwd of daar nog beelden van zijn.
Toen was het nog wel iets moeilijker om op die positie oranje te halen.quote:Op woensdag 23 december 2015 22:27 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
goede verdediger, maar je moet niet overdrijven...maar 5 interlands...
Was vooral goed in het opbouwen...
Haha daar zijn zeker beelden van.quote:Op woensdag 23 december 2015 22:28 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik kan me van Emerton vooral nog een goal tegen NEC herinneren waar hij volgens mij vanaf eigen helft een solo maakte. Benieuwd of daar nog beelden van zijn.
Lol, je was me net voor. Maar het was wel echt zo'n solo waarbij een verdediging niets uitvoert en de aanvallende speler dan maar rechtdoor loopt naar de goal. Zijn er wel meer van te vinden.quote:
Kees was het 'voorbeeldjochie' in de kappen/draaien instructie videos van Wiel Coerver (wie? ja zo oud ben ik)quote:Op woensdag 23 december 2015 22:27 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
goede verdediger, maar je moet niet overdrijven...maar 5 interlands...
Was vooral goed in het opbouwen...
Dat klopt, je had toen die generatie van ajax 1995quote:Op woensdag 23 december 2015 22:30 schreef Caland het volgende:
[..]
Toen was het nog wel iets moeilijker om op die positie oranje te halen.
Vond het van Kees vooral geweldig dat hij zo ontzettend slim was. Ondanks zijn fysiek verloor hij eigenlijk nauwelijks duels door slim positioneren en hij kon inderdaad ook nog eens aardig voetballen. Van nature ook een middenvelder.
Haha wat.quote:
Het was een aardige speler, die voor een verdediger ontzettend veel goals maakte. Maar ook hij was soms misschien iets teveel bezig met aanvallen (de Hollandse ziekte) in plaats van echt verdedigen. Kan me bijvoorbeeld tegen Ajax uit nog wel een aantal aardige fouten herinneren. (In meerdere seizoenen)quote:Op woensdag 23 december 2015 22:30 schreef Caland het volgende:
[..]
Toen was het nog wel iets moeilijker om op die positie oranje te halen.
Vond het van Kees vooral geweldig dat hij zo ontzettend slim was. Ondanks zijn fysiek verloor hij eigenlijk nauwelijks duels door slim positioneren en hij kon inderdaad ook nog eens aardig voetballen. Van nature ook een middenvelder.
ALS verdedigers geen fouten meer zouden maken, dan zouden er nooit meer doelpunten gescoord worden.quote:Op woensdag 23 december 2015 22:35 schreef Maartenfr12 het volgende:
[..]
Het was een aardige speler, die voor een verdediger ontzettend veel goals maakte. Maar ook hij was soms misschien iets teveel bezig met aanvallen (de Hollandse ziekte) in plaats van echt verdedigen. Kan me bijvoorbeeld tegen Ajax uit nog wel een aantal aardige fouten herinneren. (In meerdere seizoenen)
Hij had die gereformeerde lijp naast zich, die eigenlijk niks kon. Vond dat Kees het dan nog heel aardig deed.quote:Op woensdag 23 december 2015 22:35 schreef Maartenfr12 het volgende:
[..]
Het was een aardige speler, die voor een verdediger ontzettend veel goals maakte. Maar ook hij was soms misschien iets teveel bezig met aanvallen (de Hollandse ziekte) in plaats van echt verdedigen. Kan me bijvoorbeeld tegen Ajax uit nog wel een aantal aardige fouten herinneren. (In meerdere seizoenen)
Heeft een hele tijd bij Twente als assistent op de bank gezeten. Volgens mij vertrokken samen met Schreuder en nu bondscoach van de onder 18 lichting Oranje.quote:Op woensdag 23 december 2015 22:25 schreef klaasweetalles het volgende:
wat doet kees tegenwoordig..
ik had van hem wel verwacht dat hij ooit trainer ofzo zou worden....
Bertje bedoel je? Als ik het goed heb speelde Kees 8 seizoenen in Feyenoord 1 en daarvan speelde Bertje maar 2 jaar naast hem. Maar Bert kon er inderdaad geen reet van.quote:Op woensdag 23 december 2015 22:38 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Hij had die gereformeerde lijp naast zich, die eigenlijk niks kon. Vond dat Kees het dan nog heel aardig deed.
Yep, Konterman. Daarna nog naar de Rangers gegaan.quote:Op woensdag 23 december 2015 22:40 schreef Maartenfr12 het volgende:
[..]
Bertje bedoel je? Als ik het goed heb speelde Kees 8 seizoenen in Feyenoord 1 en daarvan speelde Bertje maar 2 jaar naast hem. Maar Bert kon er inderdaad geen reet van.
Ja klopt, nog een aardige transfer gemaakt voor een boerenlul die er inderdaad niet veel van kon. Volgens mij was Bert ook altijd wel populair bij het legioen, gek genoeg.quote:Op woensdag 23 december 2015 22:41 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Yep, Konterman. Daarna nog naar de Rangers gegaan.
quote:Real Madrid doet bod op Konterman
Van onze sportcorrespondent - ROTTERDAM, woensdag
De belangstelling van Real Madrid voor Bert Konterman lijkt steeds serieuzere vormen aan te nemen. De Spaanse topclub heeft inmiddels via een tussenpersoon een informeel bod van negen miljoen dollar op de international gedaan.
In Doorwerth, waar Feyenoord tot vrijdag een trainingskamp heeft belegd, wordt er vooralsnog laconiek gereageerd op de Spaanse belangstelling voor de verdediger uit Rouveen. "Ook AS Roma had aan het eind van het seizoen belangstelling voor Jean Paul van Gastel. En zo is er wel vaker interesse in onze spelers. Ik vind het allemaal prima. We zien het wel en ik ben niet van plan om op deze verhalen in te gaan," aldus trainer Leo Beenhakker, die graag zijn selectie intact wil houden.
De 28-jarige Konterman zelf is een beetje overrompeld door de plotselinge belangstelling. "Ik heb het bij Feyenoord uitstekend naar mijn zin. Maar wie zou er niet bij een topclub in Italië of Spanje willen spelen? Laat eerst de clubs er onderling maar eens uitkomen. Mocht dat niet lukken, dan zal ik absoluut niet teleurgesteld zijn," meent Konterman.
http://krant.telegraaf.nl(...).voetbal.madrid.html
Feyenoord kent een lange en trotse traditie met betrekking tot verstandig aan- en verkoopbeleid.quote:Transfer Konterman afgeketst
Real Madrid en Feyenoord zijn het niet eens geworden over de transfer van Bert Konterman. De Rotterdammers weigerden water bij de wijn te doen, terwijl de Spanjaarden hun gedane bod niet wilden verhogen.
http://www.vi.nl/nieuws/transfer-konterman-afgeketst.htm
Dat had ook te maken met het feit dat er ook complete debielen hebben gestaan. Dan viel Konterman nog mee.quote:Op woensdag 23 december 2015 22:42 schreef Maartenfr12 het volgende:
[..]
Ja klopt, nog een aardige transfer gemaakt voor een boerenlul die er inderdaad niet veel van kon. Volgens mij was Bert ook altijd wel populair bij het legioen, gek genoeg.
Totaal andere vraag trouwens, maar iets wat me met die oude beelden wel vaker opvalt is dat de beeldkwaliteit van voetbalbeelden in de periode 1997-1999 van zeer hoge kwaliteit zijn waarbij doelpunten uit veel verschillende camerastandpunten worden getoond, in de periode 1999-2002 is het dan weer ruk qua kwaliteit. In 2002-2003 ineens zeer hoge beeldkwaliteit (zie bijvoorbeeld het doelpunt van Pierre in dat filmpje zojuist tegen NEC) en in 2003-2005 is het weer matige kwaliteit waarbij doelpunten vaak alleen van bovenaf worden herhaald en we geen andere camerastandpunten krijgen.quote:
Het kan altijd erger, in mijn beleving heeft Feyenoord nog nooit een goede linksback gehad.quote:Op woensdag 23 december 2015 22:45 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Dat had ook te maken met het feit dat er ook complete debielen hebben gestaan. Dan viel Konterman nog mee.
Djeezus H. Christ. Ongelofelijk dat Feyenoord op dat aanbod niet is ingegaan.quote:Op woensdag 23 december 2015 22:45 schreef Morendo het volgende:
[..]
[..]
Feyenoord kent een lange en trotse traditie met betrekking tot verstandig aan- en verkoopbeleid.
Gio?quote:Op woensdag 23 december 2015 22:48 schreef Caland het volgende:
[..]
Het kan altijd erger, in mijn beleving heeft Feyenoord nog nooit een goede linksback gehad.
quote:Zware boetes Konterman en Van Gastel
Door ze een boete van 25 duizend gulden de man op te leggen heeft Feyenoord zijn spelers Jean-Paul van Gastel en Bert Konterman zwaar gestraft voor uitspraken in het weekblad Sportweek....
Van onze verslaggever Willem Vissers 26 november 1999, 00:00
Trainer Leo Beenhakker liet in een door het ANP verspreid commentaar weten dat hij de 'inhoud van het artikel en het moment waarop de spelers wisten dat het gepubliceerd zou worden, beschouwt als een dolksteek in de rug van de spelersgroep en de club.'Voor de camera van abonneezender Canal+ zei Beenhakker woensdag, na de kansloze nederlaag tegen Chelsea (3-1) in de Champions League, dat hij zich verraden voelde door de spelers, zonder namen te noemen. Kees van Wonderen, de enige van de drie geïnterviewden die niet is gestraft, noemt de term verraders 'overtrokken'. De boete vindt hij 'heel hoog'.In het artikel herhaalden de drie de kritiek die ze eerder dit seizoen hadden op het aankoopbeleid van Feyenoord. Ze vonden dat de kampioen meer transfers had moeten doen om verder te kunnen groeien.Konterman zei ook dat hij toe is aan een buitenlands avontuur en dat hij vindt dat Feyenoord afspraken ten aanzien van zijn contract niet is nagekomen. Ook Van Gastel zinspeelde op een vertrek naar het buitenland, waarbij hij de rechter eventueel zijn transfersom zal laten bepalen. De twee zagen een overgang naar AS Roma (Van Gastel) en Real Madrid (Konterman) deze zomer afketsen omdat Feyenoord hen aan hun doorlopende contract hield. Vooral de uitspraken over een eventueel vertrek (verkeerde plaats, verkeerd moment) zijn verkeerd gevallen.Van Wonderen liet gisteren weten dat de spelers verbaasd zijn over de ophef die het artikel heeft veroorzaakt. 'Het waren vooral oude koeien die uit de sloot zijn gehaald. Sportweek heeft het commercieel uitgebuit en saillante quotes naar de media gestuurd. Toen is de sneeuwbal gaan rollen.' Dat gebeurde op maandag, ongeveer gelijktijdig met Feyenoords vertrek naar Londen. Het blad verscheen dinsdag.'We schrokken in Londen, toen we contact hadden met Nederland. Het blad was nog niet uit toen het al in het nieuws was. Ik vind het allemaal nogal opgeklopt.'Beenhakker en voorzitter Van den Herik kregen de samenvatting in handen en riepen het drietal ter verantwoording. Van Wonderen: 'Vooral Beenhakker was kwaad. Ik mag wel zeggen: enorm kwaad. Ik heb hem gevraagd eerst het hele artikel eens te lezen en dan terug te komen. Hij ging af op een paar citaten.' Wat bertreft Van Wonderen bond Beenhakker in. De kans is groot dat de verdediger zondag, in het duel met PSV, de aanvoerdersband draagt.Gisteren, na thuiskomst in Rotterdam, zijn de drie om de beurt bij Beenhakker geweest voor een gesprek onder vier ogen. Van Wonderen vindt niet dat de affaire van invloed is geweest op het belabberde optreden van Feyenoord in Londen. 'We zijn gewoon weggespeeld.'De vraag is wat de gevolgen zullen zijn voor de sfeer en de prestaties van Feyenoord, dat zondag en woensdag cruciale thuisduels afwerkt tegen PSV en Willem II. 'Alles hangt af van de prestaties. We moeten weer wedstrijden gaan winnen.'Henk van Ginkel, manager van Konterman, wil niet reageren op de hoogte van de boete. 'Eerst wacht ik op een schriftelijke bevestiging van Feyenoord.' Ook hij noemt de affaire overtrokken.Konterman en Van Gastel waren niet voor commentaar beschikbaar.
http://www.volkskrant.nl/(...)-van-gastel~a544501/
Geen idee, dat is echt een typische vraag voor hmf...quote:Op woensdag 23 december 2015 22:46 schreef Maartenfr12 het volgende:
[..]
Totaal andere vraag trouwens, maar iets wat me met die oude beelden wel vaker opvalt is dat de beeldkwaliteit van voetbalbeelden in de periode 1997-1999 van zeer hoge kwaliteit zijn waarbij doelpunten uit veel verschillende camerastandpunten worden getoond, in de periode 1999-2002 is het dan weer ruk qua kwaliteit. In 2002-2003 ineens zeer hoge beeldkwaliteit (zie bijvoorbeeld het doelpunt van Pierre in dat filmpje zojuist tegen NEC) en in 2003-2005 is het weer matige kwaliteit waarbij doelpunten vaak alleen van bovenaf worden herhaald en we geen andere camerastandpunten krijgen.
Is daar nog een reden voor?
Gio?quote:Op woensdag 23 december 2015 22:48 schreef Caland het volgende:
[..]
Het kan altijd erger, in mijn beleving heeft Feyenoord nog nooit een goede linksback gehad.
Ja sorry, het was echt iets wat me al heel lang is opgevallen.quote:Op woensdag 23 december 2015 22:49 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Geen idee, dat is echt een typische vraag voor hmf...
Niet echt, maar zijn eerste periode wel natuurlijk. Caland had het over nooit.quote:Op woensdag 23 december 2015 22:52 schreef Morendo het volgende:
[..]
Was zijn terugkeer wel een echt succes te noemen?
Speelde hij toen back dan?quote:Op woensdag 23 december 2015 22:52 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
Niet echt, maar zijn eerste periode wel natuurlijk. Caland had het over nooit.
Aan Bruno Basto voorbijgaanquote:Op woensdag 23 december 2015 22:48 schreef Caland het volgende:
[..]
Leuk dat je Gerard noemt, want ik vond dat inderdaad altijd een uitstekende, onderschatte speler. Jammer dat die niet langer bij Feyenoord heeft gespeeld.quote:Op woensdag 23 december 2015 22:51 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
Gio?
Edit: spuit elf.
En Gerard de Nooijer natuurlijk.
Ook trager dan het drogen van verf op een pas geschilderde muur.quote:Op woensdag 23 december 2015 22:54 schreef Maartenfr12 het volgende:
[..]
Leuk dat je Gerard noemt, want ik vond dat inderdaad altijd een uitstekende, onderschatte speler. Jammer dat die niet langer bij Feyenoord heeft gespeeld.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |