Jullie?
[Dit bericht is gewijzigd door BadGirl op 21-11-2002 12:21]
verder radio 10 gold muziek
Alles gemaakt met als enige doel, geld verdienen dus
quote:
Op donderdag 21 november 2002 11:50 schreef gernandez het volgende:
die gasten met die pleisters op hun gezicht...
vroeger had je het alleen nog in de zomer, viel het nog wel mee; tegenwoordig word je het hele jaar doodgegooid met de nieuwste r&b-sensaties uit amerika
Mwah, meeste heb ik nu wel te pakken geloof ik.
quote:En house.
Op donderdag 21 november 2002 11:53 schreef DoggyStyle het volgende:& B !
quote:Within Temptation bedoel ik
Op donderdag 21 november 2002 11:56 schreef ThE_ED het volgende:
Ice Queen? Die band ken ik helemaal niet...* ThE_ED meldt zich voor 'the ketchup song'
quote:Nou is 'ice queen' ook wel een beetje dood gedraaid, maar voor de rest vind ik het best aardig hoor.. vooral de oudere CD's ..
Op donderdag 21 november 2002 12:02 schreef BadGirl het volgende:[..]
Within Temptation bedoel ik
quote:GA JE MOND SPOELEN!!! zie mijn ondertitel!
Op donderdag 21 november 2002 11:57 schreef QyRoZ het volgende:En natuurlijk Schlager.
Conclusie, als je van errenbie houdt, ben je dom
quote:Rillllll ...
Op donderdag 21 november 2002 12:03 schreef ThE_ED het volgende:[..]
Nou is 'ice queen' ook wel een beetje dood gedraaid, maar voor de rest vind ik het best aardig hoor.. vooral de oudere CD's ..
quote:Rilllllll......
Op donderdag 21 november 2002 12:06 schreef BadGirl het volgende:[..]
Rillllll ...
Die stem!
quote:Ik vind ook dat bijv. Tarja mooier zingt.. maar jah..
Rillllll ...
Die stem!
quote:Tuurlijk, ieder zijn smaak hoor
Op donderdag 21 november 2002 12:13 schreef moredragons het volgende:[..]
Rilllllll......
Die stem!
quote:Ja 538 is echt de meest verachtelijke zender die er is, niet te geloven hoevaak de zelfde bagger voorbij komt.
Op donderdag 21 november 2002 12:14 schreef Grobbel het volgende:
Over het algemeen probeer ik zoveel mogelijk respect te hebben voor andermans smaak zelfs al vind ik er geen bal aan, maar ik moet eerlijk bekennen dat ik me dood erger aan de muziek van radio 538 op m'n werk (bijbaantje 's avonds, ik ben student; dus 538 op "prime time", van 5 tot 9 dus). Word je echt gruwelijk chagrijnig van als 4 uur achter elkaar door de speakers steeds maar weer dezelfde oubollige en kapotgespeelde muziek door de loods schalt.
quote:In de oude nummers klinkt het beter trouwens...
Rillllll ...
Die stem!
quote:the cult?!!!! die hebben 1 hit gehad... lijkt me sterk dat je ze dan haat... of je moet hun hele catelogus kennen natuurlijk... snap overigens niet hoe je ze kunt haten...
Op donderdag 21 november 2002 11:38 schreef BadGirl het volgende:
Ik heb zelf een aantal artiesten die ik niet horen kan (maw, waar ik hard voor wegren).
Sade, Twarres, de Kast, Krezip, The Cult, Ice Queen, Dingetje, Nirvana, Mariah Carey, JA Rule.
Niet om AAN te horenJullie?
overigens kan ik niet naar Gabber luisteren... Trance en R&B een goede tweede...
[Dit bericht is gewijzigd door Toffe_Ellende op 21-11-2002 12:20]
quote:Ken ik niet...kan ik dus niet over oordelen
Op donderdag 21 november 2002 12:18 schreef ThE_ED het volgende:[..]
In de oude nummers klinkt het beter trouwens...
quote:Vergis me surrie, ik bedoel The Cure (Caterpillar...
Op donderdag 21 november 2002 12:19 schreef Toffe_Ellende het volgende:[..]
the cult?!!!! die hebben 1 hit gehad... lijkt me sterk dat je ze dan haat... of je moet hun hele catelogus kennen natuurlijk... snap overigens niet hoe je ze kunt haten...
quote:We hadden het toch over muziek, wat heeft Def Rhymez daarmee te maken??
Op donderdag 21 november 2002 12:23 schreef BadGirl het volgende:
Ohja Shaggy en die sukkel, hoe heet ie nou, "schudden met die billen" en "iedereen houdt van doekoe"
BAH!
Eh, noujah.. dat zijn iig de ergste
quote:Niks tegen Eddy Wally, Eddy = GAAF
Op donderdag 21 november 2002 11:38 schreef flat_erik het volgende:
Eddy Wally
quote:Het is Frans Bauer.......
Op donderdag 21 november 2002 12:33 schreef dikkebanaan het volgende:
Frans Bouer ....
quote:Sluit me hierbij aan.
Op donderdag 21 november 2002 12:19 schreef Toffe_Ellende het volgende:
overigens kan ik niet naar Gabber luisteren... Trance en R&B een goede tweede...
quote:Ik zei al dat ik geen fan was
Op donderdag 21 november 2002 12:57 schreef BOKA het volgende:[..]
Het is Frans Bauer.......
quote:sure
Op donderdag 21 november 2002 12:40 schreef rthls het volgende:
punk,hardrock en dat soort muziek
iedereen kan die muziek spelen..
een beetje op je gitaar slaan en een tekstje schreeuwen
dream on
ik noem:
-The living end
-Queens of the stoneage
makkelijk?
enz....
En daarnaast veel Nederlandstalige meuk, maar gelukkig hoor ik dat niet zo heel vaak
quote:Die was ik nog vergeten.
Op donderdag 21 november 2002 13:37 schreef Jape het volgende:
..........Def Rhymz ........
quote:ff kijken van toepassing zijn:
en
denk dat ik dit de domste post van de week vind
nee zo'n synthesiser andermans werk laten sampelen en een beetje mompelen DAT is muziek zeker??
yo yo!! *sample van een geniaal nummer* yo yo, modderfokkers
had ik deze al geplaatst
quote:Kom op zeg, maak er nou niets persoonlijks van...! rthls geeft toch gewoon zijn/haar mening over muziek die hij/zij niet om aan te horen vindt?
Op donderdag 21 november 2002 13:42 schreef HeatWave het volgende:[..]
ff kijken van toepassing zijn:
en
denk dat ik dit de domste post van de week vind
nee zo'n synthesiser andermans werk laten sampelen en een beetje mompelen DAT is muziek zeker??
yo yo!! *sample van een geniaal nummer* yo yo, modderfokkers
had ik deze al geplaatst
quote:Ja, maar dat stelt hij/zij niet. Als er gewoon was gestelt dat die persoon gitaarmuziek in het algemeen niet leuk vond, was er niets aan de hand. Maar stellen dat iedereen muziek kan maken door op een gitaar te raggen en er bij te schreeuwen is pure onzin en simpelweg niet waar.
Op donderdag 21 november 2002 13:55 schreef BadGirl het volgende:[..]
Kom op zeg, maak er nou niets persoonlijks van...! rthls geeft toch gewoon zijn/haar mening over muziek die hij/zij niet om aan te horen vindt?
quote:
Op donderdag 21 november 2002 13:58 schreef Asmoday het volgende:[..]
Ja, maar dat stelt hij/zij niet. Als er gewoon was gestelt dat die persoon gitaarmuziek in het algemeen niet leuk vond, was er niets aan de hand. Maar stellen dat iedereen muziek kan maken door op een gitaar te raggen en er bij te schreeuwen is pure onzin en simpelweg niet waar.
quote:Hoe durf je dat te stellen?????
Op donderdag 21 november 2002 14:20 schreef -Dalai- het volgende:
ik![]()
![]()
op celine dion
En om speciale reden ook geen Dark Wave Techno Gothic muziek! ]>
quote:
Op donderdag 21 november 2002 14:32 schreef Paranoid_Schizo het volgende:
Vooral van dat Trance bagger gedoe niet, en levensliederen enzo, en R&B en die zooi ook niet!!En om speciale reden ook geen Dark Wave Techno Gothic muziek!
![]()
quote:Eerste deel mee eens. Je ben btw pop nog vergeten
Op donderdag 21 november 2002 14:32 schreef Paranoid_Schizo het volgende:
Vooral van dat Trance bagger gedoe niet, en levensliederen enzo, en R&B en die zooi ook niet!!En om speciale reden ook geen Dark Wave Techno Gothic muziek! ]>
quote:Precies, je mag het van mij niet mooi vinden uiteraard, ieder zijn "smaak" (of gebrek daaraan) maar ga niet lopen verkondigen dat ECHTE muziek zo 1,2,3 te maken is, alsof je niet jaren moet oefenen om een beetje behoorlijk gitaar te kunnen spelen. Je moet je omhoog werken van optredens op scholen, kleine feestjes, clubs etc.
Op donderdag 21 november 2002 13:58 schreef Asmoday het volgende:[..]
Ja, maar dat stelt hij/zij niet. Als er gewoon was gestelt dat die persoon gitaarmuziek in het algemeen niet leuk vond, was er niets aan de hand. Maar stellen dat iedereen muziek kan maken door op een gitaar te raggen en er bij te schreeuwen is pure onzin en simpelweg niet waar.
Zo'n trens "artiest" koopt een programma, jat wat samples en draait een hit inelkaar. reppers blaten wat voor zich uit en errenbieers volgen gewoon het recept wat duizenden al gebruikt hebben en de massa koopt het gewoon.
Over smaak valt misschien dan niet te twisten maar over kennis van zaken wel.
- veel hardcore (zowel de gitaar- als de computervarianten)
- veel black metal (zou een stuk draaglijker zijn zonder die nagels-over-het-schoolbord krijs"zang")
- winkelmuzak (hoi hoi, Beatles-hits in panfluit-uitvoering )
- Apres ski muziek ("en wie niet springt die is een mongool" hahahaha )
- draaiorgels
quote:pfffff ik word doodmoe van iedereen en van jou dus ook die ongenuanceerd met z'n mening klaar staat. beargumenteer je statement voordat je alle joden naar de gaskamer stuurt. beetje grof, sorry.
quote:Ikke ook en ook op Kylie Minogue bahhh!!!
Op donderdag 21 november 2002 14:20 schreef -Dalai- het volgende:
ik![]()
![]()
op celine dion
quote:Mwoa, valt allemaal wel mee. Waar ik me vroeger aan ergerde kan ik nu eigenlijk wel om lachen.
Op donderdag 21 november 2002 11:38 schreef BadGirl het volgende:
Ik heb zelf een aantal artiesten die ik niet horen kan (maw, waar ik hard voor wegren).
Sade, Twarres, de Kast, Krezip, The Cure, Ice Queen, Dingetje, Nirvana, Mariah Carey, JA Rule.
Niet om AAN te horenJullie?
quote:Alsof muziekaliteit en creativiteit opeens wegvalt als je achter je pc zit. Bovendien, trance maak je achter een synth/keyboard en m.b.v. de pc.
Ik haat Trance, wat een zielige muziek. Iedereen kan zo een plaatje maken met zijn PC.
Waar ik echt niet naar wil luisteren is techno. Eentonig, bijna geen prioriteit voor melodie, muziek die volgens mij niet gemaakt is om te luisteren maar om op te dansen. Bij techno heb ik na 5 minuten het idee nog steeds hetzelfde te horen alleen dan met een iets anders drumpartij eronder, mja lekker tijdverspilling. Hypnotiserend? Eerder slaapverwekkend. Maar dat is wat IK er van vind. Techno, leuk om te beuken/op te dansen maar verder vind ik het klotemuziek. Aan punkrock erger ik me niet echt, maar daar zit echt geen progressie meer in. Die muziek is zo simpel/uitmolken, de eerste keer luisteren is het wel leuk. Maar na korte tijd heb ik al iets van, mja leuk ..uitgeluisterd. Gelukkig zijn er dan ook band die punkrock met andere stijlen mengen (Death by Stereo bijv.)
Verder ga ik niet oordelen over muziek die ik niet ken, zoals hier veelvuldig gebeurd (kinderachtig zeg).
[Dit bericht is gewijzigd door Yokozuna op 21-11-2002 15:38]
quote:Luister jij wel eens muziek? Er blijven heel weinig genres over als ik je lijst zo eens lees.
Op donderdag 21 november 2002 15:19 schreef KroelKip het volgende:
*R&B(vertaald Rich & Black want met Rhythm & Blues heeft t geen fuck meer te maken)
*André Hazes (dronken tuinlaaf)
*Hoi hoi trance (dus Gigi D'Agostini etc.)
*Gabber/hardcore (geeft me hetzelfde gevoel als migraine)
*de meeste covers (verzin liever iets zelf)
*100% voor geproduceerde bandjes (Gay-Otic, Liberty X enzo)
*Schlager
*SKIHUTMUZIEK!!! ARGHHHH!!!!
*Ongelooflijke zinloze schreeuwmetal
Wat ik echt niet wil horen is die commerciële muziek, van die bandjes of artiesten die helemaal uitgebuit worden, die je minstens 10x op een dag op bijv. yorin of 538 langs hoort komen, zoals K-otic, Kane, Direct en inderdaad die hoi hoi-trance.
Geef mij maar wat lekkere schreeuw-metal
quote:jah mensen die denken dat hardrock/punk 'een beetje op een gitaar rammen' is, die moeten maar lekker naar de top40 blijven luisteren
Op donderdag 21 november 2002 13:32 schreef servowire het volgende:[..]
sure
dream on
ik noem:
-The living end
-Queens of the stoneagemakkelijk?
enz....
SHAGGY!!!!!!!!!!!!!!!
wat een staatmongool zeg. Zoals die kerel zingt met het achterste van zijn keel. Echt waardeloos.
verder kan die gigi dagostino of weet ik hoe die klerelijer heet er ook wat van.
3 plaats: die Ketchup song. Ik snap niet dat iemand daar ooit een singeltje van heeft gekocht. Ik vond dat al een scheitnummer toen ik hem voor de eerste keer hoorde. Vorvolgens vragen ze; wat zingen jullie eigenlijk?
Ja, dat weten we zelf ook niet. daarom zeggen we maar dat het een of ander vaag dialect is.
:x
quote:Haha, leuk.
Zo'n trens "artiest" koopt een programma, jat wat samples en draait een hit inelkaar. reppers blaten wat voor zich uit en errenbieers volgen gewoon het recept wat duizenden al gebruikt hebben en de massa koopt het gewoon.Over smaak valt misschien dan niet te twisten maar over kennis van zaken wel
.. beetje maar hoor
quote:Vooral de experimentele! Nerveus makende opeenvolging van onsamenhangende noten...
Op donderdag 21 november 2002 11:43 schreef BobRooney het volgende:
jazz muziek
quote:Zelfs dat niet eens..
Op donderdag 21 november 2002 15:29 schreef Yokozuna het volgende:Techno, leuk om te beuken/op te dansen maar verder vind ik het klotemuziek.
Ik noem dit geen artiesten hoor! Luister eens naar een echte band, die hun eigen muziek schrijven, maken en er tenminste moeite voor doen!
Zo... dat is er uit.
quote:Post hier je muzikale ideetjes (deel 5)
Op donderdag 21 november 2002 17:38 schreef Isabeau het volgende:
Mezelf op een bandje
quote:grapjas
Op donderdag 21 november 2002 17:39 schreef Seborik het volgende:
Post hier je muzikale ideetjes (deel 5)
Maar er blijft nog genoeg over wat ik wel leuk vind hoor (al zou je het niet zeggen als je dit lijstje zo ziet). Ik accepteer muziek makkelijk en heb zelfs hardcore/gabber in huis liggen.
[Dit bericht is gewijzigd door postinggirl op 21-11-2002 18:31]
Geef mij maar jazz/rock/gothic, melodieuze, power & heavy metal
Dus vanaf die waardeloze popnummers tot dat gare R& B gezeur.
Verder is hardrock enzo wel goed
quote:
Op donderdag 21 november 2002 18:25 schreef StarGazer het volgende:
R&B
Rap
Hiphop
Hardhouse
house
meeste trance
dance
techno
hardcore
terror
pop
de meeste nu-metal
trash/black/death metal
Oftwel, muziek die door eencelligen is "gecomponeerd".
quote:
Op donderdag 21 november 2002 13:35 schreef PoTTTenkijker het volgende:
Ik haat Trance, wat een zielige muziek. Iedereen kan zo een plaatje maken met zijn PC. En dan heb je ook nog van die mongolen wat oude platen gaan verneuken door er wat bliep bliep geluidjes tussen te pleuren, waar zijn we nou mee bezig.
Vind je het zeker vervelend om te horen dat bij 99% van alle rock-nummers (hoe underground ook) ook een pc te pas komt.
quote:
Op donderdag 21 november 2002 18:54 schreef MarkzMan_X het volgende:
![]()
Vind je het zeker vervelend om te horen dat bij 99% van alle rock-nummers (hoe underground ook) ook een pc te pas komt.
Wat ik eigenlijk niet aan kan horen:
Het is niet zo dat ik gelijk hard wegren bij dit soort 'muziek', maar na een half uur is de irritatiegrens toch wel aardig bereikt.
quote:jij bent op de goeie weg, over een paar jaar zal je thrash/black/death ook wel cool vinden
Op donderdag 21 november 2002 18:25 schreef StarGazer het volgende:
R&B
Rap
Hiphop
Hardhouse
house
meeste trance
dance
techno
hardcore
terror
pop
de meeste nu-metal
trash/black/death metal
trouwens veel heavy metal ligt vlakbij thrash, bijvoorbeeld de vroege albums van metallica zijn bijna thrash metal
[Dit bericht is gewijzigd door Wisp op 21-11-2002 19:19]
quote:Enig idee hoelang ze al bezig zijn? tzijn toch echt geen "wannabe-alto's" aangezien het me moeilijk lijkt daarover te oordelen? Ik bedoel... wie is een wannabe en wie is een echte dan? Kun JIJ dat beoordelen?
Op donderdag 21 november 2002 11:55 schreef ranja het volgende:
Limp bizkit en POD en de rest van dat stelletje wannabe-alto's, van die bandjes die denken dat een gitaarband niet zonder dj op het podium kan.
quote:de echte zijn bands die zonder commercie goeie muziek zijn gaan maken en hun eigen instrument kunnen bespelen en zelf nummers schrijven en waarbij videoclips geen hoogste prioriteit heeft
Op donderdag 21 november 2002 19:21 schreef Baronekke het volgende:[..]
Enig idee hoelang ze al bezig zijn? tzijn toch echt geen "wannabe-alto's" aangezien het me moeilijk lijkt daarover te oordelen? Ik bedoel... wie is een wannabe en wie is een echte dan? Kun JIJ dat beoordelen?
is maar een idee
overigens is POD best een aardige band
quote:Of ik muziek luister? Zeker te weten, alleen ja, kheb er juist speciaal niet "commerciele" muziek bijgezet om die eindeloze discussie nieuw leven in te blazen...maar ik houd dan for the record van rock, metal (die niet zinloos en onverstaanbaar is), jazz, blues, klassiek, gothmetal, drum n bass...pff...toch nog wat wat overblijft!
Op donderdag 21 november 2002 16:46 schreef Ome-Bas het volgende:[..]
Luister jij wel eens muziek? Er blijven heel weinig genres over als ik je lijst zo eens lees.
Wat ik echt niet wil horen is die commerciële muziek, van die bandjes of artiesten die helemaal uitgebuit worden, die je minstens 10x op een dag op bijv. yorin of 538 langs hoort komen, zoals K-otic, Kane, Direct en inderdaad die hoi hoi-trance.
Geef mij maar wat lekkere schreeuw-metal
quote:Dus je wilt mijn cd met New Age uitvoeringen van Beatles-nummers, die ik ooit van SunChaser cadeau kreeg, niet lenen?
Op donderdag 21 november 2002 15:02 schreef Zander het volgende:
- winkelmuzak (hoi hoi, Beatles-hits in panfluit-uitvoering)
En dit vind ik ook bijzonder irritant; 'artiesten' als 'N Sync en Britney die opeens zinswendingen als ain't got no en he don't love you gaan gebruiken. Laat dat maar aan de mensen zonder diploma over.
quote:
Op donderdag 21 november 2002 22:23 schreef SportsIllustrated het volgende:
Gigi d' Agostino
Bloef
M.O.P.
Ja Rule
Nelly
P. Diddy
Tupac
Brainpower
Arrenbie
The Calling
Nickelback
Creed
DJ Boozywoozy
Acda en de Munnik
Jan Wayne
Def Rhymz
Osdorp Posse
Trance
Mad'house
Death, speed, en andere metaalsoorten
Nirvana
Kane
Eminem
Gothic
Avril Lavigne
Blink 182
Di-rect (misschien twee nummers zijn de moeite waard)
The DoorsEn dit vind ik ook bijzonder irritant; 'artiesten' als 'N Sync en Britney die opeens zinswendingen als ain't got no en he don't love you gaan gebruiken. Laat dat maar aan de mensen zonder diploma over.
daarom heb ik ook een berg mp3's zodat de radio niet aan hoeft.
en het rep natuurlijk. vooral Nelly.
Da's net een wijf.
* VNV Nation
* Covenant
* Death in June
* Von Thronstahl
* Der Blutharsch
* Backworld
* Apoptygma Berzerk
* Feindflug
* Deine Lakaien
* Qntal
* The Cure
* Skinny Puppy
* Depeche Mode
* Allerseelen
* Collection D'Arnell-Andrea
*...enzovoort...
quote:Ik quote niet vaak smilies, maar inderdaad om die bands die bold staan in die lijst te zetten zou in Nederland een halsmisdaad moeten worden
Op vrijdag 22 november 2002 03:01 schreef Wisp het volgende:[..]
quote:Rare jongens, die Doors fans
Op vrijdag 22 november 2002 10:22 schreef HeatWave het volgende:[..]
Ik quote niet vaak smilies, maar inderdaad om die bands die bold staan in die lijst te zetten zou in Nederland een halsmisdaad moeten worden
Ik kots op 99,9 % van wat nu in de top 40 staat. Allemaal t zelfde, de hele godganse dag door
Waar zijn alle andere muziekstijlen gebleven op tv??? Rock? (en dan geen zielige nu-metal) Blues? Reggae? Metal? enz enz enz
quote:Nou ik doelde eigenlijk het meeste op Nirvana en creed
Op vrijdag 22 november 2002 17:51 schreef SportsIllustrated het volgende:[..]
Rare jongens, die Doors fans
Bovendien gaat het om muziek die IK niet kan waarderen.
Als jij extatisch wordt van een derderangs Rimbaud in hope die wat veredelde ringtones van tekst voorziet, dan gun ik het je van harte
De doors ben ik ook niet zo gek op, al hebben ze wel een aantal nummers die de rest van dat lijstje volledig wegblazen
quote:gelijk heb je meid
Op vrijdag 22 november 2002 18:44 schreef roze-meisje het volgende:
Nou ik erger me dood aan de meeste top 40 liedjes. Vooral trance is erg![]()
Daar zit helemaal niets in, en toch vinden de meeste mensen juist trance de leukste soort muziek
Wat vind je dan wel leuk (al is dat offtopic)
Wat een verschrikkelijke muziek! Ze zouden het geen muziek mogen noemen. Die zeurderige, hoge, hijgerige zang bah. Muziekaal gezien stelt het ook niks voor. Als je de zanger / zangeres erbij ziet wordt het alleen nog maar erger.
quote:Mm nou ik vind garbage toch wel heel goed heb ook alledrie hun cd's
Op vrijdag 22 november 2002 18:47 schreef HeatWave het volgende:[..]
gelijk heb je meid
Wat vind je dan wel leuk (al is dat offtopic)
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |