Lijkt inderdaad prima aan de omschrijving te voldoen, behalve dat het geen schuim is. Maar schuim heeft wel als eigenschap dat het schuimt (goh) en dus uitzet.quote:
Vandaar mijn reactiequote:Op woensdag 23 december 2015 10:40 schreef Tja..1986 het volgende:
[..]
Lijkt inderdaad prima aan de omschrijving te voldoen, behalve dat het geen schuim is. Maar schuim heeft wel als eigenschap dat het schuimt (goh) en dus uitzet.
Ahquote:Op woensdag 23 december 2015 10:43 schreef hoas het volgende:
https://www.kitcentrum.nl(...)m-low-expension-pst/
Dit dus
Omdat je er een pistool moet bijkopen.quote:Op woensdag 23 december 2015 11:06 schreef peterselieplukkker het volgende:
[..]
AhDat zou het goed kunnen zijn..! Waarom zeggen ze alleen voor prof. gebruik. ? Zou het gevaarlijk zijn ofzo... eens lezen....
Zou het echt? Die neem ik wel mee voor 25 euro op die site hoorquote:Op woensdag 23 december 2015 11:09 schreef hoas het volgende:
[..]
Omdat je er een pistool moet bijkopen.
Omdat het niet is voor huisvrouwtjes die het willen gebruiken om te knutselen in het wijkcentrum.quote:Op woensdag 23 december 2015 11:06 schreef peterselieplukkker het volgende:
[..]
AhDat zou het goed kunnen zijn..! Waarom zeggen ze alleen voor prof. gebruik. ? Zou het gevaarlijk zijn ofzo... eens lezen....
Poly niet urethaan...?quote:
Trek je dan ook een oud slobberig tshirt aan, een oude joggingbroek en je haar in een paardestaart?quote:Op woensdag 23 december 2015 11:11 schreef peterselieplukkker het volgende:
[..]
Zou het echt? Die neem ik wel mee voor 25 euro op die site hoor
Kan ik eventjes eens lekker rondpurren in de woning
Wat Lamborghini_Lint zegt.quote:Op woensdag 23 december 2015 11:06 schreef peterselieplukkker het volgende:
[..]
Check, check, check!quote:Op woensdag 23 december 2015 11:17 schreef Ferrari_Tape het volgende:
[..]
Trek je dan ook een oud slobberig tshirt aan, een oude joggingbroek en je haar in een paardestaart?
quote:Op woensdag 23 december 2015 11:34 schreef speedfightrage het volgende:
PUR verschijnt waar vakmanschap verdwijnt
Ach de algemene regel is.quote:Op woensdag 23 december 2015 11:34 schreef speedfightrage het volgende:
Zit het ruim? Dan gebruik je schuim!
PUR verschijnt waar vakmanschap verdwijnt
![]()
![]()
quote:Op woensdag 23 december 2015 11:17 schreef Ferrari_Tape het volgende:
[..]
Trek je dan ook een oud slobberig tshirt aan, een oude joggingbroek en je haar in een paardestaart?
quote:
Wat nou ventilatiequote:Op woensdag 23 december 2015 11:11 schreef peterselieplukkker het volgende:
Kan ik eventjes eens lekker rondpurren in de woning![]()
Oh dat is helemaal eenvoudig. Hornbachquote:Op woensdag 23 december 2015 20:56 schreef Agronoom2 het volgende:
Ik heb low expansion schuim gekocht bij de Hornbach. Staat bij de gewone schuim.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |