Huh. Ik mis iets denk ik.quote:
In die film, Bronson, zie je zijn lul meerdere keren en die ziet er vies uit.quote:
Zijn PSV spelers 'lullen' ja?quote:Op dinsdag 5 januari 2016 13:43 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
In die film, Bronson, zie je zijn lul meerdere keren en die ziet er vies uit.
Nu weer over andere lullen lullen, die van PSV.
Wel een zeer goed elftal.quote:Op dinsdag 5 januari 2016 13:45 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Regelmatig 11 lamlullen op het veld
Kan ook zo gecast worden voor die new kids troep. Allemaal op 1 grote stapel.quote:Op dinsdag 5 januari 2016 13:35 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Dat is van Bronson de film, flippo
quote:Op dinsdag 5 januari 2016 11:51 schreef Lange_Lans het volgende:
twitter:PSV twitterde op dinsdag 05-01-2016 om 11:28:20Vanavond live op PSV.nl, de wedstrijd Hibernians FC-PSV: https://t.co/dYOrrJdiQP #trainingskamp #PSV https://t.co/dfN7CffwZO reageer retweet
twitter:PSV twitterde op dinsdag 05-01-2016 om 18:37:55OPSTELLING PSV: Pasveer; Brenet, Bruma, Isimat, De Wijs; Hendrix, Maher, Vloet; Narsingh, Locadia en Lestienne. #hibpsv reageer retweet
Waar is je Ajax-UI?quote:Op dinsdag 5 januari 2016 18:42 schreef tompsv18 het volgende:
twitter:PSV twitterde op dinsdag 05-01-2016 om 18:37:55OPSTELLING PSV: Pasveer; Brenet, Bruma, Isimat, De Wijs; Hendrix, Maher, Vloet; Narsingh, Locadia en Lestienne. #hibpsv reageer retweet
Wat is dit voor een fantasie opstelling. Wat een kut-middenveld zeg, zet dan Pereiro als aanvallende man op het middenveld.quote:Op dinsdag 5 januari 2016 18:42 schreef tompsv18 het volgende:
Tja, de NOS zit daar niet en Foxsports vond het niet zo boeiend. En het halve camerateam van de publieke omroep van Malta moest vanavond voetballen tegen PSV.quote:
Dat vind ik vrij veel, gelet op hoe ongelooflijk kut het is om naar te kijken. Qua beeld en qua voetbal.quote:
twitter:JeroenKapteijns twitterde op dinsdag 05-01-2016 om 20:23:39Bergwijn, Paal, Jozefzoon, Lundqvist en Schaars lopen warm in de rust en zullen er dus inkomen in de tweede helft #hibpsv reageer retweet
Is wel de kampioen van Malta hè.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |