abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zondag 27 december 2015 @ 10:07:21 #76
435727 BadderHaring
Ik sla je op je bek
pi_158561995
Leicester City heeft interesse in Arias. Gelet op zijn matige vorm vind ik dat opvallend, maar goed. Wat willen we er voor hebben?

20 miljoen?
pi_158570055
PSV heeft vooraf al laten weten dat er geen tussentijdse transfer mogelijk is. Aan het eind van het jaar misschien. Maar voor een rechtsback gaat PSV geen 20 miljoen krijgen. Denk dat een bedrag van rond de 10 realistischer is.
pi_158570747
quote:
0s.gif Op zondag 27 december 2015 15:36 schreef Djoetma het volgende:
PSV heeft vooraf al laten weten dat er geen tussentijdse transfer mogelijk is. Aan het eind van het jaar misschien. Maar voor een rechtsback gaat PSV geen 20 miljoen krijgen. Denk dat een bedrag van rond de 10 realistischer is.
Je onderschat Brands en de gigantische bankrekeningen van Premier League clubs. Als ze Arias deze zomer als vaste kracht willen kunnen dit soort clubs ver gaan met geldsmijterij.
Dit, dus.
pi_158571100
quote:
we hebben Brenet, dat ik dat durf te zeggen.. :')
pi_158572711
quote:
1s.gif Op zondag 27 december 2015 15:59 schreef Buitendam het volgende:

[..]

Je onderschat Brands en de gigantische bankrekeningen van Premier League clubs. Als ze Arias deze zomer als vaste kracht willen kunnen dit soort clubs ver gaan met geldsmijterij.
Wie zegt dat het geld-smijten niet 10 ipv 5 is? Kortom, je moet het eea wel in het juiste verband zien. Verder gaat het hier over Leicester.
pi_158573518
quote:
_O- _O- _O-
pi_158573543
quote:
0s.gif Op zondag 27 december 2015 16:56 schreef Djoetma het volgende:

[..]

Wie zegt dat het geld-smijten niet 10 ipv 5 is? Kortom, je moet het eea wel in het juiste verband zien. Verder gaat het hier over Leicester.
wat bedoel je met je laatste zin dan? Hoe dan ook, ik zou er niemand bij nemen en niemand weg doen. Dat komt wel als we de triple hebben.
  zondag 27 december 2015 @ 17:32:01 #83
435727 BadderHaring
Ik sla je op je bek
pi_158573619
quote:

[..]

En Leicester doet dit jaar bovenin mee in de PL en zal zich willen versterken om mee te doen voor de Europese plaatsen. Bovendien hebben zij meer geld dan de top tien van de eredivisie bij elkaar.

Ik vraag me alleen af waarom ze uberhaupt bij Arias uitkomen. Leuke rechtsback voor de Eredivisie, maar een Tete is nu al beter en heeft meer groei potentie.
pi_158573685
quote:
1s.gif Op zondag 27 december 2015 17:32 schreef BadderHaring het volgende:

[..]

En Leicester doet dit jaar bovenin mee in de PL en zal zich willen versterken om mee te doen voor de Europese plaatsen. Bovendien hebben zij meer geld dan de top tien van de eredivisie bij elkaar.

Ik vraag me alleen af waarom ze uberhaupt bij Arias uitkomen. Leuke rechtsback voor de Eredivisie, maar een Tete is nu al beter en heeft meer groei potentie.
Tete is echt niet beter hoor. Wordt alleen weer zo heerlijk gehypt omdat er een jong ventje in staat bij Ajax. Als je weinig hebt gespeeld, heb je meestal ook minder fouten gemaakt. Arias is beter en ook niet top.
  zondag 27 december 2015 @ 17:37:16 #85
435727 BadderHaring
Ik sla je op je bek
pi_158573775
quote:
1s.gif Op zondag 27 december 2015 17:34 schreef Ciscus het volgende:

[..]

Tete is echt niet beter hoor. Wordt alleen weer zo heerlijk gehypt omdat er een jong ventje in staat bij Ajax. Als je weinig hebt gespeeld, heb je meestal ook minder fouten gemaakt. Arias is beter en ook niet top.
Daar ben ik het echt niet mee eens. Ik vind Tete verdedigend veel en veel degelijker. Aanvallend is Arias dreigender, maar speelt net zo goed al maanden geen kut klaar.

Tete is bovendien veel jonger en het talent druipt er van af.
pi_158573916
quote:
1s.gif Op zondag 27 december 2015 17:37 schreef BadderHaring het volgende:

[..]

Daar ben ik het echt niet mee eens. Ik vind Tete verdedigend veel en veel degelijker. Aanvallend is Arias dreigender, maar speelt net zo goed al maanden geen kut klaar.

Tete is bovendien veel jonger en het talent druipt er van af.
Dit is altijd zo'n nutteloze discussie. Ja, hij lijkt veel talent te hebben. Hopelijk komt dat er uit, en dat betekent dat er een goede kop op zit, goede mensen om hem heen, een goede portie wilskracht, geen vervelende blessures etc etc. Ik heb teveel grote talenten (vooral van Ajax) behoorlijk zien falen de afgelopen 15 jaar. Vooralsnog is Arias beter en de rest zal de tijd ons leren.
  zondag 27 december 2015 @ 17:44:23 #87
435727 BadderHaring
Ik sla je op je bek
pi_158574001
quote:
1s.gif Op zondag 27 december 2015 17:41 schreef Ciscus het volgende:

[..]

Dit is altijd zo'n nutteloze discussie. Ja, hij lijkt veel talent te hebben. Hopelijk komt dat er uit, en dat betekent dat er een goede kop op zit, goede mensen om hem heen, een goede portie wilskracht, geen vervelende blessures etc etc. Ik heb teveel grote talenten (vooral van Ajax) behoorlijk zien falen de afgelopen 15 jaar. Vooralsnog is Arias beter en de rest zal de tijd ons leren.
Punt is dat ik Arias op dit moment ook gewoon niet beter vindt. Die speelt al het hele seizoen als een natte kant. Dribbels komen nergens uit, veel onnodig balverlies en blinkt uit in domme en overbodige overtredingen.
pi_158574161
quote:
1s.gif Op zondag 27 december 2015 17:44 schreef BadderHaring het volgende:

[..]

Punt is dat ik Arias op dit moment ook gewoon niet beter vindt. Die speelt al het hele seizoen als een natte kant. Dribbels komen nergens uit, veel onnodig balverlies en blinkt uit in domme en overbodige overtredingen.
Is nu niet heel sterk, maar heeft zich wat mij betreft al wel volop bewezen. Z'n dribbels en diepgaande acties (zonder bal) zijn prima. Vooral icm Pereiro zie ik dat wel zitten. Wel dekt hij de laatste maanden aan de verkeerde kant en maakt hij idd onnodige overtredingen.

Ik heb het idee dat hij z'n armen strakker langs z'n armen moet houden om zo wendbaarder en sneller op de eerste meters te zijn, maar ben geen deskundige.
pi_158577058
Tete is een geweldig talent, maar de routine van een international heeft hij niet. Ondanks zijn talent en fysieke vermogens, blijft het een jong kereltje.

Verder is het niet zo dat omdat een partij geld heeft, ze ook meteen ontzettend veel gaan uitgeven. Voor een verdediger wordt sowieso in de regel minder uitgegeven, en aangezien het hier gaat om een van de kleinere clubs, hoef je ook niet te verwachten dat ze zomaar met geld smijten. Dat ze voor de Europese plekken lijken mee te doen (het is maar afwachten of ze dat gaan volhouden) is leuk, maar maakt ze niet opeens kapitaalkrachtiger in de mate dat ze 20 miljoen aan een verdediger gaan uitgeven.
pi_158577993
quote:

[..]

Omdat Leicester een begroting heeft wat zowat het dubbele is van de begroting van PSV.
Als zij Arias als basisspeler willen hebben wordt het flink schuiven voor ze.
Dit, dus.
pi_158578161
quote:
14s.gif Op zondag 27 december 2015 19:58 schreef Buitendam het volgende:

[..]

Omdat Leicester een begroting heeft wat zowat het dubbele is van de begroting van PSV.
Als zij Arias als basisspeler willen hebben wordt het flink schuiven voor ze.
De begroting zegt niet zoveel over de koopkracht. Verder zou volgens jouw redenatie, PSV dus wel een verdediger kopen van 10 miljoen? Zouden ze natuurlijk ook nooit doen. 20 miljoen gaat niet gebeuren voor Arias.

Wie was de duurste verdediger die aangekocht is? Addo? 15 miljoen gulden oid?
pi_158578236
quote:
0s.gif Op zondag 27 december 2015 20:03 schreef Djoetma het volgende:

[..]

De begroting zegt niet zoveel over de koopkracht. Verder zou volgens jouw redenatie, PSV dus wel een verdediger kopen van 10 miljoen? Zouden ze natuurlijk ook nooit doen. 20 miljoen gaat niet gebeuren voor Arias.

Wie was de duurste verdediger die aangekocht is? Addo? 15 miljoen gulden oid?
Natuurlijk zegt begroting wel wat over de koopkracht. Kijk wat al die clubs doen met hun 50,- miljoen pond aan televisiegelden. Zo werkt het nu eenmaal voor koopclubs. Zodra de verkopende club doorheeft dat er geld te halen valt gaan ze tot het maximale en Brands is daar steengoed in.
Dit, dus.
pi_158578449
quote:
14s.gif Op zondag 27 december 2015 20:05 schreef Buitendam het volgende:

[..]

Natuurlijk zegt begroting wel wat over de koopkracht. Kijk wat al die clubs doen met hun 50,- miljoen pond aan televisiegelden. Zo werkt het nu eenmaal voor koopclubs. Zodra de verkopende club doorheeft dat er geld te halen valt gaan ze tot het maximale en Brands is daar steengoed in.
Ok, het zegt iets over de koopkracht. Maar het hebben van een grote begroting betekent niet dat het potje voor spelers meteen enorm is. En al helemaal wanneer het om een rechtsback gaat.

Een club met een lagere begroting kan een groter potje hebben dan een club met een grotere begroting. Goed voorbeeld is Feyenoord die op een gegeven moment de begroting op een gelijk niveau stelde als dat van PSV op basis van een alternatieve berekening omdat ze vanaf dat punt net als PSV ook de Europese gelden meetelden. Echter blijk dat wat simplistisch bedacht van de GKL en Feyenoord verviel uiteindelijk in financiële zwakte.
pi_158593947
Ajax wil Traoré, Feyenoord zit achter Tapia aan. Vinden jullie dat PSV zich in de winterstop moet versterken? Moet PSV bijvoorbeeld nu profiteren va de Mexicaanse connectie of al anticiperen op eventueel vertrekkende spelers?
pi_158593967
quote:
0s.gif Op maandag 28 december 2015 09:17 schreef Lange_Lans het volgende:
Ajax wil Traoré, Feyenoord zit achter Tapia aan. Vinden jullie dat PSV zich in de winterstop moet versterken? Moet PSV bijvoorbeeld nu profiteren va de Mexicaanse connectie of al anticiperen op eventueel vertrekkende spelers?
Zyech
pi_158593975
quote:
1s.gif Op maandag 28 december 2015 09:19 schreef Doublepain het volgende:

[..]

Zyech
Nee. Waar zou die moeten spelen? Niet op de plek van Pröpper of Guardado en ik zou de groei van Hendrix niet in het geding willen brengen. Moet wel een vervanger komen voor Schaars, maar gezien het geringe aantal minuten kun je daar straks ook Leemans posteren gezien de positie. Meestal op de bank, maar anders op 6. Op linksbuiten komt Lestienne terug en hebben we Bergwijn. Daarnaast is het altijd de vraag of een speler van een provincieclubje slaagt bij een topclub als PSV.

[ Bericht 35% gewijzigd door Lange_Lans op 28-12-2015 09:31:18 ]
pi_158594561
quote:
0s.gif Op maandag 28 december 2015 09:20 schreef Lange_Lans het volgende:

[..]

Nee. Waar zou die moeten spelen? Niet op de plek van Pröpper of Guardado en ik zou de groei van Hendrix niet in het geding willen brengen. Moet wel een vervanger komen voor Schaars, maar gezien het geringe aantal minuten kun je daar straks ook Leemans posteren gezien de positie. Meestal op de bank, maar anders op 6. Op linksbuiten komt Lestienne terug en hebben we Bergwijn. Daarnaast is het altijd de vraag of een speler van een provincieclubje slaagt bij een topclub als PSV.
eens. Plus dat hij 10 miljoen kost. Ik zou hooguit nu investeren in de toekomst, dus jonge talenten binnenhalen (mexicaantjes uiteraard).
  maandag 28 december 2015 @ 11:11:33 #98
435727 BadderHaring
Ik sla je op je bek
pi_158595897
quote:
0s.gif Op maandag 28 december 2015 09:20 schreef Lange_Lans het volgende:

[..]

Wijze woorden. Al denk ik wel dat Ziyech zou slagen bij PSV. Hij is alleen te duur voor op de bank en Hendrix is beloftevol genoeg om hem te laten spelen.
pi_158595946
quote:
0s.gif Op maandag 28 december 2015 09:17 schreef Lange_Lans het volgende:
Welke Mexicaanse spelers had je in gedachte?
  maandag 28 december 2015 @ 11:30:38 #100
435727 BadderHaring
Ik sla je op je bek
pi_158596211
quote:
0s.gif Op maandag 28 december 2015 11:14 schreef Cavaliers het volgende:

[..]

Welke Mexicaanse spelers had je in gedachte?
Hirving Lozano lijkt me wel een goede optie, rechtsbuiten van jong-Mexico die ook op andere posities voorin uit de voeten kan.

Speelt nog bij Pachuca Mexico, PSV zou eerder al eens naar hem hebben gehengeld.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')