Je onderschat Brands en de gigantische bankrekeningen van Premier League clubs. Als ze Arias deze zomer als vaste kracht willen kunnen dit soort clubs ver gaan met geldsmijterij.quote:Op zondag 27 december 2015 15:36 schreef Djoetma het volgende:
PSV heeft vooraf al laten weten dat er geen tussentijdse transfer mogelijk is. Aan het eind van het jaar misschien. Maar voor een rechtsback gaat PSV geen 20 miljoen krijgen. Denk dat een bedrag van rond de 10 realistischer is.
we hebben Brenet, dat ik dat durf te zeggen..quote:Op zondag 27 december 2015 15:36 schreef Djoetma het volgende:
PSV heeft vooraf al laten weten dat er geen tussentijdse transfer mogelijk is. Aan het eind van het jaar misschien. Maar voor een rechtsback gaat PSV geen 20 miljoen krijgen. Denk dat een bedrag van rond de 10 realistischer is.
Wie zegt dat het geld-smijten niet 10 ipv 5 is? Kortom, je moet het eea wel in het juiste verband zien. Verder gaat het hier over Leicester.quote:Op zondag 27 december 2015 15:59 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Je onderschat Brands en de gigantische bankrekeningen van Premier League clubs. Als ze Arias deze zomer als vaste kracht willen kunnen dit soort clubs ver gaan met geldsmijterij.
quote:Op zondag 27 december 2015 15:36 schreef Djoetma het volgende:
wat bedoel je met je laatste zin dan? Hoe dan ook, ik zou er niemand bij nemen en niemand weg doen. Dat komt wel als we de triple hebben.quote:Op zondag 27 december 2015 16:56 schreef Djoetma het volgende:
[..]
Wie zegt dat het geld-smijten niet 10 ipv 5 is? Kortom, je moet het eea wel in het juiste verband zien. Verder gaat het hier over Leicester.
En Leicester doet dit jaar bovenin mee in de PL en zal zich willen versterken om mee te doen voor de Europese plaatsen. Bovendien hebben zij meer geld dan de top tien van de eredivisie bij elkaar.quote:Op zondag 27 december 2015 16:56 schreef Djoetma het volgende:
[..]
Wie zegt dat het geld-smijten niet 10 ipv 5 is? Kortom, je moet het eea wel in het juiste verband zien. Verder gaat het hier over Leicester.
Tete is echt niet beter hoor. Wordt alleen weer zo heerlijk gehypt omdat er een jong ventje in staat bij Ajax. Als je weinig hebt gespeeld, heb je meestal ook minder fouten gemaakt. Arias is beter en ook niet top.quote:Op zondag 27 december 2015 17:32 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
En Leicester doet dit jaar bovenin mee in de PL en zal zich willen versterken om mee te doen voor de Europese plaatsen. Bovendien hebben zij meer geld dan de top tien van de eredivisie bij elkaar.
Ik vraag me alleen af waarom ze uberhaupt bij Arias uitkomen. Leuke rechtsback voor de Eredivisie, maar een Tete is nu al beter en heeft meer groei potentie.
Daar ben ik het echt niet mee eens. Ik vind Tete verdedigend veel en veel degelijker. Aanvallend is Arias dreigender, maar speelt net zo goed al maanden geen kut klaar.quote:Op zondag 27 december 2015 17:34 schreef Ciscus het volgende:
[..]
Tete is echt niet beter hoor. Wordt alleen weer zo heerlijk gehypt omdat er een jong ventje in staat bij Ajax. Als je weinig hebt gespeeld, heb je meestal ook minder fouten gemaakt. Arias is beter en ook niet top.
Dit is altijd zo'n nutteloze discussie. Ja, hij lijkt veel talent te hebben. Hopelijk komt dat er uit, en dat betekent dat er een goede kop op zit, goede mensen om hem heen, een goede portie wilskracht, geen vervelende blessures etc etc. Ik heb teveel grote talenten (vooral van Ajax) behoorlijk zien falen de afgelopen 15 jaar. Vooralsnog is Arias beter en de rest zal de tijd ons leren.quote:Op zondag 27 december 2015 17:37 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
Daar ben ik het echt niet mee eens. Ik vind Tete verdedigend veel en veel degelijker. Aanvallend is Arias dreigender, maar speelt net zo goed al maanden geen kut klaar.
Tete is bovendien veel jonger en het talent druipt er van af.
Punt is dat ik Arias op dit moment ook gewoon niet beter vindt. Die speelt al het hele seizoen als een natte kant. Dribbels komen nergens uit, veel onnodig balverlies en blinkt uit in domme en overbodige overtredingen.quote:Op zondag 27 december 2015 17:41 schreef Ciscus het volgende:
[..]
Dit is altijd zo'n nutteloze discussie. Ja, hij lijkt veel talent te hebben. Hopelijk komt dat er uit, en dat betekent dat er een goede kop op zit, goede mensen om hem heen, een goede portie wilskracht, geen vervelende blessures etc etc. Ik heb teveel grote talenten (vooral van Ajax) behoorlijk zien falen de afgelopen 15 jaar. Vooralsnog is Arias beter en de rest zal de tijd ons leren.
Is nu niet heel sterk, maar heeft zich wat mij betreft al wel volop bewezen. Z'n dribbels en diepgaande acties (zonder bal) zijn prima. Vooral icm Pereiro zie ik dat wel zitten. Wel dekt hij de laatste maanden aan de verkeerde kant en maakt hij idd onnodige overtredingen.quote:Op zondag 27 december 2015 17:44 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
Punt is dat ik Arias op dit moment ook gewoon niet beter vindt. Die speelt al het hele seizoen als een natte kant. Dribbels komen nergens uit, veel onnodig balverlies en blinkt uit in domme en overbodige overtredingen.
Omdat Leicester een begroting heeft wat zowat het dubbele is van de begroting van PSV.quote:Op zondag 27 december 2015 16:56 schreef Djoetma het volgende:
[..]
De begroting zegt niet zoveel over de koopkracht. Verder zou volgens jouw redenatie, PSV dus wel een verdediger kopen van 10 miljoen? Zouden ze natuurlijk ook nooit doen. 20 miljoen gaat niet gebeuren voor Arias.quote:Op zondag 27 december 2015 19:58 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Omdat Leicester een begroting heeft wat zowat het dubbele is van de begroting van PSV.
Als zij Arias als basisspeler willen hebben wordt het flink schuiven voor ze.
Natuurlijk zegt begroting wel wat over de koopkracht. Kijk wat al die clubs doen met hun 50,- miljoen pond aan televisiegelden. Zo werkt het nu eenmaal voor koopclubs. Zodra de verkopende club doorheeft dat er geld te halen valt gaan ze tot het maximale en Brands is daar steengoed in.quote:Op zondag 27 december 2015 20:03 schreef Djoetma het volgende:
[..]
De begroting zegt niet zoveel over de koopkracht. Verder zou volgens jouw redenatie, PSV dus wel een verdediger kopen van 10 miljoen? Zouden ze natuurlijk ook nooit doen. 20 miljoen gaat niet gebeuren voor Arias.
Wie was de duurste verdediger die aangekocht is? Addo? 15 miljoen gulden oid?
Ok, het zegt iets over de koopkracht. Maar het hebben van een grote begroting betekent niet dat het potje voor spelers meteen enorm is. En al helemaal wanneer het om een rechtsback gaat.quote:Op zondag 27 december 2015 20:05 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Natuurlijk zegt begroting wel wat over de koopkracht. Kijk wat al die clubs doen met hun 50,- miljoen pond aan televisiegelden. Zo werkt het nu eenmaal voor koopclubs. Zodra de verkopende club doorheeft dat er geld te halen valt gaan ze tot het maximale en Brands is daar steengoed in.
Zyechquote:Op maandag 28 december 2015 09:17 schreef Lange_Lans het volgende:
Ajax wil Traoré, Feyenoord zit achter Tapia aan. Vinden jullie dat PSV zich in de winterstop moet versterken? Moet PSV bijvoorbeeld nu profiteren va de Mexicaanse connectie of al anticiperen op eventueel vertrekkende spelers?
Nee. Waar zou die moeten spelen? Niet op de plek van Pröpper of Guardado en ik zou de groei van Hendrix niet in het geding willen brengen. Moet wel een vervanger komen voor Schaars, maar gezien het geringe aantal minuten kun je daar straks ook Leemans posteren gezien de positie. Meestal op de bank, maar anders op 6. Op linksbuiten komt Lestienne terug en hebben we Bergwijn. Daarnaast is het altijd de vraag of een speler van een provincieclubje slaagt bij een topclub als PSV.quote:
eens. Plus dat hij 10 miljoen kost. Ik zou hooguit nu investeren in de toekomst, dus jonge talenten binnenhalen (mexicaantjes uiteraard).quote:Op maandag 28 december 2015 09:20 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Nee. Waar zou die moeten spelen? Niet op de plek van Pröpper of Guardado en ik zou de groei van Hendrix niet in het geding willen brengen. Moet wel een vervanger komen voor Schaars, maar gezien het geringe aantal minuten kun je daar straks ook Leemans posteren gezien de positie. Meestal op de bank, maar anders op 6. Op linksbuiten komt Lestienne terug en hebben we Bergwijn. Daarnaast is het altijd de vraag of een speler van een provincieclubje slaagt bij een topclub als PSV.
Wijze woorden. Al denk ik wel dat Ziyech zou slagen bij PSV. Hij is alleen te duur voor op de bank en Hendrix is beloftevol genoeg om hem te laten spelen.quote:Op maandag 28 december 2015 09:20 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Nee. Waar zou die moeten spelen? Niet op de plek van Pröpper of Guardado en ik zou de groei van Hendrix niet in het geding willen brengen. Moet wel een vervanger komen voor Schaars, maar gezien het geringe aantal minuten kun je daar straks ook Leemans posteren gezien de positie. Meestal op de bank, maar anders op 6. Op linksbuiten komt Lestienne terug en hebben we Bergwijn. Daarnaast is het altijd de vraag of een speler van een provincieclubje slaagt bij een topclub als PSV.
Welke Mexicaanse spelers had je in gedachte?quote:Op maandag 28 december 2015 09:17 schreef Lange_Lans het volgende:
Ajax wil Traoré, Feyenoord zit achter Tapia aan. Vinden jullie dat PSV zich in de winterstop moet versterken? Moet PSV bijvoorbeeld nu profiteren va de Mexicaanse connectie of al anticiperen op eventueel vertrekkende spelers?
Hirving Lozano lijkt me wel een goede optie, rechtsbuiten van jong-Mexico die ook op andere posities voorin uit de voeten kan.quote:Op maandag 28 december 2015 11:14 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Welke Mexicaanse spelers had je in gedachte?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |