SPOILER: leuke plaatjesOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Huishoudelijke mededeling:
WILLEN MENSEN DIE MOBIEL ZITTEN EN DUS DE OP VERNEUKEN GEEN NIEUW DEEL MEER OPENEN GAARNE? LAAT IEMAND ANDERS TOCH!Op donderdag 12 maart 2009 22:55 schreef Adelante het volgende:
Welkom vader renwan ^O^
Uw zoon is een modeluser in KLB, waar velen een voorbeeld aan zouden moeten nemen.
Daarna solliciteren als barman in dit caféquote:Op woensdag 23 december 2015 01:49 schreef renwan het volgende:
[..]
Over 3 maanden ben ik weg daar, voor die tijd doe ik dat
quote:
Altijd een understatement in deze SC!quote:
Ook wij mogen wel wat eer krijgen voor ons werkquote:
Vrij morgen?quote:Op woensdag 23 december 2015 01:52 schreef Sneeuw-Leeuw het volgende:
koppijn man man ik heb geen idee waar ik mee bezig ben.
Nog een biertje klappen en dan lekker in je bedje ploffen en morgenvroeg de schade opnemen en aan de herstel werkzaamheden beginnen!quote:Op woensdag 23 december 2015 01:52 schreef Sneeuw-Leeuw het volgende:
Als het een beetje handig aanpakt krijg je genoeg waardering voor je werk van de dronken chickies die je mee naar huis neemt!quote:Op woensdag 23 december 2015 01:52 schreef renwan het volgende:
[..]
Ook wij mogen wel wat eer krijgen voor ons werk
Gewoon een groene rokenquote:Op woensdag 23 december 2015 01:52 schreef Sneeuw-Leeuw het volgende:
Te weinig chicks in mijn barquote:Op woensdag 23 december 2015 01:53 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Als het een beetje handig aanpakt krijg je genoeg waardering voor je werk van de dronken chickies die je mee naar huis neemt!
DEZE MANquote:Op woensdag 23 december 2015 01:54 schreef noodgang het volgende:
[..]
Ik heb zojuist morgen vrij genomen![]()
Gaat anders niet goedkomen
Heb ik laatste tijd ook veel last vanquote:
Ik weet niet of dit positief of negatief is, dat je zo snel vrij kan nemenquote:Op woensdag 23 december 2015 01:54 schreef noodgang het volgende:
[..]
Ik heb zojuist morgen vrij genomen![]()
Gaat anders niet goedkomen
Altijd een goed redmiddel op de vroege ochtend!quote:
Heb wel weer zin in een groep studenten, keihard die hits aan en binnenkort komt er een stroboscoop in de bar te hangen. Helemaal losquote:Op woensdag 23 december 2015 01:54 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Heb ik laatste tijd ook veel last van
quote:Op woensdag 23 december 2015 01:55 schreef Scuidward het volgende:
[..]
Ik weet niet of dit positief of negatief is, dat je zo snel vrij kan nemen
Denk dat ik er zo nog een opsteekquote:Op woensdag 23 december 2015 01:55 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Altijd een goed redmiddel op de vroege ochtend!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |