Ik hoef geen pik nee, keer wat mee doen welquote:Op woensdag 23 december 2015 01:36 schreef PausNicolaas het volgende:
[..]
Dus alle maagden hoeven geen pik?
Bewijs jezelf dan voor je van verdere aandacht kan genieten!quote:
Ik ben mooi genoeg hoorquote:Op woensdag 23 december 2015 01:37 schreef Sneeuw-Leeuw het volgende:
[..]
En het/hij staat 1 in de dagcijfers. Welke vent gat zoveel posten, geloof me man... Opso zou ook veel meer posten maar die moet makeup doen whatsappen ondertussen etc, van die vrouwe dingen, deze zelfscanner post aan een stuk door.
Maagden durven niet, gaan huilen enzoquote:Op woensdag 23 december 2015 01:36 schreef PausNicolaas het volgende:
[..]
Dus alle maagden hoeven geen pik?
Nog net de top 100 gemaaktquote:Op woensdag 23 december 2015 01:37 schreef Sneeuw-Leeuw het volgende:
[..]
GC / Dagcijfers #236 - Met matige TT
quote:Op woensdag 23 december 2015 01:37 schreef noodgang het volgende:
Ik heb even de AH database gecheckt en met bonuskaart 2916420051893 is laatst wel een pakje tampons gekocht
Oh ik huil nietquote:Op woensdag 23 december 2015 01:37 schreef renwan het volgende:
[..]
Maagden durven niet, gaan huilen enzo
Ik wil geen aandacht. gewoon een goed gesprekquote:Op woensdag 23 december 2015 01:37 schreef PausNicolaas het volgende:
[..]
Bewijs jezelf dan voor je van verdere aandacht kan genieten!
Mijn eigen post deed me hieraan denkenquote:Op woensdag 23 december 2015 01:37 schreef renwan het volgende:
[..]
Maagden durven niet, gaan huilen enzo
Eerst pics, dan wordt dit statement duidelijk!quote:
Ik vertrouw je niet, je zou tieten laten zien en nu gaan we niet eens een foto in bh of bikini krijgen onherkenbaar zonder gezicht. Eerder zie je nog dat het je niets uitmaakte. Toen zei je dat je geen tieten ging laten zien maar enkel het advies kreeg dat te doen.quote:
Hommoquote:
En die dacht je te vinden in een grot vol met holbewoners die enkel bier zuipen en tieten willen zien?quote:Op woensdag 23 december 2015 01:38 schreef Zelfscanner het volgende:
[..]
Ik wil geen aandacht. gewoon een goed gesprek
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |