Ze wil je!quote:Op woensdag 23 december 2015 01:33 schreef Sneeuw-Leeuw het volgende:
[..]
Als je me je tieten laat zien zorg ik voor sneeuw.
Misschien. Eerst slapenquote:Op woensdag 23 december 2015 01:33 schreef Sneeuw-Leeuw het volgende:
[..]
Gaan we je tieten nog zien, zo-straks had je er nog geen moeite mee ze te laten zien.
Aan dagcijfers doenquote:Op woensdag 23 december 2015 01:33 schreef renwan het volgende:
Ik sta goffedomme op 31 in de dagcijfers, heb duidelijk geen nachtdiensten meer
Nee opso doet alsof ze pik wil maar is maagd, scanner wil het daadwerkelijkquote:
Ga dan maar heen... En ik denk dat je een vent bent na je post aantal moet het wel.quote:
quote:Op woensdag 23 december 2015 01:33 schreef Sneeuw-Leeuw het volgende:
[..]
Als je me je tieten laat zien zorg ik voor sneeuw.
Scanner is denk ik gewoon een vent man, geloof mij maar, dan bespaar je je een hoop verdriet en hoef je niet naar de fles te grijpen en alcoholist te worden, oh fuck dat doen we toch al....quote:Op woensdag 23 december 2015 01:34 schreef renwan het volgende:
[..]
Nee opso doet alsof ze pik wil maar is maagd, scanner wil het daadwerkelijk
Nouja zeg. Hoef echt geen man te zijn. Vieze lullen altijd bobbel in de broekquote:Op woensdag 23 december 2015 01:34 schreef Sneeuw-Leeuw het volgende:
[..]
Ga dan maar heen... En ik denk dat je een vent bent na je post aantal moet het wel.
Ze heeft geen fotoboek nee, do not trustquote:Op woensdag 23 december 2015 01:35 schreef Sneeuw-Leeuw het volgende:
[..]
Scanner is denk ik gewoon een vent man, geloof mij maar, dan bespaar je je een hoop verdriet en hoef je niet naar de fles te grijpen en alcoholist te worden, oh fuck dat doen we toch al....
quote:Op woensdag 23 december 2015 01:34 schreef renwan het volgende:
[..]
Ja sterkte argumenten ik geloof je direct je bent een vrouw.quote:Op woensdag 23 december 2015 01:35 schreef Zelfscanner het volgende:
[..]
Nouja zeg. Hoef echt geen man te zijn. Vieze lullen altijd bobbel in de broek
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Liefde voor God
Deze manquote:
Dus alle maagden hoeven geen pik?quote:Op woensdag 23 december 2015 01:34 schreef renwan het volgende:
[..]
IK QUOTE JOU TOCH NIETquote:
En het/hij staat 1 in de dagcijfers. Welke vent gat zoveel posten, geloof me man... Opso zou ook veel meer posten maar die moet makeup doen whatsappen ondertussen etc, van die vrouwe dingen, deze zelfscanner post aan een stuk door.quote:Op woensdag 23 december 2015 01:35 schreef renwan het volgende:
[..]
Ze heeft geen fotoboek nee, do not trust
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |