SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.First Round Draw & Tournament BracketSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.2016 WILLIAM HILL WORLD DARTS CHAMPIONSHIP
SCHEDULE OF PLAY
PRELIMINARY & FIRST ROUNDS
(P) Denotes Preliminary Round
Thursday December 17 (7pm-11pm)
Andy Boulton 2-1 Per Laursen (P)
Jamie Lewis 1-3 Daryl Gurney
Peter Wright 3-0 Keegan Brown
Gary Anderson 3-0 Andy Boulton
Friday December 18
Afternoon Session (1pm-5pm)
Qiang Sun 0-2 Mick McGowan (P)
John Henderson 1-3 Darren Webster
Justin Pipe 0-3 Christian Kist
Mark Webster 3-0 Mick McGowan
Evening Session (7pm-11pm)
Thanawat Gaweenuntawong 0-2 Rene Eidams (P)
Brendan Dolan 0-3 Kyle Anderson
Kim Huybrechts 2-3 David Pallett
Michael van Gerwen 3-2 Rene Eidams
Saturday December 19
Kim Viljanen 2-1 Sven Groen (P)
Steve Beaton 3-0 Koha Kokiri
Ian White 1-3 Dimitri Van den Bergh
Kevin Painter 3-0 Kim Viljanen
Keita Ono 2-0 Alex Tagarao (P)
Simon Whitlock 2-3 Ricky Evans
Vincent van der Voort 3-0 Laurence Ryder
Phil Taylor 3-0 Keita Ono
Sunday December 20
Michael Rasztovits 0-2 Rob Szabo (P)
Andy Hamilton 2-3 Joe Murnan
Mensur Suljovic 3-1 Jermaine Wattimena
Jamie Caven 3-0 Rob Szabo
Aleksandr Oreshkin 2-1 Paul Lim (P)
Stephen Bunting 3-0 Jyhan Artut
Raymond van Barneveld 3-0 Dirk van Duijvenbode
Mervyn King 3-2 Alexander Oreshkin
Monday December 21 (7pm-11pm)
Warrick Scheffer 0-2 John Michael (P)
Robert Thornton 0-3 Alan Norris
Michael Smith 3-2 Jeffrey De Zwaan
James Wade 3-0 John Michael
Tuesday December 22 (7pm-11pm)
Dean Winstanley 2-3 Ronny Huybrechts
Wes Newton![]()
3-1 Cristo Reyes
Dave Chisnall v Rowby-John Rodriguez
Terry Jenkins v Darin Young
Wednesday December 23 (7pm-11pm)
Andrew Gilding v Gerwyn Price
Benito van de Pas v Max Hopp
Adrian Lewis v Jan Dekker
Jelle Klaasen v Joe Cullen
SECOND ROUND
Saturday December 26 (6pm-10pm)
Evans v Caven
Chisnall/Rodriguez v Kist
G Anderson v Gurney
Sunday December 27
Smith v Beaton
Van den Bergh v Van de Pas/Hopp
Van der Voort v K Anderson
Van Barneveld v Bunting
Wade v Newton
Van Gerwen v D Webster
Monday December 28
Norris v Murnan
Jenkins/Young v M Webster
Pallett v Suljovic
Evening Session (7.30pm-11.30pm)
A Lewis/Dekker v Gilding/Price
Wright v Huybrechts
Taylor v Painter
Tuesday December 29
King v Klaasen/Cullen
THIRD ROUND
Tuesday December 29
Smith/Beaton v Van den Bergh/Van de Pas/Hopp
Wade/Newton v Evans/Caven
A Lewis/Dekker/Gilding/Price v Pallett/Suljovic
G Anderson/Gurney v Van der Voort/K Anderson
Van Gerwen/D Webster v Van Barneveld/Bunting
Wednesday December 30 (7pm-11pm)
Wright/R Huybrechts v Chisnall/Rodriguez/Kist
Thornton/Norris/Murnan v Jenkins/Young/M Webster
Taylor/Painter v King/Klaasen/Cullen
Volledig schema
Format & Prize FundSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Links
PDC website
Wikipedia
Live Score
Op welke dagen wordt er gegooid?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dit WK kunt U uiteraard weer bekijken op RTL7. Met:
Koert Westergod, Marcel Maijer, Coos Stompé, langnek en LEX IMMERS.
Ik ben inmiddels overleden.![]()
Waarom kaap je het topic met zo'n homosensuele TT.Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.![]()
Jelly omdat je zelf geen Big Daddy hebt?quote:Op woensdag 23 december 2015 00:01 schreef Mani89 het volgende:
Waarom kaap je het topic met zo'n homosensuele TT.Rossoneri siamo noi.![]()
madquote:Op woensdag 23 december 2015 00:01 schreef Mani89 het volgende:
Waarom kaap je het topic met zo'n homosensuele TT.Ik ben inmiddels overleden.![]()
Braaf Pascalus.quote:Op woensdag 23 december 2015 00:04 schreef Pascalus het volgende:
[..]
Sorry Mani, ik zal het nooit meer doen.Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.![]()
En nog altijd niks boven de 100 manmanmanquote:Op woensdag 23 december 2015 00:08 schreef Ajacied422 het volgende:
Ik word nog steeds emotioneel om de lijst van gemiddelden.
Onze zwaan.
Lekker zuipen, lekker dansen en daarna lekker neuken.![]()
Fristi rozequote:Op dinsdag 22 december 2015 23:58 schreef polderturk het volgende:
Wat is de kleur van Vincent vd Voort's overhemd? Ik heb een discussie hierover.Rossoneri siamo noi.![]()
rozequote:Op woensdag 23 december 2015 00:10 schreef polderturk het volgende:
Wat is de kleur van Vincent vd Voort's overhemd? Ik heb een discussie hierover.Ik ben inmiddels overleden.![]()
quote:Op woensdag 23 december 2015 00:10 schreef Szura het volgende:
[..]
En nog altijd niks boven de 100 manmanman17 in deze top 20 doorquote:Gary Anderson 99,55
Mensur Suljovic 99,44
Dave Chisnall 99,37
Michael van Gerwen 99,03
Phil Taylor 98,39
Mervyn King 97,84
Alan Norris 96,88
Jamie Caven 96,55
Jeffrey de Zwaan 96,2
Peter Wright 95,91
Steve Beaton 95,87
James Wade 95,77
Vincent van der Voort 95,7
Michael Smith 95,31
Dimitri van den Bergh 95,22
Daryl Gurney 94,12
Christian Kist 93,95
Ricky Evans 93,48
Koha Kokiri 93,22
Simon Whitlock 92,85.
En geen Zwaangod,.
![]()
De Zwaan had vanavond elke partij kunnen winnen.quote:Op woensdag 23 december 2015 00:11 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
[..]
17 in deze top 20 door.
En geen Zwaangod,.
Rossoneri siamo noi.![]()
Als Reyes en Rodriguez nou even doorgingen had ik een prima avond gehad. Dan was het een vlakke rit geweest waarin de vluchters het zouden halenquote:Op woensdag 23 december 2015 00:15 schreef ForzaMilan het volgende:
Ik vergelijk deze avond met een vlakke rit in de TDF. Geen drol aan.
Maargoed ook hier heb ik geen verstand van![]()
lijkt net Milan, even saaiquote:Op woensdag 23 december 2015 00:15 schreef ForzaMilan het volgende:
Ik vergelijk deze avond met een vlakke rit in de TDF. Geen drol aan.![]()
Net op 5 meter voor de streep ingehaald worden door het peloton.quote:Op woensdag 23 december 2015 00:17 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Als Reyes en Rodriguez nou even doorgingen had ik een prima avond gehad. Dan was het een vlakke rit geweest waarin de vluchters het zouden halen
Rossoneri siamo noi.![]()
Een grotere anti-climax is haast niet mogelijkquote:Op woensdag 23 december 2015 00:18 schreef ForzaMilan het volgende:
[..]
Net op 5 meter voor de streep ingehaald worden door het peloton.
Juist het mooiste man. Spanning tot het eind.quote:Op woensdag 23 december 2015 00:19 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Een grotere anti-climax is haast niet mogelijkRossoneri siamo noi.![]()
Dan moeten de ontsnappers hem wel even net aan wel pakkenquote:Op woensdag 23 december 2015 00:21 schreef ForzaMilan het volgende:
[..]
Juist het mooiste man. Spanning tot het eind.
Zjak kreeg het net niet over z'n lippen, werkdartsLekker zuipen, lekker dansen en daarna lekker neuken.![]()
We kijken naar van die nobody's die niet verder gaan komen dan de 3e ronde ofzo.Rossoneri siamo noi.![]()
Jenkins zou ik geen nobuddy willen noemenquote:Op woensdag 23 december 2015 00:24 schreef ForzaMilan het volgende:
We kijken naar van die nobody's die niet verder gaan komen dan de 3e ronde ofzo.
Tis geen topper, gewoon een middenmotorquote:Op woensdag 23 december 2015 00:24 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Jenkins zou ik geen nobuddy willen noemenRossoneri siamo noi.![]()
Alweer?quote:Op woensdag 23 december 2015 00:25 schreef Ajacied422 het volgende:
Ondertussen wat ander nieuws
V&D vraagt uitstel van betaling aanRossoneri siamo noi.![]()
Geen topper, ook geen middenmootquote:Op woensdag 23 december 2015 00:26 schreef ForzaMilan het volgende:
[..]
Tis geen topper, gewoon een middenmotor
Buiten dat speelt hij eventueel in R3 tegen Norris/Murnan, niet onmogelijkMaargoed ook hier heb ik geen verstand van![]()
Jenkins gaat met dit geklungel nog onder de 90 eindigenLekker zuipen, lekker dansen en daarna lekker neuken.![]()
Makkelijk, zit nu al op 90.38quote:Op woensdag 23 december 2015 00:29 schreef Szura het volgende:
Jenkins gaat met dit geklungel nog onder de 90 eindigenMaargoed ook hier heb ik geen verstand van![]()
Hij beweegt heerlijk sloom, goed als laatste partij van de avondquote:Op woensdag 23 december 2015 00:30 schreef Slobeend het volgende:
Het is erg vermoeiond om naar Young te kijken.Maargoed ook hier heb ik geen verstand van![]()
Met die 10.000 banen, de 9000 extra bij Rabobank, de 5500 bij Macintosh en eventueel (een deel van) de 12.000 bij TSN zijn de 35.000 extra banen van het Belastingplan alweer verdwenen dus.quote:Op woensdag 23 december 2015 00:25 schreef Ajacied422 het volgende:
Ondertussen wat ander nieuws
V&D vraagt uitstel van betaling aanLekker zuipen, lekker dansen en daarna lekker neuken.![]()
quote:Op woensdag 23 december 2015 00:31 schreef Szura het volgende:
[..]
Met die 10.000 banen, de 9000 extra bij Rabobank, de 5500 bij Macintosh en eventueel (een deel van) de 12.000 bij TSN zijn de 35.000 extra banen van het Belastingplan alweer verdwenen dus.![]()
![]()
De langste sessie was vorig jaar die tussen Kellett en Stein op het laatst. Effe kijken tot hoe laat dat doorging![]()
![]()
Dat was ook behoorlijk genietenquote:Op woensdag 23 december 2015 00:33 schreef Ajacied422 het volgende:
De langste sessie was vorig jaar die tussen Kellett en Stein op het laatst. Effe kijken tot hoe laat dat doorging
De langste pot met de laagste gemiddelden, wat een hel.quote:Op woensdag 23 december 2015 00:33 schreef Ajacied422 het volgende:
De langste sessie was vorig jaar die tussen Kellett en Stein op het laatst. Effe kijken tot hoe laat dat doorgingReis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.![]()
Hele goede vergelijking. Ze kunnen die vlakke ritten beter gelijk overslaan.quote:Op woensdag 23 december 2015 00:15 schreef ForzaMilan het volgende:
Ik vergelijk deze avond met een vlakke rit in de TDF. Geen drol aan.![]()
Stijn is het daarmee oneens.quote:Op woensdag 23 december 2015 00:34 schreef polderturk het volgende:
[..]
Hele goede vergelijking. Ze kunnen die vlakke ritten beter gelijk overslaan.Rossoneri siamo noi.![]()
Ah dat ging tot precies 00:45 door.quote:Op woensdag 23 december 2015 00:33 schreef Mani89 het volgende:
[..]
De langste pot met de laagste gemiddelden, wat een hel.
Hopelijk maakt Young nog 2-2, dan gaan we nachtbraken.![]()
Zijn we getuige van historische tv.quote:Op woensdag 23 december 2015 00:34 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ah dat ging tot precies 00:45 door.
Hopelijk maakt Young nog 2-2, dan gaan we nachtbraken.Rossoneri siamo noi.![]()
Maar ik wil nog helemaal niet slapen.Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.![]()
Dan posten we toch gewoon alsof we een tiebreak hebbenquote:Op woensdag 23 december 2015 00:36 schreef Mani89 het volgende:
Maar ik wil nog helemaal niet slapen.Maargoed ook hier heb ik geen verstand van![]()
Mr Coat, vergeet hem nietquote:Op woensdag 23 december 2015 00:38 schreef Szura het volgende:
Nou, Lewis onze laatste hoop voor een 100+Maargoed ook hier heb ik geen verstand van![]()
Het ligt wagenwijd open voor De Nor.quote:Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.![]()
Dit wordt je door enkele users niet in dank afgenomen denk ikquote:
Voor die pedo ga ik niet juichen hoor.quote:Op woensdag 23 december 2015 00:42 schreef Ajacied422 het volgende:
Morgen juichen voor Prijs, Benito, Lewis en PedoRossoneri siamo noi.![]()
En dat alles onder de analyse van MVGquote:Op woensdag 23 december 2015 00:42 schreef Ajacied422 het volgende:
Morgen juichen voor Prijs, Benito, Lewis en Pedo![]()
![]()
Dat is kutquote:Op woensdag 23 december 2015 00:43 schreef Roceco het volgende:
[..]
En dat alles onder de analyse van MVGAFCA
Qui audet adipiscitur![]()
Ik ga zo juichen voor Gilding en Coat:quote:Op woensdag 23 december 2015 00:42 schreef Ajacied422 het volgende:
Morgen juichen voor Prijs, Benito, Lewis en Pedo
Van de Pas, Hopp, Klaasen en Cullen boeien me allemaal geen reet.![]()
Jammer dat je niet juicht voor Price.quote:Op woensdag 23 december 2015 00:51 schreef wimderon het volgende:
[..]
Ik ga zo juichen voor Gilding en Coat:
[ afbeelding ]
Van de Pas, Hopp, Klaasen en Cullen boeien me allemaal geen reet.
![]()
Stiekem ga ik een beetje voor Hopp juichen.quote:Op woensdag 23 december 2015 00:42 schreef Ajacied422 het volgende:
Morgen juichen voor Prijs, Benito, Lewis en PedoReis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.![]()
Dat is ook niet erg want dan kunnen we altijd nog voor de hiphopbelg juichen.quote:Op woensdag 23 december 2015 01:16 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Stiekem ga ik een beetje voor Hopp juichen.![]()
En fuck off met je Lewis joh gekkenhuis.
Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.![]()
Dit.quote:Op woensdag 23 december 2015 00:41 schreef Tagliano het volgende:
Ik kan Ronnie een stuk beter verdragen dan Kim<a href="http://steamcommunity.com/id/outlandos/" rel="nofollow" target="_blank">Seafood! on Steam</a>![]()
![]()
De bazige worp van Steve Duke eindelijk opgeladen![]()
Raybar met de pleister met rustgevende vloeistof tijdens dat toernooi![]()
![]()
Ben benieuwd welke darters uit de top-32 nog meer niet drinken voor wedstrijden. Wie denken (of weten) jullie?quote:Jelle Klaasen heeft weinig kans op het WK darts in 'Ally Pally' volgens de wedkantoren. De enkelvoudig wereldkampioen komt woensdagavond in actie tegen Joe Cullen en hij gelooft in een stunt. ,,Ik heb weer het gevoel dat ik elk toernooi kan winnen.''
Jelle Klaasen typeert zich in het feestpaleis in Londen als een piekeraar. Alcohol, het ideale middel om gepeins te onderdrukken, is voor hem geen optie. Drinken doet hij, een kleine versnapering daargelaten, niet. Anders dan het overgrote merendeel van de toppers slaat de Brabander (31) geen sloten bier of whisky achterover om zijn emoties onder controle te krijgen. ,,In principe is dat wel een handicap”, geeft de geboren Brabander aan.
Dronken
De voordelen zijn hem bekend. Het lawaai van het publiek, de spanning op het podium en de twijfels verdwijnen als vanzelf na een paar pints. ,,Ik vind het niet erg dat anderen dat doen”, zegt Klaasen. ,,Het hoort bij de sport. En veel spelers moeten dronken zijn om goed te kunnen gooien. Ik niet, kan prima zonder, maar ben wel snel afgeleid. Wat ik wel weet: als je drinkt, kan je je een stuk beter afsluiten van de buitenwereld.”
Blaastest
In een ideale wereld zou Klaasen wel voelen voor een alcoholverbod. ,,Als je een blaastest zou doen voordat de darters het podium opgaan, slagen van de top-32 er hooguit twee of drie. Net als in het verkeer zou je dan eigenlijk niet meer mogen gooien. Alles telt als doping, maar alcohol niet. Raar, toch? Het zou wel moeten. Je wordt er rustiger van. Ik snap heel goed dat dit nooit zal gebeuren. Drinken hoort bij de dartsport.”
Hypocrisie
De lichte mate van hypocrisie ergert hem een beetje. Organisator PDC zorgt er altijd voor dat de spelers op het podium water drinken om het imago niet te bezoedelen. Klaasen: ,,Achter de schermen heeft iedereen zijn eigen drankje staan. Moet je dan net doen alsof iedereen aan de Spa blauw zit? Sommigen drinken een hele fles Jack Daniels of Bacardi voor een partij. Ik wil de sport niet afkraken, vind het niet erg, maar dat is wel de praktijk.”
Alcohol verbod zou ik wel echt top vinden trouwens![]()
![]()
Pipe en Webster denk ikquote:Op woensdag 23 december 2015 12:09 schreef GwaiLow het volgende:
[..]
Ben benieuwd welke darters uit de top-32 nog meer niet drinken voor wedstrijden. Wie denken (of weten) jullie?
Alcohol verbod zou ik wel echt top vinden trouwensRED ONS HENNIEGOD![]()
heywoodu
![]()
Van bijna dood tot olympiër:![]()
Ze schrijven het alsof hij volgens de wedkantoren weinig kans heeft tegen Cullen, terwijl hij ruim favoriet isquote:Op woensdag 23 december 2015 12:09 schreef GwaiLow het volgende:
[..]
Ben benieuwd welke darters uit de top-32 nog meer niet drinken voor wedstrijden. Wie denken (of weten) jullie?
Alcohol verbod zou ik wel echt top vinden trouwens
Van bijna dood op weg naar de Olympische Spelen, tot olympiër in 2026? Elk beetje hulp wordt bijzonder gewaardeerd!
https://www.gofundme.com/(...)he-spelen-na-ongeval![]()
heywoodu
![]()
Het blijft wel echt schandalig dat er inderdaad door sommigen (ruim) meer dan even één glasje gedronken wordt voor een wedstrijd
Van bijna dood op weg naar de Olympische Spelen, tot olympiër in 2026? Elk beetje hulp wordt bijzonder gewaardeerd!
Stunt en zo gaat over het WK winnen denk ikquote:Op woensdag 23 december 2015 12:29 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Ze schrijven het alsof hij volgens de wedkantoren weinig kans heeft tegen Cullen, terwijl hij ruim favoriet is![]()
Wat een nsb'ert johquote:Op woensdag 23 december 2015 12:09 schreef GwaiLow het volgende:
[..]
VBL SC influencer
Left, right, behind![]()
Ja, dat vond ik dus ook een super slecht begin. Ze bedoelen uiteraard voor de eindzege maar ze schrijven het ongelukkig op.quote:Op woensdag 23 december 2015 12:29 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Ze schrijven het alsof hij volgens de wedkantoren weinig kans heeft tegen Cullen, terwijl hij ruim favoriet is![]()
Waarom is Jelle dan zo dik geworden als hij niet drinkt?quote:Op woensdag 23 december 2015 12:09 schreef GwaiLow het volgende:
[..]
Alcohol verbod zou ik wel echt top vinden trouwensReis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.![]()
Altijd 2 pizza's voor de wedstrijd anders kan hij geen pijl in het bord gooien denk ik ^^quote:Op woensdag 23 december 2015 12:36 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Waarom is Jelle dan zo dik geworden als hij niet drinkt?![]()
Ja, die twee denk ik ook wel idd. Mike drinkt wel veel voor de wedstrijd? Hij doet dan wel altijd raar, maar zo is hij toch gewoon?quote:![]()
Mike is niet gewoon . Maar goed het zal mij ook een reet roesten hoeveel ze zuipen voor een wedstrijd .quote:Op woensdag 23 december 2015 12:37 schreef GwaiLow het volgende:
[..]
Ja, die twee denk ik ook wel idd. Mike drinkt wel veel voor de wedstrijd? Hij doet dan wel altijd raar, maar zo is hij toch gewoon?
Het heeft deze god aardig geholpen vroegerRED ONS HENNIEGOD![]()
Van Barneveld heeft eerder in een interview gezegd 5 baco's voor iedere wedstrijd te drinken. Een alcoholverbod komt niet ten goede van de prestaties van de spelers, maar ik ben er ook voor.quote:Op woensdag 23 december 2015 12:09 schreef GwaiLow het volgende:
[..]
Alcohol verbod zou ik wel echt top vinden trouwens![]()
Lijkt me sowieso wel een redelijk overtrokken verhaal. Je gaat me niet vertellen dat er iemand met een fles Jack Daniels achter de kiezen nog een gemiddelde van boven de 100 gaat gooien.quote:Op woensdag 23 december 2015 12:09 schreef GwaiLow het volgende:
[..]
Voor een paar drankjes om een wat meer ontspannen, soepele worp te krijgen valt nog iets te zeggen. Merkte dat zelf vroeger in de kroeg ook wel, maar je merkte ook heel duidelijk dat er een zekere piek zat bij een paar drankjes en dat het daarna weer heel snel bergafwaarts ging.
Het lijkt mij ook dat de generatie die niet zo zeer is opgegroeid met darts als kroegspelletje zoals v. Gerwen niet zo snel geneigd zijn om er bij te drinken.Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."![]()
Ja oke, dat begrijp ik. Alleen deze pro's darten natuurlijk ook nog eens met een zaal vol mensen die over hun schouder mee kijkt. Camera's/tv, podium, felle lampen etc. En het gaat gewoon om een hoop geld en punten voor de ranking. Er zit natuurlijk wel een groot verschil in een pijltje gooien in de kroeg, of onder grote druk moeten en willen presteren. En tja, mensen als Simon Whitlock drinken zelfs 2 flessen whiskey op voor ze ook maar een beetje goed kunnen gooien en met de stress en druk om kunnen gaan op het podium.quote:Op woensdag 23 december 2015 14:11 schreef Monolith het volgende:
[..]
Lijkt me sowieso wel een redelijk overtrokken verhaal. Je gaat me niet vertellen dat er iemand met een fles Jack Daniels achter de kiezen nog een gemiddelde van boven de 100 gaat gooien.
Voor een paar drankjes om een wat meer ontspannen, soepele worp te krijgen valt nog iets te zeggen. Merkte dat zelf vroeger in de kroeg ook wel, maar je merkte ook heel duidelijk dat er een zekere piek zat bij een paar drankjes en dat het daarna weer heel snel bergafwaarts ging.
Het lijkt mij ook dat de generatie die niet zo zeer is opgegroeid met darts als kroegspelletje zoals v. Gerwen niet zo snel geneigd zijn om er bij te drinken.![]()
En je ziet waar dat toe leidt bij Whitlock.quote:Op woensdag 23 december 2015 14:17 schreef GwaiLow het volgende:
[..]
Ja oke, dat begrijp ik. Alleen deze pro's darten natuurlijk ook nog eens met een zaal vol mensen die over hun schouder mee kijkt. Camera's/tv, podium, felle lampen etc. En het gaat gewoon om een hoop geld en punten voor de ranking. Er zit natuurlijk wel een groot verschil in een pijltje gooien in de kroeg, of onder grote druk moeten en willen presteren. En tja, mensen als Simon Whitlock drinken zelfs 2 flessen whiskey op voor ze ook maar een beetje goed kunnen gooien en met de stress en druk om kunnen gaan op het podium.
Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."![]()
Ja nu wel, maar hij heeft ook lange tijd briljant staan gooien met al die drank op hahaquote:Op woensdag 23 december 2015 14:19 schreef Monolith het volgende:
[..]
En je ziet waar dat toe leidt bij Whitlock.![]()
Ach ja, alsof het nog niet bekend was. Hoort er ook een beetje bij vind ik; het moet niet te veel op sport gaan lijken. En zonder alcohol krijg je ook niet meer zulke klassieke momenten als Raybar die een speech voor Bunting gaf vorig jaar, die verschrikkelijk cringeworthy was maar wel hiarisch.
Feyenoord Rotterdam![]()
Dat ze wat zuipen okay, maar 2 flessen whiskeyquote:Op woensdag 23 december 2015 14:17 schreef GwaiLow het volgende:
[..]
Ja oke, dat begrijp ik. Alleen deze pro's darten natuurlijk ook nog eens met een zaal vol mensen die over hun schouder mee kijkt. Camera's/tv, podium, felle lampen etc. En het gaat gewoon om een hoop geld en punten voor de ranking. Er zit natuurlijk wel een groot verschil in een pijltje gooien in de kroeg, of onder grote druk moeten en willen presteren. En tja, mensen als Simon Whitlock drinken zelfs 2 flessen whiskey op voor ze ook maar een beetje goed kunnen gooien en met de stress en druk om kunnen gaan op het podium.
VBL SC influencer
Left, right, behind![]()
Ik denk dat het aantal mensen dat nog enigszins normaal kan functioneren na 2 flessen whisky gedronken te hebben op één hand te tellen is. Laat staan dat die mensen ook nog in staat zouden zijn om dartwedstrijd op topniveau te gooien. Eén fles wegtikken betekent voor veel mensen al een enkeltje spoedeisende hulp.quote:Op woensdag 23 december 2015 14:32 schreef Caland het volgende:
[..]
Dat ze wat zuipen okay, maar 2 flessen whiskeyVolkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."![]()
Lijkt me ook, maar heb het een keer gehoord van iemand die daar achter de schermen werkt.quote:Op woensdag 23 december 2015 14:42 schreef Monolith het volgende:
[..]
Ik denk dat het aantal mensen dat nog enigszins normaal kan functioneren na 2 flessen whisky gedronken te hebben op één hand te tellen is. Laat staan dat die mensen ook nog in staat zouden zijn om dartwedstrijd op topniveau te gooien. Eén fles wegtikken betekent voor veel mensen al een enkeltje spoedeisende hulp.![]()
Fordham vertelde laatst nog dat hij voor de finale van het WK zoveel had gezopen dat hij zich er helemaal niks meer van kan herinneren.quote:Op woensdag 23 december 2015 14:11 schreef Monolith het volgende:
[..]
Lijkt me sowieso wel een redelijk overtrokken verhaal. Je gaat me niet vertellen dat er iemand met een fles Jack Daniels achter de kiezen nog een gemiddelde van boven de 100 gaat gooien.
Het lijkt mij ook dat de generatie die niet zo zeer is opgegroeid met darts als kroegspelletje zoals v. Gerwen niet zo snel geneigd zijn om er bij te drinken.Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.![]()
Tja, die kan het ook best wat aangedikt hebben natuurlijk. Twee flessen whisky is voor de gemiddelde persoon gewoon een overdosis alcohol. Nou zullen er best de nodige alcoholisten tussenzitten met een dergelijke tolerantie en heeft de gemiddelde darter een dusdanige massa dat hij iets meer kan hebben dan een wat slanker persoon, maar na twee flessen whisky nog op hoog niveau darten lijkt me echt uitgesloten.quote:Op woensdag 23 december 2015 14:44 schreef GwaiLow het volgende:
[..]
Lijkt me ook, maar heb het een keer gehoord van iemand die daar achter de schermen werkt.Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."![]()
Pedo mag wel verliezen en dan helemaal kapot worden gemaakt in de studioLekker zuipen, lekker dansen en daarna lekker neuken.![]()
Twee dagen maar. Weg kerstdagen belachelijk.quote:Op woensdag 23 december 2015 15:39 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Twee hele dagen, oei oei oei.Lekker zuipen, lekker dansen en daarna lekker neuken.![]()
Ach, als er geen Nederlander op 26 december hoefde te gooien, had je Raybarito niet gehoord.quote:Op woensdag 23 december 2015 15:46 schreef Szura het volgende:
[..]
Twee dagen maar. Weg kerstdagen belachelijk.![]()
quote:Op woensdag 23 december 2015 15:49 schreef PowerLoungen het volgende:
https://www.youtube.com/channel/UCTIsJzZ5kiE0qLVbbHGK7-w
Mooi kanaaltje met PedoC klassiekertjes
Eerste pot van Raybar bij de PDC. Die Clegg was net 16 jaar![]()
![]()
Aan de bouw van Clegg te zien moet ie nu dood zijnquote:Op woensdag 23 december 2015 15:52 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Eerste pot van Raybar bij de PDC. Die Clegg was net 16 jaarRED ONS HENNIEGOD![]()
quote:Op woensdag 23 december 2015 15:53 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Aan de bouw van Clegg te zien moet ie nu dood zijn![]()
![]()
Kim Huybrechts heeft een paar jaar geleden nog gezegd dat hij dacht "oei, ik heb niet genoeg gedronken om tot mijn topspel te komen".quote:Op woensdag 23 december 2015 14:17 schreef GwaiLow het volgende:
[..]
En Fordham dronk omgerekend in Hollandse flesjes een krat bier voor hij het podium op ging. Maar dan lauwe pints.![]()
quote:Op woensdag 23 december 2015 16:02 schreef djkoelkast het volgende:
Dit was ook tof:
van Gerwen en vd Voort met haar!
En terug naar 1999:![]()
Die heb ik live op tv gezien, een van mijn meest favoriete partijen ooit, was voor die tijd zo spectaculair.quote:
Wel jammer van de bijzonder slechte kwaliteit van die upload![]()
![]()
quote:Op woensdag 23 december 2015 16:07 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Die heb ik live op tv gezien, een van mijn meest favoriete partijen ooit, was voor die tijd zo spectaculair.
Wel jammer van de bijzonder slechte kwaliteit van die upload![]()
Nog steeds mijn favoriete partij denk ik.![]()
Klaasen juichte nog voor Van Gerwen, wat een tijdenquote:Maargoed ook hier heb ik geen verstand van![]()
Ik vind Lewis echt geen kijken, vieze onverzorgde gast.quote:Op woensdag 23 december 2015 16:12 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Nog steeds mijn favoriete partij denk ik.![]()
Hij is tenminste nog stabiel in gewicht. Wade is in zes jaar echt veel dikker geworden dan toen hij steeds regelmatig de halve finales van WK's haalde.quote:Op woensdag 23 december 2015 16:26 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Ik vind Lewis echt geen kijken, vieze onverzorgde gast.![]()
Het gaat niet of iemand dik is, Lewis ziet er gewoon vies en onverzorgd uit en dat staat me tegen. Ook de attitude aan het bord vind ik zum kotsen bij hem. Ik kijk gewoon niet graag naat partijen met Lewis.quote:Op woensdag 23 december 2015 16:31 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Hij is tenminste nog stabiel in gewicht. Wade is in zes jaar echt veel dikker geworden dan toen hij steeds regelmatig de halve finales van WK's haalde.![]()
Attitude? Dat vind ik juist positief veranderd de laatste jaren.quote:Op woensdag 23 december 2015 16:33 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Het gaat niet of iemand dik is, Lewis ziet er gewoon vies en onverzorgd uit en dat staat me tegen. Ook de attitude aan het bord vind ik zum kotsen bij hem. Ik kijk gewoon niet graag naat partijen met Lewis.![]()
Ik vind heel Lewis gewoon onprettig om naar te kijken.quote:Op woensdag 23 december 2015 16:35 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Attitude? Dat vind ik juist positief veranderd de laatste jaren.
Net als Hamilton, die elke beurt eerst zijn hele hand een likbeurt geeft. Dolan die zo overdreven irritant doet en sloom omdat het hem uitkomt, Painter die alleen maar chagrijnig kan kijken.
Het zijn zoals ik het nu zie vooral een aantal Britten waar ik met minder graagte naar kijk zullen we maar zeggen en allemaal vanwege uiteenlopende redenen.
Er zijn er ook genoeg waar ik wel graag naar kijk.![]()
Ik heb een verschrikkelijke hekel aan Peter Wright en Kim Huybrechts.quote:Op woensdag 23 december 2015 16:40 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Ik vind heel Lewis gewoon onprettig om naar te kijken.
Net als Hamilton, die elke beurt eerst zijn hele hand een likbeurt geeft. Dolan die zo overdreven irritant doet en sloom omdat het hem uitkomt, Painter die alleen maar chagrijnig kan kijken.
Het zijn zoals ik het nu zie vooral een aantal Britten waar ik met minder graagte naar kijk zullen we maar zeggen en allemaal vanwege uiteenlopende redenen.
Er zijn er ook genoeg waar ik wel graag naar kijk.![]()
Daar kan ik dan weer prima naar kijken, al zijn het niet mijn topfavorieten.quote:Op woensdag 23 december 2015 16:41 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik heb een verschrikkelijke hekel aan Peter Wright en Kim Huybrechts.![]()
Diep in je hart heb ook jij, net als ik, een hekel aan Van Gerwen.quote:Op woensdag 23 december 2015 16:41 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik heb een verschrikkelijke hekel aan Peter Wright en Kim Huybrechts.![]()
Ik zou eerder juichen voor Suljovic en Bunting dan voor MvG inderdaad.quote:Op woensdag 23 december 2015 16:44 schreef wimderon het volgende:
[..]
Diep in je hart heb ook jij, net als ik, een hekel aan Van Gerwen.
De Zwaan geniet vooralsnog ook mijn steun.![]()
Vonckquote:.
Die had geluk dat Walsh last had van darteritus en je held Bates verloor van Cyr.![]()
Bunting, daar zou ik niet snel voor juichen. Wel als hij tegen Lewis speelt trouwensquote:Op woensdag 23 december 2015 16:46 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik zou eerder juichen voor Suljovic en Bunting dan voor MvG inderdaad.
De Zwaan geniet vooralsnog ook mijn steun.![]()
![]()
heywoodu
![]()
Waarom zou iemand in godesnaam juichen voor Suljovic?
quote:Op woensdag 23 december 2015 16:52 schreef heywoodu het volgende:
Waarom zou iemand in godesnaam juichen voor Suljovic?
Im hung like Einstein
And Smart as a Horse![]()
Oei, dit had ik niet van je verwachtquote:Op woensdag 23 december 2015 16:52 schreef heywoodu het volgende:
Waarom zou iemand in godesnaam juichen voor Suljovic?![]()
Deze man doet dit jaar mee aan Lakeside. Wie is het, zonder opzoeken?quote:Op woensdag 23 december 2015 16:47 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Vonck.
Die had geluk dat Walsh last had van darteritus en je held Bates verloor van Cyr.![]()
![]()
Phillips natuurlijk.quote:Op woensdag 23 december 2015 17:00 schreef wimderon het volgende:
[..]
Deze man doet dit jaar mee aan Lakeside. Wie is het, zonder opzoeken?
[ afbeelding ]![]()
Richie Georgequote:Op woensdag 23 december 2015 17:05 schreef wimderon het volgende:
[..]
Fenomenaalscholver.
Voor de tweede ronde: bij die wedstrijd was deze baas ook aanwezig:
[ afbeelding ]![]()
Nou als 'ie tegen Lewis moet dan doe ik het hoor.quote:Op woensdag 23 december 2015 16:52 schreef heywoodu het volgende:
Waarom zou iemand in godesnaam juichen voor Suljovic?![]()
Toen heb ik hard voor Jan Dekker gejuicht. Wat een walgelijke worp.quote:![]()
heywoodu
![]()
Dan misschien, maar verder zie ik die vent het liefst zo snel mogelijk uit het toernooi liggen. Ik word er net zo chagrijnig van als een Newton of Lewis zelf.quote:Op woensdag 23 december 2015 17:07 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Nou als 'ie tegen Lewis moet dan doe ik het hoor.Van bijna dood op weg naar de Olympische Spelen, tot olympiër in 2026? Elk beetje hulp wordt bijzonder gewaardeerd!
leuk gifje maniquote:Op woensdag 23 december 2015 17:11 schreef Mani89 het volgende:
Richie George bij de GSOD was wel ultiem
[ afbeelding ]
.![]()
![]()
Ik neem aan dat dit gifje wel uit de ballade-versie van 'Genot' komt?quote:Op woensdag 23 december 2015 17:11 schreef Mani89 het volgende:
Richie George bij de GSOD was wel ultiem
[ afbeelding ]
.
Ricky, een fenomeen.Jack does it in real time...![]()
Nee, dit is niet de Ballade helaas.quote:Op woensdag 23 december 2015 18:42 schreef DeeBee het volgende:
[..]
Ik neem aan dat dit gifje wel uit de ballade-versie van 'Genot' komt?
Ricky, een fenomeen.![]()
Die Clegg gooit wel lekker op het begin. Zeker een talentje. Raar dat ie nu 54ste bij de BDO is. Hier zat meer in.quote:Op woensdag 23 december 2015 15:52 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Eerste pot van Raybar bij de PDC. Die Clegg was net 16 jaar![]()
Van waar trouwens al dat gezeik om alcohol de laatste pagina's?
Kijk dan geen darten.
Iedereen die wil drinken, drinkt gewoon. Dit doe je backstage en niet in het zicht van camera's.
Die verhalen worden zo overtrokken. Whitlock die twee flessen drinkt voor een wedstrijd, zoiets geloof je toch niet.Zelfs al heb je het van 'een betrouwbare bron', dan heb je gewoon een kerel die de zaak aan het overdrijven is. Hetzelfde met de mensen die zeggen dat ze 70 euro aan bier drinken in de kroeg terwijl het dan eigenlijk meer erop lijkt dat ze voor 30 of 40 euro gedronken hebben.
![]()
Dat gezeik kwam voort uit een geciteerd interview met Jelle die stelde dat slechts twee of drie van de top 32 spelers een alcoholtest voor de wedstrijd zouden doorstaan.quote:Op woensdag 23 december 2015 19:24 schreef TserrofEnoch het volgende:
Van waar trouwens al dat gezeik om alcohol de laatste pagina's?
Kijk dan geen darten.
Iedereen die wil drinken, drinkt gewoon. Dit doe je backstage en niet in het zicht van camera's.
Die verhalen worden zo overtrokken. Whitlock die twee flessen drinkt voor een wedstrijd, zoiets geloof je toch niet.Zelfs al heb je het van 'een betrouwbare bron', dan heb je gewoon een kerel die de zaak aan het overdrijven is. Hetzelfde met de mensen die zeggen dat ze 70 euro aan bier drinken in de kroeg terwijl het dan eigenlijk meer erop lijkt dat ze voor 30 of 40 euro gedronken hebben.
Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."![]()
Verstandige teksten dit, Rikkert.quote:Op woensdag 23 december 2015 19:58 schreef Rickertman96 het volgende:
Verder gaan:
Price
VDP
Lewis
Klaasen![]()
WAS ER GEEN MIDDAGSESSIE STIJN?!?@?@quote:Op woensdag 23 december 2015 19:58 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Verstandige teksten dit, Rikkert.AFCA
Eensquote:Op woensdag 23 december 2015 19:58 schreef Rickertman96 het volgende:
Verder gaan:
Price
VDP
Lewis
Klaasen![]()
quote:Op woensdag 23 december 2015 19:59 schreef Smoofie het volgende:
[..]
WAS ER GEEN MIDDAGSESSIE STIJN?!?@?@.
![]()
Openingspost.quote:Op woensdag 23 december 2015 20:02 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Wat? Stijn, ik volg de eerste rond niet zo erg.
Verder zeg ik niets.![]()
Sorry hoor.quote:Op woensdag 23 december 2015 20:03 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Openingspost.
Verder zeg ik niets.
Immers fanboyAFCA
quote:Op woensdag 23 december 2015 20:06 schreef YazooW het volgende:
Beter zetten ze Jan van Halst er ook bij.![]()
![]()
quote:Op woensdag 23 december 2015 20:07 schreef DeHovenier het volgende:
[..]
Dacht ff dat je jezelf kwootte.dat dachten er al meer
![]()
![]()
De Piero erbij, genohotquote:Op woensdag 23 december 2015 20:06 schreef YazooW het volgende:
Beter zetten ze Jan van Halst er ook bij.Lekker zuipen, lekker dansen en daarna lekker neuken.![]()
Goed. Beste analist tot nog toequote:Op woensdag 23 december 2015 20:10 schreef YazooW het volgende:
Hoe deed Immers het gisteren eigenlijk? Heb het niet kunnen zien.![]()
Vd Pas- Hoppquote:Op woensdag 23 december 2015 20:10 schreef Coco98 het volgende:
Als darts-leek welke is de topmatch om te kijken?![]()
Prima.quote:Op woensdag 23 december 2015 20:10 schreef YazooW het volgende:
Hoe deed Immers het gisteren eigenlijk? Heb het niet kunnen zien.
10x beter danSibon
Children of the night. What music they make.
Forum Opties Forumhop: Hop naar: