Wie niet?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De kassamiep laten scannen is silver maar zelfscannen is goud!
Frankquote:Op dinsdag 22 december 2015 23:40 schreef Sylvana het volgende:
Wie is na Wijnand de 24-uurs DJ? Want in OP staat Eva nog.
quote:Op dinsdag 22 december 2015 23:40 schreef Zelfscanner het volgende:
[..]
Wie niet?Zelfs de Koning eet er andersSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Onze koning moet zich inderdaad inzetten voor de terugkeer van de McRibquote:
Ja als die de mcrib zou willen kan het ineens welquote:
Ik heb een berg pepernotenquote:Op dinsdag 22 december 2015 23:42 schreef InFrA-WiZ het volgende:
Ik heb mn doosje kerstkransjes nog dicht voor me staan zie ik nu
Hou nou op over die pepernotenquote:
ja gewone schema wel maar van 24-uurs dj's niet. Daar staat Eva nog na Wijnand, maar Eva is al geweest.quote:
Heb ik net ook opquote:
Hier ook. Maar die troep verkoop toch niet. De naam zegt het al. TAAIquote:Op dinsdag 22 december 2015 23:43 schreef Sylvana het volgende:
[..]
Hou nou op over die pepernoten![]()
Mn vriend wilde vandaag taai taai uit de winkel, dat hadden ze hier nog wel
Radio show. Licht is niet interessant voor de luisteraarsquote:
Omdat de stroom weg is?quote:
Bladmandarijnenquote:Op dinsdag 22 december 2015 23:43 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Heb ik net ook op![]()
Nu mandarijntjes
Ja idd. Ik moet volgend jaar ook echt ff die chocopepernoten gewoon inslaan voor rest van het jaar. Nu maar gewoon van die choconootjes en pindarotsjes gegetenquote:Op dinsdag 22 december 2015 23:44 schreef Zelfscanner het volgende:
[..]
Hier ook. Maar die troep verkoop toch niet. De naam zegt het al. TAAI
Denk het ja hahaquote:Op dinsdag 22 december 2015 23:46 schreef ChatGirl het volgende:
Het verzoek om 'licht uit' van The Opposites hebben ze iets te letterlijk genomen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |