Ja....quote:Op woensdag 23 december 2015 00:28 schreef H0D3NPYL het volgende:
[..]
Dit had ze van te voren moeten weten
Nee hoor.quote:Op woensdag 23 december 2015 00:28 schreef Cassius het volgende:
[..]
Oh nee, weer zo'n mysterieus geval.
Je tetten wel?quote:Op woensdag 23 december 2015 00:26 schreef Zelfscanner het volgende:
[..]
Binnenkort in bier en tieten misschien. Niet mn gezicht
Is het nodig dan? Om er kaas van gegeten te hebben? Je kunt toch ook een rotsvast geloof hebben zonder dat je weet hoe het exact in elkaar zit? Vanuit je hart geloven zeg maar?quote:Op woensdag 23 december 2015 00:26 schreef Sneeuw-Leeuw het volgende:
Ja goed, ik verdiep me er wel echt in. Zie ook wel dat de meeste mensen die het zelf geloven, vaak geen kaas ervan gegeten hebben. Dus ik ga eens kijken hoe ver ik kan komen als ik het onder de loep leg.
Met tieten alleen ben ik ook al tevreden. Bier regel ik zelf welquote:Op woensdag 23 december 2015 00:28 schreef noodgang het volgende:
[..]
Neu, bier is prima, maar als je toch pics in bier en tieten zet.....
Mag toch niet?quote:Op woensdag 23 december 2015 00:29 schreef PausNicolaas het volgende:
[..]
Je tetten wel?
En hier dan?
quote:Op woensdag 23 december 2015 00:26 schreef Zelfscanner het volgende:
[..]
Binnenkort in bier en tieten misschien. Niet mn gezicht
Mwoah dat bovenstaande klinkt niet verkeerd, maar ik denk niet dat het gaat gebeuren... Denk dat ik de kans net zo hoog inschat als dat Geerd een week zonder alcohol gaat.quote:Op woensdag 23 december 2015 00:28 schreef Cassius het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 23 december 2015 00:28 schreef Cassius het volgende:
[..]
Ja, het een sluit het ander niet uit natuurlijk.quote:Op woensdag 23 december 2015 00:28 schreef Zelfscanner het volgende:
[..]
Nee hoor.Ben heel lief en zacht
Hier mogen toch best tetten?quote:
Zeker!quote:Op woensdag 23 december 2015 00:30 schreef PausNicolaas het volgende:
[..]
Hier mogen toch best tetten?
Zolang je je nummer naar Geerd God en de profeten stuurt hoeven er geen problemen te komen!quote:
quote:
Oh dat is niet nodig, maar vaak doen mensen dan wel uitspraken die dat geloof een slechte naam geven. Natuurlijk kan ook iemand die er kaas van gegeten heeft, dingen doen dat dat geloof weer een klap krijgt. Mij gaat het erom dat ik weet waar het op gebaseerd is...quote:Op woensdag 23 december 2015 00:29 schreef moemoe het volgende:
[..]
Is het nodig dan? Om er kaas van gegeten te hebben? Je kunt toch ook een rotsvast geloof hebben zonder dat je weet hoe het exact in elkaar zit? Vanuit je hart geloven zeg maar?
En mooi, lijkt me een interessante ontdekkingsreis die je tegemoet gaat.
quote:Op woensdag 23 december 2015 00:30 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Zolang je je nummer naar Geerd God en de profeten stuurt hoeven er geen problemen te komen!
Zul je op deze manier ook nooit wordenquote:Op woensdag 23 december 2015 00:31 schreef PausNicolaas het volgende:
[..]![]()
![]()
Edit: kut ik ben geen profeet
Mijn dm staat open.quote:Op woensdag 23 december 2015 00:30 schreef Zelfscanner het volgende:
Maar tieten vind ik niet erg hoor. Elke meid heeft ze. En ik kijk er graag naar
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |