Ligt aan het feit met welke hand je fapt en wat de frequentie is van je fapsessies!quote:
Ik fap met links.quote:Op woensdag 23 december 2015 00:37 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Ligt aan het feit met welke hand je fapt en wat de frequentie is van je fapsessies!
Was vergeten dat de moeder van PN handjobs altijd met rechts doet, dus voor jouw links!quote:
quote:Op woensdag 23 december 2015 00:37 schreef Sneeuw-Leeuw het volgende:
[..]
Linkshandig eigenlijk. Dat is het ironische.
quote:Op woensdag 23 december 2015 00:38 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Was vergeten dat de moeder van PN handjobs altijd met rechts doet, dus voor jouw links!
Wat is dit dan voor tering downy gedragquote:Op woensdag 23 december 2015 00:38 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Was vergeten dat de moeder van PN handjobs altijd met rechts doet, dus voor jouw links!
Politieke voorkeuren vind ik onzin met links en rechts.quote:Op woensdag 23 december 2015 00:38 schreef Cassius het volgende:
[..]
En is dat ook gelijk met je politieke voorkeur?
Kneuzen gedrag vraagt om kneus reactie om aan te geven wat voor een kneus de eerste isquote:Op woensdag 23 december 2015 00:38 schreef PausNicolaas het volgende:
[..]
Wat is dit dan voor tering downy gedrag
En dan ben ik de kneus terwijl jij louter zo doet
Constant de academie erbij halen. Jaloers manquote:Op woensdag 23 december 2015 00:39 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Kneuzen gedrag vraagt om kneus reactie om aan te geven wat voor een kneus de eerste is![]()
Dit niet snappen met je 'academisch' niveau
Jij zit steeds te pochen over je opleiding, ik geef alleen maar momenten aan waarop blijkt dat jij duidelijk niet over dit niveau beschikt!quote:Op woensdag 23 december 2015 00:40 schreef PausNicolaas het volgende:
[..]
Constant de academie erbij halen. Jaloers man
Ik ben wel jaloers op academisch ja... Want fuck man, stel ik had zo'n academie, dan zat ik met ruimte echt niet verlegen. Kon ik gewoon iedere dag in een ander lokaal fappen, had ik plek voor al mijn boeken. Het enige probleem lijkt me het schoonmaken en beveiliging... Dus wellicht hou ik het liever bij mijn luxe villa, waar ik soms over droom.quote:Op woensdag 23 december 2015 00:40 schreef PausNicolaas het volgende:
[..]
Constant de academie erbij halen. Jaloers man
Ik wil het niet. Het werd mij geadviseerdquote:Op woensdag 23 december 2015 00:32 schreef PausNicolaas het volgende:
[..]
Waarom wil je eigenlijk tieten plaatsen? Wat is je leeftijd dan
Dat advies was correct en tevens juist!quote:Op woensdag 23 december 2015 00:42 schreef Zelfscanner het volgende:
[..]
Ik wil het niet. Het werd mij geadviseerd
Zeg het dan niet, als je het zegt moet je het ook doen.quote:Op woensdag 23 december 2015 00:42 schreef Zelfscanner het volgende:
[..]
Ik wil het niet. Het werd mij geadviseerd
Wat is advies waard als je het in de wind slaat? Ik gaf PN het advies om geen kneus meer te zijn, hij sloeg het compleet in de wind het enigste dat die deed, was zichzelf even verdedigen en zijn verneuken van de OP goed praten... De jeugd van tegenwoordig, ze zijn het padje kwijt.quote:Op woensdag 23 december 2015 00:42 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Dat advies was correct en tevens juist!
Ik denk dat PN gewoon issue's heeft waar aan gewerkt moet worden. Kasthomo, laag zelfbeeld, autistisch gedrag en dit niet willen zien, laag IQ, slecht beeld over zijn capaciteiten en afgeven op zijn gelijken.quote:Op woensdag 23 december 2015 00:43 schreef Sneeuw-Leeuw het volgende:
[..]
Wat is advies waard als je het in de wind slaat? Ik gaf PN het advies om geen kneus meer te zijn, hij sloeg het compleet in de wind het enigste dat die deed, was zichzelf even verdedigen en zijn verneuken van de OP goed praten... De jeugd van tegenwoordig, ze zijn het padje kwijt.
Ik lees net trouwens jouw poëzie uit de OPquote:Op woensdag 23 december 2015 00:44 schreef Sneeuw-Leeuw het volgende:
[..]
De kans dat het een vent is, is 87,08%
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |