SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 4 januari 2016 18:58 schreef GSMboy het volgende:
Hé? Rik is met de de auto naar de gevangenis gebracht.....SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.The best thing that you can do in life is follow your heart. Take risks.
Don't just take the safe and easy choices because you're afraid of what might happen.
Don't have any regrets and know that everything happens for a reason.
quote:Op maandag 4 januari 2016 18:58 schreef GSMboy het volgende:
Hé? Rik is met de de auto naar de gevangenis gebracht.....SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.quote:Op maandag 4 januari 2016 19:53 schreef MissJ het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op maandag 4 januari 2016 20:08 schreef GSMboy het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Mijn hemel wat is dit slecht geacteerd
"Purple is the last color of the rainbow colors. It means I will trust and love you for a long time"![]()
quote:Op maandag 4 januari 2016 20:19 schreef PeterKelder het volgende:
[..]Ik denk dat je gelijk zal hebben. Ze zullen van Justitie inderdaad vast geen toestemming krijgen om in een bevolkte gevangenis te mogen filmen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En dat het een andere gevangenis is dan waar hij eerst naar toe werd gebracht, die fout zie je vaak in GTST. Zo heeft Ludo een hoop verschillende zwembaden gekend in zijn huis, en heeft de Koning zelfs twee verschillende panden gehad. De eerste was de échte Koning![]()
![]()
En grappig genoeg heet dat café eigenlijk Keijzer en staat het in Leimuidenquote:Op maandag 4 januari 2016 20:23 schreef GSMboy het volgende:
[..]
Ik denk dat je gelijk zal hebben. Ze zullen van Justitie inderdaad vast geen toestemming krijgen om in een bevolkte gevangenis te mogen filmen.
En dat het een andere gevangenis is dan waar hij eerst naar toe werd gebracht, die fout zie je vaak in GTST. Zo heeft Ludo een hoop verschillende zwembaden gekend in zijn huis, en heeft de Koning zelfs twee verschillende panden gehad. De eerste was de échte Koning![]()
![]()
Qua locatie heb ik nooit zo'n moeite met zulke dingen. We moeten niet vergeten dat het gewoon productie is en ze noet altijd overal toestemming voor krijgen of misschien is een bepaalde locatie noet beschikbaar, duurder of wat dan ook.
Dat zijn gewoon productiefeiten of omstandigheden waar ze weinig aan kunnen doen en wat dan eigenlijk niet heel belangrijk is voor de soap op zich.
Maar goed, achterlijkheden als een motor die klaarstaat (die dus ondanks hoge schulden niet is ingenomen) of dat hij überhaupt al zo snel vrijkomt, daar kan ik persoonlijk minder goed tegen.![]()
![]()
Geloof me, deze rol hebben ze heel snel verpest. Wat zeg ik: ze hebben gewoon een nieuw karakter verzonnen en die maar de naam van Job gegevenquote:Op maandag 4 januari 2016 20:35 schreef James1988 het volgende:
Wat een onmogelijk slechte introductie van Job![]()
![]()
15 jaar, na twee jaar alweer op vrije voeten wegens goed gedrag.quote:Op maandag 4 januari 2016 20:36 schreef Max23 het volgende:
Hoeveel jaar had Rik ook alweer gekregen? En hoe kan het dat die nu al vrij is
En dan te bedenken dat Sil begin 2011 vier jaar kreeg en nu nog altijd in de petoet zit![]()
![]()
Linda's dochter lijkt wel echt op haar vind ik
"Purple is the last color of the rainbow colors. It means I will trust and love you for a long time"![]()
Zo zat ik net ookal jaquote:Op maandag 4 januari 2016 20:39 schreef DjinN het volgende:
Linda's dochter lijkt wel echt op haar vind ik
❤ Pino112 ❤ | FeanFan | heywoodugod _O_![]()
Aaahhh Rik![]()
![]()
Wat heeft Rik nou weer met zijn haar gedaan? Hij dacht zeker: Tweede kleinkind, dus nu wil ik eruitzien als een oma?.
![]()
quote:Op maandag 4 januari 2016 20:45 schreef DaMart het volgende:
Wat heeft Rik nou weer met zijn haar gedaan? Hij dacht zeker: Tweede kleinkind, dus nu wil ik eruitzien als een oma?.
![]()
![]()
Fricking manbun ofzoquote:Op maandag 4 januari 2016 20:45 schreef DaMart het volgende:
Manbunsquote:Op maandag 4 januari 2016 20:45 schreef DaMart het volgende:
Prrr
Forum Opties Forumhop: Hop naar: