Ja dat weet ik, maar dan vraagt ie nog minimaal 1500 EUR teveelquote:Op dinsdag 22 december 2015 23:10 schreef Ferrari_Tape het volgende:
[..]
Uh, hij zingt al meer dan 10 jaar hoor.
Heeft hits gescoord met ik ben je zat, moppie, vraag jezelf eens af, lijpe mocro flavour, laat me niet alleen en de superplaat drijfzand![]()
ik heb hem een keer gezien met carnaval. wat een debacle was datquote:Op dinsdag 22 december 2015 23:10 schreef bjanaan het volgende:
Def Rhymz drie jaar terug gezien op een feestje deed drie nummers en toen was hij foetsie! Was wel lachen maar denk dat vooral kwam omdat er al genoeg alcohol in mijn lever zat!
Alsof jij beter kan zingen dan deze baas. Hater!quote:Op dinsdag 22 december 2015 23:11 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ja dat weet ik, maar dan vraagt ie nog minimaal 1500 EUR teveel
Dat zeg ik niet, maar ik mag hem nog wel kut vindenquote:Op dinsdag 22 december 2015 23:12 schreef Ferrari_Tape het volgende:
[..]
Alsof jij beter kan zingen dan deze baas. Hater!
kom op hij kan wel pittige kapseltjes versieren... nou ja van slag raken omdat ze een shampootje gebruiktquote:Op dinsdag 22 december 2015 23:14 schreef TheVulture het volgende:
Manuel vind ik altijd zo'n "ik doe extra mijn best om niet te benadrukken dat ik aantrekkelijk ben, maar stiekem weet ik dat best wel en ik vind het heerlijk"-uitstraling hebben
Die zijn al langsgeweestquote:
quote:Op dinsdag 22 december 2015 23:12 schreef bjanaan het volgende:
Ben ik nou gek of staan die CDJ's helemaal niet aan?
crossfader staat bij meeste house DJ's uitgeschakeld. Naar de faders van de kanalen kijken heeft meer zinquote:Op dinsdag 22 december 2015 23:14 schreef Qunix het volgende:
Ze staan wel aan, maar 1 heeft een usb en speelt ook af. De fader staat ook altijd naar rechts.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |