SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Lekker gek
Beetje cray cray
Fan van De Jeugd
En stiekem ook van Le Le
ik vind bepaalde plekken alleen mooi voor tattoo's en rug is daar één vanquote:Op dinsdag 22 december 2015 22:15 schreef supersof het volgende:
[..]lig je met iemand in bed, rug naar jou toe, zie je heel die rug vol tattoo's. je hebt er zelf niet eens wat aan als je het op je rug doet
Waarom niet over je eigen anale avonturen?quote:Op dinsdag 22 december 2015 22:33 schreef Kaneelstokje het volgende:
Ik wilde er een maken over VA en zijn anale avonturen.
Die komen pas na de aanschaf van de drakendildoquote:Op dinsdag 22 december 2015 22:34 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Waarom niet over je eigen anale avonturen?
hardcore en roma`squote:
Als Kaneel net zoveel geluk heeft met loten als met dobbelstenen komt die er nooit.quote:Op dinsdag 22 december 2015 22:34 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Die komen pas na de aanschaf van de drakendildo
Heb ik niet.quote:Op dinsdag 22 december 2015 22:34 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Waarom niet over je eigen anale avonturen?
quote:Op dinsdag 22 december 2015 22:34 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Als Kaneel net zoveel geluk heeft met loten als met dobbelstenen komt die er nooit.
Loop maar niet langs ons kampie jij wijffie.quote:Op dinsdag 22 december 2015 22:34 schreef Fok-it het volgende:
[..]
hardcore en roma`s
Nee gaan maar weg, daar doen we hier niet aan
gewoon nu al doen, hij is vrij man jongenquote:Op dinsdag 22 december 2015 22:35 schreef Mortaxx het volgende:
Help me herinneren dat ik een help Fylax aan een chica topic open als het echt uitgaat
quote:Op dinsdag 22 december 2015 22:33 schreef McGrath het volgende:
[..]
ik vind bepaalde plekken alleen mooi voor tattoo's en rug is daar één vanmaar dan moet je nu nog maar even naast me gaan liggen in bed voor het te laat is.
Schoenen uit in de wagenquote:Op dinsdag 22 december 2015 22:35 schreef hardromacore2.0 het volgende:
[..]
Loop maar niet langs ons kampie jij wijffie.
quote:Op dinsdag 22 december 2015 22:35 schreef hardromacore2.0 het volgende:
[..]
Loop maar niet langs ons kampie jij wijffie.
Nee kan nog goedkomen tochquote:Op dinsdag 22 december 2015 22:35 schreef McGrath het volgende:
[..]
gewoon nu al doen, hij is vrij man jongen
ja ben je van de zweepjes? zit mijn rug straks onder de strepen, dat is wel leuk wou je zeggen.quote:
Yats-zee?quote:Op dinsdag 22 december 2015 22:36 schreef Fera het volgende:
Volgende spelletjesmeet gaan doen we Yahtzee.
wow.quote:Op dinsdag 22 december 2015 22:34 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Die komen pas na de aanschaf van de drakendildo
1/10 would not swim in.quote:
Hehe.quote:
Wel een aardige vent hoor.quote:
Ik doe dan het eten welquote:Op dinsdag 22 december 2015 22:36 schreef Fera het volgende:
Volgende spelletjesmeet gaan doen we Yahtzee.
nee niet per se zweepjesquote:Op dinsdag 22 december 2015 22:36 schreef McGrath het volgende:
[..]
ja ben je van de zweepjes? zit mijn rug straks onder de strepen, dat is wel leuk wou je zeggen.
Daar ben je tenminste goed in. :$quote:
Daarom ging ik ook voor een ginger. Die hebben geen ziel. Hoe bad ass wil je het hebben?quote:Op dinsdag 22 december 2015 22:38 schreef McGrath het volgende:
[..]
weer het bewijs dat vrouwen gemene boys willen.
Nee zeg ik niet op fokquote:
heeft ie een bad ass? zou niet op vallen.quote:Op dinsdag 22 december 2015 22:39 schreef Fera het volgende:
[..]
Daarom ging ik ook voor een ginger. Die hebben geen ziel. Hoe bad ass wil je het hebben?
quote:Op dinsdag 22 december 2015 22:39 schreef supersof het volgende:
Ik heb yats gemeet maar ik weet er nog vrij weinig van
idemquote:Op dinsdag 22 december 2015 22:39 schreef supersof het volgende:
Morgen in het steegje, zal ik jou even soppen.quote:
heb d'r naar huis moeten dragen hoorquote:Op dinsdag 22 december 2015 22:39 schreef Fok-it het volgende:
[..]![]()
Zoveel had je nou ook weer niet op hoor tsjonge jonge jonge
Zijn ass is geweldig. Zou alleen daarom al daten.quote:Op dinsdag 22 december 2015 22:39 schreef McGrath het volgende:
[..]
heeft ie een bad ass? zou niet op vallen.
Nou, zo lang was ik niet bij jullie. ik weet niet eens meer zijn naam ofzoquote:Op dinsdag 22 december 2015 22:39 schreef Fok-it het volgende:
[..]![]()
Zoveel had je nou ook weer niet op hoor tsjonge jonge jonge
Kinky, lesbische seks.quote:Op dinsdag 22 december 2015 22:40 schreef hardromacore2.0 het volgende:
[..]
Morgen in het steegje, zal ik jou even soppen.
Ik ben een eerbare jongeman, zou ik nooit doenquote:
Ja hoorquote:Op dinsdag 22 december 2015 22:39 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Wel als hij het graag zou willen?
Sked kan je meer over pegging vertellenquote:
Don't knock it 'till you try it.quote:
Toch ben jij degene die dat van DV naar mij stuurde, maar ja je was toen wel aardig boos ofzo.quote:Op dinsdag 22 december 2015 22:40 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Ik ben een eerbare jongeman, zou ik nooit doen
Hij heeft je gedrogeerd?quote:Op dinsdag 22 december 2015 22:39 schreef supersof het volgende:
quote:Op dinsdag 22 december 2015 22:41 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Sked kan je meer over pegging vertellen
Ik heb nog steeds geen ideequote:Op dinsdag 22 december 2015 22:41 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Toch ben jij degene die dat van DV naar mij stuurde, maar ja je was toen wel aardig boos ofzo.
Tr gemachtquote:Op dinsdag 22 december 2015 22:42 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Ik heb nog steeds geen ideeMaar dat hele gekanker is ook weer een tijd geleden.
linkquote:Op dinsdag 22 december 2015 22:42 schreef Amarantha het volgende:
Oh ja Tumblr. Kan ik ook wel weer eens wat mee doen.
Is zeker lang geleden.quote:Op dinsdag 22 december 2015 22:42 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Ik heb nog steeds geen ideeMaar dat hele gekanker is ook weer een tijd geleden.
Nee grapje, Mortaxx is de vieste snitch van de scquote:
Jaaaaaa, ik zie jägerbombsquote:Op dinsdag 22 december 2015 22:44 schreef Amarantha het volgende:
[..]
http://letsburndownsomethingbeautifull.tumblr.com/
Watermeloen, ik mag jou welquote:Op dinsdag 22 december 2015 22:44 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Sjowquote:Op dinsdag 22 december 2015 22:37 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Ze heeft er een volgens mij. Ik ben foto helaas kwijt
live fast die youngquote:Op dinsdag 22 december 2015 22:44 schreef Amarantha het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 22 december 2015 22:44 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Nee grapje, Mortaxx is de vieste snitch van de sc
bij wie kwam je daar nu weer achter?quote:Op dinsdag 22 december 2015 22:45 schreef Kaneelstokje het volgende:
Ik kom de laatste tijd steeds vaker erachter dat de meisjes die het onschuldigst lijken, ineens kinky dingen doen in bed.
Kan daar niet mee omgaan.
hoezo kan je daar niet mee omgaanquote:Op dinsdag 22 december 2015 22:45 schreef Kaneelstokje het volgende:
Ik kom de laatste tijd steeds vaker erachter dat de meisjes die het onschuldigst lijken, ineens kinky dingen doen in bed.
Zolang ze maar niet onverwachts een vinger in je reet duwen.quote:Op dinsdag 22 december 2015 22:45 schreef Kaneelstokje het volgende:
Valt wel mee. Grappig alss je er eens wat `schokkends' opzet dat je meteen een kwart van je volgers kwijt bentquote:Op dinsdag 22 december 2015 22:45 schreef Amarantha het volgende:
Vroeger was het halfnaakte vrouwen, drugs en eten. Maar nu gewoon alles wat ik zie wat ik leuk vind en minder naakt want dat doen zoveel mensen al.
Sof waarschijnlijk.quote:Op dinsdag 22 december 2015 22:46 schreef McGrath het volgende:
[..]
bij wie kwam je daar nu weer achter?
hij moet nu weer even 5 minuten filmpjes kijkenquote:Op dinsdag 22 december 2015 22:46 schreef supersof het volgende:
[..]
hoezo kan je daar niet mee omgaan
Smaken verschillenquote:Op dinsdag 22 december 2015 22:46 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Zolang ze maar niet onverwachts een vinger in je reet duwen.
Je hebt je pener gepost?quote:Op dinsdag 22 december 2015 22:46 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Valt wel mee. Grappig alss je er eens wat `schokkends' opzet dat je meteen een kwart van je volgers kwijt bent
houden jij en Tjacka wel van tochquote:Op dinsdag 22 december 2015 22:46 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Zolang ze maar niet onverwachts een vinger in je reet duwen.
Kwijt raken zei ik. Geen kwart van de volgers die hun nummer stuurdequote:
Wow, heftig. Pics van haar middelbare schoolheid.quote:Op dinsdag 22 december 2015 22:48 schreef Opsonisatie het volgende:
DV zat bij mij op middelbare school, spannond
Wat voor gewichten ging het dan om?quote:Op dinsdag 22 december 2015 22:48 schreef Fera het volgende:
Zie een foto van iemand voor en na gewichtsverlies. Ze heeft ineens zo'n oud hoofd. Was eigenlijk daarvoor mooier. Niet om overgewicht goed te praten, maar toch.
Neujquote:Op dinsdag 22 december 2015 22:48 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Wow, heftig. Pics van haar middelbare schoolheid.
Niet veel schoonheid aan horquote:Op dinsdag 22 december 2015 22:48 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Wow, heftig. Pics van haar middelbare schoolheid.
ze is een heksquote:
Staat er niet bij. Maar ze past wel bijna twee keer in haar oude zelf. Dus wel flink overgewicht. Alleen zat het eerst niet zo heel erg in haar gezicht. Niet op een lelijke plofkop manier in ieder geval. :$quote:Op dinsdag 22 december 2015 22:48 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Wat voor gewichten ging het dan om?
Hebben jullie geschaard?quote:
heel gemeenquote:
Oh niet meegemaakt. Tell me morequote:Op dinsdag 22 december 2015 22:50 schreef supersof het volgende:
[..]
heel gemeen
was een heel gedoe in jng
Ja toch, ik ben ook biseksueel omdat ik mezelf knap vind.quote:Op dinsdag 22 december 2015 22:50 schreef Opsonisatie het volgende:
Een meisje mooi vinden = direct biseksueel ?
Dat zeg ik liever niet op fok.quote:Op dinsdag 22 december 2015 22:46 schreef McGrath het volgende:
[..]
bij wie kwam je daar nu weer achter?
Ik ben te autistisch daarvoor. Moeilijk te beschrijven.quote:Op dinsdag 22 december 2015 22:46 schreef supersof het volgende:
[..]
hoezo kan je daar niet mee omgaan
Spatie word ook opgewonden als meisjes hem uitlachen. Je kan het hem niet kwalijk nemenquote:Op dinsdag 22 december 2015 22:50 schreef Opsonisatie het volgende:
Dat roept men wel altijd als je een man mooi zegt te vindenquote:Op dinsdag 22 december 2015 22:50 schreef Opsonisatie het volgende:
Is dat zo?quote:Op dinsdag 22 december 2015 22:51 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Spatie word ook opgewonden als meisjes hem uitlachen. Je kan het hem niet kwalijk nemen
Wel zonde dat het haar gezicht geen goed doet.quote:Op dinsdag 22 december 2015 22:50 schreef Fera het volgende:
[..]
Staat er niet bij. Maar ze past wel bijna twee keer in haar oude zelf. Dus wel flink overgewicht. Alleen zat het eerst niet zo heel erg in haar gezicht. Niet op een lelijke plofkop manier in ieder geval. :$
Ja, je ging je snor toen maar voor de helft scheren en naar de supermarkt, en toen liepen meiden je uit te lachen en werd je daar opgewonden van zei jequote:
Ze is gronings.quote:Op dinsdag 22 december 2015 22:52 schreef McGrath het volgende:
Ik vond dromenvangertje ook niet zo lelijk anders. Maar ik heb haar nooit echt op fok meegemaakt, alleen toen ze kort terug kwam.
Je zusje voegde me toe op fb zag ik.quote:Op dinsdag 22 december 2015 22:52 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Wel zonde dat het haar gezicht geen goed doet.
Ik was dit weekend bij zusje geweest, ik voel me altijd zo dik als ik bij haar in de buurt ben.
Oh, je moet me niet zo serieus nemen. Sowieso was het niet uitlachen maar toelachen en was er niks seksueel aan.quote:Op dinsdag 22 december 2015 22:52 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ja, je ging je snor toen maar voor de helft scheren en naar de supermarkt, en toen liepen meiden je uit te lachen en werd je daar opgewonden van zei je
Hoezo?quote:Op dinsdag 22 december 2015 22:53 schreef Opsonisatie het volgende:
Als snap ik DV's botte gedrag dan weer wel.
Ohja dat had ze gezegdquote:Op dinsdag 22 december 2015 22:54 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Je zusje voegde me toe op fb zag ik.
had je alweer op bed moeten liggen?quote:Op dinsdag 22 december 2015 22:55 schreef Spatieloos het volgende:
Heus is het al weer bijna 11 uur, tijd gaat snel.
Gek wijf ben je ook soms. :$quote:Op dinsdag 22 december 2015 22:52 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Wel zonde dat het haar gezicht geen goed doet.
Ik was dit weekend bij zusje geweest, ik voel me altijd zo dik als ik bij haar in de buurt ben.
Hoe gaat het met je hossels?quote:Op dinsdag 22 december 2015 22:55 schreef McGrath het volgende:
[..]
had je alweer op bed moeten liggen?
Nee, maar het voelt gewoon nog 20 uur enzo.quote:Op dinsdag 22 december 2015 22:55 schreef McGrath het volgende:
[..]
had je alweer op bed moeten liggen?
ze is een plank?quote:Op dinsdag 22 december 2015 22:56 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ze is ruim 10 kilo lichter dan ik, lijk serieus erg groot en stevig naast haar
Is ze knap?quote:Op dinsdag 22 december 2015 22:54 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Je zusje voegde me toe op fb zag ik.
Of zij lijkt heel fragiel en jij normaalquote:Op dinsdag 22 december 2015 22:56 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ja, maar ze is herstellende van een eetstoornis. Daar lijkt iedereen dik bij.quote:Op dinsdag 22 december 2015 22:56 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Vertel me meer.quote:Op dinsdag 22 december 2015 22:57 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Zo is zij geworden door persoonlijke omstandigheden
Mensen met een eetstoornis hoeven niet per se dun te zijn :$quote:Op dinsdag 22 december 2015 22:57 schreef Fera het volgende:
[..]
Ja, maar ze is herstellende van een eetstoornis. Daar lijkt iedereen dik bij.
vind je mcgrath mooiquote:
Nee idd, ik ben zeker niet dunquote:Op dinsdag 22 december 2015 22:58 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Mensen met een eetstoornis hoeven niet per se dun te zijn :$
snap ik welquote:
Is in dit geval welquote:Op dinsdag 22 december 2015 22:58 schreef Fok-it het volgende:
[..]
dmquote:Op dinsdag 22 december 2015 22:57 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik doe hier geen uitspraken over.
ja hoorquote:Op dinsdag 22 december 2015 22:59 schreef Spatieloos het volgende:
McGrath zat bij mij op de basisschool volgens mij, maar hij weet niet wie ik ben.
Maar is maar net hoe je er naar kijkt toch?quote:
nee inderdaadquote:Op dinsdag 22 december 2015 22:59 schreef Spatieloos het volgende:
McGrath zat bij mij op de basisschool volgens mij, maar hij weet niet wie ik ben.
Lkkr vol met teken en insecten en brrquote:Op dinsdag 22 december 2015 23:00 schreef Amarantha het volgende:
[ afbeelding ]
Ik wil ook een huisje in het bos
In haar geval was het wel zo.quote:Op dinsdag 22 december 2015 22:58 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ohja het is vast een kwestie van perspectief. Zeg alleen maar hoe het voelt voor mij.quote:Op dinsdag 22 december 2015 23:00 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Maar is maar net hoe je er naar kijkt toch?Genoeg mensen die het andersom zien zoals ik zei.
Niet teveel bij nadenken hahaha.quote:Op dinsdag 22 december 2015 23:00 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Lkkr vol met teken en insecten en brr
Ik snap je wel. Als ik naast Crack sta voel ik me echt een dikke reus bijvoorbeeld.quote:Op dinsdag 22 december 2015 23:00 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ohja het is vast een kwestie van perspectief. Zeg alleen maar hoe het voelt voor mij.
Overthinking, ben ik prof inquote:Op dinsdag 22 december 2015 23:00 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Niet teveel bij nadenken hahaha.
Weet ik. Maar is zonde om je daardoor onzeker te voelen over je eigen gewicht/lichaamquote:Op dinsdag 22 december 2015 23:00 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ohja het is vast een kwestie van perspectief. Zeg alleen maar hoe het voelt voor mij.
lange/dikke mensen zeker?quote:Op dinsdag 22 december 2015 23:02 schreef Fera het volgende:
Maar goed, ik sta ook wel eens naast mensen en dan voel ik me klein/slank.
Pics.quote:Op dinsdag 22 december 2015 23:03 schreef Kaneelstokje het volgende:
Ik ben helaas een van de dikste mensen die ik ken. Daardoor voel ik me nooit eens slank.
Herkenbaarquote:Op dinsdag 22 december 2015 23:03 schreef Kaneelstokje het volgende:
Ik ben helaas een van de dikste mensen die ik ken. Daardoor voel ik me nooit eens slank.
Zeg je daar weleens wat van? En hoe reageert ze dan?quote:Op dinsdag 22 december 2015 23:02 schreef Lokasenna het volgende:
Ik vind het ook heel vermoeiend om in haar buurt te zijn, ze zeurt constant over wanneer en wat ze gaat eten en ze denkt ook dat ze iets te zeggen heeft over wat en wanneer ik ga eten om de een of andere reden.
Ja, natuurlijk. Het ligt er maar net aan wie er naast je staat.quote:
ik ookquote:
Ja natuurlijk. Ze reageert dan met een verhaal over dat ze zielig is. Wat ook wel waar is, maar ik heb niet altijd het geduld voor medelijden.quote:Op dinsdag 22 december 2015 23:03 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Zeg je daar weleens wat van? En hoe reageert ze dan?
En dat ze zielig is, terecht of niet, geeft haar natuurlijk ook geen recht om te bepalen hoe jij moet eten natuurlijkquote:Op dinsdag 22 december 2015 23:04 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ja natuurlijk. Ze reageert dan met een verhaal over dat ze zielig is. Wat ook wel waar is, maar ik heb niet altijd het geduld voor medelijden.
Zelf weten toch?quote:Op dinsdag 22 december 2015 23:05 schreef Spatieloos het volgende:
Ik ken iemand die dik is en hij wil niet eens afvallen
kan ie meer van zichzelf houdenquote:Op dinsdag 22 december 2015 23:05 schreef Spatieloos het volgende:
Ik ken iemand die dik is en hij wil niet eens afvallen
Jawel want blijkbaar voelt zij zich onzeker wanneer ik mijn ontbijt oversla, ofzo.quote:Op dinsdag 22 december 2015 23:05 schreef Fok-it het volgende:
[..]
En dat ze zielig is, teecht of niet, geeft haar natuurlijk ook geen recht om te bepalen hoe jij moet eten natuurlijk
vanavond wordt de laatste uitgezondenquote:Op dinsdag 22 december 2015 23:04 schreef Amarantha het volgende:
Even 2 afleveringen Geordie Shore kijken
je moet eens maestro menu nemen zonder kaas.quote:Op dinsdag 22 december 2015 23:05 schreef Opsonisatie het volgende:
Na een bigmacmenu voel ik me dikste vrouw on earth
Ben nu 8 en 9 aan het kijken.quote:Op dinsdag 22 december 2015 23:05 schreef McGrath het volgende:
[..]
vanavond wordt de laatste uitgezonden
Pff lekker vermoeiendquote:Op dinsdag 22 december 2015 23:05 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Jawel want blijkbaar voelt zij zich onzeker wanneer ik mijn ontbijt oversla, ofzo.
Waarom bestel je dan ook een bigmacmenu?quote:Op dinsdag 22 december 2015 23:05 schreef Opsonisatie het volgende:
Na een bigmacmenu voel ik me dikste vrouw on earth
Omdat yoloquote:Op dinsdag 22 december 2015 23:06 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Waarom bestel je dan ook een bigmacmenu?
En als je veel eet?quote:Op dinsdag 22 december 2015 23:05 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Jawel want blijkbaar voelt zij zich onzeker wanneer ik mijn ontbijt oversla, ofzo.
Dus ze wil dat jij meer eet? Wat misschien niet eens zo'n slecht idee is. Je hebt als oudere zus wel een beetje en voorbeeldfunctie. Voor haar is het wel belangrijk om meer/regelmatiger te eten.quote:Op dinsdag 22 december 2015 23:05 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ja veel langer dan 24 uur is het nooit gezellig helaasquote:
Wat is datquote:Op dinsdag 22 december 2015 23:06 schreef McGrath het volgende:
[..]
je moet eens maestro menu nemen zonder kaas.
Nieuwe menu van de McDonalds. Ziet er goed uitquote:
Dan is het ook weer niet goed.quote:
Ze wil dat ik mij aan haar ritme hou omdat zij zich anders bezwaard voelt.quote:Op dinsdag 22 december 2015 23:07 schreef Fera het volgende:
[..]
Dus ze wil dat jij meer eet? Wat misschien niet eens zo'n slecht idee is. Je hebt als oudere zus wel een beetje en voorbeeldfunctie. Voor haar is het wel belangrijk om meer/regelmatiger te eten.
Nooit gehoord wtf sinds wanneer danquote:Op dinsdag 22 december 2015 23:08 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Nieuwe menu van de McDonalds. Ziet er goed uit(rest vind ik nooit zo boeiend)
I know, marnie eruitquote:Op dinsdag 22 december 2015 23:08 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Volgend seizoen nieuwe jongen en nieuwe meisje in het huis.
waar kijk je?quote:Op dinsdag 22 december 2015 23:08 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Volgend seizoen nieuwe jongen en nieuwe meisje in het huis.
Al best lang, die boerenpatat is ook lekkerquote:Op dinsdag 22 december 2015 23:09 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Nooit gehoord wtf sinds wanneer dan
Hee mcg wanneer daten @ mac
Maar waarom voelt zij zich daardoor bezwaard?quote:Op dinsdag 22 december 2015 23:09 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Dan is het ook weer niet goed.
[..]
Ze wil dat ik mij aan haar ritme hou omdat zij zich anders bezwaard voelt.
Waar ik me iets bij voor kan stellen hoor, maar als ik om 3 uur thuis ben gekomen van een feestje heb ik in de ochtend gewoon echt nog geen trek.
Oh die boerenpatatding ken ik welquote:Op dinsdag 22 december 2015 23:09 schreef McGrath het volgende:
[..]
Al best lang, die boerenpatat is ook lekker
Nooit, want jij doet altijd moeilijk.
Het is beetje wazig. Ze heeft zelf getwitterd dat het filmen van volgend seizoen erop zit.quote:Op dinsdag 22 december 2015 23:10 schreef McGrath het volgende:
[..]
ik dacht dat er al preview was dat ze eruit ging
Dan voelt ze zich oncomfortabel omdat ze als enige aan het eten is. Ik kan er zo weinig begrip voor opbrengen allemaal.quote:Op dinsdag 22 december 2015 23:09 schreef Fera het volgende:
[..]
Maar waarom voelt zij zich daardoor bezwaard?
Binnen 5 minuten ga je van mcGrath naar Tjacka?quote:Op dinsdag 22 december 2015 23:10 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Oh die boerenpatatding ken ik wel
Oh mkay.
TJACKA WNR DATEN
Ben gelukkig nog wel eerste keus.quote:Op dinsdag 22 december 2015 23:11 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Binnen 5 minuten ga je van mcGrath naar Tjacka?
Wat een sletje ben jij zeg
Nou ja, eten is voor haar natuurlijk heel lastig. Het helpt misschien voor haar gevoel om niet alleen te eten.quote:Op dinsdag 22 december 2015 23:10 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Dan voelt ze zich oncomfortabel omdat ze als enige aan het eten is. Ik kan er zo weinig begrip voor opbrengen allemaal.
Uiteraard, het is Tjackaquote:Op dinsdag 22 december 2015 23:11 schreef McGrath het volgende:
[..]
Ben gelukkig nog wel eerste keus.
Wil ook jou uitproberen heurquote:Op dinsdag 22 december 2015 23:11 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Binnen 5 minuten ga je van mcGrath naar Tjacka?
Wat een sletje ben jij zeg
Ah, dan wil je wel een Big Tasty zekerquote:
ik ben meer een chicken sensation.quote:Op dinsdag 22 december 2015 23:12 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ah, dan wil je wel een Big Tasty zeker![]()
thanksquote:
Ze was er laatst weer. Meteen hommeles.quote:Op dinsdag 22 december 2015 23:12 schreef Spatieloos het volgende:
Hoe zou het met Monique gaan, ik weet haar FOK! naam niet eens meer.
Wowoowwww zo smooth dat ik bijna uitgleedquote:Op dinsdag 22 december 2015 23:12 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ah, dan wil je wel een Big Tasty zeker![]()
Als ik een keer bij de Burger King of McDonalds ben dan neem ik bijna altijd iets met kip.quote:Op dinsdag 22 december 2015 23:12 schreef McGrath het volgende:
[..]
ik ben meer een chicken sensation.
over al dat vet...quote:Op dinsdag 22 december 2015 23:13 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Wowoowwww zo smooth dat ik bijna uitgleed
Dat begrijp ik ook wel, maar inmiddels in dat soort situaties als ze begint te praten is me de trek meestal alweer vergaan.quote:Op dinsdag 22 december 2015 23:11 schreef Fera het volgende:
[..]
Nou ja, eten is voor haar natuurlijk heel lastig. Het helpt misschien voor haar gevoel om niet alleen te eten.
Oh, raar. Woont ze nog in NL?quote:Op dinsdag 22 december 2015 23:13 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Ze was er laatst weer. Meteen hommeles.
Ik ook, Burger King wel eerder hamburger, maar die grilled chicken is ook lekker.quote:Op dinsdag 22 december 2015 23:13 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Als ik een keer bij de Burger King of McDonalds ben dan neem ik bijna altijd iets met kip.
Ook wel weer begrijpelijk.quote:Op dinsdag 22 december 2015 23:13 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Dat begrijp ik ook wel, maar inmiddels in dat soort situaties als ze begint te praten is me de trek meestal alweer vergaan.
Gewoon doordat het altijd gezeik oplevert.
Jij mag niks zeggen over kip eten. Jij eet altijd kip.quote:Op dinsdag 22 december 2015 23:14 schreef McGrath het volgende:
[..]
Ik ook, Burger King wel eerder hamburger, maar die grilled chicken is ook lekker.
Lach niet lulquote:
Je hebt in Rotterdam de Chickenspot, dat is echt goed.quote:Op dinsdag 22 december 2015 23:14 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Jij mag niks zeggen over kip eten. Jij eet altijd kip.
Wow what?quote:Op dinsdag 22 december 2015 23:15 schreef McGrath het volgende:
[..]
Je hebt in Rotterdam de Chickenspot, dat is echt goed.
ik ben bij de subway geweest, liep nog wel de mac binnen, maar toch niet gedaan toen ik de rij zag.quote:Op dinsdag 22 december 2015 23:15 schreef Opsonisatie het volgende:
Ik had vandaag nuggets en milkshake en frietjes
Viesdik
Banaanmilkshake?quote:Op dinsdag 22 december 2015 23:15 schreef Opsonisatie het volgende:
Viesdik
Wat ga je met kerst eten?quote:
Hoelang ben je al 12?quote:Op dinsdag 22 december 2015 23:15 schreef Opsonisatie het volgende:
Viesdik
Was echt een ENORME rij wtfquote:Op dinsdag 22 december 2015 23:16 schreef McGrath het volgende:
[..]
ik ben bij de subway geweest, liep nog wel de mac binnen, maar toch niet gedaan toen ik de rij zag.
subwayquote:Op dinsdag 22 december 2015 23:16 schreef McGrath het volgende:
[..]
ik ben bij de subway geweest, liep nog wel de mac binnen, maar toch niet gedaan toen ik de rij zag.
7 jaarquote:
Aardbeiquote:Op dinsdag 22 december 2015 23:16 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Banaanmilkshake?Dat is mijn favoriet.
Kerstavond wokken, Eerste Kerstdag tapas en Tweede Kerstdag gourmetten.quote:
http://www.thuisbezorgd.nl/chicken-spot-rotterdamquote:Op dinsdag 22 december 2015 23:16 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Wow what?Wat kan je daar precies krijgen? (ja kip maar hoe?)
Lekkah lekkahquote:Op dinsdag 22 december 2015 23:17 schreef Fera het volgende:
[..]
Kerstavond wokken, Eerste Kerstdag tapas en Tweede Kerstdag gourmetten.
Ik ga, als het goed is, eerste kerstdag gourmetten.quote:Op dinsdag 22 december 2015 23:17 schreef Fera het volgende:
[..]
O gaan we gourmetten?quote:Op dinsdag 22 december 2015 23:17 schreef Fera het volgende:
[..]
Dacht dat yats zei dat hij morgen pas boodschappen ging doen. Ik bood nog aan om te helpen, maar het hoefde niet.quote:Op dinsdag 22 december 2015 23:17 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Lekkah lekkah
We hebben geoed ingekocht dus komt wel goed
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |