SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Lekker gek
Beetje cray cray
Fan van De Jeugd
En stiekem ook van Le Le
ik vind bepaalde plekken alleen mooi voor tattoo's en rug is daar één vanquote:Op dinsdag 22 december 2015 22:15 schreef supersof het volgende:
[..]lig je met iemand in bed, rug naar jou toe, zie je heel die rug vol tattoo's. je hebt er zelf niet eens wat aan als je het op je rug doet
Waarom niet over je eigen anale avonturen?quote:Op dinsdag 22 december 2015 22:33 schreef Kaneelstokje het volgende:
Ik wilde er een maken over VA en zijn anale avonturen.
Die komen pas na de aanschaf van de drakendildoquote:Op dinsdag 22 december 2015 22:34 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Waarom niet over je eigen anale avonturen?
hardcore en roma`squote:
Als Kaneel net zoveel geluk heeft met loten als met dobbelstenen komt die er nooit.quote:Op dinsdag 22 december 2015 22:34 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Die komen pas na de aanschaf van de drakendildo
Heb ik niet.quote:Op dinsdag 22 december 2015 22:34 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Waarom niet over je eigen anale avonturen?
quote:Op dinsdag 22 december 2015 22:34 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Als Kaneel net zoveel geluk heeft met loten als met dobbelstenen komt die er nooit.
Loop maar niet langs ons kampie jij wijffie.quote:Op dinsdag 22 december 2015 22:34 schreef Fok-it het volgende:
[..]
hardcore en roma`s
Nee gaan maar weg, daar doen we hier niet aan
gewoon nu al doen, hij is vrij man jongenquote:Op dinsdag 22 december 2015 22:35 schreef Mortaxx het volgende:
Help me herinneren dat ik een help Fylax aan een chica topic open als het echt uitgaat
quote:Op dinsdag 22 december 2015 22:33 schreef McGrath het volgende:
[..]
ik vind bepaalde plekken alleen mooi voor tattoo's en rug is daar één vanmaar dan moet je nu nog maar even naast me gaan liggen in bed voor het te laat is.
Schoenen uit in de wagenquote:Op dinsdag 22 december 2015 22:35 schreef hardromacore2.0 het volgende:
[..]
Loop maar niet langs ons kampie jij wijffie.
quote:Op dinsdag 22 december 2015 22:35 schreef hardromacore2.0 het volgende:
[..]
Loop maar niet langs ons kampie jij wijffie.
Nee kan nog goedkomen tochquote:Op dinsdag 22 december 2015 22:35 schreef McGrath het volgende:
[..]
gewoon nu al doen, hij is vrij man jongen
ja ben je van de zweepjes? zit mijn rug straks onder de strepen, dat is wel leuk wou je zeggen.quote:
Yats-zee?quote:Op dinsdag 22 december 2015 22:36 schreef Fera het volgende:
Volgende spelletjesmeet gaan doen we Yahtzee.
wow.quote:Op dinsdag 22 december 2015 22:34 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Die komen pas na de aanschaf van de drakendildo
1/10 would not swim in.quote:
Hehe.quote:
Wel een aardige vent hoor.quote:
Ik doe dan het eten welquote:Op dinsdag 22 december 2015 22:36 schreef Fera het volgende:
Volgende spelletjesmeet gaan doen we Yahtzee.
nee niet per se zweepjesquote:Op dinsdag 22 december 2015 22:36 schreef McGrath het volgende:
[..]
ja ben je van de zweepjes? zit mijn rug straks onder de strepen, dat is wel leuk wou je zeggen.
Daar ben je tenminste goed in. :$quote:
Daarom ging ik ook voor een ginger. Die hebben geen ziel. Hoe bad ass wil je het hebben?quote:Op dinsdag 22 december 2015 22:38 schreef McGrath het volgende:
[..]
weer het bewijs dat vrouwen gemene boys willen.
Nee zeg ik niet op fokquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |