abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 21 november 2002 @ 10:56:56 #1
5636 Vamos
Vamos Vidi Vici!
pi_6920408
Zag de clip laatst op TMF (soms zap ik er wel eens naar toe )

Vind het een briljante clip. Wat ze tegenwoordig allemaal niet met digitale effecten doen!

Past zo in het rijtje van George Michael & Mary J Blige - As en REM - Imitations of life.

Liedje heeft wel dezelfde beat als Cant get you out of my head, da's wel weer jammer (beetje uitmelken).

Weet iemand nog meer clips die dezelfde technieken toepassen met dubbelgangers enzo?

Religie maakt meer kapot dan je lief is
pi_6920457
4 Kylies.

Wie droomt er niet van

gymnocalycium saglione in m'n hol
  donderdag 21 november 2002 @ 11:06:28 #3
13973 ranja
image means nothing
pi_6920529
quote:
Op donderdag 21 november 2002 10:56 schreef Vamos het volgende:
Weet iemand nog meer clips die dezelfde technieken toepassen met dubbelgangers enzo?
Eagle eye cherry, Save tonight zie je hem ook heel vaak langskomen, alleen is hij nooit meer dan 1 keer in beeld.

Die clip van Kylie is wel gaaf ja, vind persoonlijk haar er hier ook een stuk beter uitzien dan in die clip van 'Can't get you out of my head'.

pi_6920551
quote:
Op donderdag 21 november 2002 11:00 schreef Maud_Dib het volgende:
4 Kylies.

Wie droomt er niet van

Idd
pi_6920572
Saaie clip vind ik zelf. Ik vind haar vorige drie mooier. Maar hij is technisch gezien inderdaad wel knap gemaakt.
  donderdag 21 november 2002 @ 11:09:23 #6
13973 ranja
image means nothing
pi_6920583
quote:
Op donderdag 21 november 2002 11:08 schreef postinggirl het volgende:
Saaie clip vind ik zelf.
Tja maar jij bent een vrouw
  donderdag 21 november 2002 @ 11:09:46 #7
38056 uniekje
blond... en trots ook
pi_6920590
Het leuke van die clip is ook dat ie zo lekker continu is... een grote vloeiende camerabeweging ipv verschillende shots..
We must believe in luck. For how else can we explain the success of those we don't like?
De Rukkers van het Zuiden!
  donderdag 21 november 2002 @ 11:12:33 #8
33549 Thomasumo
User 33549 reporting for
pi_6920627
quote:
Op donderdag 21 november 2002 11:00 schreef Maud_Dib het volgende:
4 Kylies.

Wie droomt er niet van

, en dat liedje is ook te cool!!
I am SO omniscient that if there were to be two omnisciences, I'd be both!
pi_6920679
Ik vind deze een beetje tegenvallen. Het is wel grappig dat er steeds een kylie bijkomt ,maar dat gehuppel ging me vrij snel vervelen, en verder gebeurt er niet veel, nauwelijks origineel imho.
Dan vind ik de clip van Coldplay's sientist een stuk origineler. Helemaal achteruit gefilmd terwijl hij toch de woorden goed zingt. Wel grappig dat je een liedje leert achterstevoren te zingen. Drop van de pharcyde is minstens zo gaaf maar de lip sync daarin slaat als een lul op een drumstel.
pi_6920777
quote:
Op donderdag 21 november 2002 11:12 schreef Thomasumo het volgende:

[..]

, en dat liedje is ook te cool!!

Maar dat is toch maar bijzaak??
gymnocalycium saglione in m'n hol
  donderdag 21 november 2002 @ 13:56:01 #11
5636 Vamos
Vamos Vidi Vici!
pi_6923167
quote:
Op donderdag 21 november 2002 11:15 schreef el_bario het volgende:
Ik vind deze een beetje tegenvallen. Het is wel grappig dat er steeds een kylie bijkomt ,maar dat gehuppel ging me vrij snel vervelen, en verder gebeurt er niet veel, nauwelijks origineel imho.
Verder gebeurt er niet veel? Dan moet je maar eens op de achtergrond letten! Elke persoon verdubbelt daar langszaam en doen elke keer andere dingen. Eerst 1 glazenwasser, dan 2 dan 3 enzo. Dezelfde Fietser die uit verschillende hoeken komt aanfietsen. Steeds meer agentes die een bekeuring uitdelen... etc etc.
Religie maakt meer kapot dan je lief is
  donderdag 21 november 2002 @ 13:57:46 #12
11923 I.R.Baboon
Schaterlachend langs ravijnen.
pi_6923201
quote:
Op donderdag 21 november 2002 10:56 schreef Vamos het volgende:
Zag de clip laatst op TMF (soms zap ik er wel eens naar toe )

Vind het een briljante clip. Wat ze tegenwoordig allemaal niet met digitale effecten doen!

Past zo in het rijtje van George Michael & Mary J Blige - As en REM - Imitations of life.

Dat vind ik beide ook meesterlijke clips. En deze ook.

En het liedje is ook VEEL leuker dan can't get you out of my head. Maar goed, dat was dan ook een kutplaat.

Het gaat slecht, verder gaat het goed.
pi_6923226
Zelf kijk ik alleen maar naar haar strakke truitje!

Alleen een beetje lastig als er vier Kylie's rondlopen, dan moet je naar alle truitjes tegelijk kijken en raak ik een beetje gedesorienteerd!

Christmuz is in vorm........rond is ook een vorm
pi_6923286
Briljant is het goede woord inderdaad, en ik zou hier ontzettend over deze clip gaan zitten uitwijden als ik dat niet al hier al gedaan had. Dus lees dat topic maar voor mijn lichtelijk hysterische overanalyse van dit juweeltje.

Het is 1 Kylie trouwens, geen 4. Ze loopt alleen 4 keer dat rondje.

Op donderdag 15 april 2004 13:52 schreef schatje het volgende:
SmashBro was echt een lieve jongen O+.
LaToya rules
pi_6923477
Elke keer als ik die clip zie probeer ik uit te vinden waar er nou 'geplakt' wordt. Zoals die camera ronddraait weet je gewoon dat er iets niet klopt, in mijn hoofd probeer ik dat rondje met die gebouwen te schetsen, maar volgens mij is het een vijfhoek ofzo :p
  donderdag 21 november 2002 @ 14:11:29 #16
13973 ranja
image means nothing
pi_6923530
quote:
Op donderdag 21 november 2002 14:01 schreef SmashBro het volgende:

Het is 1 Kylie trouwens, geen 4. Ze loopt alleen 4 keer dat rondje.

In de laatste seconden zijn het er zelfs 5

Maar inderdaad, ook briljant hoe er steeds meer politieagenten zijn, steeds meer posterplakkers, steeds meer ladders, steeds meer brommerrijders in gevecht, enzovoort.

pi_6954598
Bij Tops Of The Pops op de BBC zong Kylie een andere versie van dit nummer, een mix dus, vond het beter klinken dan het orgineel.
pi_6954629
Geweldige clip ja! Lekker chaotisch enzo.
pi_6954955
quote:
Op donderdag 21 november 2002 11:15 schreef el_bario het volgende:
Dan vind ik de clip van Coldplay's sientist een stuk origineler. Helemaal achteruit gefilmd terwijl hij toch de woorden goed zingt. Wel grappig dat je een liedje leert achterstevoren te zingen. Drop van de pharcyde is minstens zo gaaf maar de lip sync daarin slaat als een lul op een drumstel.
ik vind dat ze in die clip van the pharcyde ook niet echt veel moeite doen om een beetje met de tekst mee te gaan..
Ik vind in die clip van Kylie juist dat stukje zo gaaf dat ze onder zichzelf doorloopt terwijl ze om die lantaarnpaal heendraait...alleen zie je wel goed dat ze af en toe heel wat anders zingt.
No. I'm not part of the show.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')