Vind het een briljante clip. Wat ze tegenwoordig allemaal niet met digitale effecten doen!
Past zo in het rijtje van George Michael & Mary J Blige - As en REM - Imitations of life.
Liedje heeft wel dezelfde beat als Cant get you out of my head, da's wel weer jammer (beetje uitmelken).
Weet iemand nog meer clips die dezelfde technieken toepassen met dubbelgangers enzo?
quote:Eagle eye cherry, Save tonight zie je hem ook heel vaak langskomen, alleen is hij nooit meer dan 1 keer in beeld.
Op donderdag 21 november 2002 10:56 schreef Vamos het volgende:
Weet iemand nog meer clips die dezelfde technieken toepassen met dubbelgangers enzo?
Die clip van Kylie is wel gaaf ja, vind persoonlijk haar er hier ook een stuk beter uitzien dan in die clip van 'Can't get you out of my head'.
quote:Idd
Op donderdag 21 november 2002 11:00 schreef Maud_Dib het volgende:
4 Kylies.Wie droomt er niet van
quote:Tja maar jij bent een vrouw
Op donderdag 21 november 2002 11:08 schreef postinggirl het volgende:
Saaie clip vind ik zelf.
quote:
Op donderdag 21 november 2002 11:00 schreef Maud_Dib het volgende:
4 Kylies.Wie droomt er niet van
quote:Maar dat is toch maar bijzaak??
Op donderdag 21 november 2002 11:12 schreef Thomasumo het volgende:[..]
, en dat liedje is ook te cool!!
quote:Verder gebeurt er niet veel? Dan moet je maar eens op de achtergrond letten! Elke persoon verdubbelt daar langszaam en doen elke keer andere dingen. Eerst 1 glazenwasser, dan 2 dan 3 enzo. Dezelfde Fietser die uit verschillende hoeken komt aanfietsen. Steeds meer agentes die een bekeuring uitdelen... etc etc.
Op donderdag 21 november 2002 11:15 schreef el_bario het volgende:
Ik vind deze een beetje tegenvallen. Het is wel grappig dat er steeds een kylie bijkomt ,maar dat gehuppel ging me vrij snel vervelen, en verder gebeurt er niet veel, nauwelijks origineel imho.
quote:Dat vind ik beide ook meesterlijke clips. En deze ook.
Op donderdag 21 november 2002 10:56 schreef Vamos het volgende:
Zag de clip laatst op TMF (soms zap ik er wel eens naar toe)
Vind het een briljante clip. Wat ze tegenwoordig allemaal niet met digitale effecten doen!
Past zo in het rijtje van George Michael & Mary J Blige - As en REM - Imitations of life.
En het liedje is ook VEEL leuker dan can't get you out of my head. Maar goed, dat was dan ook een kutplaat.
Alleen een beetje lastig als er vier Kylie's rondlopen, dan moet je naar alle truitjes tegelijk kijken en raak ik een beetje gedesorienteerd!
Het is 1 Kylie trouwens, geen 4. Ze loopt alleen 4 keer dat rondje.
quote:In de laatste seconden zijn het er zelfs 5
Op donderdag 21 november 2002 14:01 schreef SmashBro het volgende:Het is 1 Kylie trouwens, geen 4. Ze loopt alleen 4 keer dat rondje.
Maar inderdaad, ook briljant hoe er steeds meer politieagenten zijn, steeds meer posterplakkers, steeds meer ladders, steeds meer brommerrijders in gevecht, enzovoort.
quote:ik vind dat ze in die clip van the pharcyde ook niet echt veel moeite doen om een beetje met de tekst mee te gaan..
Op donderdag 21 november 2002 11:15 schreef el_bario het volgende:
Ik vind deze een beetje tegenvallen. Het is wel grappig dat er steeds een kylie bijkomt ,maar dat gehuppel ging me vrij snel vervelen, en verder gebeurt er niet veel, nauwelijks origineel imho.
Dan vind ik de clip van Coldplay's sientist een stuk origineler. Helemaal achteruit gefilmd terwijl hij toch de woorden goed zingt. Wel grappig dat je een liedje leert achterstevoren te zingen.Drop van de pharcyde is minstens zo gaaf maar de lip sync daarin slaat als een lul op een drumstel.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |