quote:
Op dinsdag 12 november 2002 11:26 schreef Ripley het volgende:
Kylie. Die heeft meer stijl..
quote:Vind je? Het concept is leuk bedacht, maar als je goed kijkt zie je dat er altijd Kylietjes zijn die woorden zingen die ze op dat moment helemaal niet zingt. Let maar eens goed, naarmate het einde wordt het (logisch) steeds erger. Zonde. Maar het is wel leuk bedacht idd.
Op dinsdag 12 november 2002 11:27 schreef SmashBro het volgende:
De clip is wel geniaal.
quote:Leuk bedacht idd, niet geniaal nee. Maar voor een vlug-vlug-productie (wat een videoclip toch meestal is) vind ik het een leuk werkje
Op dinsdag 12 november 2002 11:29 schreef kikkerlikkerfan het volgende:[..]
Vind je? Het concept is leuk bedacht, maar als je goed kijkt zie je dat er altijd Kylietjes zijn die woorden zingen die ze op dat moment helemaal niet zingt. Let maar eens goed, naarmate het einde wordt het (logisch) steeds erger. Zonde. Maar het is wel leuk bedacht idd.
quote:Duh, het is steeds dezelfde Kylie. Ze loopt vier rondjes, en steeds als ze weer op het beginpunt is aangekomen blijft de vorige Kylie meelopen. Er komen dus geen nieuwe Kylies bij, het rondje gaat alleen in de repeat.
Op dinsdag 12 november 2002 11:29 schreef kikkerlikkerfan het volgende:[..]
Vind je? Het concept is leuk bedacht, maar als je goed kijkt zie je dat er altijd Kylietjes zijn die woorden zingen die ze op dat moment helemaal niet zingt. Let maar eens goed, naarmate het einde wordt het (logisch) steeds erger. Zonde. Maar het is wel leuk bedacht idd.
quote:Heb je die lyrics nou al gelezen? Right up your, ehm, alley.
Op dinsdag 12 november 2002 11:30 schreef Dave het volgende:
Jullie kijken er vast niet vreemd van op dat ik de clip niet ken.
Overigens vind ik de clip van mijn nieuwe stokpaardje ook erg hot, met die armen uit de muur en die grote langspeelplaat uiteraard! .
quote:Er gebeurt wel meer hoor, check die ladders bijv. maar eens
Op dinsdag 12 november 2002 11:31 schreef SmashBro het volgende:[..]
Duh, het is steeds dezelfde Kylie. Ze loopt vier rondjes, en steeds als ze weer op het beginpunt is aangekomen blijft de vorige Kylie meelopen. Er komen dus geen nieuwe Kylies bij, het rondje gaat alleen in de repeat.
quote:Nee, het zijn allemaal anderen. Dat kun je zien aan hoe ze (bijvoorbeeld) om die paal heen gaat. De ene draait een rondje, twee of drie gaan er onderdoor en nog eentje achterlangs (hehe) ofzoiets.
Op dinsdag 12 november 2002 11:31 schreef SmashBro het volgende:
Duh, het is steeds dezelfde Kylie. Ze loopt vier rondjes, en steeds als ze weer op het beginpunt is aangekomen blijft de vorige Kylie meelopen. Er komen dus geen nieuwe Kylies bij, het rondje gaat alleen in de repeat.
quote:PUT THE NEEDLE ON IT!
Op dinsdag 12 november 2002 11:33 schreef Dave het volgende:
Nieuw stokpaardje?
Ben je nog wakker!
quote:Echt niet hoor, het is 1 Kylie, die op 4 verschillende manieren dat rondje loopt. De eerste keer gaat ze klaarstaan bij die paal, de tweede keer gat ze er aan de ene kant onderdoor, de derde keer aan de andere kant en de vierde keer gewoon erlangs. Het is dus maar 1 Kylie, maar ze laten de vorige rondjes ook zien. Daarom lijkt het alsof ze onder zichzelf doorgaat. En of haar lippen niet synchroon lopen met de tekst. Maar dat doen ze dus wel, alleen in het vorige rondje. Wat je nog steeds ziet.
Op dinsdag 12 november 2002 11:33 schreef kikkerlikkerfan het volgende:[..]
Nee, het zijn allemaal anderen. Dat kun je zien aan hoe ze (bijvoorbeeld) om die paal heen gaat. De ene draait een rondje, twee of drie gaan er onderdoor en nog eentje achterlangs (hehe) ofzoiets.
Hoe dan ook, het is niet netjes dat je d'r duidelijk ziet lipsync'en op woorden die niet gezongen worden.
quote:Ja, ze lopen synchroon in het vorige rondje! Toen ze dus andere dingen zong! Waardoor haar mond beweegt op woorden die je niet hoort.
Op dinsdag 12 november 2002 11:35 schreef SmashBro het volgende:
En of haar lippen niet synchroon lopen met de tekst. Maar dat doen ze dus wel, alleen in het vorige rondje. Wat je nog steeds ziet.
Anyhow, ik vind het fijn dat jij het een briljant clipje vindt, ik vind het 'wel leuk'.
quote:Die is toch van Kylie....?
Op dinsdag 12 november 2002 11:34 schreef kikkerlikkerfan het volgende:[..]
PUT THE NEEDLE ON IT!
Ben je nog wakker!
quote:Ik snap nu wat je hiermee bedoelt trouwens. En ik snap het. Dus.
Op dinsdag 12 november 2002 11:35 schreef SmashBro het volgende:
het is 1 Kylie, die op 4 verschillende manieren dat rondje loopt.
quote:Nee, dat is de nieuwe van Dannii. Stuur je vanavond wel een mp3'tje.
Op dinsdag 12 november 2002 11:38 schreef Dave het volgende:
Die is toch van Kylie....?
quote:Ok, maar dan wel voor of na 24.
Op dinsdag 12 november 2002 11:39 schreef kikkerlikkerfan het volgende:[..]
Nee, dat is de nieuwe van Dannii. Stuur je vanavond wel een mp3'tje.
quote:Tony heeft het allemaal gedaan. Zo, nu kan het ook tijdens 24.
Op dinsdag 12 november 2002 11:41 schreef Dave het volgende:
dan wel voor of na 24.
quote:Will! &! Grace!
Op dinsdag 12 november 2002 11:41 schreef Dave het volgende:
na 24.
quote:Nu hoef ik 'm helemaal niet meer.
Op dinsdag 12 november 2002 11:41 schreef kikkerlikkerfan het volgende:[..]
Tony heeft het allemaal gedaan. Zo, nu kan het ook tijdens 24.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |