quote:Op dinsdag 22 december 2015 22:25 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Snap wel dat het heftig is, een niet-kneus in deze kneuzenbende.
Ik drink geen bier en wie is geerdquote:Op dinsdag 22 december 2015 22:23 schreef Sneeuw-Leeuw het volgende:
[..]
Ligt eraan. Als je Geerd als je heer en meester accepteert en halve liters klapt in zijn naam.
Oh eens checken, hoewel ik lees het boek eerst denk ik.quote:Op dinsdag 22 december 2015 22:25 schreef moemoe het volgende:
[..].
Sinds vorige maand in de bioscopen te zien denk ik.
Geerd is onze God en leider in wie we geloven.quote:Op dinsdag 22 december 2015 22:26 schreef Inalcanzable het volgende:
[..]
Ik drink geen bier en wie is geerd
Snel de kauwgomballen kanonnen bemannen!quote:Op dinsdag 22 december 2015 22:27 schreef Cassius het volgende:
Wat is hier nou toch weer aan de hand
En daarom is dit dus een kneuzenbende.quote:Op dinsdag 22 december 2015 22:27 schreef Sneeuw-Leeuw het volgende:
[..]
Geerd is onze God en leider in wie we geloven.
Je bent famousquote:Op dinsdag 22 december 2015 22:22 schreef PausNicolaas het volgende:
[..]
Guus is een sjap van hier tot Tokyo
Dus ze hebben mij weer genoemd
Toni, van een andere radiostation uit hetzelfde spel GTA Vice Cityquote:Op dinsdag 22 december 2015 22:27 schreef moemoe het volgende:
[..]
Oi! Ik herkende je bijna niet joh. Van wie is dit portret?
Wat een warm welkomquote:Op dinsdag 22 december 2015 22:24 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Als je vrouw bent word je eerst verkracht door renwan, daarna dp van SL en geerd en daarna op je kont gesmackt door simterklaas, allemaal terwijl PN toekijkt.
WELKOM
quote:Op dinsdag 22 december 2015 22:26 schreef Inalcanzable het volgende:
[..]
Ik drink geen bier en wie is geerd
Kleuterklas kapot schieten, want dat is het.quote:Op dinsdag 22 december 2015 22:27 schreef Sneeuw-Leeuw het volgende:
[..]
Snel de kauwgomballen kanonnen bemannen!
Wie nietquote:Op dinsdag 22 december 2015 22:22 schreef Sneeuw-Leeuw het volgende:
[..]
Ben jij geïnteresseerd in Guus?
Bitte schnelll, anders is 't weer van 't doek af. Altijd leuk om met meerdere mensen te lachen in een bioscoopzaal.quote:Op dinsdag 22 december 2015 22:27 schreef Sneeuw-Leeuw het volgende:
[..]
Oh eens checken, hoewel ik lees het boek eerst denk ik.
In geloof oprecht in geerd. Geerd is waarvoor ik leefquote:Op dinsdag 22 december 2015 22:27 schreef Sneeuw-Leeuw het volgende:
[..]
Geerd is onze God en leider in wie we geloven.
Ja ik heb het wel druk rond de feestdagen.. Hoe gaat het met Moemoe?quote:Op dinsdag 22 december 2015 22:29 schreef moemoe het volgende:
[..]
Bitte schnelll, anders is 't weer van 't doek af. Altijd leuk om met meerdere mensen te lachen in een bioscoopzaal.
Goed, je zult hier wel je draai vinden!quote:Op dinsdag 22 december 2015 22:29 schreef Inalcanzable het volgende:
[..]
In geloof oprecht in geerd. Geerd is waarvoor ik leef
That escalated quickly.quote:Op dinsdag 22 december 2015 22:29 schreef Inalcanzable het volgende:
[..]
In geloof oprecht in geerd. Geerd is waarvoor ik leef
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |