Guus is een sjap van hier tot Tokyoquote:Op dinsdag 22 december 2015 22:21 schreef IfImJamesDean het volgende:
[..]
In de SC zeiden ze eens dat guus die een relatie met mij krijgt een dis naar jou zou zijn![]()
Gelukkig zitten in al mijn 5 namen niet één keer een Gquote:Op dinsdag 22 december 2015 22:16 schreef Sneeuw-Leeuw het volgende:
[..]
Geerd en Guus is water als vuur, er kan er maar een de G voeten in zijn naam.
Aldus jij.quote:Op dinsdag 22 december 2015 22:15 schreef PausNicolaas het volgende:
[..]
Guus is zo kneus als je maar kan zijn !!
Ben jij geïnteresseerd in Guus?quote:Op dinsdag 22 december 2015 22:21 schreef IfImJamesDean het volgende:
[..]
In de SC zeiden ze eens dat guus die een relatie met mij krijgt een dis naar jou zou zijn![]()
Ligt eraan. Als je Geerd als je heer en meester accepteert en halve liters klapt in zijn naam.quote:
wie niet?quote:Op dinsdag 22 december 2015 22:22 schreef Sneeuw-Leeuw het volgende:
[..]
Ben jij geïnteresseerd in Guus?
Als je vrouw bent word je eerst verkracht door renwan, daarna dp van SL en geerd en daarna op je kont gesmackt door simterklaas, allemaal terwijl PN toekijkt.quote:
Eerst een heel betoog over anti-aandachtsgeile mensen dan boem.quote:Op dinsdag 22 december 2015 22:23 schreef H0D3NPYL het volgende:
[..]
Als je lekker bent zijn we altijd lief
Ik dacht het ook Guus, maar je hebt gewoon geen kaartje gestuurd met mijn verjaardag.quote:Op dinsdag 22 december 2015 22:24 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Dacht dat we vrienden waren.
Misselijkmakende backstabber.
Was ook een geintjeh hehhh SLquote:Op dinsdag 22 december 2015 22:24 schreef Sneeuw-Leeuw het volgende:
[..]
Eerst een heel betoog over anti-aandachtsgeile mensen dan boem.
Ik smaak naar aardbeiquote:Op dinsdag 22 december 2015 22:23 schreef H0D3NPYL het volgende:
[..]
Als je lekker bent zijn we altijd lief
quote:Op dinsdag 22 december 2015 22:24 schreef Sneeuw-Leeuw het volgende:
Is die goed? Ik wist niet eens dat er een film van is.
quote:Op dinsdag 22 december 2015 22:26 schreef Inalcanzable het volgende:
[..]
Wil je ophouden? ik heb je niks aangedaan je doet de hele tijd vervelend tegen mij.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |