SPOILER: leuke plaatjesOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 50% gewijzigd door PausNicolaas op 22-12-2015 21:44:40 ]'Ego te absolvo peccatis tuis in nomine patris et filii et spiritus sancti.'
Gewoon geen nieuwe openen als je mobiel zit en het niet kan.quote:Op dinsdag 22 december 2015 21:39 schreef renwan het volgende:
Godverdomme paus zo moeilijk is het echt niet
Ik had lapo homoquote:
quote:
quote:Op dinsdag 22 december 2015 21:39 schreef renwan het volgende:
Godverdomme paus zo moeilijk is het echt niet
omgd al fixed stelletje kakhoofdenquote:
Dit.quote:Op dinsdag 22 december 2015 21:42 schreef renwan het volgende:
En gooi die photoshops eens terug, Geerd had me vriendelijk verzocht die in de OP te laten
quote:Op dinsdag 22 december 2015 21:44 schreef renwan het volgende:
Dit loopt straks via een glas mijn keel in
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 22 december 2015 21:42 schreef renwan het volgende:
En gooi die photoshops eens terug, Geerd had me vriendelijk verzocht die in de OP te laten
quote:
Kusje!quote:
Fixedquote:Op dinsdag 22 december 2015 21:45 schreef Sneeuw-Leeuw het volgende:
Paus Nicolaas, vernietiger van opso.
Watquote:Op dinsdag 22 december 2015 21:45 schreef Sneeuw-Leeuw het volgende:
Paus Nicolaas, vernietiger van ops.
Geen vet schattige roze stampertjes pyjama hebbenquote:Op dinsdag 22 december 2015 21:54 schreef Opsonisatie het volgende:
Ik heb vet schattige roze slofjes
Geef PN zijn sloffen terug.quote:Op dinsdag 22 december 2015 21:54 schreef Opsonisatie het volgende:
Ik heb vet schattige roze slofjes
Mijne Zijn leukerquote:Op dinsdag 22 december 2015 21:55 schreef IfImJamesDean het volgende:
[..]
Geen vet schattige roze stampertjes pyjama hebben
Niet gewoon slapen in hemd en onderbroek.quote:Op dinsdag 22 december 2015 21:55 schreef IfImJamesDean het volgende:
[..]
Geen vet schattige roze stampertjes pyjama hebben
Boh, maar Stampertje is echt cutequote:
Niet in een konijnenonsie slapenquote:Op dinsdag 22 december 2015 21:57 schreef Sneeuw-Leeuw het volgende:
[..]
Niet gewoon slapen in hemd en onderbroek.
Slapenquote:Op dinsdag 22 december 2015 21:59 schreef IfImJamesDean het volgende:
[..]
Niet in een konijnenonsie slapen
Gewoon lekker uitgbreid zitten en weten dat je ervoor betaald krijgtquote:
Maar ik ben chagrijnig als ik minder dan 9-10 uur slaapquote:
Ga dan maar gewoon slapen, in plaats van films kijken.quote:Op dinsdag 22 december 2015 22:01 schreef IfImJamesDean het volgende:
[..]
Maar ik ben chagrijnig als ik minder dan 9-10 uur slaap
Ik weet wel iets waar je vrolijk van wordtquote:Op dinsdag 22 december 2015 22:01 schreef IfImJamesDean het volgende:
[..]
Maar ik ben chagrijnig als ik minder dan 9-10 uur slaap
Maar ik kan uitslapen morgenquote:Op dinsdag 22 december 2015 22:02 schreef Sneeuw-Leeuw het volgende:
[..]
Ga dan maar gewoon slapen, in plaats van films kijken.
Je kan ook vroeg opstaan en bier drinken.quote:Op dinsdag 22 december 2015 22:06 schreef IfImJamesDean het volgende:
[..]
Maar ik kan uitslapen morgen
Remmiiiieeeeee, ik begon je al te missenquote:Op dinsdag 22 december 2015 22:02 schreef Remqo het volgende:
[..]
Ik weet wel iets waar je vrolijk van wordt
Pas wel op hij heult met de vijand.quote:Op dinsdag 22 december 2015 22:06 schreef IfImJamesDean het volgende:
[..]
Remmiiiieeeeee, ik begon je al te missen
Vond je die film echt niet leuk? Ik heb hem al zo vaak gezien dat ik hele scènes na kan doenquote:Op dinsdag 22 december 2015 22:03 schreef Sneeuw-Leeuw het volgende:
Nu ik aan love-actually denk, voel ik me wel bekakt. Klote schoolkamp naar die klote bisocoop die klote film kijken.... Deze profeet hoopt dat hij gauw een martelaar wordt en de dood mag vinden. Fuck herinneringen de trauma's ze komen naar boven tijd voor meer bier.
I like the way you thinkquote:Op dinsdag 22 december 2015 22:06 schreef Sneeuw-Leeuw het volgende:
[..]
Je kan ook vroeg opstaan en bier drinken.
De film kan ik me niets van herinneren, die school helaas wel. Dat was een schoolkamp in Maastricht, bij de grotten in de buurt. Dat was een vreselijke tijd.quote:Op dinsdag 22 december 2015 22:07 schreef IfImJamesDean het volgende:
[..]
Vond je die film echt niet leuk? Ik heb hem al zo vaak gezien dat ik hele scènes na kan doen
Man man man gedraag je eens als profeet!quote:
Remmie en ik zijn strikt platonischquote:Op dinsdag 22 december 2015 22:07 schreef Sneeuw-Leeuw het volgende:
[..]
Pas wel op hij heult met de vijand.
Aristoteles was niet goed genoeg?quote:Op dinsdag 22 december 2015 22:09 schreef IfImJamesDean het volgende:
[..]
Remmie en ik zijn strikt platonisch
Zie je me aan als de Antigeerd?quote:Op dinsdag 22 december 2015 22:07 schreef Sneeuw-Leeuw het volgende:
[..]
Pas wel op hij heult met de vijand.
Vond je die man die naar Amerika ging en heel veel sex kreeg dan ook niks? Die man had wel echt geweldige opmerkingenquote:Op dinsdag 22 december 2015 22:08 schreef Sneeuw-Leeuw het volgende:
[..]
De film kan ik me niets van herinneren, die school helaas wel. Dat was een schoolkamp in Maastricht, bij de grotten in de buurt. Dat was een vreselijke tijd.
Kan het me niet zo goed herinneren, ik zat in de ruigste tijd van mijn leven. Als ik een pistool had, had ik iedereen dood geschoten.quote:Op dinsdag 22 december 2015 22:13 schreef IfImJamesDean het volgende:
[..]
Vond je die man die naar Amerika ging en heel veel sex kreeg dan ook niks? Die man had wel echt geweldige opmerkingen
Ik probeer mijn horizon te verbredenquote:Op dinsdag 22 december 2015 22:09 schreef Sneeuw-Leeuw het volgende:
[..]
Aristoteles was niet goed genoeg?
Guus is zo kneus als je maar kan zijn !!quote:
Neem een reisje met een luchtbalon.quote:Op dinsdag 22 december 2015 22:14 schreef IfImJamesDean het volgende:
[..]
Ik probeer mijn horizon te verbreden
Close is een groot woord, maar we gaan normaal met elkaar om.quote:Op dinsdag 22 december 2015 22:11 schreef Sneeuw-Leeuw het volgende:
[..]
Ligt eraan, ik heb nog niet kunnen zien hoe close je bent met Guus.
Uiteraard. maar we zijn al eens aangevallen door de KLB SC. Sta op mijn achterste poten.quote:Op dinsdag 22 december 2015 22:16 schreef Remqo het volgende:
[..]
Close is een groot woord, maar we gaan normaal met elkaar om.
Ben iig niet anti-Guus.
Geerd zei daarover: Leef en laat leven
Welkom thuis Cassius.quote:Op dinsdag 22 december 2015 22:19 schreef Cassius het volgende:
Kom ik thuis, direct Shaft Theme op de radio
Ik moet toegeven dat ik dat ook zo vaak denkquote:Op dinsdag 22 december 2015 22:14 schreef Sneeuw-Leeuw het volgende:
[..]
Kan het me niet zo goed herinneren, ik zat in de ruigste tijd van mijn leven. Als ik een pistool had, had ik iedereen dood geschoten.
Beetje overtrokken wel.
Nu zuip ik bier en heb ik het verleden verdronken in dat bier.quote:Op dinsdag 22 december 2015 22:20 schreef IfImJamesDean het volgende:
[..]
Ik moet toegeven dat ik dat ook zo vaak denk
In de SC zeiden ze eens dat guus die een relatie met mij krijgt een dis naar jou zou zijnquote:Op dinsdag 22 december 2015 22:15 schreef PausNicolaas het volgende:
[..]
Guus is zo kneus als je maar kan zijn !!
Guus is een sjap van hier tot Tokyoquote:Op dinsdag 22 december 2015 22:21 schreef IfImJamesDean het volgende:
[..]
In de SC zeiden ze eens dat guus die een relatie met mij krijgt een dis naar jou zou zijn![]()
Gelukkig zitten in al mijn 5 namen niet één keer een Gquote:Op dinsdag 22 december 2015 22:16 schreef Sneeuw-Leeuw het volgende:
[..]
Geerd en Guus is water als vuur, er kan er maar een de G voeten in zijn naam.
Aldus jij.quote:Op dinsdag 22 december 2015 22:15 schreef PausNicolaas het volgende:
[..]
Guus is zo kneus als je maar kan zijn !!
Ben jij geïnteresseerd in Guus?quote:Op dinsdag 22 december 2015 22:21 schreef IfImJamesDean het volgende:
[..]
In de SC zeiden ze eens dat guus die een relatie met mij krijgt een dis naar jou zou zijn![]()
Ligt eraan. Als je Geerd als je heer en meester accepteert en halve liters klapt in zijn naam.quote:
wie niet?quote:Op dinsdag 22 december 2015 22:22 schreef Sneeuw-Leeuw het volgende:
[..]
Ben jij geïnteresseerd in Guus?
Als je vrouw bent word je eerst verkracht door renwan, daarna dp van SL en geerd en daarna op je kont gesmackt door simterklaas, allemaal terwijl PN toekijkt.quote:
Eerst een heel betoog over anti-aandachtsgeile mensen dan boem.quote:Op dinsdag 22 december 2015 22:23 schreef H0D3NPYL het volgende:
[..]
Als je lekker bent zijn we altijd lief
Ik dacht het ook Guus, maar je hebt gewoon geen kaartje gestuurd met mijn verjaardag.quote:Op dinsdag 22 december 2015 22:24 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Dacht dat we vrienden waren.
Misselijkmakende backstabber.
Was ook een geintjeh hehhh SLquote:Op dinsdag 22 december 2015 22:24 schreef Sneeuw-Leeuw het volgende:
[..]
Eerst een heel betoog over anti-aandachtsgeile mensen dan boem.
Ik smaak naar aardbeiquote:Op dinsdag 22 december 2015 22:23 schreef H0D3NPYL het volgende:
[..]
Als je lekker bent zijn we altijd lief
quote:Op dinsdag 22 december 2015 22:24 schreef Sneeuw-Leeuw het volgende:
Is die goed? Ik wist niet eens dat er een film van is.
quote:Op dinsdag 22 december 2015 22:26 schreef Inalcanzable het volgende:
[..]
Wil je ophouden? ik heb je niks aangedaan je doet de hele tijd vervelend tegen mij.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |