Je moet wel enigszins sympathiek ogen en leuk kunnen babbelen.quote:Op dinsdag 22 december 2015 21:46 schreef Poison-Ivy het volgende:
[..]
Zo makkelijk lijkt het me ook niet.
Dan zou iedereen gaan vloggen
Die zat te verkondigen dat ze niet meer thuis durfte te slapen na die tuinparty van stukTV en dat ze steeds moest huilenquote:
Velen met jou. Inclusief ikzelf.quote:Op dinsdag 22 december 2015 21:46 schreef Strani het volgende:
[..]
Ik ben nog maar 34 maar ik neig toch ook al steeds meer richting iets als Radio 2 in plaats van 3FM.
Ik vlog 2 maal per dag na het tandenpoetsenquote:Op dinsdag 22 december 2015 21:46 schreef Poison-Ivy het volgende:
[..]
Zo makkelijk lijkt het me ook niet.
Dan zou iedereen gaan vloggen
quote:Op dinsdag 22 december 2015 21:47 schreef Evertjan het volgende:
[..]
Ik vlog 2 maal per dag na het tandenpoetsen
Ik vind radio twee the bomb.quote:Op dinsdag 22 december 2015 21:46 schreef Strani het volgende:
[..]
Ik ben nog maar 34 maar ik neig toch ook al steeds meer richting iets als Radio 2 in plaats van 3FM.
Is het niet veel te vroeg voor D-artiesten, jezus zeg. Plan die griet om half 5 s'nachts.quote:Op dinsdag 22 december 2015 21:46 schreef Cee het volgende:
[..]
De vriendin van de vlogger die meent te moeten gaan zingen.
JAAAAAAAAAAAAAAAAAA. Doenquote:Op dinsdag 22 december 2015 21:47 schreef Cee het volgende:
Ze zouden nu Vlogging Molly moeten draaien.
Is dat allesquote:Op dinsdag 22 december 2015 21:47 schreef Cee het volgende:
[..]
Je moet wel enigszins sympathiek ogen en leuk kunnen babbelen.
Qua muziek luister ik altijd maar hetzelfde van vroeger. Zo tot 1995. Elk jaar is het weer grappig om al die nieuwe muziek te horen. Maar vaak ook niet natuurlijk.quote:Op dinsdag 22 december 2015 21:46 schreef Strani het volgende:
[..]
Ben je al binnen?quote:Op dinsdag 22 december 2015 21:47 schreef Evertjan het volgende:
[..]
Ik vlog 2 maal per dag na het tandenpoetsen
Niks mis met radio 2 ik mis wel frits spits met de tweespraakquote:Op dinsdag 22 december 2015 21:48 schreef Poison-Ivy het volgende:
[..]
Ik vind radio twee the bomb.
Heerlijk die oudere nummers afgewisseld met het nieuwe.
Niks mis mee. Sinds jaren heb ik ook radio 2 meer op als 3fm.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |