Heb je hier een bron van?quote:Op woensdag 20 januari 2016 18:22 schreef PjotterFRL het volgende:
[..]
Precies.
Maar, ze zouden securitypatches en features wel los van elkaar kunnen trekken. Gaat bij Android nu ook gedeeltelijk gebeuren volgens mij.
Als je de feature niet hebt, heb je ook geen veiligheidslek.quote:Op woensdag 20 januari 2016 18:34 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Er kunnen natuurlijk veiligheidslekken in features ontstaan.
Welke versie had je hiervoor? 🤔quote:Op woensdag 20 januari 2016 08:11 schreef D.U.M.A.N. het volgende:
[..]
Nu al spijt van. 🤔 Hapert, duurt lang om apps/pagina's/toetsenbord te openen. Zucht.
Nee dus je hebt nieuwe features in ios 9 en oude features in ios 8 die je beide zou moeten onderhouden. Ergo, het is beter om je te concentreren op 1 major OS release.quote:Op woensdag 20 januari 2016 19:56 schreef PjotterFRL het volgende:
[..]
Als je de feature niet hebt, heb je ook geen veiligheidslek.
Ook als je oude telefoons het niet meer aankunnen? Ik vind de ondersteuning bij telefoons echt schandalig kort. Maar dat is niet alleen Apple (zeker niet juist) ook Google en Microsoft doen daar aan mee. Een telefoon gekocht in 2012 moet nog maar afwachten of het de nieuwste versie krijgt.quote:Op woensdag 20 januari 2016 21:15 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Nee dus je hebt nieuwe features in ios 9 en oude features in ios 8 die je beide zou moeten onderhouden. Ergo, het is beter om je te concentreren op 1 major OS release.
Oh? Nooit geweten. In mijn omgeving heeft 90% geen jailbreak meer.quote:Op woensdag 20 januari 2016 15:15 schreef killfrenzy het volgende:
[..]
In tegendeel, het aantal jailbreak gebruikers is sterk gestegen (zie Cydia).
ios 9 is te installeren tot de 4s. Die is 5 jaar oud.quote:Op woensdag 20 januari 2016 21:53 schreef PjotterFRL het volgende:
[..]
Ook als je oude telefoons het niet meer aankunnen? Ik vind de ondersteuning bij telefoons echt schandalig kort. Maar dat is niet alleen Apple (zeker niet juist) ook Google en Microsoft doen daar aan mee. Een telefoon gekocht in 2012 moet nog maar afwachten of het de nieuwste versie krijgt.
LinkedIn werkt na de update prima, iOS 9.2, iPhone 6.quote:Op woensdag 20 januari 2016 23:19 schreef Katoenplukkert het volgende:
Iemand die FB Messenger en LinkedIn heeft crashen na de app updates vandaag?iOS 9.2, iPhone 6s Plus
5sequote:Op vrijdag 22 januari 2016 23:10 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
Ik hoop dat dit waar is
http://nu.nl/mobiel/42024(...)versie-iphone-5.html
Ik vind de 6s namelijk veel te groot
Op de 4s gaat het tot de laatste update nog prima.quote:Op woensdag 20 januari 2016 22:28 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
ios 9 is te installeren tot de 4s. Die is 5 jaar oud.
Het is vooral bij Android. Vooral Apple en in mindere mate MS geven juist hele lange updates. Alleen Windows Phone 7 naar 8 niet omdat die twee teveel verschillen.quote:Op woensdag 20 januari 2016 21:53 schreef PjotterFRL het volgende:
[..]
Ook als je oude telefoons het niet meer aankunnen? Ik vind de ondersteuning bij telefoons echt schandalig kort. Maar dat is niet alleen Apple (zeker niet juist) ook Google en Microsoft doen daar aan mee. Een telefoon gekocht in 2012 moet nog maar afwachten of het de nieuwste versie krijgt.
Ik hoop het ook, ik hoef ook niet zo nodig zo'n enorme telefoon.quote:Op vrijdag 22 januari 2016 23:10 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
Ik hoop dat dit waar is
http://nu.nl/mobiel/42024(...)versie-iphone-5.html
Ik vind de 6s namelijk veel te groot
Jep dat is één van de goede punten van het hebben van een Apple apparaat. (Er zijn er nog meer natuurlijk.)quote:Op vrijdag 22 januari 2016 21:01 schreef Tokus het volgende:
heerlijk, zo'n naadloze overgang van de 5S naar 6S. in 5 minuten stond alles er weer op. Nu alleen wat wennen aan het formaat.
Ik krijg gewoon Windows 10 update op mijn "oude Nokia" dus MS doet daar niet aan mee.quote:Op woensdag 20 januari 2016 21:53 schreef PjotterFRL het volgende:
[..]
Ik ook niet. Ik vind mijn 5S de perfecte afmeting hebben. Tegenwoordig moet alles groot enzo. Maar wil een toestel wat ik met een hand kan bedienen.quote:Op zaterdag 23 januari 2016 12:35 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik hoop het ook, ik hoef ook niet zo nodig zo'n enorme telefoon.
Bij mij safari niet meerquote:Op woensdag 27 januari 2016 09:44 schreef ShevaJB het volgende:
Whatsapp op mn 5c werkt opeens niet meer. Heel vreemd
http://tweakers.net/nieuw(...)crash-in-safari.html.quote:Op woensdag 27 januari 2016 11:05 schreef D.U.M.A.N. het volgende:
[..]
Bij mij safari niet meer
Ga maar eens langs een store.. Zucht
Hij doet het weer! Alle apple apps waren kapot. Vervolgens maar een keer uit- en vervolgens weer aan gezet. Alles werkt weer.quote:Op woensdag 27 januari 2016 11:05 schreef D.U.M.A.N. het volgende:
[..]
Bij mij safari niet meer
Ga maar eens langs een store.. Zucht
Ja! Hij doet het weer, dank je wel.quote:Op woensdag 27 januari 2016 11:52 schreef zarGon het volgende:
[..]
http://tweakers.net/nieuw(...)crash-in-safari.html.
Last daarvan?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |