Deze:quote:Op dinsdag 22 december 2015 20:27 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Wat een godvergeten lekker wijf zeg. Wat een jopen.
quote:Op dinsdag 22 december 2015 20:28 schreef de_boswachter het volgende:
Heeft Ronny een splinter van een pallet in z'n vinger? Wat een niveau.
Was ze niet al getrouwd met een andere dude toen ze een huwelijksaanbod van Lewis kreeg?quote:
Daar zie ik Lewis wel voor aan in ieder gevalquote:Op dinsdag 22 december 2015 20:29 schreef DeHovenier het volgende:
[..]
Was ze niet al getrouwd met een andere dude toen ze een huwelijksaanbod van Lewis kreeg?
Zelfs dronken scoor ik beter dan deze troepquote:Op dinsdag 22 december 2015 20:29 schreef ForzaMilan het volgende:
[..]
Beter dan dat jij thuis hebt zitten waarschijnlijk?
Geen idee volg het niet op de voet.quote:Op dinsdag 22 december 2015 20:29 schreef DeHovenier het volgende:
[..]
Was ze niet al getrouwd met een andere dude toen ze een huwelijksaanbod van Lewis kreeg?
Dat soort damens moet je achter de ramen zetten. En zelf lekker darts kijken.quote:Op dinsdag 22 december 2015 20:29 schreef ForzaMilan het volgende:
[..]
Beter dan dat jij thuis hebt zitten waarschijnlijk?
Je denkt dat je beter scoort omdat je dronken bent.quote:Op dinsdag 22 december 2015 20:30 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Zelfs dronken scoor ik beter dan deze troep
quote:Op dinsdag 22 december 2015 20:29 schreef de_boswachter het volgende:
Godver die Winstanley is 34 maar ziet er bijna net zo uit als Peter Manley. Man man man.
quote:Op dinsdag 22 december 2015 20:30 schreef Tagliano het volgende:
Ik denk dat het een lange, genottelijke avond wordt
Die die nu heeft is beter.quote:Op dinsdag 22 december 2015 20:31 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
jaar ervoor had hij nog deze
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |