Kan die ene foto niet meer vinden waar ze op bed ligt en je verleidelijk aankijktquote:
Die zullen dan wel vaak een triootje doen dan. Met zn drieën lepeltje lepeltje.quote:Op dinsdag 22 december 2015 20:20 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Sommige tweets ook van 'm.
Hij trekt veel op met Kellett en Newton
Verloor met 1-5 van Jeff Smith op Lakeside, de beunhaas.quote:Op dinsdag 22 december 2015 20:23 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Hahahaha. Was de nummer 4 van de BDO ofzo
quote:Op dinsdag 22 december 2015 20:23 schreef DeHovenier het volgende:
[..]
Kan die ene foto niet meer vinden waar ze op bed ligt en je verleidelijk aankijkt
Die andere die van kist won en de halve finale haalde bakt er ook niks van. Weet even zijn naam niet. Zwart met rood shirt.quote:Op dinsdag 22 december 2015 20:24 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Verloor met 1-5 van Jeff Smith op Lakeside, de beunhaas.
Serieusquote:Op dinsdag 22 december 2015 20:26 schreef polderturk het volgende:
[..]
Ze had die foto naar MVG ge-appt.
Wat een godvergeten lekker wijf zeg. Wat een jopen.quote:Op dinsdag 22 december 2015 20:26 schreef ForzaMilan het volgende:
[..]
Dit is vrouw van Wade
[ afbeelding ]
Geen enkele reden om iets tegen hem te hebben eigenlijk. En hij heeft altijd de gunfactor omdat hij nooit wint natuurlijkquote:
Deze:quote:Op dinsdag 22 december 2015 20:27 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Wat een godvergeten lekker wijf zeg. Wat een jopen.
quote:Op dinsdag 22 december 2015 20:28 schreef de_boswachter het volgende:
Heeft Ronny een splinter van een pallet in z'n vinger? Wat een niveau.
Was ze niet al getrouwd met een andere dude toen ze een huwelijksaanbod van Lewis kreeg?quote:
Daar zie ik Lewis wel voor aan in ieder gevalquote:Op dinsdag 22 december 2015 20:29 schreef DeHovenier het volgende:
[..]
Was ze niet al getrouwd met een andere dude toen ze een huwelijksaanbod van Lewis kreeg?
Zelfs dronken scoor ik beter dan deze troepquote:Op dinsdag 22 december 2015 20:29 schreef ForzaMilan het volgende:
[..]
Beter dan dat jij thuis hebt zitten waarschijnlijk?
Geen idee volg het niet op de voet.quote:Op dinsdag 22 december 2015 20:29 schreef DeHovenier het volgende:
[..]
Was ze niet al getrouwd met een andere dude toen ze een huwelijksaanbod van Lewis kreeg?
Dat soort damens moet je achter de ramen zetten. En zelf lekker darts kijken.quote:Op dinsdag 22 december 2015 20:29 schreef ForzaMilan het volgende:
[..]
Beter dan dat jij thuis hebt zitten waarschijnlijk?
Je denkt dat je beter scoort omdat je dronken bent.quote:Op dinsdag 22 december 2015 20:30 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Zelfs dronken scoor ik beter dan deze troep
quote:Op dinsdag 22 december 2015 20:29 schreef de_boswachter het volgende:
Godver die Winstanley is 34 maar ziet er bijna net zo uit als Peter Manley. Man man man.
quote:Op dinsdag 22 december 2015 20:30 schreef Tagliano het volgende:
Ik denk dat het een lange, genottelijke avond wordt
Die die nu heeft is beter.quote:Op dinsdag 22 december 2015 20:31 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
jaar ervoor had hij nog deze
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |