Welkom in de FOK-dieetclub!
De dieetclub is er voor mensen die graag af willen vallen of op gewicht willen blijven. Hier vind en geef je elkaar steun, tips en motivatie!
Probeer elkaar niet af te branden, en sta ook open voor tips en nieuwe inzichten. We streven allemaal naar een gezond(er) lichaam en leven en proberen dat op de voor ons meest aangename manier te bereiken. Er zijn tenslotte vele wegen die naar Rome leiden!
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn
ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis
Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Veelgebruikte, awesome, gezonde recepten
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn
ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis
Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ja doei.
Ik kan geen kerstdiner verzinnen voor eerste kerstdag. Grrrr
Ik 'moet' nog wat hapjes/voorgerechtjes maken voor kerstavond. Ik kom niet verder dan een kruidenboter brood kerstboom
Wipkip met prachtige Wipkuikentjes O+
Try to be a rainbow in someone's cloud.
Ik denk dat ik toch maar toetjes meeneem. Daar ben ik beter in. Ik ga voor appelbollen en lavacakejes denk ik. Samen met de broodkerstboom
Denk dat ik allemaal kleine hapjes ga maken.
Of toch bananen nutella trifles
Ik denk dat wij sushi gaan maken op kerstavond. Lekker en speciaal, maar nog wel een beetje licht, 3 dagen machtig eten is me teveel
Ik hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!
Wij gaan uiteten met de familie, dus geen stress

en tweede en derde kerstdag wordt gourmetten en pizzarette. #viesdik
❤ Pino112 ❤ | FeanFan | heywoodugod _O_
Wij hebben gegourmet met sinterklaas, ben blij dat we dat niet nog een keer gaan doen

overrated..
Ik hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!
MutedFaith
Netwerkverdeelkastje
kerstavond gourmetten met mijn ouders. 1e kerstdag bij mijn schoonzus eten; een gang of 6, ik maak de 3 voorgerechten: Eendeborst met bloedworst, appelijs en krokant spek en een portobello gevuld met risotto van parelgerst, met groente en pecorino. 2e kerstdag alleen met mijn vrouw thuis en de restjes van kerstavond opmaken.
[b]Op
dinsdag 30 mei 2006 15:15 schreef veldmuis het volgende:[/b]
Zelfs voor een newbie kom je niet intelligent over.
Ik laat me verrassen, 1e kerstdag bij schoonouders en 2e kerstdag bij mijn ouders. Bij mijn schoonouders is alles altijd Heel Veel, bij mijn ouders is het probleem meer de toastjes/gesnaai voor het diner zelf