SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
ga clerks kijkenquote:Op dinsdag 22 december 2015 18:35 schreef 2Happy4U het volgende:
jongens en meisjes
welke film en/of serie moet ik kijken? ik verveel me
quote:Op dinsdag 22 december 2015 18:36 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Ik hoorde iets over 'Bates Motel'
Ook is Fargo een goede serie. En films, hmm Unforgiven en Mighty Python en the Holy Grail
Waar gaat dat over/quote:
Die is geniaal jaquote:
Een onderbroek.quote:
Psycho ken je wel toch?quote:
Weinig manquote:Op dinsdag 22 december 2015 18:37 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Een onderbroek.
Anders blijf ik maar masturberen.
Al 4 keer gedaan in 26 uur. :$
Nee want ik wacht tot het eten er isquote:Op dinsdag 22 december 2015 18:37 schreef Lokasenna het volgende:
Je kunt altijd nog naar 24kitchen gaan kijken
ehhhhhhquote:Op dinsdag 22 december 2015 18:37 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Psycho ken je wel toch?
is serie van gemaakt. Die moet je wel kijken ja
Oke, beter dat je die niet kent anders weet je meteen het verhaal.quote:
Mwa, ken de naam en dat de befaamde scene. Verder ken ik 't niet nee.quote:Op dinsdag 22 december 2015 18:39 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Oke, beter dat je die niet kent anders weet je meteen het verhaal.
Kijk maar gewooneerste 2 seizoenen staan op Netflix
Psycho is geen slasherquote:Op dinsdag 22 december 2015 18:40 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Mwa, ken de naam en dat de befaamde scene. Verder ken ik 't niet nee.Maar het is dus een slasher maar dan een serie?
IK ZAL HET proberenquote:Op dinsdag 22 december 2015 18:41 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Psycho is geen slasherthriller/horror
Dit is meer in modern jasje gestopt. Dus beetje romance erbij dit dat, maar genoeg spanning.
Serie is 10x beter dan de film
En niet eens opgenomen en op 4chan gezet?quote:Op dinsdag 22 december 2015 18:38 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Weinig man
Ouders zijn nu op vakantie, heb vaker gefapt in de laatste 5 uur dan in de laatste 5 dagen
Heb jij dat wel eens gedaan?quote:Op dinsdag 22 december 2015 18:42 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
En niet eens opgenomen en op 4chan gezet?
Matig.
Geen dataschijf groot genoeg om dat te kunnen beheren.quote:Op dinsdag 22 december 2015 18:42 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
En niet eens opgenomen en op 4chan gezet?
Matig.
mij krijg je nietquote:Op dinsdag 22 december 2015 18:42 schreef Amarantha het volgende:
Nog iemand aan de Bates MotelStraks veel volgers hier in GRTD. Mooi om te zien.
Dat was een goeie tip van mij ja. Maar niemand heeft wat met de Quantico-tip gedaan. Ook bazenseriequote:Op dinsdag 22 december 2015 18:42 schreef Amarantha het volgende:
Nog iemand aan de Bates MotelStraks veel volgers hier in GRTD. Mooi om te zien.
Zelfde met Game of Thrones. Ik vind beide kut maar ja.quote:Op dinsdag 22 december 2015 18:44 schreef Amarantha het volgende:
Ik twijfel fok-it of ik in maart iedere week één aflevering ga kijken of wachten tot seizoen 4 afgelopen is.
Hoor ik nooit iemand over eigenlijk...quote:Op dinsdag 22 december 2015 18:44 schreef Fylax het volgende:
how to get away with murder is goede serie
Game of Thrones kut vinden? Hoe?quote:Op dinsdag 22 december 2015 18:44 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Zelfde met Game of Thrones. Ik vind beide kut maar ja.
GoT kijk ik wel iedere week omdat ik het overal tegenkom op internet, kan ik maar beter meekijken.quote:Op dinsdag 22 december 2015 18:44 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Zelfde met Game of Thrones. Ik vind beide kut maar ja.
Nee gek, 1 keer per week een serie kijken is kut en 10 weken wachten als je al zolang hebt gewacht is kutquote:Op dinsdag 22 december 2015 18:45 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Game of Thrones kut vinden? Hoe?
Ondergewaardeerdquote:Op dinsdag 22 december 2015 18:45 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Hoor ik nooit iemand over eigenlijk...
je kijkt een serie en vormt een mening???quote:Op dinsdag 22 december 2015 18:45 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Game of Thrones kut vinden? Hoe?
Ik vind 1 keer per week kijken wel chill, maar het is wel leuker als je alles in een keer ziet, maar de serie zelf vind je toch wel goed?quote:Op dinsdag 22 december 2015 18:45 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Nee gek, 1 keer per week een serie kijken is kut en 10 weken wachten als je al zolang hebt gewacht is kut
Ja maar ik dacht dat de mensheid een objectieve mening over GoT had.quote:Op dinsdag 22 december 2015 18:46 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
je kijkt een serie en vormt een mening???
Ik vond Game of Thrones de allereerste keer trouwens wel heel kutquote:Op dinsdag 22 december 2015 18:46 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
je kijkt een serie en vormt een mening???
Uiteraard.quote:Op dinsdag 22 december 2015 18:46 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Ik vind 1 keer per week kijken wel chill, maar het is wel leuker als je alles in een keer ziet, maar de serie zelf vind je toch wel goed?
Endat ja. Qua spoilers zou ik nooit wachtenquote:Op dinsdag 22 december 2015 18:47 schreef Amarantha het volgende:
GoT kan ik niet 10 weken ontwijken op internet.
Ik was al hooked vanaf aflevering 2, daarna in 3 dagen alle drie de seizoenen gekeken.quote:Op dinsdag 22 december 2015 18:47 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ik vond Game of Thrones de allereerste keer trouwens wel heel kutPas in seizoen 3 begon ik met eerste seizoen, na 5 afleveringen kapte ik ermee, toch maar verder gekeken en nu geniaal
Dat soort shit is wel echt zo godsgruwelijk saaiquote:
de serie dipshitquote:Op dinsdag 22 december 2015 18:49 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Kut film, nooit gezien though.
Gadver. Die lijkt me te disturbedquote:Op dinsdag 22 december 2015 18:50 schreef Kaneelstokje het volgende:
Hep, ga Salo kijken.
Goede film.
Wasda?quote:Op dinsdag 22 december 2015 18:50 schreef Kaneelstokje het volgende:
Hep, ga Salo kijken.
Goede film.
Dooo itttttquote:Op dinsdag 22 december 2015 18:50 schreef Lokasenna het volgende:
Ik wil legend of korra misschien nog eens gaan downloaden.
Film over machtsmisbruik in fascistisch Italië.quote:Op dinsdag 22 december 2015 18:51 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Wasda?
[..]
Dooo ittttt
Seizoensrating 1 = 3 > 4 >>>>> 2
Ik was in 2 dus gestopt met volgen omdat ik dat wel zo saai vond worden op de helft.quote:Op dinsdag 22 december 2015 18:51 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Wasda?
[..]
Dooo ittttt
Seizoensrating 1 = 3 > 4 >>>>> 2
ieuwquote:Op dinsdag 22 december 2015 18:52 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Film over machtsmisbruik in fascistisch Italië.
Veel naakt, seks, poep eten etc.
Drie is behoorlijk goed, 4 is ook wel vermakelijk. Twee even doorheen zetten.quote:Op dinsdag 22 december 2015 18:52 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ik was in 2 dus gestopt met volgen omdat ik dat wel zo saai vond worden op de helft.
Maar daarna zei iedereen dat het weer goed werd.
Maar hoe zit het me de kwaliteit?quote:Op dinsdag 22 december 2015 18:52 schreef Fok-it het volgende:
wtf
Bijna alle potentiele Oscar-films staan al op Moviebox.
Moeilijk om te wachten tot de bioscoop-release
Poep eten gadverquote:Op dinsdag 22 december 2015 18:52 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik heb trouwenss nog wel leuk filmpje voor jou.quote:Op dinsdag 22 december 2015 18:52 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Goed vaak.quote:Op dinsdag 22 december 2015 18:54 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Maar hoe zit het me de kwaliteit?
Dat is raar, maar wat is er dystopisch aan?quote:Op dinsdag 22 december 2015 18:54 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ik heb trouwenss nog wel leuk filmpje voor jou.
The Lobster.
Gaat over een dystopische wereld waar mensen naar een of ander freaky hotel worden gestuurd als ze single zijn, en daar 40 dagen hebben om een partner te vinden, als ze dat niet in die 40 dagen lukt worden ze into the woods gestuurd en veranderen ze in een dier naar keuze
Ik wil hateful Eight zien, is het echt gewoon super kwaliteit? Want dat lijkt me zo'n goede film dat ik die ik prachtige kwaliteit moet zien.quote:Op dinsdag 22 december 2015 18:55 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Goed vaak.
The Revenant was wel kutkwaliteit, maar Hatefull Eight was echt supergoeie kwaliteit
Nou vind jij het utopisch dat je per se een relatie moet hebben wil je niet in een dier veranderen?quote:Op dinsdag 22 december 2015 18:55 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Dat is raar, maar wat is er dystopisch aan?
Hmm, klinkt wel leuk.quote:Op dinsdag 22 december 2015 18:54 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ik heb trouwenss nog wel leuk filmpje voor jou.
The Lobster.
Gaat over een dystopische wereld waar mensen naar een of ander freaky hotel worden gestuurd als ze single zijn, en daar 40 dagen hebben om een partner te vinden, als ze dat niet in die 40 dagen lukt worden ze into the woods gestuurd en veranderen ze in een dier naar keuze
Dan moet je hem sowieso in de bios zien natuurlijkquote:Op dinsdag 22 december 2015 18:55 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Want dat lijkt me zo'n goede film dat ik die ik prachtige kwaliteit moet zien.
Een dier NAAR KEUZE...quote:Op dinsdag 22 december 2015 18:55 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Nou vind jij het utopisch dat je per se een relatie moet hebben wil je niet in een dier veranderen?
Moviebox (soort Popcorn Time)quote:Op dinsdag 22 december 2015 18:56 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Hmm, klinkt wel leuk.
Hoe kwam je op die film?
Ik ga niet betalen voor een film..quote:Op dinsdag 22 december 2015 18:56 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Dan moet je hem sowieso in de bios zien natuurlijk
Dan ben je geen liefhebberquote:Op dinsdag 22 december 2015 18:57 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Ik ga niet betalen voor een film..
verwijder system32quote:Op dinsdag 22 december 2015 18:57 schreef FrauMilena het volgende:
Ik vinkte net per ongeluk wat aan toen ik een quote wegklikte. Nu kan ik zo'n 'pop-up' quotevenster niet meer wegklikken (kruisje werkt niet meer) zonder dat de quote onderaan de pagina komt te staan.Hoe fix je dat.
literotica?quote:Op dinsdag 22 december 2015 18:57 schreef Kaneelstokje het volgende:
Ik heb teveel Hellblazer gelezen vandaag.
Even tijd voor iets anders.
Hier kan je een ban voor krijgen op den foksquote:
watquote:Op dinsdag 22 december 2015 18:58 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Hier kan je een ban voor krijgen op den foks
Is weleens gebeurtquote:
gebeurd!!quote:Op dinsdag 22 december 2015 19:07 schreef FrauMilena het volgende:
[..]
Duidelijk vrienden met Yats jij.
Maar ik erger me hier nu lichtelijk aan.
Ik kan me betere dingen bedenken om me aan te ergeren hoorquote:
Misschien is ergeren een groot woord. Ik hou er gewoon niet van als ik per ongeluk iets doe en niet snap hoe ik het meot fixen.quote:Op dinsdag 22 december 2015 19:10 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ik kan me betere dingen bedenken om me aan te ergeren hoor
Oh, dacht dat je je ergerde aan mijn spelfoutquote:Op dinsdag 22 december 2015 19:16 schreef FrauMilena het volgende:
[..]
Misschien is ergeren een groot woord. Ik hou er gewoon niet van als ik per ongeluk iets doe en niet snap hoe ik het meot fixen.
Cookies verwijderen heeft geholpen haha. En nee hoor, kan wel wat hebben.quote:Op dinsdag 22 december 2015 19:17 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Oh, dacht dat je je ergerde aan mijn spelfoutMaar nee, ik ben een leek met dit soort dingen, sawwy
ahhquote:
Nah. Als Hep stil is eet hijquote:Op dinsdag 22 december 2015 19:31 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Happy is stil. Goed teken over Bates Motel?
Meer aanvallen? Arm beestquote:Op dinsdag 22 december 2015 19:35 schreef Insomnia_ het volgende:
Onze hond is zichzelf vrij erg aan het uitputten de laatste dagen
Nee, dat niet. Maar ze is de hele tijd als we bij mn oma zijn extreem waaks over de baby. Waardoor ze te weinig rust neemt.quote:
Haha wel een heldquote:Op dinsdag 22 december 2015 19:37 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Nee, dat niet. Maar ze is de hele tijd als we bij mn oma zijn extreem waaks over de baby. Waardoor ze te weinig rust neemt.
Is niet echt goed voor d'r verder.quote:
Sorry, kan dit op moment niet kijkenquote:
Dat ze al zo verbonden is dan met je zusjequote:Op dinsdag 22 december 2015 19:40 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Is niet echt goed voor d'r verder.
Maar als ze even uit het zicht is gelijk hond in de stress
Jongste lid van de troupe bewaken, he.quote:Op dinsdag 22 december 2015 19:41 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Dat ze al zo verbonden is dan met je zusjeongelooflijk
Geen idee, denk meer dat het komt omdat het een baby is en dat ze aanvoelt dat die bij ons hoort.quote:Op dinsdag 22 december 2015 19:41 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Dat ze al zo verbonden is dan met je zusjeongelooflijk
zou dat het zijnquote:Op dinsdag 22 december 2015 19:41 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Jongste lid van de troupe bewaken, he.
Als ik groter woon, in de buurt waar hond goed naar buiten kan, meteen 1 nemen. Hondgodsquote:Op dinsdag 22 december 2015 19:44 schreef Mortaxx het volgende:
De enige reden om een hond te nemen zou zijn als ik een dochter krijg
en danquote:Op dinsdag 22 december 2015 19:44 schreef Mortaxx het volgende:
Omdat je die alles zou geven wat haar hartje zou begeren?quote:Op dinsdag 22 december 2015 19:44 schreef Mortaxx het volgende:
om der op te eten.quote:Op dinsdag 22 december 2015 19:47 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Omdat je die alles zou geven wat haar hartje zou begeren?
trioooooooooooquote:Op dinsdag 22 december 2015 19:58 schreef Amarantha het volgende:
Wow de 2 chick die ik wel zou doen doen elkaar schijnbaar. Ruby Rose en Halsey.
quote:Op dinsdag 22 december 2015 19:59 schreef FrauMilena het volgende:
Ik ga mezelf zodanig afkoelen dat ik eindelijk eens wakker word.
is dit echt een ding?quote:Op dinsdag 22 december 2015 16:45 schreef motorbloempje het volgende:
Stomme snol. De relationship transfer deadline was op 16 december al verstreken. Had ze pas in de week na oud en nieuw mogen doen
Voglende maand heeft hij weer nieuwe dusquote:
hansie hansiequote:Op dinsdag 22 december 2015 20:16 schreef Kaneelstokje het volgende:
Ze hadden rare strips vroeger.
[ afbeelding ]
Ik zag zo'n stripwinkel in Almere en dacht aan jou en wpquote:Op dinsdag 22 december 2015 20:16 schreef Kaneelstokje het volgende:
Ze hadden rare strips vroeger.
[ afbeelding ]
allemaal FOK! rebound chicks.quote:Op dinsdag 22 december 2015 20:16 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Voglende maand heeft hij weer nieuwe dus
Dat betwijfel ikquote:Op dinsdag 22 december 2015 20:16 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Voglende maand heeft hij weer nieuwe dus
Mwah, je kan wel rekening houden met bepaalde momentenquote:Op dinsdag 22 december 2015 20:14 schreef McGrath het volgende:
[..]
Nee, dat is onzin, want het is nooit een goed moment
Weet ik niet, ik denk eigenlijk van wel.quote:Op dinsdag 22 december 2015 20:17 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Mwah, je kan wel rekening houden met bepaalde momenten
Of ga jij het uitmaken met iemand die net voor haar examenperiode zit omdat het nooit een goed moment is?
In sommige situaties zou ik dat gewoon doen ja, ligt er maar net aan om wat voor reden je het uit zou maken, en fylax heeft nog niet zo lang een relatie dus ik vind het niet vreemd dat ze het nu gewoon zegt.quote:Op dinsdag 22 december 2015 20:17 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Of ga jij het uitmaken met iemand die net voor haar examenperiode zit omdat het nooit een goed moment is?
Dat zou ik erg nutteloos en lullig vidnen eerlijk gezegd.quote:Op dinsdag 22 december 2015 20:19 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Weet ik niet, ik denk eigenlijk van wel.
Leuk.quote:Op dinsdag 22 december 2015 20:16 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Ik zag zo'n stripwinkel in Almere en dacht aan jou en wp
Mooi weer spelen ookquote:Op dinsdag 22 december 2015 20:19 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Dat zou ik erg nutteloos en lullig vidnen eerlijk gezegd.
Nee hoor, dat is haar een goeie examenweek gunnen zonder haar in verdriet te dompeelnquote:
(Baby)shoppen en etenquote:Op dinsdag 22 december 2015 20:19 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Leuk.
Wat deed je in Almere?
Ik zou niet inzien waarom nietquote:Op dinsdag 22 december 2015 20:17 schreef Fok-it het volgende:
[..]
En dat vind ik behoorlijk apathischquote:
Ik niet. Ik vind faken erger.quote:Op dinsdag 22 december 2015 20:22 schreef Fok-it het volgende:
[..]
En dat vind ik behoorlijk apathisch
Net alsof ze niet gaat merken dat je eigenlijk helemaal niet meer oke bent met de situatie.quote:Op dinsdag 22 december 2015 20:21 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Nee hoor, dat is haar een goeie examenweek gunnen zonder haar in verdriet te dompeeln
Thuisfeestje.quote:Op dinsdag 22 december 2015 20:22 schreef Opsonisatie het volgende:
Wat doen jullie trouwens met oud en nieuw
quote:Op dinsdag 22 december 2015 20:22 schreef Insomnia_ het volgende:
En de meeste mensen hebben toch om de paar weken wel iets belangrijks, dus wat dat betreft is het toch nooit een goed moment
Ik vind dit wel iets te makkelijk hoor, maargoedquote:Op dinsdag 22 december 2015 20:22 schreef Insomnia_ het volgende:
En de meeste mensen hebben toch om de paar weken wel iets belangrijks, dus wat dat betreft is het toch nooit een goed moment
Loka een kusje geven, een blik Guinness achterover slaan en dan slapenquote:Op dinsdag 22 december 2015 20:22 schreef Opsonisatie het volgende:
Geen idee nog.quote:Op dinsdag 22 december 2015 20:22 schreef Opsonisatie het volgende:
Om de paar weken heb je wel tentamens of iets belangrijks voor het werk.quote:Op dinsdag 22 december 2015 20:23 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ik vind dit wel iets te makkelijk hoor, maargoed
Normaal gesproken niet nee. Je moet iemand sowieso niet aan het lijntje houden, maar er zijn wel uitzonderingenquote:Op dinsdag 22 december 2015 20:23 schreef Amarantha het volgende:
Als het klaar is is het klaar, niet wachten.
Een examenweek vind ik dan wel zodanig triviaal.quote:Op dinsdag 22 december 2015 20:24 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Normaal gesproken niet nee. Je moet iemand sowieso niet aan het lijntje houden, maar er zijn wel uitzonderingen
Wanneer dan?quote:Op dinsdag 22 december 2015 20:24 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Normaal gesproken niet nee. Je moet iemand sowieso niet aan het lijntje houden, maar er zijn wel uitzonderingen
Nou ja, niet echt. Althans, op het radiostation waar ik naar luisterquote:
quote:Op dinsdag 22 december 2015 20:24 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Een examenweek vind ik dan wel zodanig triviaal.
Als het dusdanig belangrijk is dat je weet dat iemand iets verkloot doordat ze verdrietig is.quote:
Dat weet je ook helemaal niet.quote:Op dinsdag 22 december 2015 20:25 schreef Fok-it het volgende:
[..]
[..]
Als het dusdanig belangrijk is dat je weet dat iemand iets verkloot doordat ze verdrietig is.
Ja, en dan herkans je het.quote:Op dinsdag 22 december 2015 20:25 schreef Fok-it het volgende:
[..]
[..]
Als het dusdanig belangrijk is dat je weet dat iemand iets verkloot doordat ze verdrietig is.
Normaal gesproken wel ja, maar ik ben dit jaar echt in een inspiratieloze buiquote:Op dinsdag 22 december 2015 20:25 schreef Opsonisatie het volgende:
Leuke oud en nieuwdingetjes (fokkie gaat nog wel wat leuks doen denk ik). Ik ben inspiratieloos
vuurwerk kijken bij de erasmusbrugquote:Op dinsdag 22 december 2015 20:25 schreef Opsonisatie het volgende:
Leuke oud en nieuwdingetjes (fokkie gaat nog wel wat leuks doen denk ik). Ik ben inspiratieloos
gwn bij mams op de bank tochquote:Op dinsdag 22 december 2015 20:26 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Normaal gesproken wel ja, maar ik ben dit jaar echt in een inspiratieloze bui
Ik zeg alleen wat ik zou doen, en ook fijner zou vinden als het andersom gebeurtquote:Op dinsdag 22 december 2015 20:28 schreef Insomnia_ het volgende:
En in een gewone schoolperiode kan iemand door een breakup ook wel 1-2 blokken verpesten. Moet je het dan ook maar niet doen?
quote:Op dinsdag 22 december 2015 20:01 schreef McGrath het volgende:
[..]gewoon een ice bucket challenge.
Oh nee, daar heb ik niets mee.quote:Op dinsdag 22 december 2015 20:29 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ik zeg alleen wat ik zou doen, en ook fijner zou vinden als het andersom gebeurt
Heb je al mooie foto van je buik gemaakt?quote:Op dinsdag 22 december 2015 20:29 schreef FrauMilena het volgende:
[..]! Gaat alleen moeilijk met de zes ijsklontjes die ik in de vriezer heb liggen.
dan moet je die ijsblokjes maar ergens doen om af te koelenquote:Op dinsdag 22 december 2015 20:29 schreef FrauMilena het volgende:
[..]! Gaat alleen moeilijk met de zes ijsklontjes die ik in de vriezer heb liggen.
Ik heb er nog een van paar maanden terug. Rond kerst is het lijntje meestal tijdelijk weg.quote:Op dinsdag 22 december 2015 20:32 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Heb je al mooie foto van je buik gemaakt?
Wil ik vragen waar?quote:Op dinsdag 22 december 2015 20:33 schreef McGrath het volgende:
[..]
dan moet je die ijsblokjes maar ergens doen om af te koelen
Lijntje?quote:Op dinsdag 22 december 2015 20:34 schreef FrauMilena het volgende:
[..]
Ik heb er nog een van paar maanden terug. Rond kerst is het lijntje meestal tijdelijk weg.
Fraumilena zit aan de cokequote:
Fix oud en nieuw datequote:Op dinsdag 22 december 2015 20:26 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Normaal gesproken wel ja, maar ik ben dit jaar echt in een inspiratieloze bui
Heulemaal in roffaquote:Op dinsdag 22 december 2015 20:26 schreef McGrath het volgende:
[..]
vuurwerk kijken bij de erasmusbrug
gewoon grootste show van nederlandquote:Op dinsdag 22 december 2015 20:36 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Fix oud en nieuw date
[..]
Heulemaal in roffagroningen is leuker
Nah, dat komt vast niet goed met openingszinnen of ik haar sterretje mag aansteken of haar oliebol mag bepoederenquote:Op dinsdag 22 december 2015 20:36 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Fix oud en nieuw date
[..]
Heulemaal in roffagroningen is leuker
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.quote:Op dinsdag 22 december 2015 20:37 schreef McGrath het volgende:
[..]
de plekken waar je moet afkoelen.
Ik ga wel ijskoude citroensiroop maken.![]()
quote:Op dinsdag 22 december 2015 20:40 schreef FrauMilena het volgende:
[..]Is dat jouw buik ja?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[..]
Ik ga wel ijskoude citroensiroop maken.“And forget not that the earth delights to feel your bare feet and the winds long to play with your hair.”
HAHAHAHAquote:Op dinsdag 22 december 2015 20:38 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Nah, dat komt vast niet goed met openingszinnen of ik haar sterretje mag aansteken of haar oliebol mag bepoederen
[..]Oh zo.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nouja, ik zie de pic vrijdag wel verschijnen dan
Emotionele exclusiviteit monogamie-adept
[..]hoe maak je die IJSkoude citroensiroop met maar 6 ijsklontjes?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[..]
Ik ga wel ijskoude citroensiroop maken.
Lekker ik hou van holland kijken, niks mis meequote:Op dinsdag 22 december 2015 20:42 schreef supersof het volgende:
ik weet ook niet wat ik ga doen met oud en nieuw
ik denk gewoon bij mijn ouders
Nee.quote:
quote:Op dinsdag 22 december 2015 20:42 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Oh zo.
Nouja, ik zie de pic vrijdag wel verschijnen dan
quote:Op dinsdag 22 december 2015 20:42 schreef McGrath het volgende:
[..]
hoe maak je die IJSkoude citroensiroop met maar 6 ijsklontjes?
Oh, ik kom nooit in US.quote:Op dinsdag 22 december 2015 20:46 schreef FrauMilena het volgende:
[..]Maar ik heb 'm eens eerder gepost hoor.
ook niet om af en toe gewoon te kijken?quote:Op dinsdag 22 december 2015 20:47 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Oh, ik kom nooit in US.
Teveel geslijm.
Alsof ik daar wel kom.quote:Op dinsdag 22 december 2015 20:47 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Oh, ik kom nooit in US.
Teveel geslijm.
Ik ben het helemaal met jou eens. Ook met jouw post die hierop volgde.quote:Op dinsdag 22 december 2015 20:22 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Net alsof ze niet gaat merken dat je eigenlijk helemaal niet meer oke bent met de situatie.
Mijn moeder wil al jaren de oudejaarsconference kijken dus ik denk dat we dat gaan doenquote:Op dinsdag 22 december 2015 20:45 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Lekker ik hou van holland kijken, niks mis mee
Vier het anders met mijn oudersquote:Op dinsdag 22 december 2015 20:42 schreef supersof het volgende:
ik weet ook niet wat ik ga doen met oud en nieuw
ik denk gewoon bij mijn ouders
quote:Op dinsdag 22 december 2015 20:49 schreef supersof het volgende:
[..]
Mijn moeder wil al jaren de oudejaarsconference kijken dus ik denk dat we dat gaan doen
Wil denk ik sowieso wel bij ze zijn aangezien ze veel voor me hebben betekend dit jaar
Heel soms, als ik een bekende naam zie staan bij laatst gereageerd.quote:Op dinsdag 22 december 2015 20:48 schreef McGrath het volgende:
[..]
ook niet om af en toe gewoon te kijken?
Even aandacht nodig toen zekerquote:Op dinsdag 22 december 2015 20:49 schreef FrauMilena het volgende:
[..]
Alsof ik daar wel kom.
Post bijna nooit wat van mezelf, maar toen wel, blijkbaar.
Geen idee, weet alleen dat iets verkeerd geïnterpreteerd werd en mensen panisch gingen doen.quote:Op dinsdag 22 december 2015 20:51 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
[..]
Even aandacht nodig toen zeker
It`s a wonderfull lifequote:Op dinsdag 22 december 2015 20:52 schreef Insomnia_ het volgende:
wie kent een leuke kerstfilm die ik op kan zetten hier
Home Alone is de enige leuke kerstfilm volgens mijquote:Op dinsdag 22 december 2015 20:52 schreef Insomnia_ het volgende:
wie kent een leuke kerstfilm die ik op kan zetten hier
Snap ik dit als ik de foto zie?quote:Op dinsdag 22 december 2015 20:52 schreef FrauMilena het volgende:
[..]
Geen idee, weet alleen dat iets verkeerd geïnterpreteerd werd en mensen panisch gingen doen.
o ja, dat is wel een goede die iedereen wel leuk zal vindenquote:
hf hfquote:
Pijnstillers.quote:Op dinsdag 22 december 2015 20:58 schreef Opsonisatie het volgende:
Gvd hoe dragen mensen urenlang hakken op een dag dan !!!
Sleehakken uitgezonderd
sleehakkenquote:Op dinsdag 22 december 2015 20:58 schreef Opsonisatie het volgende:
Sleehakken uitgezonderd
Van die naaldhakken snap ik het ook nietquote:Op dinsdag 22 december 2015 20:58 schreef Opsonisatie het volgende:
Sleehakken uitgezonderd
Derde en vierde teen vanaf de grote geteld aan elkaar tapen.quote:Op dinsdag 22 december 2015 20:58 schreef Opsonisatie het volgende:
Sleehakken uitgezonderd
dus de twee naast je kleine teen?quote:Op dinsdag 22 december 2015 21:00 schreef Samzz het volgende:
[..]
Derde en vierde teen vanaf de grote geteld aan elkaar tapen.
Doe je dat echt?quote:Op dinsdag 22 december 2015 21:00 schreef Samzz het volgende:
[..]
Goed geteld.quote:Op dinsdag 22 december 2015 21:01 schreef supersof het volgende:
[..]
dus de twee naast je kleine teen?
Zo doe ik het ook altijdquote:Op dinsdag 22 december 2015 21:00 schreef Samzz het volgende:
[..]
Alleen de dagen dat ik de hele dag op hakken loop. Zoals met de bruiloft van m'n zusje. Werkt perfect.quote:
Helpt dat echtquote:Op dinsdag 22 december 2015 21:00 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ja. Door die tenen aan elkaar te tapen ontlast je de zenuw die zorgt voor de pijnlijke bal van de voetquote:
ik vind jou wel een stiletto typequote:Op dinsdag 22 december 2015 21:04 schreef Opsonisatie het volgende:
Ik heb puntige pumps gekocht. Ooit moet ik het kunnen.
6 uur, daarna ben ik het flauw.quote:Op dinsdag 22 december 2015 20:58 schreef Opsonisatie het volgende:
Sleehakken uitgezonderd
Oh grappig haha.quote:Op dinsdag 22 december 2015 21:05 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ja. Door die tenen aan elkaar te tapen ontlast je de zenuw die zorgt voor de pijnlijke bal van de voet.
Dat moment als je je hakken uitdoet en slippers aantrekt. Hemels gevoelquote:Op dinsdag 22 december 2015 21:10 schreef FrauMilena het volgende:
Niet op hakken lopen is het fijnst.
Met broeken is dat ook fijn.quote:Op dinsdag 22 december 2015 21:11 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Dat moment als je je hakken uitdoet en slippers aantrekt. Hemels gevoel(en voel mij dan ineens klein)
Whaha oke dit ga ik onthouden. Kan even geen plakband vinden.quote:Op dinsdag 22 december 2015 21:05 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ja. Door die tenen aan elkaar te tapen ontlast je de zenuw die zorgt voor de pijnlijke bal van de voet.
Pics als je broek uit isquote:Op dinsdag 22 december 2015 21:12 schreef McGrath het volgende:
[..]
Oh ja, ik ga zo ff mijn broek uit doen.
Kan het me voorstellen. Staat wel leuker onder een jurk maarjaquote:Op dinsdag 22 december 2015 21:07 schreef Amarantha het volgende:
[..]
6 uur, daarna ben ik het flauw.
wow, dat had ik van jou niet verwacht.quote:Op dinsdag 22 december 2015 21:13 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Whaha oke dit ga ik onthouden. Kan even geen plakband vinden.
[..]
Pics als je broek uit is
quote:Op dinsdag 22 december 2015 21:12 schreef McGrath het volgende:
[..]
Oh ja, ik ga zo ff mijn broek uit doen.
Tape. Leukoplast of zo, is breder en plakt goed.quote:Op dinsdag 22 december 2015 21:13 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Whaha oke dit ga ik onthouden. Kan even geen plakband vinden.
[..]
Pics als je broek uit is
van het lachen?quote:Op dinsdag 22 december 2015 21:19 schreef Amarantha het volgende:
Altijd huilen als ik dat kijk hahaha.
Hoe was hetquote:Op dinsdag 22 december 2015 21:17 schreef supersof het volgende:
opso, heb vandaag omkeer opdracht gedaan met rijles
dat vroeg je laatst
Ah oke, thanks!quote:Op dinsdag 22 december 2015 21:19 schreef Samzz het volgende:
[..]
Tape. Leukoplast of zo, is breder en plakt goed.
Vind ze onder maxi dress wel mooi eigenlijkquote:Op dinsdag 22 december 2015 21:20 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Opso, sleehakken zijn toch superlelijk?
Oh wist niet dat je basic bitch was.quote:Op dinsdag 22 december 2015 21:20 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Vind ze onder maxi dress wel mooi eigenlijk
Ik draag geen maxi dressjes omdat ik erin verzuip.quote:Op dinsdag 22 december 2015 21:21 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Oh wist niet dat je basic bitch was.
quote:Op dinsdag 22 december 2015 21:22 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Ik draag geen maxi dressjes omdat ik erin verzuip.
Brb omw to smack yo ass
daarom verzuipt opso er ook inquote:Op dinsdag 22 december 2015 21:22 schreef McGrath het volgende:
Ik moet bij een maxi dress denken aan iets voor hele maxi mensen.
kleintjequote:Op dinsdag 22 december 2015 21:23 schreef Opsonisatie het volgende:
Bij lange vrouwen staat het wel prachtig
Moest inparkeren vooruit, achteruit, fileparkeren vooruit, achteruit. omkeren in een weg (weet niet hoe ik dat moet uitleggen, maar gewoon op een kruispunt zo een weg inrijden en daarin het begin heen half rondje rijden zodat je gelijk weer op het kruispunt kwam).quote:Op dinsdag 22 december 2015 21:20 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Hoe was hetik begreep de eerste keer geen moer ervan
Omdat je benen dan super mooi zijnquote:Op dinsdag 22 december 2015 21:23 schreef Spatieloos het volgende:
Ik snap niet waarom hakken aantrekkelijk worden gevonden, het is juist sexy als vrouwen kort zijn.
het vrouwelijke figuur wordt beterquote:Op dinsdag 22 december 2015 21:23 schreef Spatieloos het volgende:
Ik snap niet waarom hakken aantrekkelijk worden gevonden, het is juist sexy als vrouwen kort zijn.
Maar jij hebt toch wel mooie benen.quote:Op dinsdag 22 december 2015 21:24 schreef supersof het volgende:
[..]
Omdat je benen dan super mooi zijn
ik vind van welquote:Op dinsdag 22 december 2015 21:25 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Maar jij hebt toch wel mooie benen.
Ik snap wat je bedoeld! Ja eerste keer met die ene waarbij je soort van half omkeerd bij kruispunt, ging niet zo goed want ik dacht wtf moet ik doenquote:Op dinsdag 22 december 2015 21:23 schreef supersof het volgende:
[..]
Moest inparkeren vooruit, achteruit, fileparkeren vooruit, achteruit. omkeren in een weg (weet niet hoe ik dat moet uitleggen, maar gewoon op een kruispunt zo een weg inrijden en daarin het begin heen half rondje rijden zodat je gelijk weer op het kruispunt kwam).
Vond het allemaal makkelijk, maar ik vind auto rijden sowieso makkelijk.
ik ben best gemiddeldquote:Op dinsdag 22 december 2015 21:26 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Zegt het kleine mannetje zelf
Nou, dit was pas les 12 en 13quote:Op dinsdag 22 december 2015 21:25 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Ik snap wat je bedoeld! Ja eerste keer met die ene waarbij je soort van half omkeerd bij kruispunt, ging niet zo goed want ik dacht wtf moet ik doenmaar daarna wel prima. Is weer eens wat anders.
Al bekend wanneer je mag afrijden?
kloptquote:Op dinsdag 22 december 2015 21:26 schreef Spatieloos het volgende:
Sof heeft me verwijderd op Facebook
hoe lang ben je dan?quote:Op dinsdag 22 december 2015 21:28 schreef McGrath het volgende:
[..]
ja allemaal smoesjes om me af te wijzen.
niks mis mee tochquote:
Welke kapper ga je? Ik vind vandaar naar Ami ofzo? Ani? Echt geen fijne kapperquote:Op dinsdag 22 december 2015 21:30 schreef supersof het volgende:
Morgen eindelijk weer naar de kapper
Hij wilde dat het volgende lesje besprekenquote:Op dinsdag 22 december 2015 21:27 schreef supersof het volgende:
[..]
Nou, dit was pas les 12 en 13van de 35
dus heb nog wel even
En ook nog een tussentijdse toets
Wanneer mag jij?
quote:
1.70 is toch best klein.quote:Op dinsdag 22 december 2015 21:31 schreef Lokasenna het volgende:
Alles tussen de 1.70 en 2 meter vind ik wel oke voor een man
Krullenkapper in Zettenquote:Op dinsdag 22 december 2015 21:31 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Welke kapper ga je? Ik vind vandaar naar Ami ofzo? Ani? Echt geen fijne kapper
1.79 - 1.82 toch.quote:Op dinsdag 22 december 2015 21:31 schreef Lokasenna het volgende:
Alles tussen de 1.70 en 2 meter vind ik wel oke voor een man
Ik ben donker blond ofzo.quote:Op dinsdag 22 december 2015 21:31 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Hij wilde dat het volgende lesje besprekenwss TTT in januari
[..]prima lengte, helaas niet blond
Oh nice, wanneer ben je begonnen?quote:Op dinsdag 22 december 2015 21:31 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Hij wilde dat het volgende lesje besprekenwss TTT in januari
[..]prima lengte, helaas niet blond
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |