SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
ga clerks kijkenquote:Op dinsdag 22 december 2015 18:35 schreef 2Happy4U het volgende:
jongens en meisjes
welke film en/of serie moet ik kijken? ik verveel me
quote:Op dinsdag 22 december 2015 18:36 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Ik hoorde iets over 'Bates Motel'
Ook is Fargo een goede serie. En films, hmm Unforgiven en Mighty Python en the Holy Grail
Waar gaat dat over/quote:
Die is geniaal jaquote:
Een onderbroek.quote:
Psycho ken je wel toch?quote:
Weinig manquote:Op dinsdag 22 december 2015 18:37 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Een onderbroek.
Anders blijf ik maar masturberen.
Al 4 keer gedaan in 26 uur. :$
Nee want ik wacht tot het eten er isquote:Op dinsdag 22 december 2015 18:37 schreef Lokasenna het volgende:
Je kunt altijd nog naar 24kitchen gaan kijken
ehhhhhhquote:Op dinsdag 22 december 2015 18:37 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Psycho ken je wel toch?
is serie van gemaakt. Die moet je wel kijken ja
Oke, beter dat je die niet kent anders weet je meteen het verhaal.quote:
Mwa, ken de naam en dat de befaamde scene. Verder ken ik 't niet nee.quote:Op dinsdag 22 december 2015 18:39 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Oke, beter dat je die niet kent anders weet je meteen het verhaal.
Kijk maar gewooneerste 2 seizoenen staan op Netflix
Psycho is geen slasherquote:Op dinsdag 22 december 2015 18:40 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Mwa, ken de naam en dat de befaamde scene. Verder ken ik 't niet nee.Maar het is dus een slasher maar dan een serie?
IK ZAL HET proberenquote:Op dinsdag 22 december 2015 18:41 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Psycho is geen slasherthriller/horror
Dit is meer in modern jasje gestopt. Dus beetje romance erbij dit dat, maar genoeg spanning.
Serie is 10x beter dan de film
En niet eens opgenomen en op 4chan gezet?quote:Op dinsdag 22 december 2015 18:38 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Weinig man
Ouders zijn nu op vakantie, heb vaker gefapt in de laatste 5 uur dan in de laatste 5 dagen
Heb jij dat wel eens gedaan?quote:Op dinsdag 22 december 2015 18:42 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
En niet eens opgenomen en op 4chan gezet?
Matig.
Geen dataschijf groot genoeg om dat te kunnen beheren.quote:Op dinsdag 22 december 2015 18:42 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
En niet eens opgenomen en op 4chan gezet?
Matig.
mij krijg je nietquote:Op dinsdag 22 december 2015 18:42 schreef Amarantha het volgende:
Nog iemand aan de Bates MotelStraks veel volgers hier in GRTD. Mooi om te zien.
Dat was een goeie tip van mij ja. Maar niemand heeft wat met de Quantico-tip gedaan. Ook bazenseriequote:Op dinsdag 22 december 2015 18:42 schreef Amarantha het volgende:
Nog iemand aan de Bates MotelStraks veel volgers hier in GRTD. Mooi om te zien.
Zelfde met Game of Thrones. Ik vind beide kut maar ja.quote:Op dinsdag 22 december 2015 18:44 schreef Amarantha het volgende:
Ik twijfel fok-it of ik in maart iedere week één aflevering ga kijken of wachten tot seizoen 4 afgelopen is.
Hoor ik nooit iemand over eigenlijk...quote:Op dinsdag 22 december 2015 18:44 schreef Fylax het volgende:
how to get away with murder is goede serie
Game of Thrones kut vinden? Hoe?quote:Op dinsdag 22 december 2015 18:44 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Zelfde met Game of Thrones. Ik vind beide kut maar ja.
GoT kijk ik wel iedere week omdat ik het overal tegenkom op internet, kan ik maar beter meekijken.quote:Op dinsdag 22 december 2015 18:44 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Zelfde met Game of Thrones. Ik vind beide kut maar ja.
Nee gek, 1 keer per week een serie kijken is kut en 10 weken wachten als je al zolang hebt gewacht is kutquote:Op dinsdag 22 december 2015 18:45 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Game of Thrones kut vinden? Hoe?
Ondergewaardeerdquote:Op dinsdag 22 december 2015 18:45 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Hoor ik nooit iemand over eigenlijk...
je kijkt een serie en vormt een mening???quote:Op dinsdag 22 december 2015 18:45 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Game of Thrones kut vinden? Hoe?
Ik vind 1 keer per week kijken wel chill, maar het is wel leuker als je alles in een keer ziet, maar de serie zelf vind je toch wel goed?quote:Op dinsdag 22 december 2015 18:45 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Nee gek, 1 keer per week een serie kijken is kut en 10 weken wachten als je al zolang hebt gewacht is kut
Ja maar ik dacht dat de mensheid een objectieve mening over GoT had.quote:Op dinsdag 22 december 2015 18:46 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
je kijkt een serie en vormt een mening???
Ik vond Game of Thrones de allereerste keer trouwens wel heel kutquote:Op dinsdag 22 december 2015 18:46 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
je kijkt een serie en vormt een mening???
Uiteraard.quote:Op dinsdag 22 december 2015 18:46 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Ik vind 1 keer per week kijken wel chill, maar het is wel leuker als je alles in een keer ziet, maar de serie zelf vind je toch wel goed?
Endat ja. Qua spoilers zou ik nooit wachtenquote:Op dinsdag 22 december 2015 18:47 schreef Amarantha het volgende:
GoT kan ik niet 10 weken ontwijken op internet.
Ik was al hooked vanaf aflevering 2, daarna in 3 dagen alle drie de seizoenen gekeken.quote:Op dinsdag 22 december 2015 18:47 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ik vond Game of Thrones de allereerste keer trouwens wel heel kutPas in seizoen 3 begon ik met eerste seizoen, na 5 afleveringen kapte ik ermee, toch maar verder gekeken en nu geniaal
Dat soort shit is wel echt zo godsgruwelijk saaiquote:
de serie dipshitquote:Op dinsdag 22 december 2015 18:49 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Kut film, nooit gezien though.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |