SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Alles dankzij God en alles op eigen kracht
Meer zin in Kerst dan in Oud&Nieuw wel jaquote:
1000x meerquote:Op dinsdag 22 december 2015 03:49 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Meer zin in Kerst dan in Oud&Nieuw wel ja
Nee, en ik heb er maar één gemaakt uiteindelijkquote:Op dinsdag 22 december 2015 11:59 schreef Kaneelstokje het volgende:
Crack, al cijfers terug van je tentamens?
Hoe dat zo?quote:Op dinsdag 22 december 2015 12:03 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Nee, en ik heb er maar één gemaakt uiteindelijk
En die komen nog op tijd?quote:Op dinsdag 22 december 2015 12:09 schreef Crack_ het volgende:
Vandaag kaartjes schrijven naar iedereen.
Gewoon van leren en de volgende keer anders handelen. Maar het is wel een kutgevoel. Je kunt er verder alleen niet zoveel mee.quote:Op dinsdag 22 december 2015 12:11 schreef Crack_ het volgende:
Vriendin van me heeft borderline en ik wist tijdje geleden dat het niet goed ging en heb er niks mee gedaan. Voel me daar echt zo schuldig over. Ja, dat zeg ik dan ook gewoon tegen haar en excuses aangeboden en ik denk niet dat zij dat stom vindt.. Maar toch he. Ik zit van, WAT BEN IK NOU VOOR VRIENDIN
Ik dacht voor de kerst. Het is toch altijd druk in december dacht ik.quote:Op dinsdag 22 december 2015 12:12 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Voor oud en nieuw? Nou dat mag ik toch hopen van wel.
Is ook lastig om te bepalen wanneer je iets moet doen.quote:Op dinsdag 22 december 2015 12:11 schreef Crack_ het volgende:
Vriendin van me heeft borderline en ik wist tijdje geleden dat het niet goed ging en heb er niks mee gedaan. Voel me daar echt zo schuldig over. Ja, dat zeg ik dan ook gewoon tegen haar en excuses aangeboden en ik denk niet dat zij dat stom vindt.. Maar toch he. Ik zit van, WAT BEN IK NOU VOOR VRIENDIN
Nee, ja. Ik vind het wel fijn dat ze nu weet dat ik dat wel doorheb en dat het niet aan haar ligt en dat ik er wel wil zijn blabla, dat soort dingen.quote:Op dinsdag 22 december 2015 12:12 schreef Fera het volgende:
[..]
Gewoon van leren en de volgende keer anders handelen. Maar het is wel een kutgevoel. Je kunt er verder alleen niet zoveel mee.
Nee, ik stuur nooit kaartjes speciaal voor kerst eigenlijk. Heb er niet zo veel mee. Als ze op tijd aankomen is dat prima.. maar anders nietquote:Op dinsdag 22 december 2015 12:13 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik dacht voor de kerst. Het is toch altijd druk in december dacht ik.
En borderline is ook wel kut eigenlijk. Maarja, ik ben bij haar gewoon echt bang ze 'n dag voor de trein springt.quote:Op dinsdag 22 december 2015 12:13 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Is ook lastig om te bepalen wanneer je iets moet doen.
Borderline is ook heftig om mee om te gaan en ook vermoeiend. Soms trek je het ook even niet meer. Ook als vriendin.quote:Op dinsdag 22 december 2015 12:15 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Nee, ja. Ik vind het wel fijn dat ze nu weet dat ik dat wel doorheb en dat het niet aan haar ligt en dat ik er wel wil zijn blabla, dat soort dingen.
Maarja, ik vind het ook gewoon echt zo zielig voor haar he. Ze zou noooit om hulp vragen maar ik ken haar gewoon niet anders dan áltijd kut. En ik ken der van de middelbare dus ook best een tijd ondertussen..![]()
Maarja, meer kan ik nu niet doen nee. Het 'goed' maken kan beetje.
[..]
Nee, ik stuur nooit kaartjes speciaal voor kerst eigenlijk. Heb er niet zo veel mee. Als ze op tijd aankomen is dat prima.. maar anders niet. Staat ook gewoon neutrale sneeuwpop op.
En ik doe dan vaak gewoon verhaaltje, gewoon meer algemeen.. ik waardeer je kaartje denk ik.
[..]
En borderline is ook wel kut eigenlijk. Maarja, ik ben bij haar gewoon echt bang ze 'n dag voor de trein springt.
Zijn haar dalen zo diep dan?quote:Op dinsdag 22 december 2015 12:15 schreef Crack_ het volgende:
[..]
En borderline is ook wel kut eigenlijk. Maarja, ik ben bij haar gewoon echt bang ze 'n dag voor de trein springt.
Ja, maar is dat niet eigenlijk zo goed als altijd zo bij borderline?quote:
Ja, alleen zelfmoord is zelfs voor iemand met borderline wel een extreme stap.quote:Op dinsdag 22 december 2015 12:30 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ja, maar is dat niet eigenlijk zo goed als altijd zo bij borderline?
Ik vond het ook heel lastig.quote:Op dinsdag 22 december 2015 12:37 schreef Kaneelstokje het volgende:
Zou niet weten hoe ik met zo iemand om zou moeten gaan.
Ik zeg ook niet dat ze zelfmoord zou willen plegen daadwerkelijk hé. Ik zeg enkel dat ik daar bang voor benquote:Op dinsdag 22 december 2015 12:36 schreef Sked het volgende:
[..]
Ja, alleen zelfmoord is zelfs voor iemand met borderline wel een extreme stap.
Daar groei je in.quote:Op dinsdag 22 december 2015 12:37 schreef Kaneelstokje het volgende:
Zou niet weten hoe ik met zo iemand om zou moeten gaan.
Ik vind praten in termen van 'erger' nogal bijzonder in dit soort gevallen.quote:Op dinsdag 22 december 2015 12:41 schreef Spatieloos het volgende:
Je zelf snijden is toch wel erger dan zelfmoord plegen. Als je dood bent ben je iig van dat gedoe af.
Hoezo?quote:Op dinsdag 22 december 2015 12:42 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ik vind praten in termen van 'erger' nogal bijzonder in dit soort gevallen.
Omdat dat er in mijn ogen totaal niet toe doet. Het is beide erg, het lijkt zo net een westrijd ofzoquote:
Wat bedoel je?quote:Op dinsdag 22 december 2015 12:44 schreef Sked het volgende:
Het 'voordeel' is wel dat borderline heel aardig te behandelen is mits een aantal factoren niet tegenwerken
Tuurlijk is het allebei erg, maar als ik het zou hebben zou ik zo snel mogelijk zelfmoord plegen denk ik, alleen beetje jammer voor mijn familie, maar ik zou denken dat zij ook liever willen dat ik geen pijn meer lijd.quote:Op dinsdag 22 december 2015 12:45 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Omdat dat er in mijn ogen totaal niet toe doet. Het is beide erg, het lijkt zo net een westrijd ofzo.
quote:Op dinsdag 22 december 2015 12:48 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Tuurlijk is het allebei erg, maar als ik het zou hebben zou ik zo snel mogelijk zelfmoord plegen denk ik, alleen beetje jammer voor mijn familie, maar ik zou denken dat zij ook liever willen dat ik geen pijn meer lijd.
Dat is ook wel weer waar, maar als ik rationeel kon denken als ik het zou hebben zou dat het verstandigste zijn om te doen.quote:Op dinsdag 22 december 2015 12:49 schreef Crack_ het volgende:
[..], dit slaat nog minder ergens op.
Als ik het zou hebbe ndan zou ik blabla doen DENK IK. Je hebt het niet, je hebt geen idee wat je zou doen. Je bent iemand anders dan wie je nu bent met borderline, dus je kunt überhaupt niet nadenken wat je zóú doen met borderline.
quote:Op dinsdag 22 december 2015 12:50 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Dat is ook wel weer waar, maar als ik rationeel kon denken als ik het zou hebben zou dat het verstandigste zijn om te doen.
Zoals?quote:Op dinsdag 22 december 2015 12:48 schreef Crack_ het volgende:
Ik wéét dat je niet via internet lijstjes moet lezen over eetstoornissen en alles.. maar er staan zo veel herkenbare dingen in en nog geen eens herkenbare dingen die ík herkenbaar vind maar wat mensen gewoon echt letterlijk tegen me zeggen.
Weet ik, maar dat is vaak ook bij gebrek aan een goede behandeling en een goede sociale kring.quote:Op dinsdag 22 december 2015 12:44 schreef Crack_ het volgende:
En Sked, ongeveer 8 tot 10 procent van de Borderliners pleegt zelfmoord.. Dus helaas is dat best wel heel erg veel voorkomend.
Nou, als iemand een goede behandeling krijgt (psychotherapie vaak) en verder redelijk mee kan draaien in de maatschappij zijn de symptomen op termijn goed onder controle te houdenquote:
Ik vind dit wel heel erg.. kortzichtigquote:Op dinsdag 22 december 2015 12:52 schreef Sked het volgende:
[..]
Weet ik, maar dat is vaak ook bij gebrek aan een goede behandeling en een goede sociale kring.
[..]
Nou, als iemand een goede behandeling krijgt (psychotherapie vaak) en verder redelijk mee kan draaien in de maatschappij zijn de symptomen op termijn goed onder controle te houden
quote:Op maandag 21 december 2015 18:28 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ook een bazenserie. Pax en Fok-it zijn het met mij eens (en meer mensen wel).
quote:Op maandag 21 december 2015 18:31 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Oh dus het is een serie voor homo's en vrouwen
Klopt.quote:Op dinsdag 22 december 2015 12:59 schreef Crack_ het volgende:
Nee, ik heb geen borderline. Gewoon wat dingen uit dat lijstje maar wat ik net al zei, dat is gewoon altijd een slecht idee.
Nja, meedraaien in de maatschappij als in dingen doen waar je zelf ook trots op kan zijn bijvoorbeeld, sociaal sterk zijn is ook vaak een grote plusquote:Op dinsdag 22 december 2015 12:54 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ik vind dit wel heel erg.. kortzichtig. Goed mee kunnen draaien in de maatschappij is geen oplossing, dat is iets wat veel borderliners leren. Het is niet dat als je goed mee kan draaien in de maatschappij dat je dan sneller stabiel wordt, mensen die mee kunnen draaien in de maatschappij zíjn al stabieler
.
Je hebt ook gewoon verschillende gradaties in borderline. Goede behandeling is belangrijk natuurlijk, in hoeverre het borderline stabiel kan maken daar weet ik niks van.
Ja, maar dat is ook niet zo zwart wit als jij nu zegt. Natuurlijk helpt het mee om mee te draaien in de maatschappij, maar bij sommige juist ook weer niet. Zij hebben dan juist het idee niet mee te kunnen draaien, ook al doen ze hun bijdrage wel goed zeg maar. Enkel het idee dat het niet goed is wat ze doen is voor sommige dan al te veelquote:Op dinsdag 22 december 2015 13:01 schreef Sked het volgende:
[..]
Nja, meedraaien in de maatschappij als in dingen doen waar je zelf ook trots op kan zijn bijvoorbeeld, sociaal sterk zijn is ook vaak een grote plus
Daarom nuanceerde ik het ook, in de maatschappij mee kunnen draaien is een enorm ruim begrip. Het is ook niet zo belangrijk waar iemand een gevoel van eigenwaarde vandaan haalt, als het maar enigszins aangewakkerd kan worden.quote:Op dinsdag 22 december 2015 13:08 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ja, maar dat is ook niet zo zwart wit als jij nu zegt. Natuurlijk helpt het mee om mee te draaien in de maatschappij, maar bij sommige juist ook weer niet. Zij hebben dan juist het idee niet mee te kunnen draaien, ook al doen ze hun bijdrage wel goed zeg maar. Enkel het idee dat het niet goed is wat ze doen is voor sommige dan al te veel.
Gewoon lastig. Al denk ik wel dat ik het meer over uitzonderingen heb
Precies.quote:Op dinsdag 22 december 2015 13:13 schreef Sked het volgende:
[..]
Daarom nuanceerde ik het ook, in de maatschappij mee kunnen draaien is een enorm ruim begrip. Het is ook niet zo belangrijk waar iemand een gevoel van eigenwaarde vandaan haalt, als het maar enigszins aangewakkerd kan worden.
Wat dat betreft zouden ze misschien wat meer aandacht kunnen besteden aan datgene wat iemand leuk vindt dan aan die eindeloze praatsessies over waar je stoornis vandaan komt, wat het voor jou inhoudt etc etcquote:
Probleem is dat die mensen op dat moment vaak niks leuks vinden. En het lost niks op uiteindelijk.. Ja, dat je je misschien even beter voelt maar daar heb je niet veel aan als je je daarna meteen weer zo kut voelt omdat je dat niet hebt op kunnen lossen.quote:Op dinsdag 22 december 2015 13:22 schreef Sked het volgende:
[..]
Wat dat betreft zouden ze misschien wat meer aandacht kunnen besteden aan datgene wat iemand leuk vindt dan aan die eindeloze praatsessies over waar je stoornis vandaan komt, wat het voor jou inhoudt etc etc
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zonde dat ze een beetje raar in haar hoofd is.Emotionele exclusiviteit monogamie-adept
quote:Op dinsdag 22 december 2015 13:32 schreef Kaneelstokje het volgende:
Het blijft een mooie vrouw:Is dat Crack_?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zonde dat ze een beetje raar in haar hoofd is.![]()
Als ik zo'n sexy foto van Crack zou hebben, zou ik die niet posten denk ik.quote:
Oh, bedanktquote:
Winkiewinkiequote:Op dinsdag 22 december 2015 13:41 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Als ik zo'n sexy foto van Crack zou hebben, zou ik die niet posten denk ik.
Wat? Koekjes bakken? Week niequote:
Ja, weet ook niet wat ik moet zeggenquote:
oh sterkte danquote:Op dinsdag 22 december 2015 14:01 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Wat? Koekjes bakken? Week nie
[..]
Ja, weet ook niet wat ik moet zeggen
Een honger pijn? Een te veel gegeten pijn? Een ontstekingspijn? Een menstruatiepijn?quote:
kleding ofzoquote:Op dinsdag 22 december 2015 14:30 schreef Tjacka het volgende:
wtf moet ik voor dat kut kerst vragen en voor mijn verjaardag joh
Een drakendildo.quote:Op dinsdag 22 december 2015 14:30 schreef Tjacka het volgende:
wtf moet ik voor dat kut kerst vragen en voor mijn verjaardag joh
ik ook wel maar mijn vader weigert geld te geven voor mijn verjaardagquote:
wow ik kan gewoon een vliegticket gaan vragenquote:Op dinsdag 22 december 2015 14:32 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
ik ook wel maar mijn vader weigert geld te geven voor mijn verjaardag
en dan houdt het een beetje op met dingen die ik voor mijn verjaardag kan vragen
quote:Op dinsdag 22 december 2015 14:34 schreef Tjacka het volgende:
[..]
wow ik kan gewoon een vliegticket gaan vragen
waarom ga je dat kopenquote:Op dinsdag 22 december 2015 15:20 schreef Flippiee het volgende:
Nooit gedacht dat ik zo gelukkig zou zijn van het idee om een motorcycle kopen#fangirl
In welk genre?quote:Op dinsdag 22 december 2015 15:12 schreef Kaneelstokje het volgende:
Iemand nog een leuke muziektip, liefst brits of iers.
handig zonder rijbewijsquote:Op dinsdag 22 december 2015 15:20 schreef Flippiee het volgende:
Nooit gedacht dat ik zo gelukkig zou zijn van het idee om een motorcycle kopen#fangirl
Nee!quote:Op dinsdag 22 december 2015 15:27 schreef supersof het volgende:
[..]
waarom ga je dat kopen
blijf je daar wonen?
Laat je hem daarna naar NL overkomen?quote:Op dinsdag 22 december 2015 15:31 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Nee!Maar zo'n beetje een groot deel van de backpackers doet de trail van noord naar Zuid of andersom zuid naar noord met een motor. Meest makkelijke voertuig en je ziet veel meer van het landschap. Plus toffe ervaring en ze kunnen ook mee met de bus eventueel.
noord zuid wat?quote:Op dinsdag 22 december 2015 15:31 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Nee!Maar zo'n beetje een groot deel van de backpackers doet de trail van noord naar Zuid of andersom zuid naar noord met een motor. Meest makkelijke voertuig en je ziet veel meer van het landschap. Plus toffe ervaring en ze kunnen ook mee met de bus eventueel.
Waar zit je dan?quote:Op dinsdag 22 december 2015 15:31 schreef Flippiee het volgende:
[..]
ja natuurlijk doet ze datquote:Op dinsdag 22 december 2015 15:32 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Laat je hem daarna naar NL overkomen?
Ja weet ik veel.quote:Op dinsdag 22 december 2015 15:35 schreef Tjacka het volgende:
[..]
ja natuurlijk doet ze dat
dat is heel goedkoop tegenwoordig
Niet zo naarquote:
Nee dan verkoop ik hem weer.quote:Op dinsdag 22 december 2015 15:32 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Laat je hem daarna naar NL overkomen?
Oh sorry euhm van zuid Vietnam naar noord Vietnamquote:Op dinsdag 22 december 2015 15:33 schreef supersof het volgende:
[..]
noord zuid wat?ik weet niet in welk land je bent ofzo haha
maar wel tof. Doe je dat samen met iemand?
Not sure if sarcasm.quote:Op dinsdag 22 december 2015 15:35 schreef Tjacka het volgende:
[..]
ja natuurlijk doet ze dat
dat is heel goedkoop tegenwoordig
Is dat meisje toevallig mijn Nichtje?quote:Op dinsdag 22 december 2015 15:36 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Niet zo naarheb al gehoord dat een rijbewijs geen fuck uit maakt omdat als je gewend bent aan rijden in Europa dat zo anders is dan hier dat dat ook gevaarlijk kan zijn. Dus wat dat betreft kan ik me niet al te druk maken.
[..]
Nee dan verkoop ik hem weer.
[..]
Oh sorry euhm van zuid Vietnam naar noord VietnamEn ja ik heb een meisje ontmoet in Thailand dus daar ga ik mee starten als goed is. En anders vind ik vast iemand anders als het oud en nieuw geweest is.
Dit is natuurlijk wel een goedpraat logica van hoog niveauquote:Op dinsdag 22 december 2015 15:36 schreef Flippiee het volgende:
Niet zo naarheb al gehoord dat een rijbewijs geen fuck uit maakt omdat als je gewend bent aan rijden in Europa dat zo anders is dan hier dat dat ook gevaarlijk kan zijn. Dus wat dat betreft kan ik me niet al te druk maken.
Een dag niet geleefd is een dag niet geleefd.quote:Op dinsdag 22 december 2015 15:39 schreef Insomnia_ het volgende:
maar ach, live fast die young je weet.
Zo is het maar net.quote:Op dinsdag 22 december 2015 15:40 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Een dag niet geleefd is een dag niet geleefd.
de vietnamese rechtspraak en je zorgverzekering in NL zijn het vast met je eensquote:Op dinsdag 22 december 2015 15:36 schreef Flippiee het volgende:
[..]
[..]
Nee dan verkoop ik hem weer.
[..]
Oh sorry euhm van zuid Vietnam naar noord VietnamEn ja ik heb een meisje ontmoet in Thailand dus daar ga ik mee starten als goed is. En anders vind ik vast iemand anders als het oud en nieuw geweest is.
Zou upvoten.quote:Op dinsdag 22 december 2015 15:42 schreef Spatieloos het volgende:
Flippie ik hoorde dat je op /r/gonewild hebt gepost.
Wat heb je er mee geregeld dan?quote:Op dinsdag 22 december 2015 15:45 schreef Insomnia_ het volgende:
Ik mis dat wel een beetje, de corruptie van Azie.
Alles wat je maar wilt. Dat is een erg prettig gevoel.quote:Op dinsdag 22 december 2015 15:45 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Wat heb je er mee geregeld dan?
In Kiev is het niet eens zo heel koud hé.quote:Op dinsdag 22 december 2015 15:51 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Alles wat je maar wilt. Dat is een erg prettig gevoel.
Op moment niet. Maar daar kan het vies vriezenquote:Op dinsdag 22 december 2015 15:52 schreef Tjacka het volgende:
[..]
In Kiev is het niet eens zo heel koud hé.
quote:Op dinsdag 22 december 2015 15:53 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Op moment niet. Maar daar kan het vies vriezen
Als je foto vindt, stuur dan even dm.quote:Op dinsdag 22 december 2015 15:45 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Ik alleen als ze geen kort haar meer heeft.
Moet mezelf ook overtuigen hequote:Op dinsdag 22 december 2015 15:38 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Dit is natuurlijk wel een goedpraat logica van hoog niveau
Ik weet niet zo goed wat je hier nou mee wil zeggen.quote:Op dinsdag 22 december 2015 15:40 schreef Tjacka het volgende:
[..]
de vietnamese rechtspraak en je zorgverzekering in NL zijn het vast met je eens
Check facebook. Staat een recente fotoquote:Op dinsdag 22 december 2015 15:54 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Als je foto vindt, stuur dan even dm.
niks eigenlijkquote:Op dinsdag 22 december 2015 15:56 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Moet mezelf ook overtuigen hemaar ik geef toe het is niet sterk
[..]
Ik weet niet zo goed wat je hier nou mee wil zeggen.
tjacka is zelf te pussy dus gaat ie de moraalridder uithangenquote:Op dinsdag 22 december 2015 15:56 schreef Flippiee het volgende:
Ik weet niet zo goed wat je hier nou mee wil zeggen.
quote:Op dinsdag 22 december 2015 15:57 schreef Tjacka het volgende:
[..]
niks eigenlijk
sorry schatje patatje appelflapje
ja zat ik ook al aan te denkenquote:Op dinsdag 22 december 2015 15:58 schreef Flippiee het volgende:
[..]![]()
Succes met je stedentrip kiezen. Doe anders iets als Reykjavik
Mwa op zich wel begrijpelijk dat pussy gedeelte. Als ik nu om me heen kijk op de weg dan is het af en toe toch beetje kantje boord.quote:Op dinsdag 22 december 2015 15:58 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
tjacka is zelf te pussy dus gaat ie de moraalridder uithangen
Je gaat niet naar Azie om in veiligheid te levenquote:Op dinsdag 22 december 2015 15:59 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Mwa op zich wel begrijpelijk dat pussy gedeelte. Als ik nu om me heen kijk op de weg dan is het af en toe toch beetje kantje boord.
Bedankt voor de tip.quote:Op dinsdag 22 december 2015 15:57 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Check facebook. Staat een recente foto
Ik zit op een facebook pagina voor backpackers en iedere keer worden ze per 2 aangeboden en nu bood iemand er 1 aan, dus die heb ik aangesproken. Als goed is, krijg ik ook 'rijlessen' wat wel nicequote:Op dinsdag 22 december 2015 15:59 schreef Insomnia_ het volgende:
waar had je je motor gekocht flippie
Nee maar heb wel wat messen gespot dus mocht er straks een Nederlands meisje tegengehouden zijn op een luchthaven in Azië dan ben ik dat.quote:
dat is ook lekker hoorquote:Op dinsdag 22 december 2015 16:02 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Nee maar heb wel wat messen gespot dus mocht er straks een Nederlands meisje tegengehouden zijn op een luchthaven in Azië dan ben ik dat.
Fijn is datquote:Op dinsdag 22 december 2015 16:28 schreef Amarantha het volgende:
Haha zag net onderweg naar huis dat ik maar voor 1 blikje cola heb betaald i.p.v de hele sixpack.
die hele goedkope cola is zo smerig.quote:Op dinsdag 22 december 2015 16:31 schreef Amarantha het volgende:
29 cent voor 6 blikjes. Goede deal. Was het altijd maar zo
Gewoon altijd de domste kassière uitzoeken. Dat verhoogt je kansen al.quote:Op dinsdag 22 december 2015 16:31 schreef Amarantha het volgende:
29 cent voor 6 blikjes. Goede deal. Was het altijd maar zo
Ik vind de Jumbo en AH huismerk prima te drinkenquote:Op dinsdag 22 december 2015 16:32 schreef McGrath het volgende:
[..]
die hele goedkope cola is zo smerig.
Welke?quote:Op dinsdag 22 december 2015 16:31 schreef McGrath het volgende:
Ik heb net nieuwe oordopjes en ik ben er heel blij mee
Scheelt ook wel dat ik het meteen in mijn tas doe (blikjes enz onderin dus als eerst) dus dan valt het niet zo opquote:Op dinsdag 22 december 2015 16:34 schreef Sked het volgende:
[..]
Gewoon altijd de domste kassière uitzoeken. Dat verhoogt je kansen al.
Ik ga echt geen 80 euro uitgeven aan beats by dre ofzo zolang JBL en Sennheiser goede betaalbare oordopjes maken.quote:
quote:Op dinsdag 22 december 2015 16:39 schreef McGrath het volgende:
[..]
Ik ga echt geen 80 euro uitgeven aan beats by dre ofzo zolang JBL en Sennheiser goede betaalbare oordopjes maken.
Ik vind 30 wel een mooie prijs.quote:Op dinsdag 22 december 2015 16:39 schreef Sked het volgende:
Goedkoper dan 30 euro ga je ze ook niet vinden als je wat kwaliteit wil
Die vorige van Philips die ik had waren inderdaad heel kut.quote:Op dinsdag 22 december 2015 16:39 schreef Sked het volgende:
Goedkoper dan 30 euro ga je ze ook niet vinden als je wat kwaliteit wil
Ik heb er 15quote:Op dinsdag 22 december 2015 16:44 schreef Amarantha het volgende:
http://www.buzzfeed.com/a(...)his-year#.rfK5agnD5A
10 van de 25 goed
Het is van alles, ook over voetbal.
ik 12 goedquote:Op dinsdag 22 december 2015 16:44 schreef Amarantha het volgende:
http://www.buzzfeed.com/a(...)his-year#.rfK5agnD5A
10 van de 25 goed
Het is van alles, ook over voetbal.
Die met american football, voetbal en rugby gecombineerd is wel heel makkelijkquote:Op dinsdag 22 december 2015 16:50 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ja jij hebt sowieso de voetbal vraag wel goed
Die heb ik gegokt, wel goedquote:Op dinsdag 22 december 2015 16:50 schreef McGrath het volgende:
[..]
Die met american football, voetbal en rugby gecombineerd is wel heel makkelijk
ik wil graag wegquote:Op dinsdag 22 december 2015 16:54 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Oh dacht al. Ben je nu weg? Of ga je nog?
Hmm, ja dat weet ik ook nietquote:Op dinsdag 22 december 2015 16:56 schreef Tjacka het volgende:
[..]
ik wil graag weg
maar weet niet waarheen
Nummer 1 moet nog gebeuren dus dat eerst maar he.quote:Op dinsdag 22 december 2015 16:58 schreef Kaneelstokje het volgende:
Fylax heeft straks meer sekspartners gehad dan ik.
wat is daar raar aanquote:Op dinsdag 22 december 2015 16:58 schreef Kaneelstokje het volgende:
Fylax heeft straks meer sekspartners gehad dan ik.
Oh, ik dacht dat Fylie wel verder ging dan handjes vasthouden.quote:Op dinsdag 22 december 2015 16:59 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Nummer 1 moet nog gebeuren dus dat eerst maar he.
Terecht.quote:Op dinsdag 22 december 2015 17:03 schreef Sked het volgende:
ze vond het zeker niet leuk dat Fylax alles op FOK gooide
Fylaxquote:Op dinsdag 22 december 2015 17:01 schreef Amarantha het volgende:
(MAAR het is nog niet helemaal uit, hoop voor hem dat het nog goed komt)
Als je 16 bent is dat allemaal wel door de vingers te zien vind ikquote:Op dinsdag 22 december 2015 17:11 schreef McGrath het volgende:
[..]
Niet als je het gebruikt om aandacht te krijgen op een forum.
Niet echtquote:Op dinsdag 22 december 2015 17:12 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Als je 16 bent is dat allemaal wel door de vingers te zien vind ik
quote:Op dinsdag 22 december 2015 17:19 schreef Lokasenna het volgende:
Stelletje zure mensen hier zeg, jezus
Ze was jaloers op zijn hosselen bij FOK! chicksquote:Op dinsdag 22 december 2015 17:37 schreef Tjacka het volgende:
Ik zou graag de reden weten tot de definitieve breuk.
Inderdaad.quote:Op dinsdag 22 december 2015 17:37 schreef Tjacka het volgende:
Sowieso liefdesverdriet uiten op een forum.
Hoe triest ben je dan.
Doet fylax dat?quote:Op dinsdag 22 december 2015 17:40 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Inderdaad.
Gewoon mensen erover dm`en toch
13 goedquote:
Mourinho naar Unitedquote:Op dinsdag 22 december 2015 17:44 schreef Insomnia_ het volgende:
Ik kijk nu al uit naar Fylax' volgende relatie.
quote:Op dinsdag 22 december 2015 17:41 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Doet fylax dat?
Jezus wat triest zeg. Je emoties niet onder de controle kunnen houden na je eerste echte vriendinnetje.![]()
![]()
Gelukkig ging dat bij mij een stuk anders.
Haha nee dat niet. Net wakker / slaaptekort. Maar ik houd sowieso niet bij wanneer wat in welke maand gebeurt.quote:Op dinsdag 22 december 2015 17:45 schreef McGrath het volgende:
[..]
bij de buzzfeed quiz?
heb je een kater?
Lees het nu net pas. Zou het wel baas vindenquote:
quote:Op dinsdag 22 december 2015 17:49 schreef Amarantha het volgende:
11 is nog steeds 1 meer dan ik had.
Gelukkig, hier is de opmerking. Zat er al op te wachten dat jij ging zeuren over Buzzfeedquote:Op dinsdag 22 december 2015 17:49 schreef Fok-it het volgende:
Kutquiz verder. Totaal geen relevant 2015-nieuws bij 15/20 vragen
Had je dat gelezen over GordonGod?quote:Op dinsdag 22 december 2015 17:50 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Lees het nu net pas. Zou het wel baas vinden
Weet jij iemandquote:Op dinsdag 22 december 2015 17:44 schreef Insomnia_ het volgende:
Ik kijk nu al uit naar Fylax' volgende relatie.
Heh?quote:Op dinsdag 22 december 2015 17:50 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Gelukkig, hier is de opmerking. Zat er al op te wachten dat jij ging zeuren over Buzzfeed
En Froger de ouwe zuiplapquote:Op dinsdag 22 december 2015 17:51 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Had je dat gelezen over GordonGod?
Nee hoor, ik had gewoon een respectabele hoeveelheid goed!quote:Op dinsdag 22 december 2015 17:51 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Heh?
Ik vind Buzzfeed wel grappige site hoorDenk dat je Inso bedoelt
Oh echt? Dacht jij dat altijd was als ik linkje poste van Buzzfeed.quote:Op dinsdag 22 december 2015 17:51 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Heh?
Ik vind Buzzfeed wel grappige site hoorDenk dat je Inso bedoelt
Nee volgens mij nietquote:Op dinsdag 22 december 2015 17:52 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Oh echt? Dacht jij dat altijd was als ik linkje poste van Buzzfeed.
Wow hoe kan je internet trippen daarvan?quote:Op dinsdag 22 december 2015 17:52 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Nee volgens mij nietBehalve dat m`n internet er van tript
Zoveel plaatjes en alles. Ik krijg die site nooit helemaal goed geladen, valt altijd uit enzoquote:Op dinsdag 22 december 2015 17:53 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Wow hoe kan je internet trippen daarvan?
Wowquote:Op dinsdag 22 december 2015 17:53 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Zoveel plaatjes en alles. Ik krijg die site nooit helemaal goed geladen, valt altijd uit enzo
Bij Fokkie z'n woning moet je niet te hoge verwachtingen hebbenquote:Op dinsdag 22 december 2015 17:53 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Wow![]()
Sorry ik moest een klein beetje lachen
Het is 2015. Hoe kan dat?
http://www.hln.be/hln/nl/(...)jke-Nieuwsquiz.dhtmlquote:Op dinsdag 22 december 2015 17:52 schreef Amarantha het volgende:
Vind het ook niet altijd een geweldige site hoor maar soms staan er wel leuke dingen op, iedere paar dagen kijk ik even.
Kutlaptopquote:
Zo even doen.quote:Op dinsdag 22 december 2015 17:54 schreef Fok-it het volgende:
[..]
http://www.hln.be/hln/nl/(...)jke-Nieuwsquiz.dhtml
en ditquote:Op dinsdag 22 december 2015 17:54 schreef Sked het volgende:
[..]
Bij Fokkie z'n woning moet je niet te hoge verwachtingen hebben
Merk het ja. Terwijl ik een hele basic laptop heb en een simpele internet abonnement.quote:
Netjes.quote:
Heb ook veel gegokt, met het idee 'dat komt mij bekend voor'.quote:Op dinsdag 22 december 2015 17:59 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Netjes.
5/12, bijna alles gegokt.Alleen van Bataclan en Curiousity wist ik
Uhuquote:
Denk je dat een aap de nieuwe leden van k3 zal kennen?quote:
Nee het is multiple choice met 4 keuzemogelijkhedenquote:Op dinsdag 22 december 2015 18:10 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Denk je dat een aap de nieuwe leden van k3 zal kennen?
Maar zelfs als je alles gokt hoef je niet perse ook maar eentje goed te hebben natuurlijkquote:Op dinsdag 22 december 2015 18:11 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Nee het is multiple choice met 4 keuzemogelijkheden
Maar er is wel een reële kans dat je er drie goed hebtquote:Op dinsdag 22 december 2015 18:13 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Maar zelfs als je alles gokt hoef je niet perse ook maar eentje goed te hebben natuurlijk
Nee dat hoeft niet. Maar de gemiddelde aap zou 3/12 scoren toch.quote:Op dinsdag 22 december 2015 18:13 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Maar zelfs als je alles gokt hoef je niet perse ook maar eentje goed te hebben natuurlijk
25.8% kans om 3/12 te scoren tochquote:Op dinsdag 22 december 2015 18:13 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Nee dat hoeft niet. Maar de gemiddelde aap zou 3/12 scoren toch.
Ik reken fokkers niet tot het gemiddelde, en fok-apen al helemaal nietquote:Op dinsdag 22 december 2015 18:13 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Nee dat hoeft niet. Maar de gemiddelde aap zou 3/12 scoren toch.
?quote:
Sport? Er kwam geen sport in voorquote:Op dinsdag 22 december 2015 18:25 schreef Spatieloos het volgende:
2/12 punten, ik weet niks van sport, ik heb alles moeten gokken
In die van Ama trouwens welquote:Op dinsdag 22 december 2015 18:27 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Oh dan heb ik de verkeerde gemaakt denk ik.
ranthaquote:
quote:
quote:Op dinsdag 22 december 2015 18:31 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
http://imgur.com/gallery/eDF6K
ik vind jou een 5/7 :$quote:
Wat doe je met een broek aan?quote:Op dinsdag 22 december 2015 18:35 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Wow. :$
Probeer je in mijn broekje te komen?
Ik hoorde iets over 'Bates Motel'quote:Op dinsdag 22 december 2015 18:35 schreef 2Happy4U het volgende:
jongens en meisjes
welke film en/of serie moet ik kijken? ik verveel me
Bates Motel.quote:Op dinsdag 22 december 2015 18:35 schreef 2Happy4U het volgende:
jongens en meisjes
welke film en/of serie moet ik kijken? ik verveel me
Kansrekeninggenot.quote:Op dinsdag 22 december 2015 18:15 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
25.8% kans om 3/12 te scoren toch
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |