Fijn dat het herkenbaar is, dat gevoel van er niet relaxed over kunnen zijn.quote:Op dinsdag 22 december 2015 15:11 schreef SaskiaR het volgende:
Ik vind het ook wel moeilijk er relaxt over te zijn hoor. Steeds heb ik het gevoel van 'straks is er iets mis met haar, en leert ze nooit lopen/praten/whatever'. En als dat zo is, is het vast mijn schuld omdat ik haar niet genoeg gestimuleerd heb. Terwijl er helemaal geen reden voor is om aan te nemen dat er iets mis zou zijn, tot nu toe ontwikkelt ze zich gewoon normaal. En we doen erg mn best om haar te stimuleren (al blijf ik twijfelen of ik het wel goed doe).
Ik heb het al wel een beetje geleerd los te laten, omdat ik merk dat ze zich echt wel goed ontwikkelt en ze elke dag wel weer iets anders leuks doet, dus dat geeft wel (zelf)vertrouwen.
Ja, dat moet ik leren ja. Vind ik wel moeilijk nu.quote:Op dinsdag 22 december 2015 15:15 schreef Estrys het volgende:
[..]
Als ik iets heb geleerd van mijn kinderen is niet zoveel naar anderen kijken. Het heeft geen zin. Dat zal je echt los moeten leren laten. Anders ga je het daar nog knap moeilijk mee krijgen op school bijvoorbeeld. Jouw kind is zoals ze is. En dat is prima
Ohquote:Op dinsdag 22 december 2015 17:55 schreef LuDann het volgende:
Je hebt het topic gesloopt, Hupje.Waarschijnlijk op Nieuw topic gedrukt in plaats van Nieuw Deel? Overkwam mij ook laatst. Ik heb in FB gevraagd of ze hem weer even repareren.
Rome is ook niet in 1 dag gebouwdquote:Op dinsdag 22 december 2015 17:55 schreef LuDann het volgende:
Je hebt het topic gesloopt, Hupje.Waarschijnlijk op Nieuw topic gedrukt in plaats van Nieuw Deel? Overkwam mij ook laatst. Ik heb in FB gevraagd of ze hem weer even repareren.
Leuk plaatje.
[..]
Fijn dat het herkenbaar is, dat gevoel van er niet relaxed over kunnen zijn.
[..]
Ja, dat moet ik leren ja. Vind ik wel moeilijk nu.
Pff. Ik benijd je niet. R wil nu drie keer per nacht drinken en is zo'n duizend keer dr speentje kwijt. Ik overweeg om punaises door die gaatjes te prikken.quote:Op dinsdag 22 december 2015 18:55 schreef LuDann het volgende:
De doorslaap is hier al tijden stuk. Al 3 weken lang komt ze zo'n 8 keer per nacht. Wallen tot op mijn knieën.
Elastiekjes, net zoals een masker?quote:Op dinsdag 22 december 2015 19:02 schreef -Spring het volgende:
[..]
Pff. Ik benijd je niet. R wil nu drie keer per nacht drinken en is zo'n duizend keer dr speentje kwijt. Ik overweeg om punaises door die gaatjes te prikken.
[ link | afbeelding ]
Estrys, je lieve stoere. Ik hoop dat ie zo blijft.
Met postelastieken achter dr oren.quote:Op dinsdag 22 december 2015 19:08 schreef Mariposas het volgende:
[..]
Elastiekjes, net zoals een masker?
Je oudste klinkt als een dropje met veel zelfvertrouwen. Wat goed.quote:Op dinsdag 22 december 2015 18:57 schreef Estrys het volgende:
[..]
Rome is ook niet in 1 dag gebouwdHet heeft bij mij ook even geduurd en soms heb ik er nog moeite mee. Zo is onze oudste niet de snelste met leren lezen en rekenen. Daar maak ik me dan druk om want die en die kan al dat. Zoonlief haalt er gelukkig zijn schouders bij op. Hij doet zijn eigen ding op zijn eigen tempo.
Stom voorbeeld maar ik vroeg laatst of hij ook gel in zijn haar wilde zoals zijn vriendjes. Hij keek in de spiegel en zei: nee mama ik hoor gewoon zo, zo ben ik. En zo is het. Hij is zichzelf en ik hoop dat hij voor altijd zichzelf wil blijven.Dat probeer ik vast te houden.
Het zijn volwassenen die een bepaald ontwikkelingspatroon voor ogen hebben, maar die kinderen pakken toch hun eigen tempo. Dus pleur dat oei ik groei boek maar uit het raam
Whehe.quote:Op dinsdag 22 december 2015 19:02 schreef -Spring het volgende:
[..]
Pff. Ik benijd je niet. R wil nu drie keer per nacht drinken en is zo'n duizend keer dr speentje kwijt. Ik overweeg om punaises door die gaatjes te prikken.
[ link | afbeelding ]
Estrys, je lieve stoere. Ik hoop dat ie zo blijft.
Ja ikke... ach ja, ik neem aan dat ze wel kan lopen als ze 18 is. En dan hopelijk ook wel in haar eigen bed slaaptquote:Op dinsdag 22 december 2015 19:44 schreef kazy het volgende:
Saskia (dacht ik?) je schreef iets in het vorige topic en ik herken dat heel erg! Over dat toch stiekem bang zijn dat je iets fout doet en dat ze achterloopt in de ontwikkeling. Ik hou me maar aan de opmerking die ik hier vaker lees: als ze 18 zijn kunnen ze het vast wel
Mijn baby heeft haar 'pfffp'-feature uitgebreid. Ze doet dan echt pfffp met haar mondje (incl speekselspetters). Echt geen gezichtZe doet het nu dus als ze boos is of het ergens niet mee eens is. De speen duwt ze er ook constant zo uit en die speen dan ook gewoon echt het ledikant uit lanceren he
quote:Op dinsdag 22 december 2015 19:52 schreef Fuente het volgende:
Oeh Enschede Selvaria? Ik woon in Hengelo! Hallo bijna buuf
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Fixed.quote:Op dinsdag 22 december 2015 19:52 schreef Fuente het volgende:
Oeh Enschede Selvaria? Ik woon in Hengelo! Hallooooooooooooo bijna buuf
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |